Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare!

Spre surprinderea mea, verificandu-mi adineauri mail-ul, am primit un voucher de "Mos Louis", in valoare de 25 euro (la comenzi de peste 99 euro).

E pacat sa nu profit de el. M-am hotarat sa-mi cumpar un crashbar. Am urmatoarele variante (incluzand transportul):

- PUIG: 104 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021780&typ_id=WVB1

- HEPCO & BECKER: 137 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=WVB1

- SW-MOTECH: 140 euro - http://www.louis.de/_50fee8f3a9297e38fddbb6abbed47e2adb/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023900&typ_id=WVB1

 

Sunt tentat sa achizitionez Puig pentru ca-i cel mai ieftin. Din pacate nu prea gasesc pareri despre el niciunde.

Desi nu ma dau banii afara din casa, nici pentru 30-35 de euro (tinand cont de faptul ca nu-l achizitionez in fiecare sezon) nu m-as zgarci.

In concluzie, are/a avut cineva vreun crashbar enumerat din cele de mai sus?

Ce imi recomandati?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sa fie!Toti o dati pe 650....!Cati am mai ramas la categoria grea?

curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica

 

Bineinteles ca, incepator fiind, nu pot decat sa imi dau cu parerea :rusinica: Asta e boala noastra traditionala, romaneasca , dar tentatia e mare, ce sa-i faci .

Parerea mea e ca un miar V-Strom face acelasi lucru ca un 650 , dar e : - mai scump + mai greu + mai gurmand+ cu ceva mai multe probleme .

Dealtfel, cred ca incetarea vanzarii miarului in Europa a fost " ajutata " si de succesul deosebit al Stroamei de 650 . Si de prezenta identicei KLV 1000 pe aceeasi piata . Sau a provocat prezenta KLV ...

 

Vorba 'ceea : " jocuri , poturi si focuri de arma... "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor , va lansez o noua tema de dezbatere : ATAS pe Stroama de 650 . Cred ca nu a facut nimeni asta in Romania , desi nu cred ca ar contesta cineva utilitatea unui atas demontabil si utilizabil doar cand se justifica ( la calatorii cu copii , de ex ) . Am gasit pe net multe poze cu exemple reusite , realizate bineinteles in SUA.

 

Asadar intrebare : exista cineva in Romania care poate proiecta , omologa la RAR , executa si monta un atas pentru DL 650 , la un pret rezonabil ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat si eu un pic pe net in ultimele saptamani optiunea.. un model de la DMC folosit de americani la vstrom seamana bine cu atasul de la ural, ma gandesc ca s-ar putea adapta? Cu niste cauciucuri cu crampoane si placa in atas ar fi vehiculul perfect de mers la munte iarna :D

post-9248-0-26714600-1388140910_thumb.jpg post-9248-0-27684800-1388140874_thumb.jpg

 

Ca si idee, atasul costa la DMC vreo 5000$+ modelul de baza si prinderile inca vreo 800$

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22512-0-54400300-1388142113_thumb.jpg

post-22512-0-20477100-1388142124_thumb.jpg

 

Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei.

Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica

La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana ne cumparam toti Vstroame noi de 650 , inbunatatim ce avem.

http://www.mcnews.com/mcn/features/2012JanLastPg.pdf

Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale.

Totusi chiar nu are cineva cacao-ul asta de vanzare/inchiriat/masurat etc

 

La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic....

Poti adauga: si seaua si protectia la vant in rest v-stromul este peste

post-37264-0-85709700-1388143303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifatas.JPG

attachicon.gifatas2.JPG

 

Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei.

Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta.

 

Ca o solutie de iarna (il montezi in decembrie si il dai jos in martie) nu ar fi chiar asa complicat. Modificarile la suspensia fata am vazut ca le fac cei care vor sa foloseasca motorul tot timpul cu atas. Ca solutie de compromis si o viteza de 70-80kmh cred ca merge si cu suspensia originala.

 

O alta varianta sunt modelele cu articulatii flexibile, se inclina si atasul deodata cu motorul http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm - aici sunt mai multe informatii

post-9248-0-11319800-1388143447_thumb.jpg

 

Am mai gasit o varianta in care se inclina motorul dar atasul ramane fix - asta pare cea mai usor de facut diy

 

post-9248-0-70974800-1388143492_thumb.jpg post-9248-0-34546600-1388143532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul este altceva. Mergi ca pe sina,mai mult unde vrea utilajul nu unde vrei tu. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Si eu sunt in dilemma. Mi-ar place ideea, dar multi zic ca este gresita din start. Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa faci dintr-o asa frumusete una cu atas.Mai este ia impunatoare pe strada cu,,,cutia aia.?Spui direct ural ,dnepr etc care or mai avea atas.Aplecatul pe viraje,demaraj,ehee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul.



Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea.

Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa.

Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori.

Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri.

Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa.

Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori.

Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri.

Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania.

:)

pai cu 30.000 eu fac nunta iar :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul.

 

 

Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc.

Pt RO cade din start. Mai simplu mobra cumparata din Germania, incredintata unui atelier local specializat si acreditat pt astfel de lucrari. Inscrisa in circulatie in Germania si adusa cu actele in regula aici. Dinicutu nu poate ramane decat cu buza unflata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,

am luat GS-ul si dupa 2sapt. am renuntat la el .Nu vreau sa intru si eu in vesnica disputa GS vs RESTUL. BMW-ul e o super motocicleta doar ca a mea avea o varsta , ceva km si cateva mici chestii cu care trebuia sa ma obisnuiesc, asa ca am hotarat ca e mai bine sa cumpar v-strom din 2013 cu 2300km.

 

ps.sa stii ca mi-a prins bine rew. de la tine.

 

o poza si cu bemewe-ul

nu ma pot abtine sa nu te intreb - ce varsta si cati km? din poze arata foarte bine.

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger...

Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale.

 

Salut,

exista vre-o sursa prin europa? are cineva montat pe la noi?

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...