Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut.

 

Eu am fost cel care a avut problema cu TO imediat dupa colegul din Grecia. Eu am cerut autor cand deja eram in Bucuresti cand am mers cu moto in selfmode,deci puteam circula cu ea. Cand am ajuns acasa ,am dat mesajul pe forum ,am vazut ca nu raspunde nimeni si m-am apucat singur sa rezolv problema. Ulterior am vazut raspunsurile dar deja era rezolvata. Nu ma pricep deloc la mecanica,electronica sau electrica. Tot ce am facut a fost sa citesc manualul pagina cu pagina,putina intuitie si muuuult noroc.

La final problema a fost rezolvata cum a spus @ivanp. ...

 

 

 

 

 

Are un magnet micut acolo pe spatele bilei si trebuie sa stea fixa cumva,altfel ,mai ales la denivelari,drumuri nasoale ,rola aia se misca si de aceea apare eroarea de FI pe display.

In fine idea e ca m-am simtit fooooarte mandru de mine :) ca am reusit singur sa rezolv problema,dat fiind faptul ca prima oara cand a aparut eroarea,undeva prin campurile dintre Harsova si Constanta,aveam un morcov mai mare de cat V-strom ul

 

 

 

Bafta

 

post-74028-0-75612600-1399461607_thumb.jpg

post-74028-0-15290100-1399461625_thumb.jpg

post-74028-0-41620900-1399461634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Eu am fost cel care a avut problema cu TO imediat dupa colegul din Grecia. Eu am cerut autor cand deja eram in Bucuresti cand am mers cu moto in selfmode,deci puteam circula cu ea. Cand am ajuns acasa ,am dat mesajul pe forum ,am vazut ca nu raspunde nimeni si m-am apucat singur sa rezolv problema. Ulterior am vazut raspunsurile dar deja era rezolvata. Nu ma pricep deloc la mecanica,electronica sau electrica. Tot ce am facut a fost sa citesc manualul pagina cu pagina,putina intuitie si muuuult noroc.

La final problema a fost rezolvata cum a spus @ivanp. ...

 

 

 

 

 

Are un magnet micut acolo pe spatele bilei si trebuie sa stea fixa cumva,altfel ,mai ales la denivelari,drumuri nasoale ,rola aia se misca si de aceea apare eroarea de FI pe display.

In fine idea e ca m-am simtit fooooarte mandru de mine :) ca am reusit singur sa rezolv problema,dat fiind faptul ca prima oara cand a aparut eroarea,undeva prin campurile dintre Harsova si Constanta,aveam un morcov mai mare de cat V-strom ul

 

 

 

Bafta

merci tare mult de poze.

bila de care vorbesti apare in cele doua poze? ca inca nu mi-e clar cum functioneaza :D.

PS - daca in poza 3 erai la relanti - iti trebuie reglat TPS-ul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da știu, liniuță cea mica trebuie sa fie la mijloc,nu sus sau jos. Legat de "biluta",piesa mica gri,pe o parte,cea interioara are incastrat în piesa în sine un magnet micuț. Acel magnet trebuie sa fie în dreptul unor piese mici negre,nu știu care e denumirea în lumea electronica,care piesele mici negre sunt lipite pe placa verde. Dacă imobilizezi piesa gri cum am făcut eu,ea nu se mai mișcă și nu cred ca TO va mai "crede" ca moto e înclinată mai mult de cât trebuie sau pe jos,deci nu va mai da eroare FI pe display......eu dau cu presupusul,poate este cineva care știe sigur sa explice fenomenul; eu atât am inteles,atat am făcut. Restul dacă vor mai fi probleme o sa apelez cu incredere la Fabio :)

 

 

Ce vorbesc,tot la el ma duc sa îmi regleze TPS-ul. :)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da știu, liniuță cea mica trebuie sa fie la mijloc,nu sus sau jos.

trebuie sa fie la mijloc la relanti sau la contact pus si sa treaca in pozitia de sus la 1700-2000 de ture - dar te rezolva Fabio.

 

Legat de "biluta",piesa mica gri,pe o parte,cea interioara are incastrat în piesa în sine un magnet micuț. Acel magnet trebuie sa fie în dreptul unor piese mici negre,nu știu care e denumirea în lumea electronica,care piesele mici negre sunt lipite pe placa verde. Dacă imobilizezi piesa gri cum am făcut eu,ea nu se mai mișcă și nu cred ca TO va mai "crede" ca moto e înclinată mai mult de cât trebuie sau pe jos,deci nu va mai da eroare FI pe display......

 

dar nu e chiar oki sa il anulezi - in sensul ca daca ti se rastoarna mobra cu motorul pornit - motorul o sa iti functioneze si in pozitia rasturnat/cu susul in jos - pericol de incendiu sau mers neuns si chiar si o perioada scurta de timp - este cel putin de evitat (cred ca dintre toate in primul rand o sa sufere vibrochenul).

din cate inteleg - nu prea are ce sa se strice acolo - magnetul ala nu isi modifica proprietatile, piesele alea influentate sunt bobine - nu am nici eu idee? pp ca nici alea nu isi modifica proprietatile - ramane piesa aia mobila si starea lagarelor care este afectata de timp si vibratii?

... pe mine ma pasioneaza cauza defectului - adica acel DE CE?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da știu, liniuță cea mica trebuie sa fie la mijloc,nu sus sau jos. Legat de "biluta",piesa mica gri,pe o parte,cea interioara are incastrat în piesa în sine un magnet micuț. Acel magnet trebuie sa fie în dreptul unor piese mici negre,nu știu care e denumirea în lumea electronica,care piesele mici negre sunt lipite pe placa verde. Dacă imobilizezi piesa gri cum am făcut eu,ea nu se mai mișcă și nu cred ca TO va mai "crede" ca moto e înclinată mai mult de cât trebuie sau pe jos,deci nu va mai da eroare FI pe display......eu dau cu presupusul,poate este cineva care știe sigur sa explice fenomenul; eu atât am inteles,atat am făcut. Restul dacă vor mai fi probleme o sa apelez cu incredere la Fabio :) Ce vorbesc,tot la el ma duc sa îmi regleze TPS-ul. :) Bafta

 

Probabil ca componentele de pe placuta aia sunt senzori magnetici - Hall. Ori senzorii Hall nu mai functioneaza, ori tensiunea lor de alimentare nu mai e cea corecta, ori piesa magnetica nu isi mentine pozitia normala cand moto e in pozitie verticala.

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/106-senzor-hall.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La altii doar s-a strans pilitura din motor pe magnetul respectiv, care pilitura deranja semnalul. Dupa demontare si curatare a functionat perfect. Nu este vorba de Vstrom, dar se poate intampla. Ma gandesc.

PS Evident bat campii. Era vorba de alt sensor, tot Hall, dar localizat in motor.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am masurat tensiunea ( in manual,primul lucru ce trebuie sa-l faci e sa masori tensiunea...) eu nu am masurat ca nu am avut cu ce. Deci e posibil sa fie acolo buba,nu stiu. Piesa magnetica ,din cauza trepidatiilor pe diverse tipuri de drum,isi pierde pozitia , de acolo si eroarea pe display. Nu stiu daca se va intampla ceva daca pun motorul jos si piesa gri e lipita asa de placa verde. Habar nu am. Oricum primul impuls daca pici mobra e sa opreste motorul. In fine,o sa ajung la Fabio si o sa vad ce mai spune si el.

 

 

Bafta

 

 

 

Cand am desfacut TO-ul nu am gasit nici un fel de pilitura strans in jurul magnetul,nici macar un gram....

Editat de mihaistancu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Piesa magnetica ,din cauza trepidatiilor pe diverse tipuri de drum,isi pierde pozitia , de acolo si eroarea pe display. Nu stiu daca se va intampla ceva daca pun motorul jos si piesa gri e lipita asa de placa verde. Habar nu am. Oricum primul impuls daca pici mobra e sa opreste motorul.

 

Bafta

pai eu am trecut prin vre-o 2 situatii in care nu prea am avut nici un impuls in primele cinci minute dupa ce s-a pus jos ...

si da - mi s-a parut util ca motorul s-a taiat singur cand unghiul facut de mobra cu orizontala a fost prea mic.

eu ce vroiam sa intreb - nu merge curatit de impuritati - ceva pe acolo un spray de contact? un wd40?

tot iti afisa FI dupa ce l-ai suflat, repozitionat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaaaaaa , pana sa ajung eu sa lipesc cu banda piesa respectiva , mi-au trebuit vreo 2 ore sa pozitionez,repozitionez,dat cu wd40 pe firele din ECM ,TO si toate de pe langa ( sa fiu eu sigur ... :) ) sters de praf .... si tot se aprindea. La un momendat nu mai pornea , cand era ledul nonstop aprins si FI pe display. Durere de cap,nervi , blesteme etc..si la ultima incercare am pus banda si am lipit piesa si am vazut ca e ok cod eroare 00 si statea la relanti ok. Pentru mine personal a fost o aventura cu TO-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am masurat tensiunea ( in manual,primul lucru ce trebuie sa-l faci e sa masori tensiunea...) eu nu am masurat ca nu am avut cu ce. Deci e posibil sa fie acolo buba,nu stiu. Piesa magnetica ,din cauza trepidatiilor pe diverse tipuri de drum,isi pierde pozitia , de acolo si eroarea pe display. Nu stiu daca se va intampla ceva daca pun motorul jos si piesa gri e lipita asa de placa verde. Habar nu am. Oricum primul impuls daca pici mobra e sa opreste motorul. In fine,o sa ajung la Fabio si o sa vad ce mai spune si el.

 

 

Bafta

 

 

 

Cand am desfacut TO-ul nu am gasit nici un fel de pilitura strans in jurul magnetul,nici macar un gram....

 

Daca ai timp, poti sa dai jos banda cu care ai imobilizat mecanismul, si sa te joci cu senzorul. Adica scoti din suport cutiuta cu magnetul respectiv, ii lasi conectate toate firele, si il rotesti (ca si cum s-ar roti cand el ar fi fixat de moto si moto s-ar rasturna), in timp ce motorul e pornit. Atentie mare sa nu faci vreun scurt si sa ramana toate firele conectate in timp ce faci testele astea. Ideea ar fi sa se opreasca motorul cand tu "rastorni" senzorul.

Interesant ca ti-a aparut eroarea fara sa-ti opreasca motorul - deci nu s-a detectat rasturnare, doar o defectiune a senzorului, hmmm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , o sa fac si o sa filmez,vedem ce se intampla.

 

Din manual : 2 posibilitati :

 

1 : eroare FI pe display + led rosu aprins,palpaie la interval de 2 secunde - Motorul va porni (intra in selfmode) se poate merge cu el

 

2: eroare FI pe display + led rosu aprins incontinuu - Motorul nu va porni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , o sa fac si o sa filmez,vedem ce se intampla.

 

Din manual : 2 posibilitati :

 

1 : eroare FI pe display + led rosu aprins,palpaie la interval de 2 secunde - Motorul va porni (intra in selfmode) se poate merge cu el

 

2: eroare FI pe display + led rosu aprins incontinuu - Motorul nu va porni.

 

Si in caz ca senzorul functioneaza corect, banuiesc ca va trebui sa-ti opreasca motorul instant in momentul in care "rastorni senzorul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor am de vanzare toate furtunele de frana fata spate. Sunt date jos de pe motorul meu cu ABS si sunt in stare perfecta de functionare. Adica FATA- furtun maneta-cilindru, furtun cilindru catre abs x2, furtun cilindru catre etrieri x2. SPATE- furtun pedala abs, furtun pedala rezervor, furtun pedala-etrier. Le lipsesc doar acele mansoane de cauciuc cu care se prind de caroserie pentru ca le-am utilizat la cele noi.

Au si suruburile si garnituri si tot. 250 de lei.

Mai am si senzor TPS/STPS in perfecta stare. 90 de lei

0766663837

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treci si tu pe la mine cu senzorul ala te rog. am nevoie de unul bun sa il am de teste.

Maine trec sa ti-l las. e ok? Adica azi! Pe la cat ajungi acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva de vanzare un tank cover negru?

 

Am rezervorul indoit pe lateral, decat sa il indrept+revopsit si sa trebuiasca operatiunea asta la fiecar indoitura, mai bine folosesc solutia asta permanenta.

 

Am fost acum 2 ani la Bagster, ciudat e ca nici unul din gri-urile pe care le aveau ei nu se potrivea, si am considerat ca nu merita banii ca sa iau unul negru.

Acum insa, e vb si de indoitura.

 

Nu ma intereseaza daca este uzat, pt DL650 sa fie.

De restul accesoriilor care vin cu el nu am nevoie.

 

Astept oferte,

Bafta!

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva de vanzare un tank cover negru?

 

Astept oferte,

Bafta!

personal nu cred ca o sa gasesti ce cauti in ro ... eventual ebay dar foarte foarte rar si la preturi nejustificate.

vb cu omul asta: ena_dan2000@yahoo.com

este cel de aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-37 (undeva prin topic stiu ca a mai facut pt niste rezervoare).

din pacate probabil o sa aiba nevoie de rezervor ca model.

 

poate te ajuta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine trec sa ti-l las. e ok? Adica azi! Pe la cat ajungi acolo?

 

sunt de la 10:00

 

Aveti careva de vanzare un tank cover negru?

 

Am rezervorul indoit pe lateral, decat sa il indrept+revopsit si sa trebuiasca operatiunea asta la fiecar indoitura, mai bine folosesc solutia asta permanenta.

 

Am fost acum 2 ani la Bagster, ciudat e ca nici unul din gri-urile pe care le aveau ei nu se potrivea, si am considerat ca nu merita banii ca sa iau unul negru.

Acum insa, e vb si de indoitura.

 

Nu ma intereseaza daca este uzat, pt DL650 sa fie.

De restul accesoriilor care vin cu el nu am nevoie.

 

Astept oferte,

Bafta!

am eu dar nu il pot da fara geanta care nu se mai potriveste la nimic dupa aceea. 150 euro cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt pont, dar nu am cum sa trimit la Timisoara rezervorul.

 

Imi aduc aminte Fabio ;)

 

Deci, are cineva tank bag si vrea si geanta pt rezervor, ca sa ne combinam la oferta lui Fabio?

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tzi se pare mult sa astepti 2 zile in plus pt curier, pt ai da la Dan sa iti faca exact ce si cum vrei, (din posturile lui pe forum si ce am vazut personal la el ies minuni din mainile lui, chiar e foarte priceput omul), poti apela in Bucuresti la un user care retapiteaza scaune moto. Il gasesti la sectiunea de serivicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mult, si asa abea prin Iunie o sa incep sa merg cu mobra, pana atunci toti banii se duc in estetica.

 

Dar daca este vreun binevoitor cu DL650 in Timisoara care sa faca sacrificiul pt mine, il cinstesc cu ce doreste, chiar ar fi un mare ajutor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urmatoarele saptamani cred ca voi trece pe la Dan pentru anumite modificari la sa. As putea sa te ajut, daca nu va fi nevoie sa dam jos rezervorul. Eventual te anunt inainte sa trec pe la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...