Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Tot ce e posibil.

Merg uneori mai alert (să nu zic sportiv) și la vârsta lui, motorașul mai halește ulei. 30-50 lei la un schimb nu e capăt de țară, până la urmă. Eu măcar verific înainte de fiecare ieșire uleiul (dar și frânele, luminile, presiunea in pneuri, suspensia, șuruburile importante- am pus semn roșu). Oi fi prea paranoic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Intrebarea a doua acum :) Stie cineva unde pot sa gasesc un set de valve metalice care sa se potriveasca pe rotile de 1000XT? Am incercat valvele tip T de la Fobo (https://www.fobotyre.com.au/tyre-t-valve) dar mi s-a spus ca nu se potrivesc pe roata din fata, pentru ca are un canal destul de adanc in interior. Asa ca am mai cautat pe google, dar aparent nu stu ce sa caut, pentru ca nu am gasit nimic. Initial ma uitam dupa valve T, acu ma multumesc si cu niste valve normale. Vreau sa pun niste senzori TPMS si nu prea imi vine sa-i pun pe valvele de cauciuc, chit ca au cam 8-9g fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Intrebarea a doua acum :) Stie cineva unde pot sa gasesc un set de valve metalice care sa se potriveasca pe rotile de 1000XT? Am incercat valvele tip T de la Fobo (https://www.fobotyre.com.au/tyre-t-valve) dar mi s-a spus ca nu se potrivesc pe roata din fata, pentru ca are un canal destul de adanc in interior. Asa ca am mai cautat pe google, dar aparent nu stu ce sa caut, pentru ca nu am gasit nimic. Initial ma uitam dupa valve T, acu ma multumesc si cu niste valve normale. Vreau sa pun niste senzori TPMS si nu prea imi vine sa-i pun pe valvele de cauciuc, chit ca au cam 8-9g fiecare.

 

Eu am senzori pe valvele originale de vreo 11000km si nu am nici o problema. Forta cetrifuga le comprima, nu le "intinde".

» Post actualizat in 03 Sep 2018 18:43

Scurtă întrebare: S-a făcut V-Strom 1000 cu ABS până în 2014?

 

Stiu că pe 650 s-a introdus ca opțional în 2007, da' pentru ăl' mare nu am găsit nimic.

 

Nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Un alt inconvenient pe care mi l-a facut stroama mea pe cand eram la dracu'n praznic:

 

post-69138-0-08087300-1536733177_thumb.jpgpost-69138-0-24448500-1536733207_thumb.jpgpost-69138-0-69861600-1536733228_thumb.jpg

 

N-a vrut sa mai porneasca la un moment dat. M-am prins cumva ca e de la buton (cred ca aveam ceva comentariu de pe-aici in background ca mai face fite pe-acolo) si cand am desfacut erau plasticele usor topite si contactele acoperite. Incercand pe marginea drumului sa mai cioplesc din topituri (ca ajunsese sa tina placuta culisanta departe de contacte) am reusit sa rup in doua placuta cu farurile si starterul.

 

Solutia temporara sa ajung acasa: legat farurile pe direct, montat inapoi doar jumatatea de placuta cu starterul, si dupa inca niste ciopliri de plastic topit am reusit sa potrivesc astfel incat sa aiba contact cand apas pe buton.

 

No, acuma as vrea sa fac sa fie frumos si elegant. Gasesc doar partea aia cu farurile si starterul sau trebuie sa comand tot ansamblul? In cazul in care trebuie comandat tot, aveti careva SH de vanzare asa ceva? Moto e DL650A 2009.

 

Altfel, a fost o tura misto :D

 

post-69138-0-59924900-1536733935_thumb.jpg post-69138-0-68451600-1536733949_thumb.jpg post-69138-0-13571400-1536733963_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

De la prea mult off road a iesit simeringul de la foaia spate. Cand am observat am putut sa misc simeringul, dar acum la rece dupa ce am dat jos roata nu mai misca.

 

Din ce am vazut e ok si simeringul si rulmentul. Vreau sa scot simeringul afara, sa curat daca a intrat mizerie si sa-l pun la loc.

 

Daca incalzesc cu ceva ar trebui sa se dilate aliajul si sa pot scoate simeringul fara sa-l stric.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Mersi,

Mihai

post-40775-0-48707600-1537252636_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incalzesti cu orice simeringul se topeste si o sa fie mai rau ca inainte. Iese si fara sa il incalzesti si de asemenea fara sa il strici. Dar daca a iesit singur e clar ca trebuie altul nou ca nu o sa mai stea la locul lui. Sau poate sa stea doar lipit. :)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

să mă laud și eu cu ce am meșterit, inspirat de la ceilalți colegi de pe acest forum: am făcut o cutie de aluminiu pentru husa de motocicletă. Am folosit pentru partea inferioară și cea laterală, unde este prinsă de cadrul pentru cutia laterală, tablă de aluminiu striată de 1.5mm și pe restul tablă de aluminiu de 1.0mm. Capacul este făcut din profil pătrat de aluminiu de 15x15mm. Vopsit cu spray-ul, grund, vopsea neagră și lac. Cutia este complet etanșă.

post-73832-0-00810800-1537267070_thumb.jpg

post-73832-0-37812400-1537267079_thumb.jpg

post-73832-0-95656600-1537267089_thumb.jpg

post-73832-0-90226800-1537267098_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incalzesti cu orice simeringul se topeste si o sa fie mai rau ca inainte. Iese si fara sa il incalzesti si de asemenea fara sa il strici. Dar daca a iesit singur e clar ca trebuie altul nou ca nu o sa mai stea la locul lui. Sau poate sa stea doar lipit. :)

 

Mersi bozoro si john17 pentru raspunsuri!

 

Ideea ca am facut o tura de 3 zile, 700 km in total, cu mult off road. A fost si frumos si greu pe alocuri cum se vede in cele doua poze ce le-am atasat.

 

Simeringul a iesit in drum spre casa si banuiesc ca e din cauza ca aluminiul s-a dilatat avand in vedere ca era foarte calda janta....si asta din cauza la toata mizeria adunata pe off.

 

Am scos simeringul si e intact. E simering original si l-am schimbat acum 10 mii km impreuna cu toti rulmentii (2RS) si simeringul de pe partea cealalta. Am sa curat bine si am sa-l bag la loc sa vad daca in conditii de utilizare normala a mobrei mai iese. :)

 

Toate cele bune,

Mihai

post-40775-0-57587800-1537276997_thumb.jpg

post-40775-0-71601800-1537277014_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ies si pe off road, dar nu ceva extrem. Weekendul acesta planuiesc sa trec Calimanii din Toplita spre Gura Haitii si dupa sa trec inapoi la Bilbor prin Pasul Bursucariei. E destul de pietros traseul cu 2-3 zone de posibil noroi. Am mai facut traseul acesta in trecut tot cu DL650, dar incaltata cu Anakee 2 - nu am scapat mobra :). Voi vedea acum daca e ceva diferenta cu Scorpion Rally STR.

 

Revin cu un scurt review legat de Pirelli Scorpion Rally STR.

 

Am facut cu ele 2700 km si am doar cuvinte de lauda. Se lipesc de asfalt atat pe uscat cat si pe ploaie plus ca simt fata mult mai bine fata de Anakee2. Pe off road sunt cred ca cea mai buna alegere pentru V-Strom.

Ca minus pot zice ca au un vajait la aprox. 60 km/h (dar cine merge la viteza asta?!).

Ramane de vazut cat tine spatele. Estimez undeva la 8-10 mii km ceea ce e ok pt mine avand in vedere profilul lor si faptul ca indicele de viteza e 240 km/h.

» Post actualizat in 18 Sep 2018 13:47

Alta trebuie sa fie explicatia, ca n-am vz simeringuri iesite de la caldura, ar sari alea de pe la motor toata ziua! Faci cum consideri, de fapt nu stiu de ce ai mai intrebat...

 

Si cam care ar fi alta explicatie?..ca de aia am intrebat aici ca poate a mai patit cineva la fel. Nu vad care e diferenta daca pun asta sau unul nou avand in vedere ca asta nu are urme de uzura. Intr-adevar daca iese iar si pun altul nou si iese iar e o alta problema.

Dupa ce am postat aici am povestit cu un mecanic moto din Tg-Mures si a zis ca a vazut asa ceva la multe mobre cand sunt folosite in conditii mai solicitante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringul ala are niste striatii la exterior care il fixeaza in alezaj. Daca a fost bagat si a iesit ma indoiesc ca alea il vor mai fixa acolo, in nici un caz mai ferm decat la primul montaj.

Nu stiu de ce ar iesi, poate doar daca solicitarile au dus la deformari (temporare) ale piesei in care se preseaza, la altceva nu ma duce capul.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...