Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pertinenta observatia, dar iubitorii Vstromului nu vor fite sau experimente. Vor o motocicleta corecta, fiabila, performanta la un pret bun. Daca vroiau altceva alegeau BMW, Ducati, sau mai stiu ce alta marca. Motocicleta este fara greseala dpdv tehnic, iar la capitolul aspect mai putem lucra si noi. Ca iarna-i lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pertinenta observatia, dar iubitorii Vstromului nu vor fite sau experimente. Vor o motocicleta corecta, fiabila, performanta la un pret bun. Daca vroiau altceva alegeau BMW, Ducati, sau mai stiu ce alta marca. Motocicleta este fara greseala dpdv tehnic, iar la capitolul aspect mai putem lucra si noi. Ca iarna-i lunga.

SUBSCRIU 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pauza s-a terminat. Capul la fund, treci la munca, ca la anu sa te vad cu una noua!

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/September/sep2313-Suzuki-reveals-new-V-Strom-1000-tech-details/

Aici se vorbeste de cca 10000 &, ceeace ar insemna la noi 10000 euro. Preturile in Anglia din comparatiile mele auto moto cam asa pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ttp://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/September/sep2313-Suzuki-reveals-new-V-Strom-1000-tech-details/

Aici se vorbeste de cca 10000 &, ceeace ar insemna la noi 10000 euro. Preturile in Anglia din comparatiile mele auto moto cam asa pica.

De obicei asa e, dar uite ca DL650 nou in UK e 6900GBP, chel, adica 8200EUR.

La noi e 8400EUR.

 

10000GBP ar veni cam 11900EUR.

 

P.S. Pardon, am mintit - DL650 e 6900 cu reducerea de 800 de lire, pretul intreg ar fi 7700GBP, adica 9150EUR, deci mai scump ca la noi.

https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles/motorcycles/adventure-sports-touring/

 

In fine... sa speram ca se anunta pretul cat mai repede si ca o sa fie rezonabil, mai ales la noi :)

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu noul V-strom1000, vad ca aveti numai cuvinte de lauda si asteptari pe masura laudelor. Poate ca e normal sa fie asa, intrucat majoritatea sunteti posesori ai marcii si atasati emotional de orice produs nou.

DIn punctul meu de vedere, noul V-strom de 1000 inglobeaza/copiaza cam tot ce a dezvoltat competitia in materie de design si tehnica in ultimii ani. Nu prea-i gasesc nimic particular, unic sau extraordinar. Farurile alea suprapuse vertical le-am vazut la toti producatorii, despre cioc s-a mai discutat, sasiul este cam acelasi, suspensiile sunt si mai orientate catre strada. Oricum, niciodata un V-strom, de 650 sau 1000, nu si-a dorit sa iasa din tipare, iar cu acesta au mers pe aceeasi idee. Poate s-a pastrat si fiabilitatea.

Poate ca scurta mea experienta in domeniul moto nu-mi permit sa dau verdicte si nici macar pareri, dar ma asteptam sa vina si cu o versiune "adventure", cu roti spitate si ceva scuturi, si cu ceva mai multe setari pe partea de suspensie.

Ca design, ma asteptam sa regasesc, cumva stilizat, ascuns pe-acolo, designul vechiului V-strom. Trebuia creata o continuitate, cu plecare de la modelul anterior, nu o intoarcere la modelul '90, care e doar o intoarcere a atentiei spre competitie.

In mare, este un model corect, aliniat la tehnologia actuala, dar nimic spectaculos. Se pare ca in domeniul Adventure-touring Suzuki isi face in continuare doar datoria, nedorindu-si sa experimenteze nici aplauzele, dar nici blamul comunitatii moto.

 

Ai exprimat o parere pertinenta, aici vorbim de evolutie in sensul alinierii modelului la cerintele pietei dau in niciun caz nu poate fi vorba de rupt gura targului.

Nu stiu daca cei care au un DL650 cu ABS viseaza deja sa ia un DL1000 din asta de coarne si daca vizeaza calculele financiare in mod sigur le vor taia avantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12000 deja se apropie mult de alea de 1200 (st, ktm, crosstourer, etc) si nu vad unde mai este afacerea.

100 de cai da sunt suficienti cuplul este nesimtit pentru 4000 rpm dar competitia o bate pe foaie in absolut toate capitolele. Speram la 125 de cai cum avea sv1000 sau tl 1000s daca 135 de pe TL1000R par multi dupa mai bine de 10 ani. Mai pui 2000 peste astia si sari in ograda yamaha cu jante spitate, suspensii pixda, cardan, mape selectabile la buton, faruri duble primesti destul de banii aia in plus. Oricat de tare mi-ar placea stromul ca mobra nu pot sa nu vad ca pretul ala marit nu justifica ceea ce primesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai "afacerea" e ca totusi, chiar si la 12000, tot ar fi mai ieftina ca alea de care zici tu cu cel putin 2500-3000 de euro, ba chiar mai mult (4-5-7000, in unele cazuri). Sigur, mai apar si reduceri din cand in cand, dar vorbesc de preturile standard.

Asa intotdeauna poti sa zici ca mai pui "ceva" in plus si iti iei ceva "mai bun", depinde de tine unde te situezi, pana unde esti dispus sa mergi si daca chiar merita diferenta. Si nu e vorba doar de bani, depinde si de experienta, asteptari, stil de mers, stil de viata, etc.

Plus ca alea mai scumpe nu au numai avantaje.

Eu unul, de exemplu, nu mi-as lua Crosstourer nici daca ar fi 5000 de euro, pur si simplu nu vreau o balena pe roti de 280kg. Oricat ar zice unii ca "in mers nu se simte greutatea", nu e chiar asa.

Nu mi-as lua nici Multistrada, daca ar fi singura mea motocicleta, pt ca nu mi se pare ok pt touring. Am mers un pic pe ea, e super-fun, dar nu ma vad facand 5-600km pe zi cateva zile la rand pe ea, cum am facut pe V-Strom.

In momentul de fata chiar nu am nevoie de 120-150CP. Cu 100 de cai si 100Nm la 4000rpm V-Stromul asta nou ar fi suficient de "racheta" pt mine.

La fel, nu simt nevoia de jante spitate, n-am avut nicio problema pana acum cu jantele turnate, n-am planificat un drum pana la Magadan in urmatorii 5 ani, si nici nu ma dau cu vaca de 200 si ceva de kile pe crestele muntilor.

 

Si ca sa o luam altfel - V-Stromul vechi de 1000 era in jur de 9000 ultima oara cand s-a vandut, din cate tin eu minte, si era considerat un pret relativ bun.

Asta nou e clar mai bun - ABS, controlul tractiunii, furca inversata complet reglabila, cuplu mai bun, consum mai mic, greutate mai mica, bord complet - iti afiseaza de toate, mai putin presiunea in pneuri, prognoza meteo si cursul euro-dolar :)

Merita 2-3000 de euro in plus? Pentru unii da, pentru unii nu.

 

In fine, fiecare cu ale lui. Bine ca nu avem toti aceleasi gusturi ca ne-am plictisi. :cheers:

Hai sa asteptam pretul final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai mintea odihnita iti vin idei nastrusnice. Mi-a dat in cap azi..." cum ar fi daca "...as avea ambreiaj hidraulic pe Sv650...si am gasit pe net ca se poate...chiar relativ usor si fara costuri prea mari. Daca se poate la Sv650 banuiesc ca se poate si la strom 650 impartind aceleasi inimi. Ideea este simpla...pompa de ambreiaj de sv1000 + slave cylinder (nustiu cum sa-l numesc in romana)...pistonul ambreiajului sa ii zicem + tija de ambreiaj de la 1000 scurtata putin ca sa fie mai mare decat cea de la 650 cu ceva milimetri...si e cam bolt on din ce am citit pe net. A facut cineva de aici treaba asta? Sau macar se gandeste sa o faca? Mi se pare un proiect destul de interesant...daca as gasi o pompa de ambreiaj + cilindru receptor de sv1000 la un pret decent as fi dispus sa incerc la mine. Partile sunt compatibile intre v-strom si sv-uri?

Nu vad ce ai castiga in afara de experienta. Schimba sau unge cablul, curata si verifica integritatea actionarii din capul tijei si obosestete pe drum ca mai este putin si vine iarna.

 

Cei 100 HP ai noului Vstrom 1000 arata ca Suzuki pune mai putin accent pe pliante si competitia dotorilor ridicole si mai mult pe necesitatile reale ale motociclistului in aceasta categorie, lucru care ma intristeaza putin pt ca-mi placea cifra 110, dar ma bucura ca acest producator nu intra in cursa imbecila a cifrelor de dragul cifrelor si a dotarilor de fanfaronada. Asta a fost unul din principalele motive pt care am ales Supertenerele acum 3 ani cand prea multe optiuni alternative GS-ului nu existau. Astazi nu as ezita pt DL1000 macar si pt ca cifra 1000 este mai rotunda si suficienta decat 1200, mai ales ca in realitate este 1037 nu 998..

 

Legat de cuplu chiar este de tractor. Priviti graficele la 4000 ture la vechiul GS 1200 si comparati cu nou 1000.Este peste cel vechi si cel putin egal cu DONH,, ambele considerate etaloane la cap "trage de jos" in ochii multor fani.

 

Acelasi constatare si vs XT1200Z.

post-8769-0-85125900-1379984768_thumb.jpg

post-8769-0-40226000-1379986221_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi lipseste capacul incercuit in poza, de pe dreapta. Cred ca vine cu amandoua din fabrica. Nu-l gasesc ca reper in niciun catalog sa-l pot comanda. Stiti ce cod are ?

post-70935-0-06888100-1380006212.jpg



Le-am gasit pana la urma:

#4 COVER PIVOT RH 43585-27G00 ($12.12)
#5 COVER PIVOT LH 43595-27G00 ($12.12)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBABIL POZITIILE 13 SI 14 :

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=DL650&Y=(E2) 2007&L=SU4_-4661&O=FRAME&F=SU4_-2123184&L2=SU4_-2123184

Vreau sa-mi comand si eu pentru partea stanga. Observ ca livrarea in Elvetia de pe acel site costa 20 de euro, ceea ce mi se pare cam mult pt o guma care costa 15 euro.

Deseara as cauta vreo posibilitate mai ieftina, o varianta ar fi si o comanda comuna cu livrare in Romania, daca ne strangem vreo 2 - 3 persoane si nu devine complicata distribuirea intre noi :).

 

Din cate imi amintesc era parca si un magazin in Bucuresti care ar putea aduce componente Suzuki OEM. Se poate comanda acolo?

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista dealerul Motorteam in Bucuresti care aduce cam orice piesa pe comanda. Imi spuneau recent ca s-a schimba un pic politica de livrari cu dealerul din Germania, in sensul ca s-au marit termenele de livrare si comenzile se fac mai rar, dar in principiu se aduce orice, la preturile din catalog.



Le-am dat un mail, cand imi dau raspunsul te anunt si poate comandam. Nu e nevoie de o comanda mare, ei comanda la intervale regulate si poti comanda si un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi lipseste capacul incercuit in poza, de pe dreapta. Cred ca vine cu amandoua din fabrica. Nu-l gasesc ca reper in niciun catalog sa-l pot comanda. Stiti ce cod are ?

attachicon.gifcapac.JPG

Le-am gasit pana la urma:

#4 COVER PIVOT RH 43585-27G00 ($12.12)

#5 COVER PIVOT LH 43595-27G00 ($12.12)

Costa cca 70 roni/buc, destul de mult. Cauta in catalogul de accesorii la DL 650. Numai la DL 1000 erau la repere si acolo sunt preturile mai mici. Fa o proba cu unele de 1000 la tine si daca se potrivesc le comanzi pe alea si scapi mai ieftin.

 

Miarul are cardan sau nu?

Fasss, nu ne trebuie, mai ales daca vorbim de cele la care schimbi rulmentii la 30K si grupul la 60K daca nu mai devreme. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costa cca 70 roni/buc, destul de mult.

 

Salut, stiu ca am vazut mai demult o protectie care se lipeste peste cadru in zona respectiva - dar nu mai stiu unde am vazut.

Daca stie cineva acea protectie care se lipeste pe cadru - m-ar ajuta un link. La mine de la frecat cu cizma moto - arata frecata ciudat zona respectiva si in dreapta si in stanga.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se4 poate face homemade cu folie tip carbon sau neagra, dar mai grosuta si e ok.

:D m-am gandit si la asta dar latura mea artistica la taieturi - lasa foarte mult de dorit.

as putea incerca - ai idee pe unde se gasesti folie din aia neagra?

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...