bogdan_harea Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) Pt janta spate, dar in special pt lant eu foloseam bucati de prosoape fausate,retrase din exploatarea curenta, inmuiate usor in motorina sau gaz. Cu o manusa de plastic in mana, in max 5 min, totul era luna, fara alte dispozitive suplimentare, sau mizerie pe jos si pe maini. Editat August 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ma bate gandul sa intru in grupul vostru. Am si eu 2 întrebări, deocamdată: 1. Merita ABS-ul VStromului? 2. Cu cutii si fara pasager, care este viteza de croaziera pe autostrada? Se poate 150kmh fara sa stresez motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Parerile sunt impartite, dar dupa ultimile evenimente as zice ca eu am avut dreptate. Vstromul este pt max 140, viteza pe distante lungi, cu o rezerva de putere pt a face o depasire la 160 . Nu este pt mers sustinut la 180, viteza pe care o prinde, dar nu-i face bine pe termen lung. 150 este cumva la limita intre cele doua stiluri, dar dpmdv este prea mult. Daca mergi la limita si esti nevricos din fire, ABS nusai, daca esti mai calm si prevazator, destul de greu sa ajungi in situatii riscante unde ABS-ul sa fie o necesitate, puterea motorului nefiind exagerata, iar motocicleta in general iertatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ma bate gandul sa intru in grupul vostru. Am si eu 2 întrebări, deocamdată: 1. Merita ABS-ul VStromului? 2. Cu cutii si fara pasager, care este viteza de croaziera pe autostrada? Se poate 150kmh fara sa stresez motorul? 1. Teoretic ABS-ul e un plus, dar cu ABS sau fara, trebe sa fii constient tot timpul de capacitatea de franare a vehiculului. Daca e sa fac o comparatie, mi se pare ca-mi intra ABS-ul mult mai des decat as fi blocat roata la un motor fara ABS, adica stiind ca am ABS automat ma concentrez mai putin la anticiparea si dozarea franei, deci franez mult mai prost - ar putea avea consecinte nasoale la trecerea pe un moto fara ABS. 2. Pt asta cred ca DL1000 e perfect, dar renunti la pct.1. Cu DL650 am ajuns undeva intre 180 - 190 km/h, viteza indicata de gps, dar cum spune si colegul nostru bogdan_harea, de pe la 130 - 140 in sus motorul e cam turat si nu mai e la fel de placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Parerile sunt impartite, dar dupa ultimile evenimente as zice ca eu am avut dreptate. Vstromul este pt max 140, viteza pe distante lungi, cu o rezerva de putere pt a face o depasire la 160 . Nu este pt mers sustinut la 180, viteza pe care o prinde, dar nu-i face bine pe termen lung. care ultime evenimente? ...da - dl se simte bine intre 120-140 cu acea rezerva pt depasit spre 160. Mai sus - trebuie sa ai ficat bun sa te tina sa mai tragi de un "biet" 650 cm3. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Salut, Imi puteti spune, va rog, ce probleme de fiabilitate pot aparea la VStromurile de 650 ? Spre exemplu, probleme de ungere, electrica, piese ce trebuiesc inlocuite constant. Bineinteles, nu ma refer la consumabile. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 Strutzo-camila! Rotile spitate din kitul de enduro sunt tubeless, nu sunt tot cu camere? V-ştromul e un touring fff ok, si nu cred ca va putea deveni un enduro mai bun decat un KTM LC4 de exemplu. Oricum, pentru pasionatii de mecanica, modificarea asta poate fi o chestie super distractiva . Parerea mea personala e ca lista de probleme la un V-strom modificat in halul ala va fi mult mai mare decat la un KTM, cum ar fi: rezervorul de tabla, plastice care probabil se vor desprinde la prima cazatura, radiatorul cred ca nu e protejat suficient, samd. Daca eram mecanic cred ca gaseam si mai multe probleme. Poti sa studiezi si ceva enduro japoneze daca ti-e teama de fiabilitatea KTM, desi mi se pare ca in general la enduro e la ordinea zilei sa schimbi un kit de lant, sau discurile de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Salut, Imi puteti spune, va rog, ce probleme de fiabilitate pot aparea la VStromurile de 650 ? Spre exemplu, probleme de ungere, electrica, piese ce trebuiesc inlocuite constant. Bineinteles, nu ma refer la consumabile. Multumesc. Nimic. Eu am peste 90000 km si nu am schimbat nici o piesa uzata si nu sunt singurul. Una din marile calitati ele Vstromului este uniformitatea. Nu are puncte slabe dpdv al fiabilitatii. Majoritatea trec bine de 100-150 mii km fara nicio interventie. Daca vezi cate problem mecanice au motoare din aceeasi clasa, de doua ori mai scumpe si cu nasul pe sus, ramai mut, obisnuit fiind ca un motor de 7000 euro de nou, sa merga atat de bine, atat de mult, fara probleme. Strutzo-camila! Rotile spitate din kitul de enduro sunt tubeless, nu sunt tot cu camere? Orice roata cu spite se poate face tubeles. Am la activ cateva zeci cu vechime de 2-3 ani care merg fara probleme. 150 roni /pereche si doua valve. Cand ai deja Vstromul si te-ai plictisit de prestatia standard, merita, cu o cheltuiala minima sa-i schimbi fata si potenta. Am un prieten care a detinut un SV650 modificat enduro si care intra pe unde multe KTM-uri nu aveau curaj. Editat August 31, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 D-nu Harea mai lasat mut la ce am citit despre fiabilitatea v-stromului.Am comandat si eu unul ,model cu ABS.astept sa vad ce gasim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Harea!Cu am face sa trec pe tubeless la o Dragstar 1100?Si zici ca treaba e sigura?Daca e da,ma bag.Tre' sa-ti trimit rotile sau ai vreun kit,ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Sigilarea spitelor se face cu un adeziv care vara se intareste complet in cam 3zile avand in vedere ca functie de forma jantei stratul poate fi in unele zone 8 mm. Pt transformarea tubeles imi trebuie rotile chele, fara cauciucuri. Singura precizare noile cauciucuri trebuie sa fi si ele tubeles. Lucrarea este sigura 100%. Valvele, functie de pretentii pot costa 3-5 roni buc de scuter, micute dar cam moi, trebuie imobilizata la umflare pt ca se misca usor. Auto, din cauciuc, tapene, destul de mari si necesita majorarea gaurii in janta 2-3 mm , tot cativa roni/buc. Mai exista unele mecanice din aluminiu la 90 grade, solide, usor de umflat, micute, pe diverse culori, dar de ex la Mototeam costa 68 roni perechea. Se mai gasesc si pe Louis similare cam la acelasi pret sau doar putin mai ieftine. Jantele din aluminiu doar se curata de mizerie si se degreseaza, cele din otel nichelat sau cromat se curata de rugina pe interior , se fosfateaza chimic tot la interior daca este cazul, pt a nu avansa rugina pe sub sigilant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Cat de multumiti sunteti de lanturile de la Louis? Tocmai am observat o bucata de oring iesita dintr-o za la al meu. Cam 10.000km facuti pana acum. Originalul a dus 40.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 In ultima vreme au aparut lanturi nasoale. Multi se plang ca pierd oringuri aparent fara motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Cat de multumiti sunteti de lanturile de la Louis? Tocmai am observat o bucata de oring iesita dintr-o za la al meu. Cam 10.000km facuti pana acum. Originalul a dus 40.000km. exact asa patesc eu cu unu DID ,5000 km are . nu o garnitura s-a pierdut cred ca vreo 5-6 faza este ca inca nu a trebuit sa il intind deloc ,nu stiu de acum incolo cat va tine si pe viitor sant in dilema ce sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Tot DID e si al meu, DID VX (cred ca vine de la vax). Altfel se comporta bine, nu a fost nevoie sa-l intind pana acum, sa vedem de acum incolo. Daca 10.000km e tot ce-mi poate oferi un lant, atunci o transmisie finala la R1200 la fiecare 80.000 km nu mai pare strigator la cer... Editat August 31, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 eu am lant de pe louis,fara za de inchidere,17000 pana acum si zic ca mai duce 10000 dar am ungator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) foarte probabil ca daca lantul este tot timpul cu ulei pe el nici nu cred ca ar avea ceva bai daca iar cade toate 0 ringurile. Editat Septembrie 1, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) Nu e chiar asa. Fara Oring-uri uleiul dipare repede din zaua respectiva si frecarea se face pe uscat, rezultand in scurt timp o za blocata prin gripare. Doar daca lantul, prin absurd, ar funtiona intr-o baie de ulei, nu ar avea importanta Oring-urile. Sau daca ai ungere permanenta cu ulei si faci exces. Editat Septembrie 1, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului. Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza: - pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300. - in neutru accelerez peste 3000 de ture - la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300. Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde) e normal? Multumesc Editat Septembrie 2, 2013 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 O-ringurile tin captiv un ulei pus din fabrica sau, de fiecare data cand ungem lantul, intra ulei si sub o-ringuri, ramanand captiv acolo o perioada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 O-ringurile tin captiv un ulei pus din fabrica sau, de fiecare data cand ungem lantul, intra ulei si sub o-ringuri, ramanand captiv acolo o perioada ? O-Ring-urile lantului de transmisie au rolul de racire si lubrifiere indelungata a lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului. Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza: - pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300. - in neutru accelerez peste 3000 de ture - la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300. Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde) e normal? Multumesc dupa ce se incalzeste motorul la cit sta relantiul? daca e la 1300 rpm atunci scade-l la 1150-1200 din surub si nu ar trebui sa se mai agate la 2500 de ture. si mie imi face la fel daca reglez relantiul peste 1250 rpm. Editat Septembrie 2, 2013 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 O-Ring-urile lantului de transmisie au rolul de racire si lubrifiere indelungata a lantului. Foarte destepte o-ringurile astea, dar intrebam cum fac treaba asta - retin un ulei pus din fabrica sau retin un pic din uleiul cu care le ungem de fiecare data ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.