butrosica Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Si eu sunt de acord cu varianta scuter/vstrom dar am tot stat si am calculat si parca tot nu imi vine sa imi las stroama acasa. E pacat sa stea. Plus ca in cazul meu eu fac minim 50 de km pe zi ca stau in afara orasului si deci nu asa avea ce sa fac cu un scuter de 50. unuia de 150-200-250-etc deja ii creste consumul si se apropie de al vstromului meu. eu la ultimele calcule am scos 4,6 urban, 4.3 cu pasager afara si 4,5 urban. Stiu o sa sariti pe mine la consumul urban dar eu plec spre serv la 3 juma diminieata si ma intorc acasa la 12 ziua deci trafic mai deloc iar viteza e constanta undeva la 90-100km/h. Cand stateam in oras scoteam 5,5 consumul. Pana la urma e chestie de alegere si de bani ca si asa motorul e fitza daca mai iti iei si scuter atunci e fitza maxima. Mai ales ca nici nu te mai recunoaste lumea. AM dreptate Fabio? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) nu te pot contrazice dar raman la opinia mea, maxiscuterele de asta au fost inventate, sa faci naveta in orasele mari si periferia lor fara sa chinui o motocicleta si cu tot confortul unui mijloc de locomotie care elimina parte din stresul mersului pe moto: ambreaj, schimbator, loc de depozitare, protectie la vant si ploaie, etc. am avut si am si una si altul, credeti-ma ca e mult mai convenabil per total sa folosesti scuterul in oras si mobra la iesiri. am destui clienti care au si una si alta si toti sunt multumiti de alegerea facuta. daca mobra poate fi considerata fita, pe afara scuterul de mult este considerat un mijloc de locomotie mai mult decat indispensabil. Editat August 17, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 De curand mi-am luat un BMW F650GS 2005; nu credeam ca o motocicleta poate sa consume 3.3 l/100km in regim de 100-120. Atat imi consuma si scuterul de 50cc (consumul este in afara orasului). Am facut 3000 de km luna asta si am tot verificat consumul de la plin la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Da, ai mare dreptate.eu am avut un dakar 2005 ,2 ani jumate ,dar l-am vindut acum o luna si am scos consum si 3.2 %.nu este motor sa consume ca F 650 GS.Acum trec in tabara vestromistilor.Sunt in cautare de un suzuki de 650.Sa-l stapinesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc. nu cred ca o sa apuce forestier ... si eu zic ca sunt exclusiv pt asfatl. asta a fost si scopul - strada + aderenta cat mai buna inclusiv pe ud. Dupa cum au modificat profilul cred ca or sa aiba mult mai multa viata decat anakee2 ... desi la stilul meu de mers si anakee2 tineau cred 20k km ceea ce e ca dracu de mult. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 tourance face 28.-30.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 tourance face 28.-30.000. eu am schimbat anakee2 la 20-24 k - si mai duceau dar pur si simplu m-am plictisit de el. tourance nu imi place ca e mai putin aderent pe asfalt ud. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) asa am crezut si eu, dar saptamana trecuta pe ploaia cara m-a prins de la fagaras la ploiesti am mers ca turbatu pe serpentine si au facut minuni. este prima oara cand m-am dat asa de tare la ele pe ploaie. am impresia ca sunt cel putin la fel de bune precum anakee-urile. si mai eram si cu pasager. vazi ca anakee-urile au si tendinta de a se induri la un momentdat. pierd mult din grip dar castiga la km. sunt curios metzeler next cum sunt. ca de arata sigur arata mai incurajator decat anakee3 cara imi par desenate la misto. Editat August 19, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 asa am crezut si eu... nu e vorba de crezut. De 90k kilometri folosesc doar tourance si anakee ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai nu e vorba de crezut, tocmai ce am testat. altfel nu spuneam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai nu e vorba de crezut, tocmai ce am testat. altfel nu spuneam. d-acord atunci - avem pareri diferite. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Ai apucat sa testezi anakee3 pe ceva forestier? imi par exclusiv pentru asfalt, dar totusi au un profil fff adanc. Mi-am pus si eu Anakee 3 de vreo 2 saptamani, deocamdata sunt foarte multumit de ele. Am tras tare de ele pe ploaie cat am putut (cat am avut curaj), am incercat sa le fac sa piarda aderenta, dar n-am reusit. In weekend am fost si pe un forestier destul de "tehnic", multe urcari si coborari abrupte pe pamant si pietris, sleauri in toate directiile, treceri prin apa, un pic de noroi - s-au comportat exemplar. Bine, n-am rupt pamantul, am mers oarecum cu grija, dar n-am avut nicio problema cu cauciucurile. La un moment dat a trebuit sa franez brusc in coborare pe pietris, ca venea o masina tare din fata, ABS-ul a pompat de zor, dar am oprit in 2-3m (la verticala! ) fara emotii. Eu zic ca sunt mult mai bune decat par la prima vedere, ba chiar as zice ca sunt cele mai bune pe care le-am avut pana acum (am mai avut Bridgestone Trailwing, Metzeler Tourance, Continental Trail Attack). Sa vedem cum se comporta mai departe si cat dureaza. Am vazut unele cu 5-6000km care mi s-au parut destul de tocite. Editat August 19, 2013 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Or fi bune, dar trei seturi pe vara e cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Or fi bune, dar trei seturi pe vara e cam mult. Stai asa, ca n-am zis ca erau muci la 5-6000km Doar ca pareau un pic mai tocite decat m-as fi asteptat la km astia. Dupa estimarea mea ar tine cam 15000km, ceea ce e ok, la cat de bune sunt. Eu oricum am zis ca de acum incolo imi schimb cauciucurile in fiecare an, nu merita sa mergi cu cauciucuri tocite doar ca sa te lauzi ca ai facut 30000km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Nu pana la panza, dar la 2 mm de crampon merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Nu pana la panza, dar la 2 mm de crampon merge. Merge, dar inevitabil se aplatizeaza pe mijloc si incepi sa te chinui sa apleci motorul in curbe, fara sa-ti dai seama. Cand iti pui cauciucuri noi diferenta e imensa. Si eu am tinut Continentalurile vreo 25000km, erau tocite pana la semn, dar nu mai erau fun deloc de ceva vreme. Eu zic ca merita sa le schimbi mai des, ca sa mergi cat mai mult cu cauciucuri frumoase si rotunde. Si mai sigure! Editat August 19, 2013 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Eu de aplecat ma aplec... dar nu sunt destule curbe cat sa se toceasca uniform cauciucul Daca as sta in Rasnov si as lucra in Predeal, alta ar fi treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pai la mine de ce sunt? ca am cuciucul uniform. chiar ma gandeam sa il schimb ca il am de 2 ani da inca e la juma si e perfect rotund. si mai are si fo 15k. cred ca il mai tin. bujet de austeritate. la anu punem next. sa vedem cum e. da adio off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca v-ati mai apleca si voi pe curbe sa vezi cum nu o sa mai fie tocite doar pe mijloc si cu colturi. Am reusit si eu sa corijez aplatizarea, dar dupa 2000 km pe curbe in Italia in tandem cu Raul. Am plecat cu ele aplatizate, aproape duse si m-am intors cu ele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Eu mi-am pus miercuri Anakee 2. Joi am facut Transfagarasanul de la sud la nord pe ploaie, cu pasager si am frecat scarita pasagerului o data. Duminica m-am intors singur pe Cheia si am polizat cam un sfert din suruburile de la scarite, cat nu am polizat in 3 ani cu Conti Trailwing. La 800 de lei setul isi merita toti banii chiar daca nu tin 35000 cat Trail-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 La testarea culcarii mobrei pe curbe tu nu esti luat in considerare ca alterezi rezultatul final!!!!!! Si nici la datul pe-o roata!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 La testarea culcarii mobrei pe curbe tu nu esti luat in considerare ca alterezi rezultatul final!!!!!! Si nici la datul pe-o roata!!!!! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Eu mi-am pus miercuri Anakee 2. Joi am facut Transfagarasanul de la sud la nord pe ploaie, cu pasager si am frecat scarita pasagerului o data. Duminica m-am intors singur pe Cheia si am polizat cam un sfert din suruburile de la scarite, cat nu am polizat in 3 ani cu Conti Trailwing. La 800 de lei setul isi merita toti banii chiar daca nu tin 35000 cat Trail-urile. am doua solutii la treaba asta care la mine au avut efect 1. arcuri mai tari si preload maxim pe ele 2. inalta mobra de spate vreo 3 cm Garantat iesi de pe suprafata de rulare a anake-ului inainte sa atingi cu scarita Bai ce ma dezamagiti voi cu parerile despre continental trail atack, tocmai dupa ce le-am cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 da nu puteai sa citesti si tu niste pareri pe ici pe colo despre ele? eu nu am auzit pe nimeni sa dea pe spate de la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.