Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Lume, rogu-va niste sfaturi in ce priveste o lista de piese/consumabile ce trebuie musai puse-n desaga pentru un drum lung, care va implica si drumuri proaste si foarte proaste. Lung inseamna peste 25.000 de Km, proaste inseamna Pamir Highway, foarte inseamna Mongolia. Mobra este un Wee din 2010, ABS, etc, alea-alea. Numa' ca pe moment is cam in pana de idei, asa ca orice sugestii is binevenite. Ce am eu pana acum pe lista:


- 1 set semeringuri furca

- regulator de tensiune OEM (este schimbat cu SH775)

- set placute frana fata / spate

- trusa scule

- kit de pana plus compresor

- sigurante

- cheie filtru

- filtru ulei

- alte maruntisuri (power tape, soricei, etc.)

- cabluri de jump-start (improvizatie, dar in caz de nevoie ar trebui sa ma ajute)

- cablu de ambreiaj

- manete frana si ambreiaj


Si doua chestii pe care nu le gasesc deloc, poate ma orienteaza cineva unde pot gasi:

- protectii far

- pedala schimbator rabatabila


Hai cu idei rogu-va.


PS - Craciun Fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manete frana si ambreiaj nu vad de ce ai cara dupa tine. Mai bine le schimbi pe astea actuale cu ceva rabatabil (in caz ca te gandesti la cazaturi). Oricum ai handguard-uri, daca ajungi sa le rupi pe alea inseamna ca probabil ai indoit si ghidonul :D

 

Pedala schimbator rabatabila - sw-motech - dai comanda la motomus.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km are mobra si acu cati km ai schimbat rulmentii, roti, tripod ?

Mobra are putin sub 45.000, roata spate anul trecut (de atunci am facut sub 5.000 de Km dar va fi verificate oricum), jug si roata fata urmeaza imediat. Rulmentii de la jug or fost verificati si anul trecut si nu dau semne de uzura, dar ca sa fiu sigur vor fi schimbati.

 

cablurile de jump start ocupa mult spatiu si nu are sens sa le cari, mai bine pui in bord un voltmetru

 

Is niste sarme de fapt (mai groase), nu ocupa asa de mult loc. Le tin cu mine in ideea in care uit ceva care sa-mi omoare bateria (putin probabil ca mai tot ii pe relee) sau sa pot ajuta pe altcineva intr-o situatie similara. Am si voltmetru.

Manete frana si ambreiaj nu vad de ce ai cara dupa tine. Mai bine le schimbi pe astea actuale cu ceva rabatabil (in caz ca te gandesti la cazaturi). Oricum ai handguard-uri, daca ajungi sa le rupi pe alea inseamna ca probabil ai indoit si ghidonul :D

 

Ai si tu dreptate :D. Daca va fi problema de spatiu, is pe lista de renuntari, oricum.

 

Multam mult pentru sugestii.

PS - oare ma ajuta cineva cu dimensiunile de la rezervor? Vreau sa-i fac un sticker de protectie/grafica si m-ar ajuta sa stiu din timp dimensiunile.

» Post actualizat in 06 Apr 2018 15:24

Pedala schimbator rabatabila - sw-motech - dai comanda la motomus.

Ai cumva la indemana un link sau un part number? Eu unul tot nu reusesc sa dau de ele :S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 06 Apr 2018 15:24

 

Ai cumva la indemana un link sau un part number? Eu unul tot nu reusesc sa dau de ele :S.

 

Sorry, aia de la sw-motech e pt MY2012, tu ai generatia anterioara de v-strom. My bad :|

 

Daca te-ai uitat si la Touratech si nici aia n-au nimic, atunci ai putea sa incerci sa adaptezi una pt mobra ta, ori iei una originala de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pedale am varianta asta:

Schimbator https://www.revzilla.com/motorcycle/woodcraft-folding-toe-piece

Frana https://m.ebay.com/itm/Outlaw-Racing-OR2463BK-Brake-Pedal-Rear-Replacement-Flex-Tip-Black-/401165914214?_mwBanner=1

 

Dar trebuie sa găsești pe cineva din state sa iti aduca.

Eu le am montate si sunt super ok.

Daca gasesti pe cineva mai vreau si eu 2 capete de schimbator de la revzilla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Azi am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. Asta din urmă mi-a dat cea mai mare bătaie de cap. Intrebare trebuie să dai jos tot carenajul

cu tot cu ceasuri ca sa muți rezervorul. Si inca ceva furtul care alimentează are o mufa pe care nu am reușit să o desfac dar daca o desfaceam curgea benzina din rezervor. Eu l-am răsucit si asa am ajuns la capacul filtrului de aer.Mâine releu, proiectoare si voltmetru.😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi nu am reușit mufa aia care alimentează injecția sa o desfac. Iar brațele de la carenele laterale nu-mi dădeau voie să mișc rezervorul.

» Post actualizat in 06 Apr 2018 19:42

Acum e toata partea din față demontată,e bine ca pot sa fac legăturile pentru proiectoare, montat releul ptr proiectoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele se cracaneaza : ) si iese rezervoru printre ele, trebuie totusi sa desfaci toate suruburile si clemele de plastic mici de jos. La noi astia cu crashbaruri e un pic mai complicat, dar cu atentie si rabdare realizabil. La inceput dadeam si eu conplet jos carenele laterale, de ceasuri nu ma atingeam, desfaceam 2 suruburi in olus si 3 cleme, problema era cu scosu carenei pe langa crashbar si apoi cand o puneam pe jos sa nu ma impiedec ca sa nu se zgarie. Furtunul de benzina curge un pic, cativa stropi. Se desface de la rezervor si surubul ala lung din fata plus parca 8 suruburi si 6 cleme. Mai multe suruburib are capacu de la filtrul de aer :) Singura problema intampinata de mine, de mai multe ori, a fost sa ma prezint la mecanic sau sa ma apuc de ceva cu reservorul plin :).

Nu pot sa imi imaginez cum poate sa curga benzina prin mufa de alimentare electrica a pompei de benzina :( Atat mufa cat si furtuna au cate un clips.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele se cracaneaza : ) si iese rezervoru printre ele, trebuie totusi sa desfaci toate suruburile si clemele de plastic mici de jos. La noi astia cu crashbaruri e un pic mai complicat, dar cu atentie si rabdare realizabil. La inceput dadeam si eu conplet jos carenele laterale, de ceasuri nu ma atingeam, desfaceam 2 suruburi in olus si 3 cleme, problema era cu scosu carenei pe langa crashbar si apoi cand o puneam pe jos sa nu ma impiedec ca sa nu se zgarie. Furtunul de benzina curge un pic, cativa stropi. Se desface de la rezervor si surubul ala lung din fata plus parca 8 suruburi si 6 cleme. Mai multe suruburib are capacu de la filtrul de aer :) Singura problema intampinata de mine, de mai multe ori, a fost sa ma prezint la mecanic sau sa ma apuc de ceva cu reservorul plin :).

Nu pot sa imi imaginez cum poate sa curga benzina prin mufa de alimentare electrica a pompei de benzina :( Atat mufa cat si furtuna au cate un clips.

Data viitoare am sa incerc mai mult sa desfac si mufa de benzina .Pana la urma am rezolvat totul si cu montatul proiectoatoarelor pe crash bar,acum cu becuri cu led si proiectoare am lumina mai ceva decât la mașină. Oricum data viitoare am sa ma apuc de treaba asta cu rezervorul gol 😂
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit asa ceva:

- schimbator http://www.dr-big-shop.de/DL_TuningSpecial_5011.html (asta e trecut si la DL650)

- frana: http://www.dr-big-shop.de/DL_TuningSpecial_5007.html (la asta zic ca-i pt DL1000, dar nu vad de ce nu s-ar potrivi)

Ce parere ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar de pui led la far, ce faci cu cei 4-6 amperi, ca sa nu zic 8, ce trebuie degajati in caldura de nimeni altul decat de releul de incarcare.

Eu cred ca am compensat treaba asta cu mansoanele încălzite, priză gps+telefon,proiectoare si vreau sa-i bag si încălzite in sa .Bine nu le folosesc pe toate in aceleasi timp.a si sa nu uit de semnalizarea din side case-uri Editat de Alecsa Cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...