IceLord Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Si eu merg cu virago cu 300 de Mile pe ora! si asta numa cu a doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 (editat) @constantind- vad ca multi au iesit din topic aici, asa ca incerc sa readuc discutia la ideea initiala. La inaltimea si masa ta nu cred ca te vei intelege f bine cu motoare de cilindree mica, fie si pt un drum lunar la Rm Valcea. EN500, Umbra de 600, ca sa nu mai amintim de cele de sfert de litru!- sunt mici pt 1,82m si80 de kg. Ideea e ca o motoreta de 250 "ramane mica" dupa o perioada si o sa vrei ceva mai mare destul de repede. Din pacate, un chopper mai mare(750, 800) nu poti lua doar cu 2000E. Daca vrei calitate eu zic sa mai astepti si sa mai strangi ceva bani. Cu 2000 E nu gasesti decat cazaturi de motoare. Editat Aprilie 9, 2008 de Willy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Iar brusli ii bate pe ciuc noris si vandam de le suna apa in cap. premiul 1 --- Mesaj completat în 09 Apr 2008 17:43 ------------- Si eu merg cu virago cu 300 de Mile pe ora! si asta numa cu a doua premiul 2 --- Mesaj completat în 09 Apr 2008 17:50 -------------io cu intruderu' pa care abia-l cunosc las in urma gicsere, erunuri si faierbleiduri noroc ca am facut scoala pe un jaf rusesc de 125 cmc cu care m-am dus numa'cu 200 (mile rusesti) imi dau premiul 3 oricum, bine am mai ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 @constantind- vad ca multi au iesit din topic aici, asa ca incerc sa readuc discutia la ideea initiala. La inaltimea si masa ta nu cred ca te vei intelege f bine cu motoare de cilindree mica, fie si pt un drum lunar la Rm Valcea. EN500, Umbra de 600, ca sa nu mai amintim de cele de sfert de litru!- sunt mici pt 1,82m si80 de kg. Ideea e ca o motoreta de 250 "ramane mica" dupa o perioada si o sa vrei ceva mai mare destul de repede. Din pacate, un chopper mai mare(750, 800) nu poti lua doar cu 2000E. Daca vrei calitate eu zic sa mai astepti si sa mai strangi ceva bani. Cu 2000 E nu gasesti decat cazaturi de motoare. de unde si concluzia 1: cel mai bun ciopar de 2000 de euro e o vitezoaica la mana a cinspea corolar 1: liniutele se castiga mai greu dar experienta mai repede @sorinavram: povesteste cum ti s-au umezit aseara palmele pe maneaua de intruder, cate uiliuri si stopiuri ai facut cu el si cum l-ai batut la liniute pe lupalb care ne-a onorat cu absenta la arc pentru berea pe care ma tot chinui sa i-o dau --- Mesaj completat în 10 Apr 2008 01:20 ------------- imi dau premiul 3 sefu, ai si mentiuni, premiu de popularitate, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 exclus, ala care l-ar fi amintit si pe cichi cian l-ar fi luat, sorry manelooos MC rocks !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_cozma Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 AM si eu o nedumerire, daca tot e aprins topicu': la 1.67 cu 54 de kile (in bocanci), merge virago 125? sau ybr125 e aceeasi branza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 @constantind- vad ca multi au iesit din topic aici, asa ca incerc sa readuc discutia la ideea initiala. La inaltimea si masa ta nu cred ca te vei intelege f bine cu motoare de cilindree mica, fie si pt un drum lunar la Rm Valcea. EN500, Umbra de 600, ca sa nu mai amintim de cele de sfert de litru!- sunt mici pt 1,82m si80 de kg. Ideea e ca o motoreta de 250 "ramane mica" dupa o perioada si o sa vrei ceva mai mare destul de repede. Din pacate, un chopper mai mare(750, 800) nu poti lua doar cu 2000E. Daca vrei calitate eu zic sa mai astepti si sa mai strangi ceva bani. Cu 2000 E nu gasesti decat cazaturi de motoare. EN500 C e ok, parerea mea, e aproape cat VN800 A daca nu la fel de mare si se si incadreaza omu'in 2000 EUR si ceva maruntis, sunt pe mobile o gramada cu km putini pe la 1700-1800 EUR, in Italia si mai putin doar ca nu e v-twin ... dar din fata si din spate nu-ti dai seama ce e, arata f. ok, iti dau de gandit doar tevile pe ambele parti --- Mesaj completat în 10 Apr 2008 20:02 ------------- AM si eu o nedumerire, daca tot e aprins topicu': la 1.67 cu 54 de kile (in bocanci), merge virago 125? sau ybr125 e aceeasi branza? merge linistit si 535-ul, la fel, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 de unde si concluzia 1: cel mai bun ciopar de 2000 de euro e o vitezoaica la mana a cinspea corolar 1: liniutele se castiga mai greu dar experienta mai repede @sorinavram: povesteste cum ti s-au umezit aseara palmele pe maneaua de intruder, cate uiliuri si stopiuri ai facut cu el si cum l-ai batut la liniute pe lupalb care ne-a onorat cu absenta la arc pentru berea pe care ma tot chinui sa i-o dau <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 01:20 -------------</small><br/> sefu, ai si mentiuni, premiu de popularitate, ceva? 120-130 cu a 2-a azi pe la 8.30 pe victoria socialismului, aşa ca mai usor cu mistoul. Naşpa a fost că era sa-mi moara motorul in mers si eu eram concentrat la vitezometru. Faceam 2-3 tumbe si apoi ma postati mai sus, la aia cu rip-uri. Gata, mai usor cu viteza in oras Nu am venit la Arc ca am muncit, da nici nu mai sunt tentat. E la fel ca forumul, s-a umplut de idioti (ciopărişti sunt excluşi din situaţia asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 lupule, arunca si tu o husa pe vuclanetele ala cand ploua...ca-i pacat de el ontopic.... imi place mai mult VN classic decat VN "chopper" nu cre ca-s asa mari diferentele de performante intre ele nu? VN750 sunt mai din topor, cam ca viroagele de 750....unpic fortate motoarele alea pe ele. vad la anu...cand fac schimbu cum stau cu finantele....in principiu vreau VN800 classic, dar daca nu m-ajuta banu...iau vn750. viroaga de 535 deja mi-a ramas mica...si o am din decembrie, de cand am facut 3 mii km pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Cu 2000 gasesti doar cazaturi - sau aproape - in Romania! Tara de politicieni prosti si corupti si de jafuri scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Cu 2000 gasesti doar cazaturi - sau aproape - in Romania! Tara de politicieni prosti si corupti si de jafuri scumpe... De acord aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stebelsergiu Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Oameni buni,mi-am luat si eu permisul pt cat. A si vreau sa imi cumpar un chopper.Va rog sa ma sfatuiti de care sa imi cumpar si care este ce-l mai potrivit pt un incepator!Am 1.72 cm si 73 de kgMultumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Oameni buni,mi-am luat si eu permisul pt cat. A si vreau sa imi cumpar un chopper.Va rog sa ma sfatuiti de care sa imi cumpar si care este ce-l mai potrivit pt un incepator!Am 1.72 cm si 73 de kgMultumesc mult! cruiser! Pentru primii 1-2 ani si dimensiunile tale iti recomand Yamaha Virago Xv 535. 46 CP 45 Nm Viteza maxima 160 km/h...cardan si foarte fiabila. Ia-ti una din sau mai noua de 1997. PS: e cea mai sportiva din gama pana 700 cmc inafara de ZL600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Oameni buni,mi-am luat si eu permisul pt cat. A si vreau sa imi cumpar un chopper.Va rog sa ma sfatuiti de care sa imi cumpar si care este ce-l mai potrivit pt un incepator!Am 1.72 cm si 73 de kgMultumesc mult! Ahoi! Te rog sa ne spui de ce bani dispui sa dai pe un motor , si in functie de bani facem propuneri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Kawasaki Vulcan 500 sau EN 500 -- 50 CP nu foarte grea , motor 2 cilindri in linie foarte fiabil (motor de Kawa GPZ usor modificat ) , este perfecta pt inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_maniak Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 iti recomand un Yamaha Dragstar de 650. Am pe cineva care tocmai a inmatriculat unul adus recent din Germania. E de vanzare. Da-mi un PM daca esti interesat. Yamaha Virago de 535 e mult prea mic. Ai 73 de kile, si o sa te plictisesti repede de el. Mai pui si o pasagera, niste bagaje, si o sa-ti blestemi zilele. Pe langa alte cruisere, Virago de 535 (su 250) arata mai rotunjor, asa, ca un scuter. E si recunoscut ca fiind un cruiser pt. fete. Insa Virago de 750 e alta poveste. Pe ala il recomand. Alt motor, alt cadru folosit. Alta mancare de peste. Nu aduce deloc cu Virago ala mic de 535, nici la ciclistica, nici la puterea motorului. Mai te poti orienta spre Shadow de 600 sau mai mare, de 750. Sunt multe optiuni. Depinde gusturi.. si mai ales.. de marimea buzunarului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 iti recomand un Yamaha Dragstar de 650. Am pe cineva care tocmai a inmatriculat unul adus recent din Germania. E de vanzare. Da-mi un PM daca esti interesat. Yamaha Virago de 535 e mult prea mic. Ai 73 de kile, si o sa te plictisesti repede de el. Mai pui si o pasagera, niste bagaje, si o sa-ti blestemi zilele. Pe langa alte cruisere, Virago de 535 (su 250) arata mai rotunjor, asa, ca un scuter. E si recunoscut ca fiind un cruiser pt. fete. Insa Virago de 750 e alta poveste. Pe ala il recomand. Alt motor, alt cadru folosit. Alta mancare de peste. Nu aduce deloc cu Virago ala mic de 535, nici la ciclistica, nici la puterea motorului. Mai te poti orienta spre Shadow de 600 sau mai mare, de 750. Sunt multe optiuni. Depinde gusturi.. si mai ales.. de marimea buzunarului tau. Dintre astea eu personal a-si alege dragstar de 650cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 culmea e ca cruiserul ala de fete bate la poponeata dragstarul de 650 fara niciun stres! n-am inteles niciodata cum au ajuns la dragstar 650 din virago 535...ca performante. ala de 1100 si mie imi place dar serios, decat dragstar 650 (care e submotorizat) mai bine un shadow, macar accelereaza mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 culmea e ca cruiserul ala de fete bate la poponeata dragstarul de 650 fara niciun stres! n-am inteles niciodata cum au ajuns la dragstar 650 din virago 535...ca performante. ala de 1100 si mie imi place dar serios, decat dragstar 650 (care e submotorizat) mai bine un shadow, macar accelereaza mai repede Depinde acuma fiecare ce cauta la un motor, unii cauta viteza, altii confort, altii manevrabilitate, altii aspect...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviusm Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Si eu am inceput anul trecut (am luat permisul in august) pe un Virago 535 si pot spune ca e un motor foarte bun, manevrabil prin oras si comod. Prefer sa zica poporu' ca am motor de fete, dar sa-l folosesc mai departe (nu stiu de unde inventia asta, dar e penibila). Eu am 1,85 m, dar am comenzi avansate, cu cele din fabrica imi cam tzineam genunchii in gura. Am constatat dupa un timp ca nici ghidonul din fabrica nu are cea mai fericita forma, dupa multi Km fara pauza cam dor incheieturile. Dar un ghidon nou costa 40 Euro, nu e un capat de lume. Merg de obicei cu 90-110, nici nu vreau mai mult, de-aia mi-am luat cruiser. La inceput mi-a fost cam mare, vorbind de putere. Nu e f. usor de stapanit. Dar dupa catava vreme m-am obisnuit si acum nu l-as schimba decat pe ceva ce oricum inca nu-mi permit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Oameni buni,mi-am luat si eu permisul pt cat. A si vreau sa imi cumpar un chopper.Va rog sa ma sfatuiti de care sa imi cumpar si care este ce-l mai potrivit pt un incepator!Am 1.72 cm si 73 de kgMultumesc mult! Eu as recomanda Honda Shadow de 600 cmc.Eu zic ca raportul pret-calitate e imbatabil la modelul asta. Desi are doar 45 cai, trage mult mai bine ca Dragstarul de 650, eu am VN 800 si mereu raman surprins cum un motor cu vreo 10 cai mai putin ca al meu trage la fel de tare daca nu mai bine(OK e si mai usor ca al meu).Fiabilitatea Honda e legendara, Shadow-ul este foarte pretabil la customizare(ca si Dragstarul de altfel) iar la inaltimea ta nici nu o sa simti nevoia de comenzi avansate. Parerea mea personala e ca Virago are o forma cam ciudata, nu ii neg calitatile sau fiabilitatea, dar pt. mine nu prea e "chopper".Plus ca Shadow de 600 cmc nu o sa vrei sa il schimbi dupa 6 luni cum ar fi in cazul Viragoului de 535.Nu vreau sa intru in polemica lant versus cardan, dar eu zic sa te uti la toate modelele astea, sa te sui pe ele, eventual sa dai cateva ture cu fiecare si vezi in final care simti TU ca ti se potriveste, pe care te simti mai OK. Daca vrei cu adevarat un "chopper", atunci parerea mea este ca un chopper nu ti-l cumperi ci incepi sa il faci/modifici asa cum vrei dupa ce ti l-ai cumparat. Eu as alege intre Dragstar si Honda Shadow de 600 ca inceput, daca vrei sa il tii macar 2 ani ia Shadow. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Daca vrei ,vino sa vezi/incerci si Vulcan-ul meu de 750...Stiu unul de vanzare,merita....Il da cu 2000 euro,merge impecabil, bine intretinut,desi e vechi. Gandeste-te ca eu,am 55 kg si 162 cm si ma descurc cu el (il am de 4 ani),asa ca nu te uita ca are 219 kg...Atu-uri: cardan, jenti turnate,cauciucuri tubeless,racire pe lichid,bord complet,inclusiv indicator de benzina si turometru,etc... Editat Iunie 9, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stebelsergiu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Ceva poze nu ai? Stie cineva daca se pot cumpara motoare si in rate?E cineva pe aici care vinde asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 sau de ce nu, marauder suZUKi, GZ250 .. /index.php?showtopic=375582 Eu pe el merg, de aproape 1 an. Nu regret ca am ales un motor cu putere mai mica, cel putin pentru max 2 ani. Pentru oras e super, joasa, manevrabila, suficient de fasneata si la depasiri, pentru viteze de max 80-90. Mai departe nu cere de la ea. Merge pana la 100-110 lejer (eu am mers max 120), mai mult e complicat... esti la limita de sus. La ultimele 2 plinuri, am avut 3,4 si 3,2 consum in oras, mers relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cruiser! Pentru primii 1-2 ani si dimensiunile tale iti recomand Yamaha Virago Xv 535. 46 CP 45 Nm Viteza maxima 160 km/h...cardan si foarte fiabila. Ia-ti una din sau mai noua de 1997. PS: e cea mai sportiva din gama pana 700 cmc inafara de ZL600 Asta daca ignori EN-ul de 500. Abia ala e cel mai sportiv 'cruiser' pana in 700. Dezavantajul e motorul 2 in linie iar la modelele A si B, aspectul, da' asta depinde de gusturi. Pentru initiatorul topicului: recomand EN500 cu foarte multa caldura, e primul motor pe care l-am avut si am fost extraordinar de multumit de el. Dupa dimensiunile tale esti uuun pic mai slab ca mine, dar cred ca te-ai descurca si pe un VN800, asta exceptand cazul in care te temi de cele 250 de kile si de cuplul destul de mare. Daca o iei incet, e ok. Oricum, si recomandarile anterioare sunt bune, Shadow-ul de 600 e misto, da' mi se pare mititel. Virago 535 e mica rau de tot (no hard feelings). VN-ul de 750 are avantaje dar e cam la fel de greu si puternic ca ala de 800 (deci eu personal as alege 800). Despre restul nu pot sa-mi dau cu parerea ca n-am calarit / vazut de foarte aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.