Sergiu_Q Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Sergiu, eu am montat exact adaptorii astia de la sv parts,in 2012, dar sunt cam 75 $ nu 100 si am comandat tot la el placutele de frana compatibile cu etrierii tokico etrierii tokico sunt cu 4 pistonase de la un gsx r 600 cc - userul florin.radu din ploiesti , mi-a facut rost de etrieri si a montat tot ansamblul,,, sa traiasca, sa-nfloreasca ! nu a fost nevoie de modificarea pompei frana / furtune etc doar la stroama de 650 trebuie o modificare la pompa, dar nu cunosc detaliile tehnice Sergiule, nu te juca cu adaptorii aia, fa economii la altceva, gandeste-te ce s-ar intampla daca-ti cedeaza vreun adaptor sau ambii la o franare de urgenta,,,,doar frana spate nu te va scoate din belea oricum, ansamblul etrieri 4 pistonase- adaptori - placute frana isi merita toti banii, franele sunt foarte eficiente acum , nu se compara cu ce a fost 75$+transport ajungi la 100$ eu tocmai la siguranta m-am gandit ca am dat de un nene caruia i s-a rupt un adaptor dinasta si de asta ma gandeam ca poate daca il fac din material mai dur nu ma doare capul calculul meu era ceva de genul : -400 lei adaptorii -etrierii 100e (gasesc si la 200lei dar daca mai poun servisarea lor tot la 100e ajung) -conducte de frana minim 100e -placute noi 200lei deci cam iau in calcul 1000 lei cu toata treaba. poate 1000 nu pare o suma mare...dar ia mai adauga 700e ambreiajul....150e kitul de lant. schimbul de ulei aproape ca nici nu mai conteaza pe langa toate astea . trec de 1000e si eu nici nu am apucat sa ma bucur prea multe mototoreta anul asta. nah...pasiunea costa. Ivan a punctat foarte bine. nu e vorba ca ne-am da noi racing cu v-stromul dar nu o data mi s-au dilatat pupillele cand am vazut ca franam si nu se mai oprea . cand mers singur nu e nici o problema dar cu juma de casa + pasagera se cam schimba situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 da numai io nu am problemele astea la franari ? Etrieri tokico, acum cu placute brembo albastre si evident abs, pe fata franeaza placutele astea albastre ceva mai bine fata de placutele tokico care au stat la mine 30 de mii de km si cine stie cati la fostu propietar, mie teama sa nu se roada discu prea repede. Cei drept din 2010 de cand ii el, a fost schimbat lichidu de frana de 3 ori, sa fie asta oare secretu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 sa stii ca in timp ce scriam postarea anterioara si imi amintisem niste episoade in care simteam ca nu mai franeaza calumea si mi-am amintit si de niste poze cu tine cu sotia ta si cu 2 cauciucuri ..si cu o gramada de bagaje. si ma gandeam asa...ba...dar oare Caius cum naiba frana cu toate alea pe motoreta ?!? eu am placute CL destul de bune si lichidul de frana il schimb la 2 ani ..deci n-as zice ca am vreo problema din cauza sistemului . pur si simplu simt ca e subdimensionat pentru greutate mare . o sa-i dau mai putina mancare iubitei mele....poate franez mai bine in sezonul 2016 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 de regula franam/franez cu 2 degete, iar daca e o frana usoara si cu 1 dejet ca mi lene sa imi mut mai multe O data chiar miam prins restu de dejete libere intre maneta si manson Era mega comic, ce aleg intre durere sau oprire Sper sa nu nasc monstrii cu discutia 1-2-3 sau 5 degete pe maneta de frana, caci e un topic intreg pe aci pe tema asta (parca).Revendind la lucruri serioase cel mai mult ma enerveaza suspensiile, mai ales prin gropi cand la o frana sanatoasa se declanseaza absu, si nu isi da drumu pana nu aproape ca lasi frana libera ca apoi sa refranezi. Cred ca te refereai la postu asta unde ai vazut gumele pe motor, sa vezi ce fata faceau nemtii pe autostrada : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 da da asta motoreta incarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Cum schimbati lichidul de frana la modelul cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Ii pui la mecanic cutia noua de lichid de frana la dispozitie si il rogi frumos sa faca ce stie el mai bine Chiar e vreo diferenta intre aerisirea franelor la modelu cu ABS fata de cele fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 nope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Pai și lichidul din centrala ABS cum îl scot.așa știam cum să fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 acu ne-ai pus pe ganduri, intrebarea e daca atunci cand urmezi procedura standard de aerisire a franelor, evident prin completarea continua de lichid, nu se goleste lichidul din "centrala abs" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Auzisem de un aparat cu ceva presiune,dar nu stiu inca.Poate fabio ne lamureste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Sa traiti. Asta nu e bemve cu ABS cu 6 cai diferite. Se face la fel ca la cel fara, bagi pe sus scoti pe jos. Incerca sa nu bagi aer ca te chinui ca dracu sa il scoti fara pompa de vid. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Va salut, Dupa ceva ani buni de motociclit pe modelele nached,as vrea sa trec la modelul Suzuki V-stom-650,an fabr. 2010 cu ABS.Imi puteti da ceva sfaturi va rog in privinta modelului?.Ma refer la plusuri si minusuri penrtu acest model,chiar se merita modelul cu ABS?(binenteles este mai scump fata de cel fara ABS).Mentionez ca toate motocicletele detinute de mine pana acuma au fost fara ABS.V-strom-ul pe care vreau sa-l cumpar arata si functioneaza destul de bine la prima vedere,km ar fi in jur de 21000,nu stiu cati de reali,dar asta este alta poveste.Pretul lui ar fi 4500 eur,cu mai multe accesorii(crash-bar,cric central,placa+top-case Givi,suporti laterali sidecase,indicator treapta de viteza,parbriz original suzuki).Astept sfaturile voastre,bune sau rele! Va multumesc anticipat! » Post actualizat in 04 Dec 2015 09:31 Va salut, Dupa ceva ani buni de motociclit pe modelele nached,as vrea sa trec la modelul Suzuki V-stom-650,an fabr. 2010 cu ABS.Imi puteti da ceva sfaturi va rog in privinta modelului?.Ma refer la plusuri si minusuri penrtu acest model,chiar se merita modelul cu ABS?(binenteles este mai scump fata de cel fara ABS).Mentionez ca toate motocicletele detinute de mine pana acuma au fost fara ABS.V-strom-ul pe care vreau sa-l cumpar arata si functioneaza destul de bine la prima vedere,km ar fi in jur de 21000,nu stiu cati de reali,dar asta este alta poveste.Pretul lui ar fi 4500 eur,cu mai multe accesorii(crash-bar,cric central,placa+top-case Givi,suporti laterali sidecase,indicator treapta de viteza,parbriz original suzuki).Astept sfaturile voastre,bune sau rele! Va multumesc anticipat! Modelele pana in 2010 cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 2. Carbon Loraine 3. Bozoro (Fabio) 1. Anakee 2 sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? Bine ai venit in randul Vstromistilor! Cat ai dat pe motor? 2500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? ANAKEE 2 si placute vb cu Fabio ,sunt rosii si albastre brembo,mecanic nimeni altul la vstrom decat el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 1. Anakee 2 sunt ok Si eu tot Anakee 2 recomand. Si-au pus mai multi la recomandarea mea si sunt toti multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 (editat) Bine ai venit in randul Vstromistilor! Cat ai dat pe motor? 2500? 3500 Editat Decembrie 7, 2015 de yusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. el vrea ceva 95-5 %off. asta inseamna Tourance Next sau Mikelin anakee 3. incearca cu incredere Next. Tin mai mult, grip mai bun, mult mai silentioase, nu vibreaza si nu arata ca desenate de un copil tont. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. el vrea ceva 95-5 %off. asta inseamna Tourance Next sau Mikelin anakee 3. incearca cu incredere Next. Tin mai mult, grip mai bun, mult mai silentioase, nu vibreaza si nu arata ca desenate de un copil tont. )) mersi mult de sfat , ca idee chiar la seturile astea 2 vroiam sa ma hotarasc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. Cred ca exagerezi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Si eu am stat in cumpana putin cu 50-50.Am pe spate si vreau si unul pe fata anakee 2.Am vazut cum se comporta la un tovaras de drum pe mobra lui ,cu pasager pe niste curbe de munte jurai k e lipita de asfalt.Are un varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 salutare,,,as avea o intrebare ...credeti ca se potrivesc HANDGUARDURILE de la modelul dl 650 la dl 1000?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 salutare,,,as avea o intrebare ...credeti ca se potrivesc HANDGUARDURILE de la modelul dl 650 la dl 1000?? eu am hanguard de 1000 pe 650,pe partea cu ambreiajul a trebuit sa-i fac o adaptare,partea cu frana e la fel,cel de 1000 are ambreiaj hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.