Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pai daca lantul e uzat si se schimba,il tai si gata.Ce sa mai demontezi?Si pentru nituirea noului lant nu tre sa dai jos nimic exceptand roata....Si aia,daca ai chef...

omul vrea sa zica ca daca folosesti lant endless - ajungi sa desfaci/dai jos bascula oricum si inevitabil ajungi sa ungi. daaar e un mare DACA acolo.

o singura data in viata mea de motorist mi-a venit lant endless desi comandasem deschis. si evident ca nu am dat bascula jos (nu era oricum din perioada vstrom) - am taiat lant si inchis cu za de inchidere.

:D

 

numai bine,

paul

 

hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine:

 

09263-25059 153 lei

09263-17037 97 lei

09263-20073 117 lei

09263-17034 140 lei

 

 

paul

 

au venit si preturile de la motorteam:

09263-20073 - 24.05eu - 110 lei
09263-17037 - 24.05eu - 110 lei
09263-17034 - 28.45eu - 128 lei
09263-25059 - 34.27eu - 155 lei
aprox la fel ca la TM dar nu mai trebuie platit nici transport.
stima,
paul

 

Se pare ca se pot gasi si mai jos preturile la un domn mexican - daca mai e cineva interesat:

 

09263-25059 - 110 lei

09263-17037 - 70 lei

09263-20073 - 90 lei

09263-17034 - 100 lei

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Endless?Nu stiam ca se mai livreaza asa ceva.Lant,la ce lungime doresti,cu zaua si pinii de inchidere incluse,am mai vazut.Dar gata presate.....Merci,nu!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica.

 

eu intre doua ciocane l-am nituit :))

tu cum faci ? presa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! In urma cu 150-200 km am schimbat uleiul/filtrul. Zilele trecute, am obervat ca-i peste nivelul maxim. Sa mai scot din el? Afecteaza in timp cu ceva buna functionalitate a motorului? Inainte de schimb (asta daca are vreo relevanta), motoreta nu mai fusese pornita de aproximativ o luna. Presupun ca s-a scurs destul de bine. Daca imi amintesc bine, cred ca mecanicul a pus undeva la 2900-3000ml ulei (cu tot cu ce-a turnat in filtru).

Noroc!

 

le: o informatie preluata de pe http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9034212&contentId=7063237

"Dacă garaţi motocicleta pentru o perioadă mai lungă, de exemplu peste iarnă, schimbaţi uleiul înainte şi porniţi motorul pentru a îl circula. Uleiul are aditivi puternici anti-corozivi ce acoperă şi zonele de aer din motor, protejând chiar şi componente ce nu sunt acoperite de ulei."

 

Oare de ce peste tot am auzit eu ca uleiul se schimba in primavara?

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zice castrol ca se schimba uleiul?

Prin functinarea motorului in timpul sezonului uleiul oxideza si impreuna cu condensul care apare in motor in timpul depozitarii peste iarna poate coroda anumite componente asa ca este recomandat ca schimbul sa se faca inainte de a baga moto la "hibernat " !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin functinarea motorului in timpul sezonului uleiul oxideza si impreuna cu condensul care apare in motor in timpul depozitarii peste iarna poate coroda anumite componente asa ca este recomandat ca schimbul sa se faca inainte de a baga moto la "hibernat " !

ms :) eu am schimbat uleiul la sfarsitul sezonul pentru ca a trebuit sa schimb presetupa. se pare ca am facut bine ca nu am mai asteptat pana in primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte imi faceam si eu griji cu uleiul vechi lasat peste iarna in motor, sa nu pateasca ceva, etc.

Anul trecut in Februarie am facut reparatie capitala la celalalt motor al meu Honda Dominator. Ultima oara fusese pornit in Septembrie 2012. Uleiul l-am schimbat in Mai 2012 dar la cat consuma, tot completam.

Vreau sa spun ca atunci cand l-am desfacut (dupa aproape 5 luni de stat in garaj neincalzit), inauntru arata perfect, ma asteptam sa aiba rugina pe peretii cilindrului sau depuneri de alta natura pe ici-colo, dar nimic, si motorul e din 96 cu peste 70.ooo km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu schimbatul uleiului toamna e veche cu tot felul de argumente pro si contra. Ce mi-a ramas in minte, relatarea unui american care inchiria barci cu motor pe un lac, agrement. Omul hotarat, schimba uleiul in motoarele de barca toamna si le punea la conservat in magazie. Concurenta, alte 3-4 firme cu acelasi profil pe lac, le lasa de izbeliste si primavera la deschiderea sezonului schimbau tot si incepeau circul. Concluzia omului dupa 20 de ani in bransa, motoarele lui le inlocuia dupa 3 ani, ca medie, concurenta la 2 ani. Era vorba de cateva sute de motoare pe intreg lacul, folosite de turisti. O perioada m-am tinut de acest obicei, dar recunosc am mai sarit si peste. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si atunci cum?

schimbi toamna si apoi in primavara? sau in primavara mergi cu ala stat peste iarna?

daca schimbi si primavara - jos palaria.

daca mergi 5k km cu ala stat peste iarna ... eu zic ca mai bine il schimbi primavara si mergi cu el proaspat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre surplusul de ulei nu stie nimeni nimic? :) Sa stiu cum sa procedez inainte de urmatoarea tura... N-as vrea sa afecteze intr-un mod negativ motorul... (parerile sunt impartite prin alte surse, chipurile ar putea crea o presiune mai mare in motor si n-ar fi prea bine, altii zic ca n-ai nici o treaba)...

Multam'



pai si atunci cum?

schimbi toamna si apoi in primavara? sau in primavara mergi cu ala stat peste iarna?

daca schimbi si primavara - jos palaria.

daca mergi 5k km cu ala stat peste iarna ... eu zic ca mai bine il schimbi primavara si mergi cu el proaspat.

 

stima,

paul

Mergi in primavara cu acelasi, cel putin asa ma dedus eu. Cand imi cautam v-strom, intr-un anunt de vanzare, chiar spunea omul pe undeva "Uleiul schimbat in fiecare toamna/sfarsit de sezon"... m-am cam mirat dar n-am dat importanta..

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute, am obervat ca-i peste nivelul maxim. Sa mai scot din el?

 

Daca e doar un pic peste maxim nu cred ca are treaba, dar daca e inundat tot gemuletul, atunci ai putea sa incerci sa scoti.

Banuiesc ca ar merge cu o siringa mare si ceva tub subtire de perfuzii.

Pentru linistea ta ai putea cumpara de la farmacie o siringa mare gen 50ml si o perfuzie - nu cred ca trece de 5-6 lei si scoti pana ajunge la nivel.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu schimbatul uleiului toamna e veche cu tot felul de argumente pro si contra. Ce mi-a ramas in minte, relatarea unui american care inchiria barci cu motor pe un lac, agrement. Omul hotarat, schimba uleiul in motoarele de barca toamna si le punea la conservat in magazie. Concurenta, alte 3-4 firme cu acelasi profil pe lac, le lasa de izbeliste si primavera la deschiderea sezonului schimbau tot si incepeau circul. Concluzia omului dupa 20 de ani in bransa, motoarele lui le inlocuia dupa 3 ani, ca medie, concurenta la 2 ani. Era vorba de cateva sute de motoare pe intreg lacul, folosite de turisti. O perioada m-am tinut de acest obicei, dar recunosc am mai sarit si peste. :)

 

Acolo probabil ca e vorba de un mediu foarte umed, motoarele aspira aerul de la suprafata lacului in timpul functionarii, probabil conteaza si locul unde sunt depozitate peste iarna => condens mai mult. Poate eroul nostru avea clienti mai multi, sau barci mai putine deci uzura mai mare pe motoare :-).

Revenind la vacile noastre, nu e mai ok sa le pornim din cand in cand si in timpul iernii, decat sa schimbam toata ziua uleiu' la ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si atunci cum?

schimbi toamna si apoi in primavara? sau in primavara mergi cu ala stat peste iarna?

daca schimbi si primavara - jos palaria.

daca mergi 5k km cu ala stat peste iarna ... eu zic ca mai bine il schimbi primavara si mergi cu el proaspat.

 

stima,

paul

Uleiul nou in motor sta ca si cand ar fi in bidon. Pornit numai cateva secunde pt a umple circuitul nu are condens si rezidurile acumulate in cateva mii de km. Primavara il folosesti ca pe un ulei nou, ceeace si este.

Revenind la vacile noastre, nu e mai ok sa le pornim din cand in cand si in timpul iernii, decat sa schimbam toata ziua uleiu' la ele?

Asta e cea mai proasta solutie. Mai multe reziduri, uzura, condens, fara nici un folos. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre surplusul de ulei nu stie nimeni nimic? :) Sa stiu cum sa procedez inainte de urmatoarea tura... N-as vrea sa afecteze intr-un mod negativ motorul... (parerile sunt impartite prin alte surse, chipurile ar putea crea o presiune mai mare in motor si n-ar fi prea bine, altii zic ca n-ai nici o treaba)...

Multam'

Pai ar trebui ca surplusul de ulei sa ti-l arunce prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Nu iti vor sari simeringurile sau indoi bielele, sau sparge pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre surplusul de ulei nu stie nimeni nimic? :) Sa stiu cum sa procedez inainte de urmatoarea tura... N-as vrea sa afecteze intr-un mod negativ motorul... (parerile sunt impartite prin alte surse, chipurile ar putea crea o presiune mai mare in motor si n-ar fi prea bine, altii zic ca n-ai nici o treaba)...

Multam'

 

Mergi in primavara cu acelasi, cel putin asa ma dedus eu. Cand imi cautam v-strom, intr-un anunt de vanzare, chiar spunea omul pe undeva "Uleiul schimbat in fiecare toamna/sfarsit de sezon"... m-am cam mirat dar n-am dat importanta..

Pai cam 2700 ml cu filtru cu tot.daca ai pus si este peste semn scoate cu o seringa pina ajungi la nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...