mielu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Aceasta este impricinata (an fabricatie 1998, 33.000 km): In curand si poze cu mine calare. In fine! Impresii: SUPERBA din toate punctele de vedere. M-a uimit la capitolul manevrabilitate: este uluitor de agila in trafic, si, dupa ce te obisnuiesti un pic cu acceleratia cam brutala, este cea mai docila motocicleta. Suspensiile sunt cam tari pe spate si cam moi pe fata (s-ar putea sa le mai pot ajusta din reglaje un pic), shaua si pozitia de condus este confortabila, comenzile sunt ergonomice, iar bordul este lizibil si pe lumina si pe intuneric - simt un pic lipsa indicatorului de nivel de benzina, mai ales ca rezervorul este cam mic (16 litri) si, datorita adaptarii rezervorului, trecerea pe rezerva de benzina este cam dificila. Sentimentul de confort si siguranta pe care ti-l da faptul ca ai in orice moment, fara sa schimbi treapta de viteza, cuplul necesar pentru orice depasire, este exceptional. Despre consum, inca nu va pot spune nimic, dar cand am sa-l fac. am sa-l postez... si poate ca nu e cea mai potrivita motocicleta de oras, dar mie-mi place enorm. Momentan, cam atat am avut de spus. P.S. Ca termeni de comparatie eu, personal, am: Suzuki GSX600F, Yamaha Virago XV535 si Kawasaki Z750. Astea au fost ale mele si m-am dat cu ele pe perioade de timp si pe distante considerabile asa ca am sa le folosesc ca repere. P.P.S. V-twin engine rules!!! Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 S-o stapanesti sanatos si sa dai kilometraju peste cap la ea fara incidente P.S. Yes, V-twin engines kick ass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Domnu Mielu sa ai numai bafta cu noua motoreta, sa merga fara probleme toti kilometrii pe care-i are . Bafta multa!!!! Numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 La fel ca la celelalte motociclete, sa nu ai necazuri si sa te bucuri de ea. Bogatane! (Micra sa traisca-prietenii stie de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 sa te plimbi sanatos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Sa o calaresti sanatos fara incidente neplacute si sa te care oriunde vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 S-o stapinesti sanatos. Uleiul ala si antigelul de moto abia asteapta sa faca niste calatorii prin tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 (editat) Mielule, sa-ti traiasca,bre, agregatul! S-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Vitezanoidule ce-ai ajuns! PS: nu scapi tu de mine pana nu ma plimbi cu ea Editat Martie 4, 2006 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Vrei sa ne oftici? Pe mine ai reusit! Lasa ma .... ne luam si noi scule dastea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Felicitari Mielule PS: Singelcylinder rules... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Martie 4, 2006 Autor Share Postat Martie 4, 2006 Multumesc de urari baieti. Doamne ajuta, azi ies la o tura mai lunga, spre Alexandria sper si pe seara poate punem niscai poze. Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Frumos motor Mielule. Felicitari pt achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 BA CE FRUMOASA ESTE! S-o stapanesti sanatos mielule! P.S. V-Twin...sound RULLZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 S-o calaresti sanatos, domnu'! E superba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 miar (de 1000 )... nice...felicitari! s'o stapaneshti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Sa-ti traiasca! A fost frumos azi.Sa traiasca si a mea! Cat mai multi km. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 s-o stapanesti sanatos. multi km fara incidente!astept o impresie de la tine despre manvrabilitate in comparatie cu gsx-f de 600. mie mi se pare gsx-f ulprintre cele mai manevrabile . astept parerea ta despre ambale motoare. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Martie 5, 2006 Autor Share Postat Martie 5, 2006 s-o stapanesti sanatos. multi km fara incidente!astept o impresie de la tine despre manvrabilitate in comparatie cu gsx-f de 600. mie mi se pare gsx-f ulprintre cele mai manevrabile . astept parerea ta despre ambale motoare. ASFALT USCAT! Este greu sa faci o comparatie intre cele 2 motoare pentru ca au distributie complet diferita si chiar daca sunt incadrate ambele in categoria sport-tourer, mie nu mi se par chiar asa. Din punct de vedere al performatelor VTR-ul este net superior: mai scurt, mai usor, cuplu mai mare si mai bine distribuit, aproape 30 de cai in plus. Katana insa este un adevarat sport-tourer: suspensii mai moi, rezervor mai mare, parbriz mai inalt, pozitie de condus deosebit de confortabila. VTR-ul ofera mult mai multa sportivitate prin suspensiile tari - potrivite numai pentru un asfalt bun -, supletea in acceleratie si manevrabilitate, dar are un rezervor meschin de mic (valabil numai pentru modelele '97-'99). Vorbind comparativ numai despre manevrabilitate, VTR-ul mi se pare considerabil mai ascultator si mai agil. Este mai subtire, mai scurt si mai usor, iar centrul de greutate conferit de motorul in v si bicicleta de conceptie mai noua il fac sa fie o adevarata placere in orice conditii de trafic. ------------------------------------------------------------------------------------------- Ieri am iesit la o tura mai lunga in afara Bucurestiului si am testat un pic motorul si la viteze mai mari. Senzatia pe care o ai cand infigi mana in acceleratie la 100 km/h este aceeasi cu cea pe care o ai facand acelasi lucru la 200 km/h: pur si simplu se arunca inainte! Virajele scurte sau largi la viteza mare sunt un deliciu pe VTR. P.S. Poze inca nu am facut, dar poate am timp azi. Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 cand mergem la plimbare??? io vin cu ludixu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.