Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Incearca sa ii faci un polish.Va iesi matuiala,dar dupa o perioada se va matui iarasi.Ca sa il protejezi,dupa ploish,aplica-i o folie peste.Gasesti lucru asta la baietii care aplica folii pe geamuri/faruri auto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Salut,

Eu zic ca merita sa iti cauti altul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smirglu de 1500 manuit cu apa, apoi smirglu de 2000 manuit cu apa si apoi teoria zice smirglu de 4000, dar io nu am gasit la hornbach/dedeman asa ca am folosit 2miiul mai mult. Apoi un aparat de polisat si polish si gata. In juma de ora nu ai ce face si vei vedea mult mai bine prin el. Sau meri la aia cu farurile le dai 50 de lei si il fac ei. Matuirea vine de la soare, chimicale la spalare si nu in ultimu rand conditiile de drum.

Eu mi-am polisat 2 parblize, nu la vstrom, nu erau mate, aveau niste zgarieturi si ma enervau. Inclusiv am mai polisat viziere de casca, nu ies ca noi, dar sunt mai folosibile dupa operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incercat pe un parbriz si nu mi-a iesit. daca zici ca fac unii cu 50 lei, nici nu se merita efortul sa incerci acasa. eu am dat 20lei numai pe pasta de polish :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam astai pretu la doua faruri 50 de lei. Daca dai jos parblizu si meri cu el in brate la un atelier de asta nu vad de ce tear taxa mai mult ca pe faruri. In principiu suprafata e mai mare dar are mai putin de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am polishat pe al meu de la MT si a iesit mai bine decat a fost cand era nou :) A fost 50 ron cu tot cu protectia ceramica aplicata dupa polish.

La Strom am polishat superficial cu ce aveam prin casa (pasta de polish de la masina) si a iesit bine, desi nu am insistat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, unde se poate cumpara Kerosen, pt spalat lantul? Am spalat lantul cu ulei lampant si nu stiu daca e acelasi cu kerosenul.

Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare legata de parbriz.. daca imi iau unul original nou si vreau sa dau gauri pt deflector merge cu orice bormasina? parca am citit pe undeva de crapaturi la gaurire/taiare dar e posibil sa fie vorba de alt material..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Nu-s stromist, am condus cateva de 650, is faine, dar nu planuiesc sa-mi iau. Totusi, ma framanta o chestie: care-i faza cu DL1000 si Kawasaki KLV1000? Par identice, ceva de genul Renault Duster/ Dacia Duster.

Citeam pe undeva ca motorul de pe KLV e acelasi de pe Suzuki TL1000, dar domolit la caii putere.

 

158325@suzuki-v-strom-1000.jpg

Kawasaki%20KLV1000%2004%20%203.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect este Suzuki nu avea intrare in piata din State si a apelat la ajutorul fratesc al colegului Kawasaki care avea mai multe relatii la "RAR-ul" de acolo. Dupa omologarea lui KLV a fost mai usor si pt DL..

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vreau sa schimb bujiile la un DL 1000 K3. Sa pun normale sau irdum? Vad ca la pret sunt sensbil egale.

Eu as pune iridium. Nu ca ar fi diferente majore de performante dar nu iti mai bati capul cu verificatul lor (tinand cont ca la cilindrul din fata se ajunge mai greu la bujie).

Ar fi de preferat sa folosesti pasta cu cupru la montare - tinand cont ca or sa stea acolo foarte multe vreme nemiscate.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi.

 

stima,

paul

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

post-93688-0-38771200-1468144870_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il curat cu WD40, si ramane lacrima :)

WD 40-u cred ca acopera murdaria si o face mai lucioasa dar nu cred spala. Pt uns e ok daca nu o arunca. Eu totusi tind sa urmez recomandarile din cartea service. Multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

 

Di unde anume scrie sa nu folosesti motorina? Tu stii engleza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

Wow. Da, crapa toate in 30 de minute de cand ai curatat lantul cu motorina, nu il asculta pe Dl. Belcic. E invidios ca el are PECO si nu cumpara lumea motorina pt. curatat lantul la drujba.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...