Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Da' poponeataele (asa a corectat curele cu primele 3 litere scrise cu italice?) exista in mai multe culori?

 

http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics3/Color-Chain-on-motorcycle.jpg

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

problema la curea e ca nu poti iesi pe off cu ea. daca treci prin balti sau rauri, paduri sau drumuri pline de resturi de crengi, pitre mari si prinzi cu cureaua,adio curea.

Asa este,dar vechiul miar nu este pentru asa ceva...Poate asta nou.Pentru un utilizator mai...domestic,cred ca e cea mai buna solutie.Mai ales la ture lungi pe drumuri asfaltate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

nu.

dar ma cam plictisesc tehnic vorbind ... si iarna inca nu a inceput.

 

numai bine,

paul

 

Pentru cine se plictiseste , revin cu o tema pe care eu mi-am propus sa o dezvolt, in ciuda diferitelor tipuri de hopuri sau bariere , respectiv ATASUL pe V Strom .

Rog revedeti discutiile din paginile 525-526 ale topicului si pozele de mai jos . Eu vreau atas . Nu e urgenta , dar poate ca la anul in toamna o sa il am . Ce ar trebui facut , concret ?

post-59520-0-75741900-1413796310_thumb.jpg

post-59520-0-30243300-1413796319_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, si pe mine ! Dar doar varianta Flexit. Extrem de ingenioasa, pastreaza ciclistica unei motociclete normale, fara inconvenientele ciclisticii infernale ale atasului clasic. In plus cica !?! se monteaza in 10 min si se demonteaza in 20.

post-8769-0-22079500-1413798023_thumb.jpg

post-8769-0-70016600-1413798040_thumb.jpg

post-8769-0-15928500-1413798053_thumb.jpg

post-8769-0-60856900-1413798068_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine se plictiseste , revin cu o tema pe care eu mi-am propus sa o dezvolt, in ciuda diferitelor tipuri de hopuri sau bariere , respectiv ATASUL pe V Strom .

Rog revedeti discutiile din paginile 525-526 ale topicului si pozele de mai jos . Eu vreau atas . Nu e urgenta , dar poate ca la anul in toamna o sa il am . Ce ar trebui facut , concret ?

Motociccleta este prevazuta din fabrica cu dispozitiv de fixarea atasului? Nu, deci nu se poate decat daca ai pile la RAR, sau iti aduci de afara unul gata omologat cu atas.

Sau, daca ai bani de dat (multi), cauti un service Suzuki agreat de RAR pentru modificari de sasiu, mai cauti un proiectant acreditat de RAR sa-ti faca proiectul, urmeaza procedura de testare dinamica, si daca ai noroc, poate il inmatriculezi cu atas. Costurile finale ar fi undeva la 3000-4000 euro, din care doar 1000 euro reprezinta taxa pentru test dinamic, Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si varianta pe repede inainte, unde nu mai este nevoie de toate omologarile. Pt folosirea mobrei cu atas nu exista pedeapsa. Cel mult te pune garcea sa-l demontezi si sa-l lasi pe marginea drumului. Important este sa avem atase, usor demontabile, corect executate si perfect functionale. Eu vreau atas pt caine. Creste ca Fat Frumos si cat de curand nu mai intra in nici o geanta. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Pt folosirea mobrei cu atas nu exista pedeapsa.

In cazul de fata (daca esti prins) doar o amenda pentru modificari constructive neomologate RAR, retragerea numarului de inmatriculare si a talonului pe loc si obligativitatea reomologarii la RAR pentru redobandirea dreptului de circulatie pe drumurile publice.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ungatoarele de lant:

 

Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)?

 

Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte.

 

Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu tii cu ursu? Jumatate din atasele care circula la noi sunt fara acte. Au fost opriti in trafic de politisti doar pt a fi admirate.

Atunci, cum ti-o fi norocul. Personal nu prefer sa ajung acasa cu mobra pe platforma din cauza vreunui militian mai zelos, sa nu mai vorbesc de accident, caz in care asigurarea este nula si vei plati toate pagubele, chiar daca nu esti tu de vina.

Mai exista o filiera mai legala, via Bulgaria, dar trebuie sa ai pe cineva acolo.

» Post actualizat in 20 Oct 2014 17:44

Revin la ungatoarele de lant:

 

Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)?

 

Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte.

 

Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget ;)

Dar de ce nu vorbiti voi cu Harea, sa studieze nitel problema si sa va faceti niste hub-uri de protectie in genul celor de la motoarele vechi, care sa protejeze integral pe toata lungimea basculei? Si-asa scapati de problema jegului care se strange pe lant.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)?

 

Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte.

Salut,

 

Si la scottoiler tot pe foaie ajunge (ma rog - depinde unde pozitionezi tu picuratorul) dar cel mai oki e cand ajunge pe foaie si apoi treptat prin centrifugare ajunge pe lantz in zona zalelor. de acolo prin (nu stiu cum se numeste proprietatea aia a uleiului de a se intinde foarte usor in jur) ajunge pe zale si pe o-ringuri pe ambele parti.

e mai oki sa ajunga pe foaie intai pentru ca asa se imprastie treptat - daca picatura ar ajunge direct pe lantz - la viteze mari va fi aruncata in exterior prin centrifugare inainte de a apuca sa se intinda uniform pe lantz.

am mai vazut o varianta de intalare a picuratorului in zona pinionului mic prin gaurirea capacului de protectie de sus in jos, central - mi s-a parut interesant dar cred ca si aici daca ajunge picatura dintr-o data si direct pe lantz - va fi aruncata in exterior la viteza - chiar si in zona pinionului mic.

la scottoiler am avut si dual head dar era mai mare chinuiala sa il tii in pozitia buna si sa nu se infunde. ca sa verifici pozitia picuratorului dinspre roata - era un CHIN!

diferenta majora intre electronic si vacuumatic e ca pe ala vacuumatic il reglezi tu rotind de rotita de la rezervor in loc sa dai click,click pe un display electronic pe ecran. dar la ambele tot tu esti cel care faci "calibrarea" - cat trepte la frig sa fie deschis, cate trepte la cald sa fie deschis, cate trepte pe ploaie sa fie deschis.

dar e fix aceeasi chestie ca sa nu pun in discutie diferenta de bani intre cele doua plus efortul cu instalat cablaraia si alimentarea la cel electronic.

nu vreau sa imi amintesc cum se face "amorsarea" la cel electronic ca parca lansezi racheta cu combinatiile de butoane versus cel vacuumatic.

:) in veci nu o sa dau banii pe ala electronic. cel vacuumatic single head face toti banii mai ales ca e la reducere - 70 de euri de multa vreme.

nu stiu despre alte ungatoare dar scottoiler m-a satisfacut total si nu a fost nevoie sa mai testez.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde este 70 euro? Eu nu am gasit sub 130-140 euro. Celalalt care functioneaza pe principiul vibratiilor sau ceva de genul,e asa de ieftin,aprox 70 euro

https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-louis-special/10004387?list=22010935

pe louis - cica editie speciala.

nu stiu de care zici pe principiul vibratiilor. cel din link si cel din descrierea mea e cel vacuumatic.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamureste-ma si pe mine ptr ca vreau sa-mi pun si eu un ungator din asta ca sa scap de toata nebunia cu uns,curatat,etc si nu ma prea pricep.

 

Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta:

 

https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-v-system/10004390?list=22125600

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta:

Mersi.

nu sunt diferente semnificative.

rezervorul la unul e transparent la altul e smoke grey. uleiul inclus la unul e 125ml la altul e 250 ml.

ala mai scump vad ca mai are un suport de plastic diferit si are elemente de instalare sunt un pic mai multe - dar care oricum nu sunt neaparat necesare.

dar constructiv e fix aceeasi sistem vacuumatic.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui). datorita fortei centrifuge si prin CAPILARITATE uleiul ajunge peste tot. lantul meu are 42.000km.uuzura este ca a unui lant de 5-6000. o sa il schimb doar ca s-a intins inegal. dar asta nu e din cauza ca nu a fost uns. ci ca am abuzat de cuplul motorului. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui).

din experienta daca pica pe mijlocul lantzului o sa ai mai multa mizerie pe janta. daca picuratorul este asezat pe foaie - la ora 4-5, e "cel mai" perfect.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

centrifuga o inteleg, dar capilaritate la ce nivel se intalneste?

la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta.

 

Deci lantul se schimba tot la ~40mii. Insa diferenta cu ungator este ca va arata ca nou cand il schimbi :laugh:

eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta.

 

eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000.

ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...