Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

eu am gasit pe ebay asa ceva...

 

  1. 4 sigurante - 1 conexiune la + dar 0 la - (deci trebuie sa tragi cate o masa pt fiecare accesoriu) - http://www.ebay.com/itm/4-Way-Blade-Fuse-Box-1-Positive-Bus-in-LED-WARNING-APR-ATC-ATO-12v-Volt-One-Bar-/170781860687?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27c364634f
  2. 6 sigurante - 1 conexiune la + dar 0 la - (deci trebuie sa tragi cate o masa pt fiecare accesoriu) - http://www.ebay.com/itm/6-Way-Blade-Fuse-Box-Holder-Positive-Bus-in-12V-LED-Warning-Kit-Car-Boat-Marine-/390830879054?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5aff55f14e
  3. 12 sigurante - 2 conexiuni la + si 1 conexiune la - (Genial... dar costa prea mult) - http://www.ebay.com/itm/12-Way-Blade-Fuse-Box-BUS-BAR-Kit-Car-Boat-Marine-FuseBox-Holder-12v-24v-Volt-/170743050618?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27c114317a

Mai cautati si voi poate reusiti sa gasisti ceva acceptabil si cu + si -.

aia cu sase mi-a facut cu ochiul desi mi se pare o idee mai mare pt gusturile mele. pretul mi se pare mare desi mai are niste bling bling pe acolo cu ledurile alea de eroare.

si cred ca e cea mai oki printre cele vazute.

pt masa de la consumatorii auxiliari - cablurile se sertizeaza cu conectori inel care se prind pe un surub si pe surub se pune si un fir suficient de gros care merge la baterie.

avantaj ca poti sa iti pui un singur surub din asta cu minus si sub bord si scapi de adusul a mai multora pana la baterie.

 

merci de linkuri,

paul

 

Salutare.

Se vinde geanta Bagster.

 

Bafta!

... sa intelegem ca ai husa rezervor bagster?

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am husa.

 

Dar daca cumpara cineva acea geanta o sa am husa de la Bagster :D

:crack:

 

 

uite ca am gasit si variante cu terminale pe surub (mi se par mai potrivite versus cele spada).

vad ca sunt si cu 8 terminale, 6, 4 - evident la mama dreacu in china:

http://www.ebay.de/itm/New-6-Way-Circuit-Car-Boat-Auto-Blade-Fuse-Box-Block-Holder-DC32V-ATO-ATC-/271434508808?pt=DE_Motorradteile&hash=item3f32c1ea08

stima

 

 

ah... si pentru posteritate trebuie mentionata si varianta eleganta:

http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html

 

in aceeasi zona ca mai sus ...

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua,

 

Trebuie sa recunosc ca nutresc o frustrare pe motiv ca nu gasesc timp sa parcurg acest forum de la cap la coada. L-am inceput de cateva ori uitand bineinteles pe unde l-am lasat, apoi am reluat si tot asa, dar uite ca sigur am scapat multe subiecte interesante. Nu vreau sa o lugesc, dar nu ma pot abtine sa nu va spun ca sunteti formidabili pentru cat interes si pasiunue puneti aici.

 

Si acum, ce ma apasa pe mine:

Ne-am organizat o excursie in Alpi in iunie si as vrea o parere (sa-i spunem unanima) vis-a-vis de placutele de frana si eventual uleiul din telescoape. As vrea sa mentionez ca nu sunt fun-ul modificarilor tehnice, prefer sa las lucrurile asa cum au fost proiectate...dar macar la ce inseamna consumabile as schimba cu ce se poate mai bun. V-strom-ul meu 650 este din 2008 (telescoapele canta...) si are 10000km.

 

Va multumesc anticipat de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua,

 

in Alpi in iunie si as vrea o parere (sa-i spunem unanima) vis-a-vis de placutele de frana si eventual uleiul din telescoape. As vrea sa mentionez ca nu sunt fun-ul modificarilor tehnice, prefer sa las lucrurile asa cum au fost proiectate...dar macar la ce inseamna consumabile as schimba cu ce se poate mai bun. V-strom-ul meu 650 este din 2008 (telescoapele canta...) si are 10000km.

pt excursie - in mod normal - un schimb de ulei (sintetic), un spray de lantz cu teflon si daca te consideri ghinionist si ai cauciucurile cu carne mai proasta - un kit de pana.

daca aia 10k sunt reali - sigur mai ai macar 1mm de placute de tocat in iexcursie.

 

ulei furca - cand te intorci la gropile din ro si e recomandat sa schimbi ulei cu simeringuri cu tot - daca nu le-a schimbat nimeni pana acum - dupa ulei proaspat o sa se faca presiune mai mare si e un risc sa curga telescop imediat dupa schimb ulei.

altfel ... drum bun!

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si observatie - la dl trebuie dus si polul negativ inapoi la baterie (cadrul nu poate fi folosit ca masa!)

eu am luat minusul de pe cadru la legarea halogenelor si plusul de la faruri,nu am intampinat nici o problema,avantajul este ca se sting si halogenele cand dau la automat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat minusul de pe cadru la legarea halogenelor si plusul de la faruri,nu am intampinat nici o problema,avantajul este ca se sting si halogenele cand dau la automat

nu mai stiu exact sursa dar o sa incerc sa regasesc - cel putin asa reiese si din schema electrica - cadrul nu este pus la polul (-) al bateriei - poate eventual daca se inchide circuitul tau prin masa altor circuite (bobinele? care au minus pe carcasa si carcasa prinsa pe cadru). masa luata de la cadru de dl nu este oki - poate cineva cu mai multa stiinta reuseste sa explice ce vreau eu sa zic.

si daca cei 9 A (daca halogenele tale au 110w) se inchid prin masa bobinelor/alt echipament nu cred ca e oki - depinde de cum suzi a proiectat electricul dar cel putin din experientele de pana acum a fost foarte foarte atent la costuri.

daca doar masa de comanda a releului se inchide prin cadru - ala e infim.

si la fel pentru plusul halogenelor - daca ai luat doar comanda pentru releul ce alimenteaza proiectoarele de la faruri - e oki. altfel nu.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt excursie - in mod normal - un schimb de ulei (sintetic), un spray de lantz cu teflon si daca te consideri ghinionist si ai cauciucurile cu carne mai proasta - un kit de pana.

daca aia 10k sunt reali - sigur mai ai macar 1mm de placute de tocat in iexcursie.

 

ulei furca - cand te intorci la gropile din ro si e recomandat sa schimbi ulei cu simeringuri cu tot - daca nu le-a schimbat nimeni pana acum - dupa ulei proaspat o sa se faca presiune mai mare si e un risc sa curga telescop imediat dupa schimb ulei.

altfel ... drum bun!

:D

 

stima,

paul

fara suparare da sa nu te puna dracu sa pui sintetic la o tura lunga si pe caldura fara sa ai si ulei de rezerva cu tine. motorul de la dl 650 iubeste uleiul sintetic mai ales la ture lungi si temperaturi mari. il cam papa. si tot fara suparare nici teflonul la lant nu e bun. se usuca repede si cu praful pe care il aduna, fiind cam lipicios, devine o pasta abraziva care consuma repede lantul si foaia. si uleiul sintetic si sprayul cu teflon sunt pentru pista si/sau mers sportiv si curatare deasa. la ture lungi spreyul trebuie sa fie simplu sa nu se usuce repede si sa nu adune multa mizerie.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare da sa nu te puna dracu sa pui sintetic la o tura lunga si pe caldura fara sa ai si ulei de rezerva cu tine. motorul de la dl 650 iubeste uleiul sintetic mai ales la ture lungi si temperaturi mari. il cam papa.

facem o tura impreuna de test?

:D

cu suzi am pana acum vre-o 4 ture de 3000-5000 km - 2xmuntenegru+croatia, iarasi muntenegru (singur si fara bagaje :D), grecia facute in perioada verii cu bagaj si pasager.

ulei folosit - motul 7100 (10w40 si 10w60).

nu s-a consumat ulei deloc - cel putin ochiometric si la plecare si la sosire era la nivel.

daca ar fi consumat ulei probabil ar fi ajuns sa fie desfacut motorul si inspectat - simeringuri supape/supape/segmenti (m-a scutit pana acum).

:)

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai zi si ce ulei bagasi: 10w60 e vaselina nu ulei. pe ala cum sa il manance? da nu cred ca i-a priit la pornirile la rece. ;) iar daca in muntenegru si croatia ai avut 10w40 acolo e frig (ma rog, mai rece) mai mereu. eu ma refeream la 10w40 si temperaturi mari. de aia se recomanda semisintetic.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

10w60 e la fel de fluid la pornirea la rece (din cauza acelui 10) ca orice alt 10Wx (inclusiv 40).

am avut 10w40 7100 doar in prima tura lunga cu dl-ul dupa care am trecut la 10w60.

la cald isi pastreaza calitatile de ungere mai bine la temperaturi inalte (spre deosebire de un W40).

folosesc 10w60 tocmai pentru plaja de temperatura inalta (in oras vara e de vis) cat si pentru ca un ulei sintetic isi pastreaza muult mai bine calitatile de ungere pe masura ce se apropie de limita superioara de kilometri (5000k) - este principalul motiv pentru care il folosesc in turele de concediu ca acolo se fac 5000km sigur.

si da, sunt fan motul7100 - 10w40cand e frig si 10w60 cand e cald.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat minusul de pe cadru la legarea halogenelor si plusul de la faruri,nu am intampinat nici o problema,avantajul este ca se sting si halogenele cand dau la automat

Nu folosi niciodata cadrul pentru masa. Apare un fenomen denumit coroziune galvanica si unde se atinge aluminiul cu alt material (de exemplu inoxul din suruburi) aluminiul oxideaza foarte tare. Cu alte cuvinte riscul sa se intepeneasca suruburile care vin prinse in cadru este mai mare si apare mult mai usor oxidul de aluminu la imbinari. La motocicletele cu roti spitate se distruge materialul chiar la contactul dintre janta de aluminiu cu spitele de otel.

Trage un cablu separat si previ acest fenomen

 

@ivanp uleiul 10w60 este mult mai gros la rece decat 10w40 verifica la magazin.

Una peste alta eu sunt la al doilea schimb de Valvoline 10w50 sintetic si cred ca am gasit uleiul preferat :D 170 de lei 4L nu-l consuma deloc intre schimburi, intra bine in viteze, se aude frumos... recomand.

Stiu Fabio sunt maxim doi care folosim uleiul asta in Romania :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp uleiul 10w60 este mult mai gros la rece decat 10w40 verifica la magazin.

Una peste alta eu sunt la al doilea schimb de Valvoline 10w50 sintetic si cred ca am gasit uleiul preferat :D 170 de lei 4L nu-l consuma deloc intre schimburi, intra bine in viteze, se aude frumos... recomand.

Stiu Fabio sunt maxim doi care folosim uleiul asta in Romania :D

o sa investighez prima parte - vascozitatile celor 2 tipuri.

dar ca si comparatie - 10w40 si 10w60 - nu este nici o diferenta intre ele la pornirile la rece care sa fie sesizabile (cunosc cum se manifesta un motor pornit cu un ulei mai gros gen 15Wx).

ma bucur ca mai sunt si altii care folosesc uleiuri cu vascozitatea la cald potrivita pentru temperaturile din Ro de pe timpul verii (racirea motorului cu W60 se face mult mai oki la frecat vara prin oras).

revenind la discutia de la care am plecat - nu, motorul nu consuma ulei sintetic si nu ma faceti sa revin la 10w40 doar ca sa testez din nou chestia asta.

:)

 

numai bine,

paul

 

 

 

PS - am comandat intrerupatorul de ghidon de pe easternbeaver.com - vad ca au modificat preturile de livrare decent in jos.

daca tot am comandat - am mai adaugat si vre-o doua relee din alea micro cu soclu pe care le-am cautat de nebun il ultimele 2 saptamani in europa dar canci si am mai pus si conector pereche pentru cel lasat liber la dl650 pentru manerele incalzite - dupa ce il vad poate e standard si reusim sa gasim o varianta in zona europeana.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu greseala sa bag 300v in sv-ul meu, dupa 2000 km am completat cu 500 ml. Maine il scot si revin la 7100 cu care m-am impacat mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu papa intre schimburi din Motorex sintetic.. cam 6-800ml. Am trecut la Motul 5100, din asta am completat vreo 300 de ml - dar ma gandesc ca e in parametrii?

 

 

 

 

PS - am comandat intrerupatorul de ghidon de pe easternbeaver.com - vad ca au modificat preturile de livrare decent in jos.

Eu pt leduri mi-am pus intrerupator de la louis https://www.louis.de/_308fb54a65534a3ffda6f7437c0630e840/index.php?topic=artnr&artnr=10032918 fara alt releu, seamana suspect de bine cu primul din lista de la easternbeaver.com, s-ar putea sa fie frati de fabrica prin china :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu greseala sa bag 300v in sv-ul meu, dupa 2000 km am completat cu 500 ml. Maine il scot si revin la 7100 cu care m-am impacat mult mai bine.

:D - a fost primul ulei schimbat la transhlap dupa principiul "daca e scump - sigur e bun!" - aceeasi experienta ca si florin.

 

 

Eu pt leduri mi-am pus intrerupator de la louis https://www.louis.de/_308fb54a65534a3ffda6f7437c0630e840/index.php?topic=artnr&artnr=10032918 fara alt releu, seamana suspect de bine cu primul din lista de la easternbeaver.com, s-ar putea sa fie frati de fabrica prin china :P

cu siguranta. eu am avut un fix sa fie marcat cu off si beculetul care radiaza ...

 

Si al meu papa intre schimburi din Motorex sintetic.. cam 6-800ml. Am trecut la Motul 5100, din asta am completat vreo 300 de ml - dar ma gandesc ca e in parametrii?

daca m-ai intreba pe mine as zice ca nu e in parametri.

:D

la cati kilometri schimbi uleiul si in ce regim? oras aglomerat versus ture lungi si regim de mers - sub 7000 sau preponderent peste 7000?

as incerca si un sintetic de la motul (7100) - 10w40 sau 10w60.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca m-ai intreba pe mine as zice ca nu e in parametri.

:D

la cati kilometri schimbi uleiul si in ce regim? oras aglomerat versus ture lungi si regim de mers - sub 7000 sau preponderent peste 7000?

as incerca si un sintetic de la motul (7100) - 10w40 sau 10w60.

 

numai bine,

paul

 

Pai de la ultimul schimb: mers lejer prin oras ca evit orele de varf(cam in fiecare zi) + ture prin afara la un mers moderat 120-130(nu prea fac sport ca e incaltat cu k60) + vreo 5-600km de autostrada cam la 140-160max, si ceva ture pe forestiere unde merg 1-a, 2-a. Schimburile le fac la 6000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ultimul schimb: mers lejer prin oras ca evit orele de varf(cam in fiecare zi) + ture prin afara la un mers moderat 120-130(nu prea fac sport ca e incaltat cu k60) + vreo 5-600km de autostrada cam la 140-160max, si ceva ture pe forestiere unde merg 1-a, 2-a. Schimburile le fac la 6000km

pare regim foarte "normal" pt dl doar as incerca sa il schimb la 5000 km.

incearca si un motul 7100 - oricare din cele 2. eu unul as fi foarte curios de manifestare cu motul 7100.

numai bine,

paul

 

PS - in toata "agitatia" mea cu partea electrica la mobra momentam mai am o singura necunoscuta: tub prin care sa trec cablurile conductoare de la baterie pana sub bord.

in afara de tubul ala acordeaon pt 220v - unde gasesc manson asa cum are instalatia standard de la motocicleta?

are cineva idee de o sursa sau o denumire?

 

multumesc,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti varnish termo cotractibil negru la Dedeman in bucati de 1 m, la cativa lei functie de grosime. Mai exista un tub de plasa care se pliaza pe orice grosime de manunchi de fire, dar nu stiu pe unde l-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti varnish termo cotractibil negru la Dedeman in bucati de 1 m, la cativa lei functie de grosime. Mai exista un tub de plasa care se pliaza pe orice grosime de manunchi de fire, dar nu stiu pe unde l-am vazut.

salut Bogdan,

ala termocontractibil parca e folosit in zona sertizarii pentru a distribui miscarile laterale pe o suprafata mai mare si cred ca mai are si rol de a impiedica intarea umezelii/aer.

cel cu plasa - ar fi mai potrivit pentru ce imi trebuie mie dar in magazin nu am vazut - mie imi trebuie pt protectie la frecat/vibratii de alte componente pe unde o sa fie rutat.

 

merci,

paul

 

a, si ultima intrebare pe azi:

cu ce fel de cleste se sertizeaza conectorul de mai jos:

http://www.tme.eu/ro/details/12124582/conectori-automotive/delphi/

 

post-18136-0-09186300-1400154647_thumb.jpg

 

in fisa atasata se vede ca exista o diferenta intre linia bazelor celor 2 siruri de aripioare de aprox 1mm:

12124582.pdf

 

clestii ce ii am in colectie unul e pentru terminale izolate si unul pentru terminale de pc care s-ar potrivi dar falcilele de la baza pe care se sprijina conectorul este in acelasi plan.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...