Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Super de treaba baiatul de la motor-inn.ro

Subscriu !

Şi au o gamă diversificată de accesorii/piese/scule/echipamente de la producători care nu se comercializează altundeva în România.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi e zi de livrare la cele doua, daca vrei sa le vezi montate. Mai am o pereche gata pt saptamana viitoare, la montaj. In rest vor fi mereu in lucru la diverse dimensiuni si culori. Maine daca nu ne pacalesc astia, cu 16 gradele lor, as iesi la plimbare. Azi sunt pe langa casa omului. Ma gasesti la 0722646373.



Maine vine careva la Veliko? Am in plan o tocana de iepure la Arbanasi. Plecarea la 10-10,30 din benzinaria 1 Decembrie.



S-a hotarat pe Pro-bike, plecarea la 11 ora de maine.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o "problema" cu mobra la ultimele 4 alimentari consumul mi-a iesit de maxim 3,7% dar am avut si 3,4% De mers am mers normal viteza legala +10km/h. Ma gandeam la pompa de benzina initial dar ajunge la viteza mare fara probleme 200km/h indicat fara sa ezite si fara sa tuseasca. Sa fie oare de la gume care sunt mai la finalul vietii? La mersul asta statea mereu pe la 4-4,5% Trebuie sa-mi fac grji de ceva? Posibil sa fi laudat consumul noului v-strom 2012 de fata cu ea si s-a ambitionat sa consume la fel.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspectez o usoara greseala de calcul, sau o deplasare la viteza mica in treapta 6 la limita ralantiului. Se pot obtine consumuri din astea, dar trebuie rabdare sa mergi foarte incet, adica cum ai scris legal 60 in localitate max 90 afara. In conditiile astea cu ST-ul, spre Sinaia, am scos 3,9 la dus si 3,7 la intors.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala de calcul am zis ca este prima data dar apoi am urmarit cu interes, de obicei cand incepe sa creasca consumul curat/ung filtrul de aer.

Benzina pun de fiecare data pana deabia de inchide busonul, de exemplu 497km cu 17.1 litrii, hai sa zic ca atunci era singur pe mobra da duminica cu pasager am pus 13,2 litrii pe 358km si mai am exemple.

Eu stiu ca astfel de cifre am obtinut de vreo doua ori si atunci intr-adevar nu am sarit de 100km/h. Nu ca m-ar deranja acest consum daca nu e vreo problema pe la alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o "problema" cu mobra la ultimele 4 alimentari consumul mi-a iesit de maxim 3,7% dar am avut si 3,4% De mers am mers normal viteza legala +10km/h. Ma gandeam la pompa de benzina initial dar ajunge la viteza mare fara probleme 200km/h indicat fara sa ezite si fara sa tuseasca. Sa fie oare de la gume care sunt mai la finalul vietii? La mersul asta statea mereu pe la 4-4,5% Trebuie sa-mi fac grji de ceva? Posibil sa fi laudat consumul noului v-strom 2012 de fata cu ea si s-a ambitionat sa consume la fel.

si eu am scos un 3.6, un 3.8 prin Serbia...mers legal...50-60 prin localitati si 80 in afara deci nu cred ca ar fi bai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e ca la 80-90 stiu ca se poate scoate 3,5% da eu nu merg asa. Afara din localitate 110-120-130 :) ce e drept mi-am luat obiceiul sa accelerez destul de incet pana la viteza de croaziera poate asta o conta cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiu ia-ti una de 650 si poate scoti si tu un consum asa mic ,eu o singura data am scos 3,9 altfel intre 4 si 5,2

Florine din experienta mea am constat ca accelararile tari si repetate creste mult consumul,iar mersul prin bucuresti in stil mai sportiv e daunator

 

eu mai putin de 5.5 nu scot nici cu acatiste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe,pe vreame cand aveam dl1000 nu am reusit decat o singura data sa scot consum de 7.In rest era de minim 8 (mers croaziera,dar cu accelerari destul de bruste).

Acum pe bune,cam greu rezisti tentatiei de a auzii cum maraie V-ul de 1000!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate era dereglet . DL1000 al unui prieten achizitionat de curand consuma 5,5 la mers 100-140 in afara loc. Mai mult decat rezonabil. Inainte de reglaje la fostul proprietar consuma cat a ta.

Curios...amicului meu ii consuma tot 8! Cam ce ar putea fi dereglat la un motor pe injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

Din pacate nu exista momentan cineva care sa le faca homemade. E posibil ca in viitor sperantele noastre sa se lege de manualitatea si priceperea lui Bogdan Harea.

Prima poza postata de tine este un engine-guard nu crash-bar. Crash-bar-ul iti protejeaza si carenele la o eventuala cazatura (mai putin semnalele, capatele de ghidon si hand-guard-urile). A doua poza de pe ebay contine un scut ceva mai ciudat cu toate ca este stantat Suzuki. In general scuturile la Vstrom se fixeaza de mobra cu doua suruburi in parte din spate iar in fata se uneste cu engine-guard-ul (nu cu crash-bar-ul de la Givi pentru care trebuie un adaptor special).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

fereste-te de scuturile care se prind de motor daca mai iesi inafara asfaltului, Ma vazusem pe undeva un scut "hard enduro" care se prindea de suruburile de la esapament pe cilindrul din fata. Decat o traznaie de genul ala mai bine fara.

Vorbeste cu Bogdan Harea sau cu altii ca el ex: heaavy duties etc sau cauta-le SH

Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma alatur si eu clubului cu cateva intrebari:

 

De unde pot cumpara un scut + crashbar rezonabil, am cerut cateva oferte dar sub 1500 Ron amandoua nu gasesc, cred ca se poate mai ieftin de atat, sfaturi?

 

Am gasit pe ebay modelele acestea: http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-V-STORM-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2012-/181110087620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2b009fc4

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-V-strom-650-Vstrom-2004-2008-Engine-protector-Bash-4mm-Anodize-BLACK-NEW-/251136030565?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a78dfb765

 

Intrebarea: Sunt compatibile una cu alta?

salut, cu scutul este intr-adevar o problema dar cu crashbar-ul se rezolva cu 110 euro modelul acesta:

post-46933-0-21861500-1365060798_thumb.jpg

 

daca e sa gasesti un scut chiar daca nu e compatibil se adapteaza fara probleme.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai o solutie ieftina cu crashpaduri era cineva pe forum care le facea cu 150 de lei setul, dar nu protejeaza la fel de bine

eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele :) . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa-mi pun niste crash paduri prinse cumva de crash bar in partea de jos , sa pot sta cu picioarele pe ele iar la cazaturi sa protejeze mai bine pedalele :) . mai stii cine e tipul de le confectioneaza ?

 

De ce nu iti cumperi scarite sa le montezi pe crash? Sunt unele de chopper care merg.

Deja suntem cativa care vrem asta...daca ne strangem poate obtinem reducere :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...