petrilacocuz Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Salutare! Spre surprinderea mea, verificandu-mi adineauri mail-ul, am primit un voucher de "Mos Louis", in valoare de 25 euro (la comenzi de peste 99 euro). E pacat sa nu profit de el. M-am hotarat sa-mi cumpar un crashbar. Am urmatoarele variante (incluzand transportul): - PUIG: 104 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021780&typ_id=WVB1 - HEPCO & BECKER: 137 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=WVB1 - SW-MOTECH: 140 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023900&typ_id=WVB1 Sunt tentat sa achizitionez Puig pentru ca-i cel mai ieftin. Din pacate nu prea gasesc pareri despre el niciunde. Desi nu ma dau banii afara din casa, nici pentru 30-35 de euro (tinand cont de faptul ca nu-l achizitionez in fiecare sezon) nu m-as zgarci. In concluzie, are/a avut cineva vreun crashbar enumerat din cele de mai sus? Ce imi recomandati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Mai sa fie!Toti o dati pe 650....!Cati am mai ramas la categoria grea? +1 aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) Mai sa fie!Toti o dati pe 650....!Cati am mai ramas la categoria grea? curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica Editat Decembrie 26, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica Bineinteles ca, incepator fiind, nu pot decat sa imi dau cu parerea Asta e boala noastra traditionala, romaneasca , dar tentatia e mare, ce sa-i faci . Parerea mea e ca un miar V-Strom face acelasi lucru ca un 650 , dar e : - mai scump + mai greu + mai gurmand+ cu ceva mai multe probleme . Dealtfel, cred ca incetarea vanzarii miarului in Europa a fost " ajutata " si de succesul deosebit al Stroamei de 650 . Si de prezenta identicei KLV 1000 pe aceeasi piata . Sau a provocat prezenta KLV ... Vorba 'ceea : " jocuri , poturi si focuri de arma... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Am comandat astazi o "chestie" din asta : http://www.huntercreate.com/shop/riderscan Va tin la curent cu rezultatul dupa receptie si montaj. Daca va intereseaza bineinteles........... tot nu am inteles la ce o fi bun. inafara de a-ti vedea panoramic ranjetul de multumire ca esti calare pe o stroama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Singurul beneficiu ar fi ca ai sub control unghiul mort al oglinzilor laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Domnilor , va lansez o noua tema de dezbatere : ATAS pe Stroama de 650 . Cred ca nu a facut nimeni asta in Romania , desi nu cred ca ar contesta cineva utilitatea unui atas demontabil si utilizabil doar cand se justifica ( la calatorii cu copii , de ex ) . Am gasit pe net multe poze cu exemple reusite , realizate bineinteles in SUA. Asadar intrebare : exista cineva in Romania care poate proiecta , omologa la RAR , executa si monta un atas pentru DL 650 , la un pret rezonabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Am studiat si eu un pic pe net in ultimele saptamani optiunea.. un model de la DMC folosit de americani la vstrom seamana bine cu atasul de la ural, ma gandesc ca s-ar putea adapta? Cu niste cauciucuri cu crampoane si placa in atas ar fi vehiculul perfect de mers la munte iarna Ca si idee, atasul costa la DMC vreo 5000$+ modelul de baza si prinderile inca vreo 800$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei. Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Pana ne cumparam toti Vstroame noi de 650 , inbunatatim ce avem. http://www.mcnews.com/mcn/features/2012JanLastPg.pdf Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale. Totusi chiar nu are cineva cacao-ul asta de vanzare/inchiriat/masurat etc La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic.... Poti adauga: si seaua si protectia la vant in rest v-stromul este peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 atas.JPG atas2.JPG Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei. Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta. Ca o solutie de iarna (il montezi in decembrie si il dai jos in martie) nu ar fi chiar asa complicat. Modificarile la suspensia fata am vazut ca le fac cei care vor sa foloseasca motorul tot timpul cu atas. Ca solutie de compromis si o viteza de 70-80kmh cred ca merge si cu suspensia originala. O alta varianta sunt modelele cu articulatii flexibile, se inclina si atasul deodata cu motorul http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm - aici sunt mai multe informatii Am mai gasit o varianta in care se inclina motorul dar atasul ramane fix - asta pare cea mai usor de facut diy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Despre asta vorbeam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 M-am dat o singura data cu una cu atas,un Dnepr. E chinu de pe lume s-o ti dreapta,apai sa mai iei si curbe! Sa mergi cu viteza nu mai vorbesc! Nu mi-as face asa ceva la mobra nici gratis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) Atasul este altceva. Mergi ca pe sina,mai mult unde vrea utilajul nu unde vrei tu. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Si eu sunt in dilemma. Mi-ar place ideea, dar multi zic ca este gresita din start. Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare. Editat Decembrie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) ... Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare. Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger... Editat Decembrie 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Cum sa faci dintr-o asa frumusete una cu atas.Mai este ia impunatoare pe strada cu,,,cutia aia.?Spui direct ural ,dnepr etc care or mai avea atas.Aplecatul pe viraje,demaraj,ehee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Nu e chiar asa. Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori. Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri. Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Nu e chiar asa. Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori. Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri. Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania. pai cu 30.000 eu fac nunta iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul. Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc. Pt RO cade din start. Mai simplu mobra cumparata din Germania, incredintata unui atelier local specializat si acreditat pt astfel de lucrari. Inscrisa in circulatie in Germania si adusa cu actele in regula aici. Dinicutu nu poate ramane decat cu buza unflata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) multumesc, am luat GS-ul si dupa 2sapt. am renuntat la el .Nu vreau sa intru si eu in vesnica disputa GS vs RESTUL. BMW-ul e o super motocicleta doar ca a mea avea o varsta , ceva km si cateva mici chestii cu care trebuia sa ma obisnuiesc, asa ca am hotarat ca e mai bine sa cumpar v-strom din 2013 cu 2300km. ps.sa stii ca mi-a prins bine rew. de la tine. o poza si cu bemewe-ul nu ma pot abtine sa nu te intreb - ce varsta si cati km? din poze arata foarte bine. stima, paul Editat Decembrie 27, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger... Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale. Salut, exista vre-o sursa prin europa? are cineva montat pe la noi? stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Cred ca ideea de atas merita studiata cu atentie . Sunt multe in UE si SUA , deci se poate . E adevarat ca toate motociletele serioase cu atas costa peste 10.000 . Iata o Stroama cu atas : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.