Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

da, dar pretentiile costa :)

stii cumva cat costa la noi cel din primul link ?

mie imi place mai mult al doilea pentru ca are taburile putin mai protejate de plasticul panoului.

panoul cu 3 sigurante care are si releu e fain ca e modular si se poate expanda la cate vrei pentru ca modulele se prind unul de altul si in plus sigurantele sunt legate direct la releu deci nu mai trebuiesc legate alte fire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ciclul " stromistu-i stromist dar branza-i pe bani "

 

AJUTOOOOR !

 

caut o camera oriunde in constanta vineri spre sambata (2 -3 august),,, sosesc vineri in jur de 16 00 pm si plec sambata in jur de 07 00 am

particip la o competitie de inot(aqua challenge) sambata dimineata si trebuie sa fiu odihnit, ca altfel optam pt cort

stiu ca este cam din scurt dar m-a incurcat cineva rau cu cazarea asa ca ma vad nevoit sa rezolv cumva problema

nu fumez si nu sforai,,,

 

 

marius 0722564401 sau pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar pretentiile costa :)

stii cumva cat costa la noi cel din primul link ?

mie imi place mai mult al doilea pentru ca are taburile putin mai protejate de plasticul panoului.

panoul cu 3 sigurante care are si releu e fain ca e modular si se poate expanda la cate vrei pentru ca modulele se prind unul de altul si in plus sigurantele sunt legate direct la releu deci nu mai trebuiesc legate alte fire :)

Pana in 30 de lei, dar nu mai stiu exact.

 

u am preferat sa imi confectionez eu doua din kit-urile Eastern-Beaver - panoul de sigurante cu releu si kit-ul pentru lumina frana suplimentara. Am vrut sa fiu pretentios pe bani putini si am cumparat de la ei doar conectorii (mufele) specifice de V-Strom de care am avut nevoie. Restul de fire, varnis, mufe papuc, cutie de sigurante, soclu releu si releu le-am luat din magazinele autohtone. Urma sa utilizez 2 din pozitiile din cutia de sigurante pentru faza lunga si faza scurta far, una e ocupata cu priza de 12V si una era pentru viitoarele manere incalzite. Cele 2 mufe pe direct le-am pastrat pentru prize pe 12 V pe care sa le montez sub sea (pentru a putea incarca telefonul si intercomul noaptea cand dorm la cort).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema pe care nu prea o inteleg. Nu ma lasa sa schimb viteza in sus atunci cand stau pe loc cu motorul pornit. Pur si simblu schimbatorul ramane blocat in 1-a. Cand opresc motorul intra fara nici un efort, asa cum intra si pana acum. Ceva idei? E semn de vreo problema mai grava?

In timp ce pui tensiune pe levierul schimbator incearca sa dai drumul foarte incet la ambreiaj, trebuie sa mearga. Asa se intampla cant mai trebuie unblat la reglajul ambreiajului, surubul de sub capac sau pur si simplu cablul de langa maneta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am o problema electrica.Daca misc mai hotarat mufa aia mare,acoperita cu un "clopot" de cauciuc,din partea stanga a motocicletei(cea care duce curentul la faruri ,bord,etc) se intampla urmatoarele; se aprind toate cele 4 semnalizatoare si ard continuu iar lumina din bord si farurile se sting.Daca o mai fredonez putin se reaprind farurile si bordul iar acele din bord se rotesc facandu-si din nou checkup-ul.Alteori nu se stinge ci doar palpaie putin si isi revine.Cred ca din aceasta cauza nu mai merge vitezometrul si nici nu mai contorizeaza kilometri parcursi.Are cumva legatura vitezometrul cu contorul,s-au s-a bulit ceva electronica din bord?Mentionez ca firele chiar la intrarea in mufa sunt al naibii de fierbinti.Sa fie un contact imperfect,un scurt,ceva...?Nu stiu care fir deoarece am pipait pe intuneric si la un moment dat m-am fript de-a binelea.Maine dau jos carena stanga si voi incerca sa vad ce si cum...Ati mai patit-o careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai mers mult timp cu motocicleta de cand am luat-o. Am scos-o sambata si am urcat pe asfaltul nou pana la Piatra Arsa. Cu tot cu pasager, se misca bine.

Am gasit si buba cu intreruperea farurilor - este de la butonul de pornire, dar se manifesta mai mult dupa ce o spal.

Am observat ca, fiind intr-o treapta superioara (5 sau 6), daca sunt nevoit sa opresc repede, gen frana de urgenta, daca nu apuc sa schimb in timpul opririi repede treptele in jos, cat timp inca se misca motocicleta, cutia ramane intepenita. Apas pedala in jos, dar nu schimba. Abia cand plec de pe loc, incepe sa se miste si cutia. Asta nu intotdeauna, dar in multe cazuri. Din cate stiu eu, este un comportament specific cutiilor moto, si este bine sa ma obisnuisc sa schimb in timpul franarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa plec pe 7 septembrie pe traseul de mai jos.

In functie de numarul de participanti estimez 3~4 zile.

Daca mai sunt doritori sa ma anunte din timp.

 

https://maps.google.ro/maps?saddr=Bucure%C8%99ti&daddr=Drobeta-Turnu+Severin,+Mehedin%C8%9Bi+to:45.0262762,21.8701453+to:Re%C5%9Fi%C5%A3a+to:Timi%C8%99oara+to:Centura+Oradea%2FStrada+Ogorului+to:Ale%C8%99d+to:Zal%C4%83u+to:Cluj-Napoca+to:Baia+Mare+to:47.8929852,24.0449309+to:Bor%C8%99a,+Maramure%C8%99+to:Vatra+Dornei+to:Calea+Moldovei%2FDN17+to:Reghin+to:Gheorgheni+to:Miercurea+Ciuc+to:Bra%C8%99ov+to:45.5479292,25.8157751+to:Bucharest&hl=en&ie=UTF8&ll=44.939529,26.29303&spn=0.591996,1.234589&sll=45.501534,25.952454&sspn=0.586174,1.234589&geocode=FXT8pQIdUVCOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFQUWqQIdU8RZASlzEYeoxTFSRzFrvix1Gwo3Aw%3BFeQLrwIdQbZNASkbkW3CL8pRRzEzI4fmKguKcA%3BFSA5swId5gROASnZGKfWFCpQRzHIvv1hgp4rtg%3BFZMsugId-w5EASmntQ_LfWdFRzFJZ5NzZK9_Uw%3BFW-hzQIdpr1OAQ%3BFUYJzgIdEMBVASnRbQ0iOCpGRzHdbxB1nH01Bg%3BFeX1zwIdELdfASkxX-lcoUJIRzEXuDU33oDCVg%3BFaDDyQIdEhtoASmLC2yRHwxJRzGLFB8zHGC8Cw%3BFetV1wIdZdpnASk3byC0cNw3RzHd0alPU06RMA%3BFfnJ2gIdguVuASk7bPIKc7E3RzEv5bPQ42IXGg%3BFW4p1wIdEFR4ASkd7rM6Q2s2RzFql3tjo3Nmpg%3BFb9x0gIdVPSCASnZmTMxspM1RzFXjHdRtwWU5A%3BFcBozwIdRgx2AQ%3BFRm-yQId7QR5ASkR_iBWlTdKRzE8_aX894lVag%3BFbvoyAIdd2eGASlPqW-EYetKRzF6vxElpdwchg%3BFfBdwwId4LyJASlrDEksCSpLRzFBSct2otClag%3BFWOmuAIdMMqGASnxFKIqhluzQDEPHjlU7_L1bA%3BFZkBtwId3-qJASnlVlP1ZG-zQDHO0s3_46a7Nw%3BFXT8pQIdUVCOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&oq=bu&t=h&mra=dpe&mrsp=18&sz=10&via=2,10,18&z=10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU merge pe ruta Iacobeni - Moisei , este dezastru şi ai să-ţi blestemi zilele. Mai bine un macadam decât ce e acolo. Da, este asfalt, dar ascuns undeva intre gropi şi nisip. Nu ai ce vedea în materie de peisaje, dar în schimb ai şansa de a veni după tură cu întrebarea : " unde-mi îndrept jantele ? " .

Noi am fost cu Africa Twin şi Transalp, de la un moment dat ne-am săturat de ocolit gropile şi le-am luat pe toate din plin, accelerând, dar jenţile sunt cu spiţe. De la Moisei la Sighetul Marmaţiei este asfalt proaspăt sau în curs de turnare.

 

 

Ori e făcut în grabă traseul şi vrei numai să faci kilometrii, fără a vizita ceva, ori ai oraşe prin care doreşti să treci ca să vizitezi prieteni.

 

Îţi recomand aşa ceva : http://goo.gl/maps/vQ7bQ

 

Dacă vrei s-o mai lungeşti pe Europene în Nord, atunci urmează ruta Topliţa - Pipirig - Tg Neamţ - Fălticeni - Gura Humorului - Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei - Bistriţa, n-o să-ţi pară rău. Însă şi pe ruta Poiana Teiului - Broşteni - Vatra Dornei ai ce admira, însă drumul nu este din cel mai bun.

 

Oricum să te aştepţi la drumuri proaste prin Nord, ori fi având contribuabilii palate şi afaceri de afaceri, dar drumurile nu sunt deloc îngrijite.

 

Drum bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU merge pe ruta Iacobeni - Moisei , este dezastru şi ai să-ţi blestemi zilele. Mai bine un macadam decât ce e acolo. Da, este asfalt, dar ascuns undeva intre gropi şi nisip. Nu ai ce vedea în materie de peisaje, dar în schimb ai şansa de a veni după tură cu întrebarea : " unde-mi îndrept jantele ? " .

Noi am fost cu Africa Twin şi Transalp, de la un moment dat ne-am săturat de ocolit gropile şi le-am luat pe toate din plin, accelerând, dar jenţile sunt cu spiţe. De la Moisei la Sighetul Marmaţiei este asfalt proaspăt sau în curs de turnare.

 

 

Ori e făcut în grabă traseul şi vrei numai să faci kilometrii, fără a vizita ceva, ori ai oraşe prin care doreşti să treci ca să vizitezi prieteni.

 

Îţi recomand aşa ceva : http://goo.gl/maps/vQ7bQ

 

Dacă vrei s-o mai lungeşti pe Europene în Nord, atunci urmează ruta Topliţa - Pipirig - Tg Neamţ - Fălticeni - Gura Humorului - Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei - Bistriţa, n-o să-ţi pară rău. Însă şi pe ruta Poiana Teiului - Broşteni - Vatra Dornei ai ce admira, însă drumul nu este din cel mai bun.

 

Oricum să te aştepţi la drumuri proaste prin Nord, ori fi având contribuabilii palate şi afaceri de afaceri, dar drumurile nu sunt deloc îngrijite.

 

Drum bun !

 

 

Multumesc frumos de sfaturi. Am facut drumul anul asta dintre Sighetu Marmatiei - Borsa si nu mi-au clantanit dintii asa de tare dar mai departe nu stiam.

Din ce am vazut prin google earth sunt niste peisaje dragute dupa Borsa spre Carlibaba si Iacobeni.

Da, nu este inca traseul final.

O sa il definitivez odata ce primesc confirmari.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la Borşa / Staţiunea Borşa e ok, după care devine din ce în ce mai rău.

Oprisem să mâncăm la Hanul T(ceva) , mai sus de Staţiunea Borşa pe stânga ( nou deschis ), iar fetiţa proprietarilor ne-a spus cam aşa : drumul până la Iacobeni e rău la început, dupa aceea se face din ce în ce mai rău. Şi-a avut dreptate puştoaica. Peisajele un pic mai frumoase ( dat fiind că vezi panorama către Borşa ) se află până la mânăstirea din vârful pasului ( http://goo.gl/maps/cvyhe ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum toti cu care am vorbit au zis ca prefera cu cortul.

O sa ma interesez de cazare dar cred ca o sa ramana cu cortul.

o sa incerc sa-mi iau concediu in perioada aia, si eu prefer tot varianta cort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! O situatie: am schimbat semeringurile cu Allballs si cele de praf au ramas neintrate in jambe cam un milimetru doi.

Ati mai intalnit situatia? Ar fi vre-o problema?

 

Numai bine!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA SALUT .SUNT PE CALE SA CUMPAR UN SUZUKI VSTROM- 650.CE IMI PUTETI SPUNE DESPRE EL.PUNCTE SLABE ,BUNE ,FIABILITATE,CONSUM,ORICE .MULTUMESC TUTUROR PT SFAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, hihi adica vrei un rezumat al celor 457 de pagini de pe topicul asta. in cateva cuvinte: apa, paie si bataie. asta este de ce are nevoie stroama. in rest fiabilitate de mobra japoneza, consum mediu 4,5-4,7, daca e sa pice ceva poate fi tps-ul sau vreo mufa la care sa se slabeasca contactele in rest nu prea are ce sa pice. asta nu inseamna ca e perfecta ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare. :)

As completa sfarsitul frazei astfel: "....ci doar ca daca se intampla ceva e aleatoriu si din intamplare, ocazional, accidental, incidental si sporadic :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...