Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Sunt 130 l, adica jumatate dintr-un prtbagaj de masina mica mica. Nu e greu sa le umpli, e mai greu sa te restrangi la un minim. Daca pui ceva incaltari si haine de schimb, echipament de ploaie, mancare si apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi permit sa imi dau si eu cu parerea desi nu sunt un motociclist cu prea mare experienta. Inca de cand am luat contact cu fenomenul mi s-a parut ca se exagereaza cu volumul cutiilor de bagaje.

Nu vreau sa intru in amanunte si sa incep sa pun intrebari de genul De ce ar trebui bocancii protejati de ploaie ? sau alte asemenea insa va pot spune ca am plecat deseori in plimbari pe munti [altii le numesc expeditii :scratch:] Aceste plimbari au variat de la 1 zi pana la peste 2 saptamani. Inclusiv cand plecam 2 saptamani aveam loc in rucsac numai 80 de l.

In acest rucsac mi-au incaput mereu cort , sac de dormit, saltea [sau izopren], haine care sa tina de cald, haine care sa tina de ploaie,incaltari de schimb, arzator pe gaz sau combustibil lichid + combustibil , set de oale pt gatit, tacamuri , mancare [pt toata durata plimbarii], o minima trusa de scule [2 multitool-uri] trusa de prim ajutor, lanterna, harta[de cativa ani si GPS]. In caz ca era vorba de o plimbare de iarna se adauga si pioleti + coltari, bete de schi telescopice precum si niste adaugiri la echipament specifice bivuacului de iarna.

Toate astea in numai 80l. Partea cea mai interesanta de abia acum urmeaza intrucat avand in vedere evolutia echipamentului [scadere de volum si greutate] si in plus posibilitatea de a gasi mai usor mancare cam pe oriunde prin tara asta de niste ani buni de zile nu am mai reusit sa umplu rucsacul de 80 astfel incat tocmai l-am inlocuit cu unul de 60l.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul sta in puterea de a renunta la obiectele inutile. In primii ani plecam in 2 cu cutiile burdusite si la sfarsit constatam ca aproape jumatate din bagaje, doar le plimbam. Am eliminat tot ce nu am folosit si acum, desi cutiile sunt mai mici, mult mai mici de 46L, incape totul lejer.

 

In prima cutie intra:

- costum de ploaie

- protectie bocanci de ploaie

- protectie manere de ploaie

- filtru aer de rezerva

- filtru ulei de rezerva

- 500 ml ulei pentru completare

- cateva scule

- o trusa de baza pentru prim ajutor

- ar mai fi cate ceva dar nu-mi amintesc, insa cutia din stanga e plina tot timpul

 

In a doua cutie intra:

- haine de schimb

- ceva mancare

- diverse accesorii de care ai sau nu nevoie la drum

- a doua cutie e mereu la trei sferturi din capacitate

 

Topcase-ul e doar pentru cateva maruntisuri, in rest il folosesc pentru a pune geaca sau casca in el, cand vreau sa ma plimb prin imprejurimi.

 

Asta e lista mea si cred ca e una foarte compacta. Eu cred ca oricat de mult spatiu am avea, niciodata nu e suficient :laugh:

Cred ca mergi singur. In doi putin mai complicat, dar daca renunti la ulei si filtre faci loc si pt bagajul pasagerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la drum lung n-am nici un stres sa merg pe ploaie atata timp cat nu ma ud. Insa daca am luat apa la bocanci, s-a terminat jmecheria.

 

 

Ideea e sa ai niste "bocanci" rezistenti la ploaie ei insisi nu sa mai pui ceva peste ei ? De fapt bocancul ca model de incaltaminte se doreste a fi ceva universal si rezistent [la aproape orice] inclusiv sau in primul rand apa.

Mai bine zis in ziua de azi nici nu ma gandesc sa imi cumpar bocanci in care sa imi intre apa. Pe vremuri mergeam pe munti cu 2 perechi de bocanci si/sau ii uscam seara la primus [in turele de iarna].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa imi dau si eu cu parerea desi nu sunt un motociclist cu prea mare experienta. Inca de cand am luat contact cu fenomenul mi s-a parut ca se exagereaza cu volumul cutiilor de bagaje.

Nu vreau sa intru in amanunte si sa incep sa pun intrebari de genul De ce ar trebui bocancii protejati de ploaie ? sau alte asemenea insa va pot spune ca am plecat deseori in plimbari pe munti [altii le numesc expeditii :scratch:] Aceste plimbari au variat de la 1 zi pana la peste 2 saptamani. Inclusiv cand plecam 2 saptamani aveam loc in rucsac numai 80 de l.

In acest rucsac mi-au incaput mereu cort , sac de dormit, saltea [sau izopren], haine care sa tina de cald, haine care sa tina de ploaie,incaltari de schimb, arzator pe gaz sau combustibil lichid + combustibil , set de oale pt gatit, tacamuri , mancare [pt toata durata plimbarii], o minima trusa de scule [2 multitool-uri] trusa de prim ajutor, lanterna, harta[de cativa ani si GPS]. In caz ca era vorba de o plimbare de iarna se adauga si pioleti + coltari, bete de schi telescopice precum si niste adaugiri la echipament specifice bivuacului de iarna.

Toate astea in numai 80l. Partea cea mai interesanta de abia acum urmeaza intrucat avand in vedere evolutia echipamentului [scadere de volum si greutate] si in plus posibilitatea de a gasi mai usor mancare cam pe oriunde prin tara asta de niste ani buni de zile nu am mai reusit sa umplu rucsacul de 80 astfel incat tocmai l-am inlocuit cu unul de 60l.

 

80l inseamana 2 coburi. si ce ai zis tu aici e doar pt o persoana. nu? mai adaugi si a doua persoana si ai umplut si topcase si ti-ar mai trebui niste spatiu :)

 

totul depinde de tura si de cat de bine te organizezi. asta depinde de fiecare om si buget, pt ca nu toti isi permit corturi super compacte de la hanna sau coleman si saci de dormit care se fac mici cat o sticla de 1 litru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80l inseamana 2 coburi. si ce ai zis tu aici e doar pt o persoana. nu? mai adaugi si a doua persoana si ai umplut si topcase si ti-ar mai trebui niste spatiu :)

 

exista multe chestii care nu trebe dublate daca se merge cu pasager... scule, cort, arzator, setul de tacamuri / vesela de 2 se cam impcheteaza cat ala de 1 etc... da, adevarat, daca lasi responsabilitatea impachetarii pe seama cui "nu trebuie" te trezesti cu slapi, sandale sau alte chestii gen halat :) dunno... acum, depinde... la mine, de exemplu, un slr + un obiectiv ocupa mai mult decat ocupa o pereche de slapi pt fiecare... nu mai stau sa dezbat utilitatea si zic merci daca au loc... daca nu mai arunc cate un grav "si daca mai cumperi ceva unde mai punem?" ca sa mai usurez treaba ;)

 

mai e o chestie.. daca greutatea creste liniar in raport cu volumul.... ce drac enduro-touring mai faci cu toata treaba?

 

Eu, enduro-touringul cu pasager il vad cel mult la genul merg pana unde incepe greul cu tot calabalacul, cand vine greul daca nu ramane macar calabalacul intr-un loc deja pot sa vorbesc de touring...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns astazi prin Cluj, si am trecut pe la Heavy Duties sa iau un suport de coburi pt mobra pritenei mele , mai mult cu rol de crashbar decat in scopul pt careau fost creati.

In fine cu aceasta ocazie am vazut si noile cutii pe care le vor face baietii. Inca nu e vorba de un prototip intrucat nu e terminata nici prima pereche insa va puteti face o idee.

Incerc sa atasez si niste poze sa vad daca ma descurc de pe tel.

 

Am ajuns astazi prin Cluj, si am trecut pe la Heavy Duties sa iau un suport de coburi pt mobra pritenei mele , mai mult cu rol de crashbar decat in scopul pt care au fost creati.

In fine cu aceasta ocazie am vazut si noile cutii pe care le vor face baietii. Inca nu e vorba de un prototip intrucat nu e terminata nici prima pereche insa va puteti face o idee.

Incerc sa atasez si niste poze sa vad daca ma descurc de pe tel.

 

post-47250-0-71174600-1332788222_thumb.jpeg post-47250-0-68474400-1332788233_thumb.jpeg post-47250-0-96704700-1332788238_thumb.jpeg

post-47250-0-58994000-1332788247_thumb.jpg post-47250-0-56409600-1332788259_thumb.jpg post-47250-0-21258300-1332788268_thumb.jpg

post-47250-0-45255200-1332788275_thumb.jpg post-47250-0-33727200-1332788283_thumb.jpg

 

In primul rand imi cer scuze pt calitatea pozelor dar ca un facut de cate ori ajung pe acolo nu am aparatul foto la mine.

 

Apoi as vrea sa sublinez cateva chestii care poate nu sunt evidente din poze.

 

1 Suprafata laterala a cutiilor va fi facut dintr-o singura foaie de tabla care se imbina pe o singura muchie verticala prin sudura.

2 "Gulerul" cutiei la partea superioara este imbinat numai prin sudura.

3 Conturul de jos [marginea] capacului este de asemenea imbinata numai prin sudura.

 

De fapt popniturile sunt folosite doar la prinderea capacului de jos [fundul cutiei] si parca si la prinderea coltarelor.

 

A si sa nu uit cam asa de rezistente sunt colturile. LINK

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervos tipul de la teste! Ca lumea cutiile. Cam multe indoituri dupa gustul meu, dar probabil s-au gandit sa nu forteze aluminiul pe cuta. Deja avem doi fabricanti de cutii in tara, din ce in ce mai performanti. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii de la HD sunt super meseriasi si sunt si de treaba ! dar la o adica , din pacate, multe se rezuma la "cat e halatu?" so! un pret estimativ!

 

Domnu' nu stiu cat e halatul deoarece nu am intrebat. Insa daca vrei cred ca poti pune o intrebare direct la sursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt asa inseamna ca sunt smechere. Dar in poza nu prea disting lucrul asta :scratch:

 

Chiar vroiam sa-l intreb pe @lauramarginea daca poate face o cutie mai mica, pentru latura cu toba.

 

da poate face asta si are si sistemul de bagaje creat special dupa cel original. si cobul il face decupat astfel incat sa se pastreze simetria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

e cineva prin Bucuresti care are topcase de la Konvoi? as vrea si eu sa vad cum arata sistemul de prindere.

 

Sau daca poate pune cineva poze mai amanuntite as fi recunoscator :)

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

e cineva prin Bucuresti care are topcase de la Konvoi? as vrea si eu sa vad cum arata sistemul de prindere.

 

Sau daca poate pune cineva poze mai amanuntite as fi recunoscator :)

 

Bob

 

e o placa de aluminiu trapezoidala si 4 suruburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea le am vazut azi in Obi berceni! 48x24,5x38 manere laterale, incuietorile cu clapa pret 250 ron!

Par destul de solide la o prima vedere!

 

post-8246-0-44167500-1333989892_thumb.jpg post-8246-0-87233100-1333989893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...