Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Da - asta inteleg si eu din ce zic oamenii (si pana am citit unul din posturile tale ante-anterioare):

Tu ai zis/scris anterior: "Folie neagra imitatie carbon am eu. Am folosit si este de mare effect, folie negru mat, dar reflectorizanta.Ziua este neagra, noaptea foarte vizibila. Se gaseste la firma Algernon undeva prin Pantelimon. "

Din ce zici tu acolo eu inteleg ca exista folie imitatie carbon SI reflectorizanta - eu din aia caut. (astia de la algernon imi zic in mail ca asa ceva nu exista si apoi si tu zici ca sunt diferite cele doua folii). Pana la urma cum e? exista folie imitatie carbon negru mat si reflectorizant? si daca da - unde?

 

:D

 

merci,

paul

Sunt doua folii diferite. Carbon si negru relectorisant. Am disponibil numai carbon1-2 mp iar reflectorizanta resturi.

 

A folosit cineva Brembo rosii sinterizate. Sunt moi, tari, tocesc discul, franeaza corespunzator? Vreau sa le pun pe spate in locul celor originale care par sa toceasca cam mult discurile.

post-8769-0-86254500-1380125194_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva Brembo rosii sinterizate. Sunt moi, tari, tocesc discul, franeaza corespunzator? Vreau sa le pun pe spate in locul celor originale care par sa toceasca cam mult discurile.

 

Exact asa am si eu un set, pe raft. Le-am luat pt ca lumea le vorbea de bine, chiar aici pe forum. Inca n-am apucat sa le probez pentru ca cele vechi par sa tina mult peste estimari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma rog, de franat franeaza, da nu cum ar trebui. eu acum am ebc pe care le-am glazurat destul de repede. franeaza, da nu cum o faceau de noi. brembo-urile spre exemplu nu am reusit sa le glazurez si au franat ca in prima zi pana cand le-am terminat. si bag de seama ca ebc-urile aste nici nu se mai termina, o sa le schimb de plictiseala cu brembo si sa nu mai strang din poponeata la fiecare curba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma rog, de franat franeaza, da nu cum ar trebui. eu acum am ebc pe care le-am glazurat destul de repede. franeaza, da nu cum o faceau de noi. brembo-urile spre exemplu nu am reusit sa le glazurez si au franat ca in prima zi pana cand le-am terminat. si bag de seama ca ebc-urile aste nici nu se mai termina, o sa le schimb de plictiseala cu brembo si sa nu mai strang din poponeata la fiecare curba. :)

 

Probabil ca le-oi schimba si eu tot de plictiseala si de curiozitate sa vad cum e treaba cu brembo rosu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea rosii franeaza mult mai bine decat tot ce am probat eu, dar o sa consume mai repede discul. si trebuie si incalzite putin inainte sa fie eficiente 100%. pe cand cele albastre sunt mai stradale, nu au nevoie de perioada de incalzire si sunt blande cu discul, nu il consuma. eu pe astea le recomand la stroama. cele rosii sunt mai bune pentru cine se da mai race sau in pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt cel mai bun exemplu la mancat discuri. Nu mai pun brembo rosii pe mobra niciodata. Au facut niste santuri in discuri de imi trebuiau 20 min de munca sa scot etrierele. Din ce am citit, brembo sunt cele mai bune dar in echipament complet: etrieri, discuri si placute

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din toate placutele probate alea rosii sunt singurele care opresc mobra cum vreau eu. din pacate discul este pretul de platit pentru o frana buna. mai ales cu discuri originale care sunt destul de moi. alea albastre dupa cum spuneam sunt cel mai bun compromis. franeaza aproape la fel de bine si nu dau gata discul mai mult decat altele. oricum sunt mult peste nissin sau ebc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 pe o pereche sau ambele?

 

Uitandu-ma pe site-ul respectiv, vad ca au doua repere pentru placute pe fata, probabil pt stanga si dreapta, fiecare la 134 lei. Deci 150 lei pe o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt extrem de multumit de Carbon Lorraine RX3, varful de gama pentru spate!

Dai 90 de lei si franeaza perfect si le am pe mobra de mai bine de 30000. Am devenit fan si doar asa ceva o sa folosesc, uzura pe disc este insesizabila.

nissin 15000, sbs street excell 7000, ebc hh sub 15000 nu mai aduc in discutie goldfren si ferodo ca alea sunt infecte.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu brembo rosii clar o sa-l farami. Urmele alea lasate de ferodo si de ebc-uri s-au dus in 30000 cu carbon lorraine rx3, am observat acelasi lucru si pe fata de la xbk5 si a3+

o placuta calitativa nu are voie sa faca santuri pe disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa le pun pe astea rosii, dar mi-am luat la revedere de la disc. Tine bine, nu altul. La Vstrom dupa 90000 si multe placute, niciodata acelasi tip, nu se vede uzura. La Supertenere sunt vizibile urmele si le-am rectificat o data.

Ai facut rectificare la discuri la 57.000 km? Si eu am vrut sa ma duc dar cand le-am masurat si mi-a iesit 3.8 mm, m-am lasat pagubas. Si mi le-a halit in 30.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi lipseste capacul incercuit in poza, de pe dreapta. Cred ca vine cu amandoua din fabrica. Nu-l gasesc ca reper in niciun catalog sa-l pot comanda. Stiti ce cod are ?

attachicon.gifcapac.JPG

 

Le-am gasit pana la urma:

#4 COVER PIVOT RH 43585-27G00 ($12.12)

#5 COVER PIVOT LH 43595-27G00 ($12.12)

La mine costa 95 lei ambele (~45 lei / bucata). Ti-am trimis mesaj, in caz ca te intereseaza unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

 

revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru...

 

foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent

 

spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada

 

frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma

 

dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm...

 

ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, crashbar-ul givi este obligatoriu daca vrei sa salvezi carenele si semnalele. scutul nu strica sa fie desi eu cam toate drumurile nasoale le-am facut fara si galeria a rezistat eroic. suportii de genti ajuta si ei sa nu iti prinzi picioarele pe dedesub dar nu sunt chiar obligatorii. repet,ce sigur nu trebuie sa lipsesca: sfnatul GIVI. ala protejaja cel mai bine. sau ma rog variante asemanatoare. sa nu iei protectiile originale ca nu sunt bune de nimic. in rest greu sa strici ceva la ea chiar si cand cazi in canal. :D

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

 

revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru...

 

foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent

 

spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada

 

frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma

 

dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm...

 

ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez

 

merci anticipat

http://shop.sw-motech.com/en/by+motorbike+or+scooter/Suzuki/DL+650+V-Strom/index.htm

http://shop.touratech.com/vehicle-equipment.html?tt_bikemanufacturer=816&tt_biketype=833

http://www.moto24.de/mybike/suzuki/v-strom-650.html

http://www.louis.de/_30342224fbb3bafd96c6e6e0b2645f52ae/index.php?topic=list&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=shop&typ_id=WVB1%2F07

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

 

revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru...

 

foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent

 

spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada

 

frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma

 

dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm...

 

ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez

 

merci anticipat

Eu am crashbar sw-motech, luat de la louis, cod produs 10023960. Se pare ca e compatibil cu scutul OEM - care se prinde de crashbar in partea din fata, pe langa asta crashbar-ul mi se pare foarte solid, se monteaza usor, si dupa cum ii vad forma, cred ca protejeaza bine plasticele de pe rezervor. Am si suport genti laterale givi monolock sau ceva de genul. Din fericire n-am testat protectia oferita :).

Consider ca si cricul central e binevenit ca si dotare, foarte multe operatiuni legate de lant, roti, samd le faci mult mai repede si mai usor.

 

Ai grija ca scutul si cricul central iti pot scadea garda la sol :(, desi cred ca pana acuma am troznit doar un colier de la galeria de evacuare in cateva borduri, si "colierul rezista" :).

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...