bogdan_harea Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Da - asta inteleg si eu din ce zic oamenii (si pana am citit unul din posturile tale ante-anterioare): Tu ai zis/scris anterior: "Folie neagra imitatie carbon am eu. Am folosit si este de mare effect, folie negru mat, dar reflectorizanta.Ziua este neagra, noaptea foarte vizibila. Se gaseste la firma Algernon undeva prin Pantelimon. " Din ce zici tu acolo eu inteleg ca exista folie imitatie carbon SI reflectorizanta - eu din aia caut. (astia de la algernon imi zic in mail ca asa ceva nu exista si apoi si tu zici ca sunt diferite cele doua folii). Pana la urma cum e? exista folie imitatie carbon negru mat si reflectorizant? si daca da - unde? merci, paul Sunt doua folii diferite. Carbon si negru relectorisant. Am disponibil numai carbon1-2 mp iar reflectorizanta resturi. A folosit cineva Brembo rosii sinterizate. Sunt moi, tari, tocesc discul, franeaza corespunzator? Vreau sa le pun pe spate in locul celor originale care par sa toceasca cam mult discurile. Editat Septembrie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 A folosit cineva Brembo rosii sinterizate. Sunt moi, tari, tocesc discul, franeaza corespunzator? Vreau sa le pun pe spate in locul celor originale care par sa toceasca cam mult discurile. Exact asa am si eu un set, pe raft. Le-am luat pt ca lumea le vorbea de bine, chiar aici pe forum. Inca n-am apucat sa le probez pentru ca cele vechi par sa tina mult peste estimari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 vezi ca cele vechi ar putea fi glazurate si te mai tin o viata. da fara sa franeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 vezi ca cele vechi ar putea fi glazurate si te mai tin o viata. da fara sa franeze. De regula franez destul de finut cu spatele, dar periodic fac cate o proba si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 ma rog, de franat franeaza, da nu cum ar trebui. eu acum am ebc pe care le-am glazurat destul de repede. franeaza, da nu cum o faceau de noi. brembo-urile spre exemplu nu am reusit sa le glazurez si au franat ca in prima zi pana cand le-am terminat. si bag de seama ca ebc-urile aste nici nu se mai termina, o sa le schimb de plictiseala cu brembo si sa nu mai strang din poponeata la fiecare curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 ma rog, de franat franeaza, da nu cum ar trebui. eu acum am ebc pe care le-am glazurat destul de repede. franeaza, da nu cum o faceau de noi. brembo-urile spre exemplu nu am reusit sa le glazurez si au franat ca in prima zi pana cand le-am terminat. si bag de seama ca ebc-urile aste nici nu se mai termina, o sa le schimb de plictiseala cu brembo si sa nu mai strang din poponeata la fiecare curba. Probabil ca le-oi schimba si eu tot de plictiseala si de curiozitate sa vad cum e treaba cu brembo rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 alea rosii franeaza mult mai bine decat tot ce am probat eu, dar o sa consume mai repede discul. si trebuie si incalzite putin inainte sa fie eficiente 100%. pe cand cele albastre sunt mai stradale, nu au nevoie de perioada de incalzire si sunt blande cu discul, nu il consuma. eu pe astea le recomand la stroama. cele rosii sunt mai bune pentru cine se da mai race sau in pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Eu sunt cel mai bun exemplu la mancat discuri. Nu mai pun brembo rosii pe mobra niciodata. Au facut niste santuri in discuri de imi trebuiau 20 min de munca sa scot etrierele. Din ce am citit, brembo sunt cele mai bune dar in echipament complet: etrieri, discuri si placute Editat Septembrie 26, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 din toate placutele probate alea rosii sunt singurele care opresc mobra cum vreau eu. din pacate discul este pretul de platit pentru o frana buna. mai ales cu discuri originale care sunt destul de moi. alea albastre dupa cum spuneam sunt cel mai bun compromis. franeaza aproape la fel de bine si nu dau gata discul mai mult decat altele. oricum sunt mult peste nissin sau ebc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Confirm cu Brembo albastre: au "grija" de disc, la 10 000 (spate) si 15000 (fata) le schimb si franeaza OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 De unde procurati voi placutele brembo si la ce preturi ? La mine pe fata scartie la franare, desi mai au carne. Probabil ca s-au "glazurat" si le-as schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 la mine 150 setul cu montaj cu tot(setul). sau http://www.motodiscount.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/2008/sistemul-de-franare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 la mine 150 setul cu montaj cu tot(setul). sau http://www.motodiscount.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/2008/sistemul-de-franare/ 150 pe o pereche sau ambele? Uitandu-ma pe site-ul respectiv, vad ca au doua repere pentru placute pe fata, probabil pt stanga si dreapta, fiecare la 134 lei. Deci 150 lei pe o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Eu sunt extrem de multumit de Carbon Lorraine RX3, varful de gama pentru spate! Dai 90 de lei si franeaza perfect si le am pe mobra de mai bine de 30000. Am devenit fan si doar asa ceva o sa folosesc, uzura pe disc este insesizabila. nissin 15000, sbs street excell 7000, ebc hh sub 15000 nu mai aduc in discutie goldfren si ferodo ca alea sunt infecte. Editat Septembrie 26, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Am sa le pun pe astea rosii, dar mi-am luat la revedere de la disc. Tine bine, nu altul. La Vstrom dupa 90000 si multe placute, niciodata acelasi tip, nu se vede uzura. La Supertenere sunt vizibile urmele si le-am rectificat o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Cu brembo rosii clar o sa-l farami. Urmele alea lasate de ferodo si de ebc-uri s-au dus in 30000 cu carbon lorraine rx3, am observat acelasi lucru si pe fata de la xbk5 si a3+ o placuta calitativa nu are voie sa faca santuri pe disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Am sa le pun pe astea rosii, dar mi-am luat la revedere de la disc. Tine bine, nu altul. La Vstrom dupa 90000 si multe placute, niciodata acelasi tip, nu se vede uzura. La Supertenere sunt vizibile urmele si le-am rectificat o data. Ai facut rectificare la discuri la 57.000 km? Si eu am vrut sa ma duc dar cand le-am masurat si mi-a iesit 3.8 mm, m-am lasat pagubas. Si mi le-a halit in 30.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Imi lipseste capacul incercuit in poza, de pe dreapta. Cred ca vine cu amandoua din fabrica. Nu-l gasesc ca reper in niciun catalog sa-l pot comanda. Stiti ce cod are ? capac.JPG Le-am gasit pana la urma: #4 COVER PIVOT RH 43585-27G00 ($12.12) #5 COVER PIVOT LH 43595-27G00 ($12.12) La mine costa 95 lei ambele (~45 lei / bucata). Ti-am trimis mesaj, in caz ca te intereseaza unele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 salutare tuturor revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru... foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm... ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) salut, crashbar-ul givi este obligatoriu daca vrei sa salvezi carenele si semnalele. scutul nu strica sa fie desi eu cam toate drumurile nasoale le-am facut fara si galeria a rezistat eroic. suportii de genti ajuta si ei sa nu iti prinzi picioarele pe dedesub dar nu sunt chiar obligatorii. repet,ce sigur nu trebuie sa lipsesca: sfnatul GIVI. ala protejaja cel mai bine. sau ma rog variante asemanatoare. sa nu iei protectiile originale ca nu sunt bune de nimic. in rest greu sa strici ceva la ea chiar si cand cazi in canal. Editat Septembrie 26, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 salutare tuturor revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru... foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm... ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez merci anticipat http://shop.sw-motech.com/en/by+motorbike+or+scooter/Suzuki/DL+650+V-Strom/index.htm http://shop.touratech.com/vehicle-equipment.html?tt_bikemanufacturer=816&tt_biketype=833 http://www.moto24.de/mybike/suzuki/v-strom-650.html http://www.louis.de/_30342224fbb3bafd96c6e6e0b2645f52ae/index.php?topic=list&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=shop&typ_id=WVB1%2F07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) salutare tuturor revin cu un topic dupa ce v-am instiintat acum cateva luni ca am intrat cu bucurie in randul vostru, cu un nemaipomenit v-strom albastru... foarte pe scurt o sa va spun ca e o reala bucurie aceasta motocicleta, are un farmec aparte si chiar si dpdv tehnologic zic ca e inca absolut ancorata in prezent spun asta pentru ca m-am dat si cu surorile de 800 si 1200 de la gs de curand si spun ca e foarte aproape de acestea din urma, cel putin la ceea ce astept eu de la un motor de strada frustrarea mea legat de aceasta motocicleta albastra este timpul care il mananca cealalata portocalie din garaj...care de-a dreptul se bucura cand ploua...si atunci km mai multi sau adaugat la aceasta din urma dar, cu toate acestea, am avut parte si de km frumosi anul acesta, cel mai mult mi-a placut o tura de transfagarasan combinata cu bisericile fortificate sasesti-acolo unde si-a spus cu adevarat cuvantul dat fiind drumurile mai aproape de ktm... ce vreau eu sa va rog cu aceasta ocazie, e sa imi recomandati protectiile care cu adevarat merita sa le cumpar pentru ea, eventual producatori, a mea nu are nimic si vreau sa o protejez merci anticipat Eu am crashbar sw-motech, luat de la louis, cod produs 10023960. Se pare ca e compatibil cu scutul OEM - care se prinde de crashbar in partea din fata, pe langa asta crashbar-ul mi se pare foarte solid, se monteaza usor, si dupa cum ii vad forma, cred ca protejeaza bine plasticele de pe rezervor. Am si suport genti laterale givi monolock sau ceva de genul. Din fericire n-am testat protectia oferita . Consider ca si cricul central e binevenit ca si dotare, foarte multe operatiuni legate de lant, roti, samd le faci mult mai repede si mai usor. Ai grija ca scutul si cricul central iti pot scadea garda la sol , desi cred ca pana acuma am troznit doar un colier de la galeria de evacuare in cateva borduri, si "colierul rezista" . Editat Septembrie 26, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Da, crashbar-ul de la sw-motech seamana destul de bine, ca design si "nefunctionalitate" cu cel original, pe care il am eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Da, crashbar-ul de la sw-motech seamana destul de bine, ca design si "nefunctionalitate" cu cel original, pe care il am eu: vstrom.jpg vstrom2.jpg Eu zic ca e diferenta mare si nu ma refer doar la culoare . Al meu vine mult mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Da, crashbar-ul de la sw-motech seamana destul de bine, ca design si "nefunctionalitate" cu cel original, pe care il am eu: vstrom.jpg vstrom2.jpg ce ai tu e tigania originala. nu e bun nici sa iti pui piciorele pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.