Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salutare stimati colegi!

Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat.

daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270.

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare stimati colegi!

Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat.

daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270.

va multumesc! Domnul Harea are ceva parbrize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

 

 

Multumesc

 

Daca vrei sa vezi pozitia pe ea, te poti urca pe V-Strom-ul meu cand ai timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

Multumesc

Salut,

Cel mai ok e sa te urci pe unul si sa vezi cum ajungi jos cu picioarele.

Am mers pe dl 1000 dar acum ceva ani si nu imi mai amintesc cum ajungeam jos.

Eu am 177 si fara picioare de primadona - la dl650 ajung cu jumate de talpa jos. Din cauza aceasta tot mai ajunge mobra pe jos in diverse momente de neatentie - gen teren denivelat, oboseala, bagaje.

DL1000 tot din specificatii e un pic mai greu cu vre-o 16kg, inaltimea la sa mai mare cu 20 mm dar pot sa iti spun ca shaua este mai lata la vstrom 1000.

Variante de coborat inaltimea ar fi - kit de coborare (oase) + coborat jugul pe telescoape fata vre-o 2 cm + taiat tampoanele de la sa pe jumatate.

Dar oricum - ca sa nu ai suprize dupa cred ca cel mai ok este sa te urci pe unul nemodificat si sa dai cateva ture sa verifici un pic inaltimea, suspensiile, franele, cuplul (zic asta ca vad ca vii de pe R6 si or sa fie ceva diferente).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

 

 

Multumesc

eu am 1.66 deci nu e imposibil :) . stau pe varfuri sau pe toata talpa cu un singur picior. cu bagaje si cu pasager stau cu ambele picioare ok.

am seaua de dl650 care e mai joasa cu 2 cm si putin mai ingusta. evit sa ma bag prin zone naspa si totul e in regula :D. n-am luat trante din cauza inaltimii ci din cauza neatentie :). acum as vrea sa revin la inaltimea originala ca sa ma obisnuiesc cu 84cm la sea ca sa imi fie trecerea mai usoara la o motoreta mai inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Cu ce se curata usor si bine galeriile de la evacuarea otiginala?

 

Suna mult prea tare evacuarea SBK LeoVince la ture lungi asa ca pun inapoi cea originala. :)

 

Daca e cineva interesat de LeoVince sa dea un semn.

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am rămas fără semnalizare pe stânga. Siguranțe ok, releu ok așa ca am trecut la demontat. Am desfăcut switch-ul, ca un fir am făcut contact și făcea scurt doar când atingeam contactele pentru partea stângă. Problema a fost sub codiță,câteva fire s-au frecat de țeavă prin care trece cablul de la încuietoarea şeii.Am tăiat firele, le-am cositor și izolat. Am dat cu banda și peste smocul de fire și peste acea țeavă.

post-68410-0-75242500-1440679096_thumb.jpg

post-68410-0-95392900-1440679147_thumb.jpg

post-68410-0-55088400-1440679175_thumb.jpg

post-68410-0-72928100-1440679191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul...

Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand...

Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi.

Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat.

Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei.

Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul...

Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand...

Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi.

Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat.

Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei.

Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi.

ce an e mobra? (pp ca e k7 sau mai nou)

 

pentru prima problema as verifica contactul de ambreiaj ca inchide/deschide corect circuitul si apoi TPS.

Pt verificat TPS pui mobra in dealer mode si vezi daca liniutza respectiva sta la mijloc (si o verificare secundara as face ca se muta pe pozitia de sus sub 2000 rpm, cat mai aproape de 1500 - vezi ca are latenta adica trebuie sa ai rabdare :D).

 

Pentru problema a doua - ciudat ca ai gasit C23. Daca este activ C23 in user mode ori ti se taie scanteia daca se intampla in mers ori nu iti porneste mobra daca ti se intampla la pus contact. Probleme de conexiune catre TOS - sunt waterproof si nu vad cum ar putea genera o eroare.

S-a aprins ledul rosu continuu sau intermitent? Dimineata cand ai pus contact mai aveai ledul rosu aprins?(pp ca nu din moment ce ai pornit ok mobra)

Cand te-ai gandit sa verifici in dealer mode eroarea si ai pus agrafa in mufa - ai scos TOS din clemele respective si l-ai rasucit? Daca l-ai rasucit posibil sa fi ramas "pendula" intr-o alta pozitie decat aia de verticala si atunci cand ai pus contactul ti-a dat C23 dar nu de peste noapte ci de la rasucit pozitia senzorului TOS (era suficient sa il ciocanesti usor sa se reaseze pendula).

 

Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra.

as mai verifica si bateria/incarcarea ca sunt in parametri ca sa evit o cauza care ar putea induce comportament ciudat. ai alimentat de la vre-o benzinarie mai ciudata?

 

daca mai face acelasi lucru - opresti - pui in dealer mode si ii dai bice mai departe cu mobra in dealer mode si vezi ce iti afiseaza cand se mai aprinde FI.

.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...