Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Hai sa ne intalnim la 8,30 cu plecare spre Russe cel tarziu la 9,00. Punctul de intalnire benzinaria Petrom V de la iesirea din Jilava pe partea dreapta un pic inainte de 1 Dec. Eu probabil cu Jonn venim prin Magurele. Daca nu vrea nimeni sa ramana peste noapre in BG, duminica merg pe Cheia cu plecare tot in jur de ora 9,00 de la una din benzinariile din Otopeni. Hai ca avem un weekend plin! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne intalnim la 8,30 cu plecare spre Russe cel tarziu la 9,00. Punctul de intalnire benzinaria Petrom V de la iesirea din Jilava pe partea dreapta un pic inainte de 1 Dec. Eu probabil cu Jonn venim prin Magurele. Daca nu vrea nimeni sa ramana peste noapre in BG, duminica merg pe Cheia cu plecare tot in jur de ora 9,00 de la una din benzinariile din Otopeni. Hai ca avem un weekend plin! :rolleyes:

"La iesirea din Jilava" insemnand la vreo 3km dupa Jilava :D

E practic la intrarea in 1 Decembrie.

OK, deci 8:30 acolo.

Cine mai vine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg :D ...dar seara vreau acasa

parca ereau mai multi doritori

Mesaj completat

Hai sa ne intalnim la 8,30 cu plecare spre Russe cel tarziu la 9,00. Punctul de intalnire benzinaria Petrom V de la iesirea din Jilava pe partea dreapta un pic inainte de 1 Dec. Eu probabil cu Jonn venim prin Magurele. Daca nu vrea nimeni sa ramana peste noapre in BG, duminica merg pe Cheia cu plecare tot in jur de ora 9,00 de la una din benzinariile din Otopeni. Hai ca avem un weekend plin! :lol:

 

:rolleyes: in principiu vreau sa ies si duminica la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista pt maine in BG: ATW, Bogdan Harea, Jhon-n, si completati... Pt duminica vorbim maine si stabilim ce si cum. Deocamdata pt duminica Bogdan Harea, Fabio, Jhon-n,...

 

Voi fi si eu maine acolo cu tot cu pasagera, Duminica nu pot sa merg. Deci 8.30 PetromV Jilava!

Editat de mki79r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

intreb si aici despre nelamurirea mea,poate am mai mult succes decat la topicul detinatorilor de sv.

 

ideea e in felul urmator,ati observat ,daca atunci cand opriti motorul (acesta fiind bine incalzit,la temperatura optima de functionare),si verificati nivelul uleiului,la ceva timp dupa ce ati oprit motorul, 30 sec-1 min,vedeti pe fereastra de la nivelul de ulei niste "bulburuci" formate de ulei.

 

Daca ati putea sa verificati acest lucru dupa ce folositi motorul,v-as fii recunoscator.

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

intreb si aici despre nelamurirea mea,poate am mai mult succes decat la topicul detinatorilor de sv.

 

ideea e in felul urmator,ati observat ,daca atunci cand opriti motorul (acesta fiind bine incalzit,la temperatura optima de functionare),si verificati nivelul uleiului,la ceva timp dupa ce ati oprit motorul, 30 sec-1 min,vedeti pe fereastra de la nivelul de ulei niste "bulburuci" formate de ulei.

 

Daca ati putea sa verificati acest lucru dupa ce folositi motorul,v-as fii recunoscator.

 

toate cele bune

Da, am observat si eu chestia asta, daca te uiti la ulei imediat dupa ce ai oprit motorul zici ca are detergent in el! :rolleyes:

Presupun ca e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

intreb si aici despre nelamurirea mea,poate am mai mult succes decat la topicul detinatorilor de sv.

 

ideea e in felul urmator,ati observat ,daca atunci cand opriti motorul (acesta fiind bine incalzit,la temperatura optima de functionare),si verificati nivelul uleiului,la ceva timp dupa ce ati oprit motorul, 30 sec-1 min,vedeti pe fereastra de la nivelul de ulei niste "bulburuci" formate de ulei.

 

Daca ati putea sa verificati acest lucru dupa ce folositi motorul,v-as fii recunoscator.

 

toate cele bune

 

 

si la mine e la fel, cateodata sunt si in timp ce motorul e pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-au zis niste prieteni ca nu e normal sa faca asa,m-am uitat si la ei la motoare( un zx6 si un zx9) si intradevar nu apareau deloc "bulburuci".M-am interesat mai departe si am inteels ca uleiul face spuma in combinatie cu apa,antigel sau benzina.

Azi am facut un experiment, dat uleiul jos(motorex),si l-am lasat 24 de ore sa vad daca se stratifica,in cazul in care am apa sau antigel in ulei ,cam imposibil tinand cont ca nu au fost temperaturi pt a face condens,iar antigelul e la nivelul maxim,daca s-ar fii amestecat cu uleiul,scadea nivelul de antigel si implicit crestea nivelul uleiului,ceea ce nu s-a intamplat. Benzina in ulei nu pare a fii,nu da simtome(fum negru,plafonare in ture) si am facut si testul cu sugativa,am pus o picatura de ulei pe sugativa,si daca apare la exterior un inel mai deschis la culoare inseamna ca e benzina,care se absoarbe mai repede decat uleiul,dar nici asta nu a fost....

 

Deci,acum,ma gandesc ca e un lucru normal pt v2-uri,tinand cont ca la L4 nu am vazut fenomenul.........si vad ca nu conteaza ce ulei e,eu am motorex,cineva mai sus zicea ca are motul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot motul am,ma voi uita maine "pe geam" sa vad ce si cum...

da la mine e o alta hiba...tziuie de undeva de sub,din directia pompei,injectiei,pe acol pe undeva.in momentul in care aprind faruri...(dar nu tot timpul)si cand mai adaug un consumator(frana)tziuie si mai tare,cateodata e sacaitor cand esti pe loc la semafoare,in rest nu e afectat mersul mobrei..

oricum cre k ma duc spre un test la Suzuki sa nu bajbai...dar va intreb daca v-ati lovit careva de asta???

aaa..si ceva poze cu Titanicul si salutarile de rigoare din Timi.. :rolleyes:

post-27104-1256591497_thumb.jpg

post-27104-1256591539_thumb.jpg

post-27104-1256591578_thumb.jpg

post-27104-1256591589_thumb.jpg

post-27104-1256591603_thumb.jpg

post-27104-1256592003_thumb.jpg

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot motul am,ma voi uita maine "pe geam" sa vad ce si cum...

da la mine e o alta hiba...tziuie de undeva de sub,din directia pompei,injectiei,pe acol pe undeva.in momentul in care aprind faruri...(dar nu tot timpul)si cand mai adaug un consumator(frana)tziuie si mai tare,cateodata e sacaitor cand esti pe loc la semafoare,in rest nu e afectat mersul mobrei..

oricum cre k ma duc spre un test la Suzuki sa nu bajbai...dar va intreb daca v-ati lovit careva de asta???

aaa..si ceva poze cu Titanicul si salutarile de rigoare din Timi.. :rolleyes:

 

da si la mine tiuie cand intra diversi consumatori. tot k2/k3 cum ai si tu

din categoria zgomote ciudate mai am un releu care clicaie sub sa cand trag ambreiajul

vad ca ii sta bine si cu oglinzile alea michi maus

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

intreb si aici despre nelamurirea mea,poate am mai mult succes decat la topicul detinatorilor de sv.

 

ideea e in felul urmator,ati observat ,daca atunci cand opriti motorul (acesta fiind bine incalzit,la temperatura optima de functionare),si verificati nivelul uleiului,la ceva timp dupa ce ati oprit motorul, 30 sec-1 min,vedeti pe fereastra de la nivelul de ulei niste "bulburuci" formate de ulei.

 

Daca ati putea sa verificati acest lucru dupa ce folositi motorul,v-as fii recunoscator.

 

toate cele bune

acum m-am uitat si la mine,uleiul din fereastra are doar cateva bule micute de aer.de la cum se amesteca se "aereaza"ca majoritatea lichidelor,si se duc repede,nimic ingrijorator.la spuma mai mare exista si varianta sa fie adaugat un alt tip de ulei decat cel din interior,la o anumita completare daca a fost facuta..

daca ar fii apa(lichid racire)din instalatie,ai vedea ca se goleste,si spuma inclusiv pe busonul de ulei,si atunci ar fii garnitura de chiuloasa..mai urmareste..

bafta.

Mesaj completat

akruno:super motor,sa va bucurati unul de celalalt!

multam,sa fie

Mesaj completat

ce cauciuce sunt astea?

haidenau k60?

yap K-60,(am mai avut),dar astea sunt M+S (vara/iarna,ud/uscat),cica alta compozitie si un pic mai scumpe...DAAAR astazi cand m-am dus la RAR,am reusit sa le si testez pe o ploaie de numa.. ;) si tin sa va anunt ca e mare diferenta,ptr ca eu le-am si fortat din gaz , frane...si viteza(140-150)..isi merita banii.

Mesaj completat

da si la mine tiuie cand intra diversi consumatori. tot k2/k3 cum ai si tu

din categoria zgomote ciudate mai am un releu care clicaie sub sa cand trag ambreiajul

vad ca ii sta bine si cu oglinzile alea michi maus

 

bafta

am fost tot azi la reprezentanta si nu aveau mufa de legare la CDI ptr diagnoza,dar din cate ziceau sunetul e de la pompa de benzina sau un contact(ori masa)imperfecte..cica se mai intampla si la alte modele..acum eu trebuie sa scot si sa curat cu spray-contact tot ce gasesc mufe,si daca sunetul persista,ei au comandat oricum cablul de legatura ,si sa revin..

vom vedea...

vezi ca sunt doua relee laindemana,sub sit,langa baterie,pune mana pe el si vei simtii care din ele iti clicaie,vezi ce reprezinta si doar nu-i o avere..sa-l comanzi.. :(

 

Mesaj completat

Culoarea este :bow: :bow: :ok:

 

Sa o stapanesti sanatos ..

culoarea este intradevar bestiala,si in soare are multe reflexii...

chiar si cu cei de la RAR ne intrebam cum s-o trecem...

s-a hotarat ROSU

si va multumesc la toti de urari si primire..asemenea..

si pozele cu suportii de sidecase facuti de mine..

post-27104-1256643936_thumb.jpg

post-27104-1256643955_thumb.jpg

post-27104-1256643986_thumb.jpg

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se prezinta v-stromu' 650 la ture mai lungi, cu pasager si bagaje? (pt 5-6-7 zile)

sa zicem, in mare, 350-400 km/zi ...

care este viteza de croaziera?

merge ok la 130-140 km/h pe distante mai mari (150-200 km pe autostrada)?

ma bate un gand....

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se prezinta v-stromu' 650 la ture mai lungi, cu pasager si bagaje? (pt 5-6-7 zile)

sa zicem, in mare, 350-400 km/zi ...

care este viteza de croaziera?

merge ok la 130-140 km/h pe distante mai mari (150-200 km pe autostrada)?

ma bate un gand....

multumesc

Exact pt asta e facut, ai descris conditiile ideale de utilizare :bow:

Pe autostrada, cu nevasta si bagaje, eu merg cam 130-140 (peste 150 incep sa aud comentarii in casca), iar singur 140-180, in functie de cati bani am pt benzina. ;)

Peste 130-140 creste consumul vertiginos, de la 5 si ceva ajunge pe la 7-8 la 180.

Am facut cateva ture pana in Grecia si inapoi incarcat la maxim, plus multe alte ture mai scurte, am facut si 6-700km pe zi, am avut si zile cu 3-400km de autostrada, si e excelent, chiar nu prea am ce sa-i reprosez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca, la 130 km/h, consumul se invarte cam la 5 % ?

La mine da, cam asa.

La altii am auzit si mai putin, dar eu n-am reusit. ;)

Doar in ritm de plimbare, 90-110, uitandu-ma dupa pasarele, am reusit sa scot in jur de 4, in rest de la 5 in sus.

Oricum, mi se pare rezonabil, plus ca motorul chiar se misca bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost anul asta la mare - Costinesti 830km/zi. Pe autostrada mergeam 140-150.

Eram singur si cu bagaje. Consumul mediu calculat 4.44l/100km

La confort: nici o problema. Nu m-a durut nici dosul, nici spatele (13 ore la dus si 12 ore la intors).

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca, la 130 km/h, consumul se invarte cam la 5 % ?

 

Ahoi Drakule ..evaluezi V-Stromu ? Eu la asta am trecut de pe Diversionul de 600. Pot sa iti zic cam care sunt diferentele pe care le-am simtit eu :

 

* saua la V-Strom e mult mai inalta!

* consumul mie unu mi se pare mai mare la V-Strom decat la Diversion.. la Diversion calculam media de 5-5,5% pe autostrazi si 4% pe nationale la V-Strom calculez media de 6% autostrazi si 5% nationale ( DA, stiu ca sunt multi campioni eco-driving cu V-Strom pe aici.. am citit si eu si m-am mirat cand am vazut scor de genul 3.8% dar eu mai putin de 5 n-am prea scos :ok:.. Partea buna e insa ca rezervorul de 22litri+ indicatorul de benzina iti da multa flexibilitate si iti creste autonomia considerabil.. eu am crescut-o cam cu pana la aproape 50%.. ca stiu sigur cand trebuie sa bag benzina si nu bag benzina doar de frica ca mi se termina)

* la autostrada Diversionul mi s-a parut mai stabil si mai potrivit... e un sport touring curat totusi... la V-Strom cu top case + side cases peste 150 daca e putintel vant devine emotionant la capitolul stabilitate.. fara cutii.. e mai stabil dar tot nu ai feelingul ala ca esti infipt in pamant ca la Diversion.. esti mai sus si asta automat te pune intr-o pozitie mai expusa si simti mult mai tare orice adiere de vant. Cu Diversionul am mers pe ditamai vant lateral (se vedea clar pe copacii batuti de vant si se simtea din greu si pe motor) la 140-150.

* la capitolul acceleratie/brutalitate... mie mi se pare ca Diversionul era mai sporty, desi nu cu mult

 

dar sa dam cezarului ce-i al cezarului..

 

* pe curbe V-Stromul ii da clasa oricand Diversionului... pe nationale.. V-Stromul este mult mai placut. Iar pe drumurile cu muuulte curbe V-Stromul este divin ;)

* merge foarte decent si pe autostrada.. desi nu mi se pare ca e facut pentru autostrada (aici ma refer la viteze peste 150 :( .. ca la 120-130 mergi si cu un 250cc). E facut sa mearga SI pe autostrada binisor

* (latura Enduro)ai garda la sol mai buna... treci fara stres peste gropi, dambulete in drum , denivelari si limitatoare de viteza ..dar first class e ca iei lejer orice bordura.. si pe faza asta parchezi motorul absolut unde vrei :bow: unde mai pui ca e putin mai enduro (e cale lunga de la V-Strom pana la enduro.. dar are tendinte spre enduro ).. mergi pe drumul de tara la bunica linistit...

* sfanta treime :bow:) ..cele 3 indicatoare pe care le ai pe V-Strom sunt divine: BENZINA, TEMPERATURA MOTO, CEAS... te ajuta enorm.

* (latura Sport)e destul de sporty, desi nu e caracteristica lui principala... trage bine si merge tare.. eu am mers 190 km/h cu el pe autostrada si nici macar nu era gazul la max. Motorul e foarte bun, e luat de pe SV.. si trage foarte bine, dar motocicleta in sine e prea masiva si prea inalta ca sa fie o placere sa mergi la viteze peste 170 km/h.

* (latura Touring)la capitolul Touring... tind sa cred ca asta este caracteristica definitorie pentru motorul asta.. de aia l-am si luat.. si mi-am mentinut parerea si dupa 12.000 km de mers pe el.. e un motor foarte bun de touring. Am facut drumuri de aprox 1000km si cu Diversionul si cu V-Stromul... si pentru rider.. la capitolul confort cred ca e cam acelasi lucru.. e alta pozitia.. si initial.. la primul drum lung (dupa 300 km de plimbareli in Ro l-am dus directin Belgia la un drum de aproape 2000km in 2 zile) sincer m-a durut curu in draci ).. la drumul innapoi 2 luni si 10.000km mai tarziu .. se pare ca s-a obisnuit saua cu curu sau curu cu saua.. dar am mers aproape 1200 km din Bruxelles pana la 100 km de Slovacia intr-o zi si n-am avut nici pe dracu.. inca ma gandeam foarte serios daca sa ma mai opresc pt innoptat sau sa merg direct spre casa. Deci tind sa zic ca dupa ce te obisnuiesti cu el e foarte confortabil (cum e si Diversionul din punctul meu de vedere)... in schimb.. pentru pasagera am avut din 3 parti feedback-ul ca e mai comod Diversionul decat V-Stromul pentru locul din spate.. Ah.. la acelasi capitol .. protectia de la vant.. e minunata! cand am vazut initial gemuletul original.. am crezut ca va trebui sa il inlocuiesc printre primele lucruri.. in schimb montat in pozitia de mijloc ofera o protectie excelenta (probabil depinde si de inaltimea si fizicul riderului eu am 180).. pot sa merg cu viziera ridicata chiar si ore in sir..

 

..in fine.. concluzia mea finala este ca pe autostrada merge ok V-Stromul... dar e mai placut cu un Diversion. Pe restul drumurilor.. e clar mai placut cu V-Stromul. Consumul la acelasi stil de condus e putin mai mare la V-Strom.. si va trebui sa ai o mult mai mare atentie din cauza inaltimii seii.. stiu ca in industrie e vandut ca fiind o motocicleta joasa potrivita si fetelor.. dar .. inaltimea seii totusi mie mi se pare maricica.. e al 4lea motor pe care il am si e pe departe cel mai inalt.. si e si putin greut.. tocmai de aia posibilitatea sa il scapi de pe loc.. intr-un moment de oboseala sau neatentie e considerabil mai mare.

 

..Iti doresc bafta in a alege ce e mai potrivit pentru tine! si iti recomand cu caldura V-Stromul ca fiind motorul PERFECT pentru Romania!

Mesaj completat

.. si sa pun si eu vreo 2-3 poze cu drujbica mea..

 

IMG_9190.jpg

IMG_9288.jpg

IMG_9574.jpg

IMG_8304.jpg

IMG_6045.jpg

 

Bafta & Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...