Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pana acum toti cu care am vorbit au zis ca prefera cu cortul.

O sa ma interesez de cazare dar cred ca o sa ramana cu cortul.

o sa incerc sa-mi iau concediu in perioada aia, si eu prefer tot varianta cort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! O situatie: am schimbat semeringurile cu Allballs si cele de praf au ramas neintrate in jambe cam un milimetru doi.

Ati mai intalnit situatia? Ar fi vre-o problema?

 

Numai bine!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA SALUT .SUNT PE CALE SA CUMPAR UN SUZUKI VSTROM- 650.CE IMI PUTETI SPUNE DESPRE EL.PUNCTE SLABE ,BUNE ,FIABILITATE,CONSUM,ORICE .MULTUMESC TUTUROR PT SFAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, hihi adica vrei un rezumat al celor 457 de pagini de pe topicul asta. in cateva cuvinte: apa, paie si bataie. asta este de ce are nevoie stroama. in rest fiabilitate de mobra japoneza, consum mediu 4,5-4,7, daca e sa pice ceva poate fi tps-ul sau vreo mufa la care sa se slabeasca contactele in rest nu prea are ce sa pice. asta nu inseamna ca e perfecta ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

As completa sfarsitul frazei astfel: "....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare, ocazional, accidental, incidental si sporadic :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu conduc destul de des si un Dakar. In afara de consum si suspensii pe off e TOTAL peste, din toate punctele de vedere. Eu spun ca nu o sa-ti para rau.

 

 

PS: Ne vedem si noi la Arc azi, fratilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu conduc destul de des si un Dakar. In afara de consum si suspensii pe off e TOTAL peste, din toate punctele de vedere. Eu spun ca nu o sa-ti para rau.

 

 

PS: Ne vedem si noi la Arc azi, fratilor?

DAKAR AM AVUT SI AM MERS 2 ,5 ANI CU EL ,DAR VREAU ALTCEVA SI CRED K ASTA MI SE POTRIVESTE ,MAI ALES CA EU MERG NUMAI PE STRADA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAKAR AM AVUT SI AM MERS 2 ,5 ANI CU EL ,DAR VREAU ALTCEVA SI CRED K ASTA MI SE POTRIVESTE ,MAI ALES CA EU MERG NUMAI PE STRADA.

 

Asta e unul din motivele pentru care am trecut si eu de la un pegaso 650 mai vechi la dl650 (celalalt motiv era faptul ca la utlima tura cu pegaso prin croatia/muntenegru plecasem cu topcase-ul plin de scule - noroc ca totusi n-a fost nevoie de ele).

Acum am facut o tura de vreo 2500km prin europa cu DL-ul fara sa am la mine macar o cheie de 10. Ma uit la el si-mi zic "n-are ce sa se strice la asta".

La ture prin tara, sunt momente in care regret suspensiile care le aveam la pegaso, cu care imi permiteam 80 - 110 la ora pe drumuri extrem de proaste, unde DL-ul scutura, dar asta e chiar singurul dezavantaj al v-stromului care se comporta muuuuuult mai bine pe drumuri ok.

Alte avantaje la mine ar fi:

- consum/rezervor/autonomie - pot sa merg pana in 400km fara sa alimentez,

- motor mult mai capabil,

- ABS-ul, dar asta doar pana-mi termin bridgestone-urile si-mi pun metzeler tourance :).

Unii critica comportamentul franelor, dar te obisnuiesti cu ele. Pe grossglockner si inca cateva pass-uri din alpi pot sa zic ca s-au comportat super ok.

 

Multa bafta si sa vedem poze cu v-stromul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa imi pun si eu proiectoarele intr-un final. Le-am legat la mufa de heated grips, fara releu, cu buton on/off pe ghidon.

proiectoarele post-9248-0-22109600-1376242676_thumb.jpg

 

montate pe crash bar post-9248-0-43643300-1376242728_thumb.jpg

 

test vizibilitate pe timp de zi post-9248-0-52341500-1376242753_thumb.jpg - in realitate ies mult mai tare in evidenta, pot sa fac poze si cu camera daca vrea cineva sa vada efectul mai exact (astea is cu telu).

 

 

noaptea cu faza scurta post-9248-0-71537000-1376242815_thumb.jpg

faza scurta + proiectoare post-9248-0-78923300-1376242824_thumb.jpg

faza lunga + proiectoare post-9248-0-97697600-1376243057_thumb.jpg

 

 

 

Din ce scrie in specificatii, au raza de 30 grade, eu le-am luat asa pentru vizibilitate mai buna pe timpul zilei dintr-un unghi mai mare. Pentru iluminare auxiliara pe timp de noapte cred ca sunt mai potrivite cele cu raza de 15 si montate mai sus.

 

Le-am testat in ultimele zile pe vreo 300 de km din care 100 si ceva pe offroad cu ploaie, noroi si treceri prin apa - fara probleme; daca trec si de testul spalatoriei ma declar multumit :D

 

Ca si prindere am folosit ceva cleme de teava de apa(cred) de prin baumax care arata ca dracu.. poate aveti sugestii de niste cleme negre care arata mai bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, hihi adica vrei un rezumat al celor 457 de pagini de pe topicul asta. in cateva cuvinte: apa, paie si bataie. asta este de ce are nevoie stroama. in rest fiabilitate de mobra japoneza, consum mediu 4,5-4,7, daca e sa pice ceva poate fi tps-ul sau vreo mufa la care sa se slabeasca contactele in rest nu prea are ce sa pice. asta nu inseamna ca e perfecta ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

treaba cu consumul e relativa. eu bat record dupa record. cu cateva saptamani in urma m-am dus in Vama....am mers ceva mai alert. m-a SPART! 18.3litri pana in Mangalia. weekendul asta am mers la consum. si mai groasa treaba. a trebuit sa opresc in Tuzla ca nu ajungeam pana in Mangalia. 19litri din Bucuresti pana in Tuzla.

anul trecut bagam 16 litri in Mangalia si mergeam si cu bagaje si cu pasager iar acum am mers numai cu cutia centrala si cu sacul de dormit si cortul pe locul pasagerului.

Fabio, ai vreo explicatie la treaba asta ? mai trebuie umblat la vreun surubel ceva ?

deja am ajuns la 8% si chiar nu-mi convine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata am facut un mic traseu de macadam intre Vama Buzaului si Cheia unde intalnindu-ma cu doi baieti,

primul cu F800 parca si al doilea cu V Strom 650, am laudat V Stromul baiatului iar acesta dupa 5 secunde a culcat

motorul, vroiam sa-i spun ca imi pare rau, nevasta-mea zice "du-te repede la baiat ca a picat din cauza ta", dar nu

era din vina mea, F-ul se oprise si saracul V strom a fost luat prin surprindere si a derapat.

Imi pare rau de V stromist! Asta e vacuta grea, si eu am culcat-o cu o ora inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui pus un surubel.......la manson, sa nu mai tragi atata de el. :) ma gandesc sa nu ai probleme cu aspiratia. trage prea putin aer si compenseaza cu benzina. plasa aia de ai vrut sa o pui poate este prea deasa.

al naibii plasa . are totusi suprafata mare...dar o scot, da-o naibii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vezi ca lanturile de la astia sunt dintr-o bucata si nu prea se potrivesc zalele de legaura de la celelalte.

al naibii plasa . are totusi suprafata mare...dar o scot, da-o naibii :)

ma gandesc si eu, ca altceva nu poate fi tinand cont ca a inceput sa consume asa dintr-odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca lanturile de la astia sunt dintr-o bucata si nu prea se potrivesc zalele de legaura de la celelalte.

ma gandesc si eu, ca altceva nu poate fi tinand cont ca a inceput sa consume asa dintr-odata.

Tocmai am montat kitul pe V Strom DL 650. Intradevar lantul era dintr-o bucata insa conform indicatiilor linkului am comandat o za de legatura cu codul corect si totul a fost super OK. La mine fiind vorba de an fabricatie 2009 perechea corecta a fost :

 

 

10048344 KETTENSATZ DID 525VX/E

DL 650V-STR.07-(118/15/47

+

 

10040022 KETTENSCHLOSS, HOHLNIET

DID 525VX (GOLD) X-RING

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu

Legatura dintre filtru de aer si consum la motocicletele noastre este infima. Practica ai senzori de temperatura, de presiune care regleaza amestecul. Sonda lambda poate influenta consumul dar nu atat de mult.

Cu filtru de aer murdar sau cu admisie obturata merge mai prost motorul nu se mai tureaza la fel de repede nu mai atinge viteza maxima etc dar nu creste consumul cu 2 litrii la suta mai ales daca a mers cu ea "la consum"

Parerea mea este ca ai injectia desincronizata sau ai vreun senzor defect.

Sau pur si simplu din cauza alimentatiei ti s-a ingreunat mana dreapta :D

si alta chestie... esti sigur ca nu te-au furat la pompa?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...