Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pai atunci eu nu inteleg ce face o mobra mai fiabila ca alta. Cu putine exceptii, orice mobra e fiabila daca o intretii ca la carte. In plus, orice mobra intretinuta ca la carte si plimbata batraneste e mai fiabila ca o mobra echivalenta exploatata la maxim.

In final, considerand definitia extinsa (dar oarecum justificata) a consumabilelor, nu prea mai raman chestii care sa se strice.

Mentionez ca si segmentii sunt consumabile. Toate piesele ce au contact "fier pe fier" sunt consumabile. Deasemenea toate arcurile - resorturile - sunt consumabile. Diferenta dintre diversele componente de pe motocicleta este durata de viata.

 

Legat de fiabilitate, unele motociclete au probleme timpurii cu:

- CDI-uri, Relee de incarcare, Statoare, Senzori ce indeplinesc diverse functii.

- intinzatoarele lantului de distributie, in sensul ca acesta se uzeaza mult mai repede fata de restul consumabilelor de distributie. Depinde de tipul intinzatorului.

- tot ansamblul de pornire al motocicletei, adica bendixul.

- diverse piese ce se rup sau se deterioreaza repede, la o usoara atingere cu pamantul

 

Multumesc.

 

Bineinteles, daca o motocicleta necesita segmentare dupa 50.000 km de mers in conditii normale, nu cred ca se va considera ca fiind fiabila. Trebuie avuta in vedere si o "norma".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing)

singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ...

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007

 

mexykanu-le ia tata v-strom ca sigur nu gasesti printre motocicletele actuale ceva mai fiabil. (poate un goldwing)

singura componenta care-mi cedeaza frecvent este cablul de ambreiaj 30-35000km (cred ca sunt singurul care il schimba asa des) in rest consumabile, lanturi, gume, placute, ulei, filtre.

 

Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza asta mi-a aratat ca VStrom era exact urmatoarea motocicleta a mea, cea pe care nu puteam sa o gasesc. Doar ca necesita cateva modificari. Cu siguranta o sa-mi iau VStrom, la anul. Iar probabil ca in iarna lui 2014 o sa arate similar cu poza. :D

au mai incercat si altii: http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/65453-ktm-front-end-conversion-2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu urmaresc un aspect mai suplu. Urmatoarea motocicleta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: mai usoara, la fel de fiabila, suspensii mai bune, mai buna la touring, mai confortabila, mai buna sau la fel de buna la coclau, consum la fel de bun, mai puternica.

Comparatia o fac cu NX650, pe care o am in momentul de fata. VStrom-ul modificat este cu vreo 10-15 kg mai grea, dar are restul lucrurilor sunt pe plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am rezolvat :) am observat ca relantiul statea undeva la 1450... l-am reglat la 1200 si acum la prima impresie(nu am apucat sa merg cu ea... doar ce am turat-o pe loc) nu mai stagneaza intre 2000-2500.

Revin mai pe seara cu feedback despre cum merge.

 

Multumesc.

Multumesc pentru sfaturi. S-a rezolvat cum am scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pret vb cu userul Bogdan Harea. eu am luat sistemul glisant in primavara si plasticul ieri. plus ca difera forma si marimea ifd tipul motocicletei si al pasagerului.

de probat doar putin am avut timp ieri, in drum spre casa, pana la 120-130 km/h. e superb. iar la 90-100 parca stai pe loc.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara abs. si e cum iese din fabrica e noua nouta.. transportul din italia e

 

 

vreo 500 euro. c

 

 

Arunci e "pas" din partea mea, special pe tema ABS -ului.

 

Multumesc inca o data.

 

u acte cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bate-un gand - sa reglez jocul la supape ca si asa e vremea trista dupa concediu - nu s-a facut niciodata si la 55k km cred ca cam trebuie :D.

se manifesta in vre-un fel cand sigur ai joc la supape? - nu mi-as dori sa sau jos capacele si apoi sa vad ca jocul e in parametrii.

pastilele se gasesc doar la set?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fostul w-end am dat o fuga la munte, in zona parcului national Bucegi.

 

am fost cazat la Cabana Conteanu, camere sunt ok. mancarea nu.

daca gasiti loc iesiti mai bine din toate din toate pdv la Cabanele Bolboci sau Padina

 

merge f bine de escapada de un w-end

 

drumurile forestiere sunt superbe. am reusit sa merg cu 60-70. Stroama s-a comportat exemplar, mare ranjet pe fata aveam.

nu ma mai gandesc sa umblu la suspensii, stiu japonezii de ce au facut-o asa ;)

a mai mers o Yamaha MT cu anvelope mixte, s-a descurcat binisor, deci puteti lua si moto ne-enduro insa vor rula cu viteza redusa

 

(ceva ciudat, auzeam zgomot de sirene de ambulante. prima data am zis ca e de la mine, dupa mi-am dat seama ca ar putea fi si de la mersul cu viziera deschisa ridicat in scarite)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bate-un gand - sa reglez jocul la supape ca si asa e vremea trista dupa concediu - nu s-a facut niciodata si la 55k km cred ca cam trebuie :D.

se manifesta in vre-un fel cand sigur ai joc la supape? - nu mi-as dori sa sau jos capacele si apoi sa vad ca jocul e in parametrii.

pastilele se gasesc doar la set?

 

stima,

paul

Din cate stiu eu, la V-Strom si la alte motoare DOHC moderne, problema e exact pe dos - jocul scade, pana nu mai ramane deloc :) Asta pt ca supapele "sapa" in chiulasa, si ajung sa nu mai inchida cum trebuie. De obicei trebuie puse pastile mai subtiri ca sa cresti un pic jocul. Dar nu bag mana in foc, mai sunt si exceptii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, la V-Strom si la alte motoare DOHC moderne, problema e exact pe dos - jocul scade, pana nu mai ramane deloc :) Asta pt ca supapele "sapa" in chiulasa, si ajung sa nu mai inchida cum trebuie. De obicei trebuie puse pastile mai subtiri ca sa cresti un pic jocul. Dar nu bag mana in foc, mai sunt si exceptii.

Ai dreptate!

La mine la 55k erau in specificatii.

@ivanp sfatul meu este sa reglezi supapele atunci cand incepe sa porneasca greu la rece, Jocurile micsorandu-se incepe sa fie supapa articulata la rece si pierde compresie, cu alte cuvinte porneste intai un piston iar apoi celalalt.

Bafta

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...