bogdan_harea Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 salut, asa arata dupa por 15: IMG_1733.JPG sper sa fie oki si sa tina fara rugina. stima, paul A iesit excelent. Nu am inteles insa, dupa eliminarea ruginii ai tratat sau vopsit interiorul? Mai multe detalii ar fi de folos. In weekendul viitor va fi vreme foarte frumoasa . Ceva planuri de iesiri ? http://www.yr.no/place/Romania/Prahova/Urlaţi/long.html Dupa atata frig si ceata eu zic sa stati cuminti. Chiar daca la pranz temperatura este usor pozitiva, soseaua este inghetata. Pe curba, padure, poduri sau la umbra e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 salut, A iesit excelent. Nu am inteles insa, dupa eliminarea ruginii ai tratat sau vopsit interiorul? Mai multe detalii ar fi de folos. da, kitul contine si o vopsea care se da la sfarsit pt izolare: marine cleaner - asta cred ca e degresant prep and ready - ceva acid por15 - vopsea daca as mai face operatia inca o data: 1. as folosi electroliza pentru eliminarea totala a ruginii (kitul curata dar nu total - chiar daca vopseaua se poate aplica si peste rugina - interactioneaza chimic cumva) 2. as folosi jumatate din cei 236ml din kit (sau as cumpara kitul pt rezervor de 10l) 3. as folosi manusi la vopsire - nu vrea sa se dea jos de pe mana nici cu ma-sa solutiei. acum sa vedem cum se manifesta in timp ca si rezistenta. si da - la umatoarea moto as face-o fara sa astept prea mult . dupa cum arata vopseaua dupa uscare - pare foarte dura - ca o oglinda. as pune por15 alaturi de power tape si wd40 - cinste lor! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) In weekendul viitor va fi vreme foarte frumoasa . Ceva planuri de iesiri ? http://www.yr.no/place/Romania/Prahova/Urla%C5%A3i/long.html Am iesit eu duminica si numai de-a latu' vroia sa mearga parca tourance clasic era ceva mai bun decat anakee2 la traversat zonele cu gheata si zapada. Oricum nu recomand nimanui sa iasa acum mai ales ca sunt multi care arunca zapada din parcari pe asfalt sa se topeasca mai repede si daca ai vevoie de vreo manevra: franat, virat, etc. se lasa sigur cu fracturi. Poate peste vreo saptamana doua se mai schimba lucrurile... sper! salut, asa arata dupa por 15: IMG_1733.JPG sper sa fie oki si sa tina fara rugina. stima, paul Felicitari domnule! A iesit foarte bine. Daca la anu pe vremea asta arata la fel de bine fac si eu operatiunea preventiv doar ca sa scap de stresul de a tine rezervorul plin ochi tot timpul sa evit condensul. Ce e drept asta m-a ajutat sa nu am rugina deloc in el da e mare stresul Editat Februarie 4, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 A iesit foarte bine. Daca la anu pe vremea asta arata la fel de bine fac si eu operatiunea preventiv doar ca sa scap de stresul de a tine rezervorul plin ochi tot timpul sa evit condensul. Ce e drept asta m-a ajutat sa nu am rugina deloc in el da e mare stresul se putea un pic si mai bine in doua puncte - lipsa aplicarii electrolizei si am pusa prea multa vopsea in interior pe care nu am putut-o elimina total (se vede in poza surplusul de vopsea adunat). faza tampita e ca chiar daca e plin ochi rezervorul - in partea "cea mai" superioara a rezervorului ramane neacoperit - si acolo afecteaza cel mai mult rugina. promit sa fac o poza si la anul pe vremea asta. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 se putea un pic si mai bine in doua puncte - lipsa aplicarii electrolizei si am pusa prea multa vopsea in interior pe care nu am putut-o elimina total (se vede in poza surplusul de vopsea adunat). faza tampita e ca chiar daca e plin ochi rezervorul - in partea "cea mai" superioara a rezervorului ramane neacoperit - si acolo afecteaza cel mai mult rugina. promit sa fac o poza si la anul pe vremea asta. numai bine, paul Am vazut dupa ce am scris ca poza este facuta din partea de jos si ca rugina aia este dincolo de limita superioara de umplere, deci fix ce nu vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 da, fix unde nu poti vedea. sunt curios ce o sa gasesti cand il desfaci si mai ales de ce o sa gasesti in putza aia de la pompa care atarna sub rezervor (acolo sta sorbul pompei). locuiesc eu in zona mai umeda sau chiar ruginesc la greu rezervoarele de tabla? PS - sunt chiar inainte de a-mi comanda telescopul spate - si as vrea sa imi recuperez neshte bani - nu e nimeni interesat de un disc de franta fata cu uzura foarte usoara (din cate imi amintesc nici nu i se simte buza formata de la uzura) si in plus mai am doua noi care or sa fie montate pe moto? sau o statie CB alan42? sau 2 antene CB? sau un scut de transalp 650? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
detox Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Salut, Stiti pe cineva care este interesat de un schimb, V Strom pe un Opel Astra Bertone? http://www.tocmai.ro...3-14951571.html Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 ce mi se pare interesant e ca la motocicletele anii 90, nu prea ruginesc rezervoarele pe interior. acuma nah, numa Onde am avut dar si cu altii ce-am mai discutat. sa fie economia de consum? Bravo Ivane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 ce mi se pare interesant e ca la motocicletele anii 90, nu prea ruginesc rezervoarele pe interior. acuma nah, numa Onde am avut dar si cu altii ce-am mai discutat. sa fie economia de consum? Bravo Ivane ivane, te legi de mama (suzi)? la 'onda anterioara nu am apucat sa ii fac poze la rezervor pe interior ... daca faceam - probabil tot aici (la poze cu por15) ajungeam si acolo. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 a fost o problema cu rugina la rezervor la modelele pana in 2006,da a fost recunoscuta ca defect de fabricatie (furnizorii de rezorvoare) si s-au schimbat cele cu rgina in garantie. si a mea are rezervorul schimbat chiar inainte de livrare. si nu toate ci numai un lot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 ... fa-ne o poza te rog prin gaura de la pompa la rezervorul tau in partea superioara. sau prin buson in spatele gulerului cu o camera spion mobila. eu zic ca e plin netul de rezervoare ruginite - si mai vechi si mai noi. ar fi fost fain sa fie din plastic/fibra. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 (editat) a fost o problema cu rugina la rezervor la modelele pana in 2006,da a fost recunoscuta ca defect de fabricatie (furnizorii de rezorvoare) si s-au schimbat cele cu rgina in garantie. si a mea are rezervorul schimbat chiar inainte de livrare. si nu toate ci numai un lot. Sa inteleg ca stromul meu dl1000 K7 nu ar trebuii sa aiba problema cu rugina in rezervor. Un nou subiect: Am nevoie sa imi schimb cauciucurile. Ce parere aveti despre Pirelli Scorpion? (nu ma intereseaza sa fac offroad de nici un fel) Editat Februarie 5, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 pai fa-i o poza in spatele gatului de la busonul de umplere - si atunci vei sti sigur. stima paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 eu m-am uitat in el cand am scos pompa. nu are fir de rugina. si iarna sta fara benzina cate 2-3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 la mine sta si vara fara benzina...inainte de salariu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Eu am K8 deci ar trebui sa fie cum zice Fabio. M-as uita din curiozitate si in spatele busonului ca in rest din ce am vazut in el cu lanterna tot ce este vizibil este gri dar nu prea stiu cum. Garnitura de la pompa se mai poate refolosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 (editat) Sa inteleg ca stromul meu dl1000 K7 nu ar trebuii sa aiba problema cu rugina in rezervor. Un nou subiect: Am nevoie sa imi schimb cauciucurile. Ce parere aveti despre Pirelli Scorpion? (nu ma intereseaza sa fac offroad de nici un fel) Continental Road Attack 2 sunt excelente,dar nu tin prea mult.In schimb sunt adevarate radiere...Acum am Michelin PilotRoad 3.Mai tari,mai rezistente,dar nu se compara cu Conti....Adica toate sunt anvelope sport-touring,ca nici eu nu ma omor cu off-ul.Pentru aia am altceva.... Editat Februarie 5, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Eu am K8 deci ar trebui sa fie cum zice Fabio. M-as uita din curiozitate si in spatele busonului ca in rest din ce am vazut in el cu lanterna tot ce este vizibil este gri dar nu prea stiu cum. Garnitura de la pompa se mai poate refolosi? se poate refolosi garnitura - doar un pic se dilata cat sta scoasa dar intra in canalul in care sta cat e montata. daca tot o dai jos - da-i si niste vaselina siliconica pe ea. hai ca m-ati facut curios cu modele mai noi. daca au rectificat problema - toata stima. daca nu - doar un alt compromis la costuri, noi sa fim sanatosi! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 si eu m-am uitat dupa rugina anul trecut cand am schimbat filtrul de aer si am folosit aceeasi garnitura,rezervorul parea ca nou,ca urmare vreo 5ani nu ma mai uit,al meu este din 2005,fiecare cu norocul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 va repet, la multe din mobrele aduse din italia situatia a fost rezolvata. la cele cumparate din romanaia ma indoiesc ca au schimbat vreo unul in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Niste handguard-uri pentru 650 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 salut, are cineva un pret pt un pinion 16T OEM? E adevarat ca e 180 lei? (versus 50 lei JT) merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) ce ai bre cu pinionul oem? pune linistit JT ca este foarte bun inca ceva, daca pui pinionul ala pregateste-te sa alergi vitezanele si la 180 merge relaxat motorul Editat Februarie 11, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 pai ala jt nu are gulerul ala de cauciuc. si vreau sa vad daca e vre-o diferenta la zgomot intre cele doua (sa nu intrebi de ce ca nu o sa stiu sa iti raspund - doar testez in cea mai mare parte a timpului). jt am. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 pai ala jt nu are gulerul ala de cauciuc. si vreau sa vad daca e vre-o diferenta la zgomot intre cele doua (sa nu intrebi de ce ca nu o sa stiu sa iti raspund - doar testez in cea mai mare parte a timpului). jt am. stima, paul Eu am schimbat pinionul original dupa 36ooo km si am pus JT fara guler de cauciuc si nu am auzit sesizat nici un zgomot in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.