Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii :)

 

In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000.

Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%.

Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager.

Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele.

 

 

DL1000 K8 , Alexandroupoli - Bucuresti, ~30litri. Nu mai stiu cu ce viteza am mers dar am ajuns in Giurgiu in 5:30 ore cu tot cu o pauza de 30 min de alimentare si doua treceri de frontiera.

de regula imi consuma intre 5 si 8l/100km in functie de cum merg. mai mult de 8 nu mi-a consumat niciodată

TNG probabil ti-a eliminat limitarea din treapta a 6-a si de asta ai impresia ca ti-a crescut puterea :D. daca vrei sa faci o treaba mai buna iti iei un Power Commander si ai rezolvat problema mai elegant.

TNG are stand Dyno ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai: 6000 rpm la 160/h? Am cu DL650 fix 5000 rpm la 110/h. Ciudate rapoarte are DL1000...

Ciudate rau! Si eu abia m-am obisnuit. Avem si un BMW GS 1200 si eram tentat sa-l compar cu ala. N-are nici o legatura. Plus ca am observat ca-i place la peste 5.000 rot/min, si ca mers, si consum. Schimb a sasea peste 120km/h. Cand mai fac un drum in afara Capitalei, ma uit mai exact la turatii si le notez.

» Post actualizat in 10 Oct 2016 09:47

DL1000 K8 , Alexandroupoli - Bucuresti, ~30litri. Nu mai stiu cu ce viteza am mers dar am ajuns in Giurgiu in 5:30 ore cu tot cu o pauza de 30 min de alimentare si doua treceri de frontiera.

de regula imi consuma intre 5 si 8l/100km in functie de cum merg. mai mult de 8 nu mi-a consumat niciodată

TNG probabil ti-a eliminat limitarea din treapta a 6-a si de asta ai impresia ca ti-a crescut puterea :D. daca vrei sa faci o treaba mai buna iti iei un Power Commander si ai rezolvat problema mai elegant.

TNG are stand Dyno ?

Are.

Nu stiu cu Power Commander cum e, a mea fiind K3. Nu prea se pupa toate gadgeturile electronice pe ea, dar ma interesez. Daca sti ceva mai mult...

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii :)

 

In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000.

Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%.

Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager.

Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele.

salutare,,,,la DL 1000 - K7 al meu sta cam asa : daca merg singur si cu bagaje fulll,,,se duce la 5,4% iar daca merg si cu sotia si cu bagaje si mai multe nu sare de 6,4%,,teste facute in mai multe randuri si rezultatul a fost acelasi avand in vedere ca filtru de aer este K&N + BUJII IRIDIUM ( viteza de croaziera nu depaseste 130 km/h ca altfel iau pumni in casca :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu am tras de ea, merge lejer cu 6.000 rot/min la 160 km/h. A fost remapata de GeoTNG, a primit filtru K&N. E normal ca 650-ul sa consume mai putin, de aceea ma interesa un consum la una de 1000. Dar asa imi fac cel putin o parere. E clar ca n-am cum sa scot consum de 4 la un motor de 996 cmc.

O seara faina si merci pentru raspunsuri!

media mea pt un dl 1000 k7 se poate vedea in semnatura...

 

legat de consum de 4%... o sigura data am vazut acest consum la a mea pe un traseu de vreo 300 km unde nu am depasit 110 pe autostrada si 80 pe drumuri nationale. Avantajele si dezavantajele mersului cu incepatori :)) (nu ma plang)

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au tenta aceea portocalie.

 

Din biologia ochiului si perceptia creierului se stie ca,

 

noaptea suntem mai receptivi la lumina albastra

ziua suntem mai receptivi la lumina galbena

 

deci, alegerea se face cand vrem sa fim vizibili, ziua sau noaptea :) iar apoi ce si cum vrem sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din biologia ochiului si perceptia creierului se stie ca,

 

noaptea suntem mai receptivi la lumina albastra

ziua suntem mai receptivi la lumina galbena

 

deci, alegerea se face cand vrem sa fim vizibili, ziua sau noaptea :) iar apoi ce si cum vrem sa vedem.

 

Salut,

Nu am stiut ca exista si argumente.

Da, vreau sa fiu mai vizibil ziua - acum stii unde gasesc H7 MotoVision (be seen)?

:P

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de faruri pot sa va zic ca am trecut la instalatie xenon la care am adaugat 2 proiectoare tot cu lumina albastra....si credeti-ma ca sunt foarte bina vazut in trafic din spusele celor care au mers cu mine ,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noaptea fa bine si mergi primul, altfel vezi odata ca soseaua face dreapta si colegu' merge inainte. Asta daca nu ai lupe. Altfel, pe far normal, e destul de greu de nimerit compromisul sa vezi bine, dar nici sa nu incomodezi in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii cum se zice ?? ca noaptea si pe ploaie e bine sa eviti mersul cu motoclicleta din motive de siguranta,,,,le evit cat pot de mult pe cele doua variante,,,,io am problema cu cei care chiar nu sunt atenti la noi, cei care avem un minus de siguranta in trafic ,fie ziua cat si noaptea ,,,deci va zic eu ca face foarte mult o lumina in plus pusa pe moto

 

cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus relee pe faruri, becuri osram night breaker si fac o lumina f f buna! Daca cumva apare o problema se scoate o mufa si se revine la instalatia originala in mai putin de un minut, insa daca se pune xenon se complica putin treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de faruri pot sa va zic ca am trecut la instalatie xenon la care am adaugat 2 proiectoare tot cu lumina albastra....si credeti-ma ca sunt foarte bina vazut in trafic din spusele celor care au mers cu mine ,,

Proiectoare am si eu cu led (BMW) - linia de demarcatie superioara este perfecta, fara reflexii - de asta le-am vrut pe astea.

Merg destul de mult noaptea si balansul fata spate la mobra este destul de mare - daca as avea xenon ar trebui sa il reglez foarte, foarte jos ca sa nu ii incomodez pe cei din fata mea.

Si legat de alte culori - nu agreez alte culori decat cele omologate din diverse motive mai mult sau mai putin sanatoase.

 

Dar ca sa nu deviem prea mult - stie cineva unde gasesc becuri MotoVision (be seen)? Motivul nu este neaparat ca sa fiu mai bine vazut sau sa ii vad mai bine pe altii - se poate lua ca o fitza personala.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar vrei sa stii? :) nu recomand.

 

motorul poate.... insa aerodinamica poate sa te incurce un pic

 

eu n-am reusit sa ajung la 8000 de ture in treapta a 6 din cauza limitarii :D. dar ca senzatie e de incercat a 5-a cu 9000 de ture :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am reusit sa ajung la 8000 de ture in treapta a 6 din cauza limitarii :D. dar ca senzatie e de incercat a 5-a cu 9000 de ture :)))

E limitata? Habar n-aveam.

Anyway, asa de fun, cu a 5-a, la 9.000, cat aveai?

Mea culpa pentru postul de mai sus. La 160 km/h, cu pasager si cutiute laterale, aveam 7.000 rot/min, nu 6.000. Dupa ce mai trece ploaia, ii scot Air-Flow-ul si ma duc singur sa vad exact pana unde merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu am stiut ca exista si argumente.

Da, vreau sa fiu mai vizibil ziua - acum stii unde gasesc H7 MotoVision (be seen)?

:P

 

Merci,

Paul

 

Salut Paul,

de curiozitate, asta e ceea ce cauti ?

http://www.motorradonline.de/motorradzubehoer/produkttest-h4-scheinwerferlampen-philips-motovision/283833?seite=10

Galbene ca floarea soarelui :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul,

de curiozitate, asta e ceea ce cauti ?

Salut,

 

Da, acelea sunt.

Nu sunt asa galbene - au doar o usoara tenta galbena/portocalie.

Le-am avut mai demult pe Transalp si asa cumva mi-au ramas la inima.

:)

Nu-sh daca mai sunt in productie - posibil sa le fi inlocuit cu CityVision.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mobil citesc tot topicul din urma, am ajuns la octombrie 2011. Am vazut ca un coleg si-a facut ungator vacuumatic. M-ar interesa sistemul de vacuum, niste poze, ceva. Pe fostul ER5 am avut un sistem cu pompita, facut de mine, foarte eficient (dar momentan nu gasesc pompita). Acum as dori ceva cu duza dubla, restul improvizez eu. Daca nu aveti indicatii, nu e bai mare, mi-l fac tot clasic, manual (on-demand), e simplu si bullet-proof.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am si eu, a intrat apa la buton.

Am demontat butonul, e inca functional, dar nu am gasit o alternativa de a-l face impermeabil, intrucat butonul pe care se apasa s-a deteriorat.

Daca reusesti, te rog, da-mi de veste.

L-am rezolvat!

L-am umplut pe spate cu silicon de lipit acvarii, iar porcaria aia de plastic de pe fata, tot cu silicon de acvarii am lipit-o la loc. La mine era arsa nu stiu ce piesa care a fost inlocuita. Pe gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: vreo poza cu ungatorul vacuumatic are cineva? Sa stiu daca imi iau maine pompita sau nu. M-ar ajuta si niste poze cu acel cap dublu de ungere (pana acum am avut cap simplu, cu faseta-soricel).

Salut,

Din experienta mea cu scottoiler nu prea merita sa ai capul acela dublu. Este suficient sa ai ungere pe o parte pentru ca prin centrifugare si difuzie uleiul ajunge foarte, foarte repede si in partea cealalta mai ales daca pozitionezi capul de picurare pe marginea acea circulara a pinionului mare.

E doar o parere.

 

Bafta.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a fost pozitionat la ER5, pe exteriorul pinionului, la cca 2 mm de unde incep dintii (ce ciudat suna). Cu pompita am un dojaz destul de precis, nu curge de aiurea ulei, sistemul e extrem de ieftin, cu exceptia pompitei luata din tara, 28 lei (dau comanda in China, ca e vreo 8 lei, iau si pentru altii). Furtun ieftin este la dedeman, un varf de faseta se gaseste oriunde, o sarma de 2,5 mm iarasi e prin casa. Suportul de pompita a fost facut din aluminiu, de la un hdd busit. Sistemul e zdravan, garantez pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi scuzati lacunele, dar la ce foloseste ungatorul de lant? Ca datul cu spray-ul dureaza 20 de secunde, cu tot cu pornit motorul si bagatul in treapta 1. Iar de curatat, din cand in cand, cu Ketenmax, mai mult de 10 minute nu ia. Presupun ca nu curata si lantul automat. De asta intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...