Pijama Postat Octombrie 8, 2009 Autor Share Postat Octombrie 8, 2009 Honda prezinta oficial noul VFR 1200F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Am cateva intrebari, poate ati gasit raspunsurile sau poate le completam pe parcurs:1. Capacitatea bagajelor laterale standard ? 2. Pret estimativ ? (Ma cam astept la peste 15 000 EUR fara optionale) 3. Se stie ceva despre versiunea touring ? 4. Ghidonul este ajustabil pe inaltime ? Mi se pare prea jos pentru ture lungi. 5. Saua este anuntata la 815 mm, un pic cam sus, presupun ca este fie fixa, fie la cea mai joasa pozitie, nu ? 6. Sa inteleg ca nu va avea dual-clutch la lansare si ca acest sistem va fi pus in viitor ? 1. Lista optionalelor cuprinde un kit de genti laterale cu un volum de 35 de litri si un top case de 31 de litri 2. Oficial inca nu. Eu as estima intre 17 - 19.000 de euro. 3. Inca nu 4. Nu. E sport touring totusi, nu touring. 5. Exista optional o sa mai joasa, inca nu stiu inaltimea 6. Modelul prezentat astazi de Honda nu dispune de transmisia cu dublu ambreiaj, o versiune superioara tehnologic urmeaza a fi prezentata luna aceasta la Tokyo Motor Show. Mesaj completat Mesaj completat Se pare totusi ca dispune de niste reglaje ale ghidonului: Ergonomic hand controls The VFR1200F is the first motorcycle to feature state-of-the-art ergonomic revisions to the handlebar and switch layout. The designers looked at the time required to reach controls comfortably and the ease of operation, particularly considering the hand position during cornering. As a result, the VFR1200F has new handlebar switches and a new layout with reversed horn and indicator controls. The indicator switch shape is designed around natural thumb movement for effortless operation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 (editat) Ala e cuplul pentur F(ranta). Cel standard e putin mai sus (129Nm parca).La fel si puterea specificata pentru Franta este de doar 110CP, asta e limita la ei no matter what. "Specific motoarelor V4, noul propulsor livreaza mai mult de 90% din cuplul maxim la 4000 rpm." Celelalte doua versiuni de culoare: Seal Silver Metallic & Pearl Sunbeam White Editat Octombrie 8, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 un mare dezavantaj : Fuel Tank Capacity 18,5 litres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Nu vi se pare ca persoana aleasa ca model pentru pasager este foarte scunda ? Am impresia ca daca ar fi ales pe cineva mai inalt ar fi aratat ca nu este chiar confortabila pozitia. Oricum, la 170 cai si peste 15 000 eur cum se estimeaza, nu este pentru mine. Oare varianta touring va avea un motor mai "sedat" ? Ca inlocuitor al VFR-ului insa mi se pare o alegere foarte buna. Mesaj completat Da, aici http://www.visordown.com/motorcycle-news-n...-pics/8430.html sunt mai multe poze. Daca ala e parbrizul mai inalt de care vorbeau atunci e clar ca trebuie sa asteptam pentru ceva aftermarket. Am citit un comentariu ca in UK se asteapta la un pret de aproximativ 13500 lire, ceea ce n-ar fi asa de rau la cat de jos e lira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Gasiti tot felul de informatii, animatii, videoclipuri, fotografii si alte smecherii pe site-ul oficial al noului model Feel VFR. Mesaj completat iar aici gasiti brosura oficiala. Editat Octombrie 9, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 se va lua in considerare oare un motor cu o cutie semi-automata pentru acest model? am gasit un video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Eu din clipul acela (foarte bun de altfel) am inteles ca automatul schimba la 3000 si ajungi in viteza a sasea la 65 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 http://www.visordown.com/motorcycle-news-n...-pics/8430.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (...) Vechiul XX da clasa minim la design.... o motoreta exceptionala, cu fortza si linii fluide.... Word! XX-ul ramane unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 http://www.visordown.com/motorcycle-news-n...-pics/8430.html It's reported that from 2011 Honda will also offer a higher-spec version of the VFR1200F, which will be equipped with a sequential automatic gearbox and the much-hyped cylinder deactivation technology. interesant cutia de viteze de la aprilia mana era mult prea plicticoasa(si nu prea fiabila din c am auzit)...more faith in honda plus ca partea cu secvential mi se pare foarte tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Fotografii noi de la Honsa USA (unghi si lumina diferite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Paul, de la HONDA ROMANIA nimic??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Paul, de la HONDA ROMANIA nimic??? Momentan nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Mie unu imi place!!Ce mi se pare ca nu se integreaza foarte bine sunt oglinzile alea cu semnale in ele si parbrizu ala cam drept dar in rest arata f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altharis Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Arata bine, chiar e un pic futurista, are ceva performante in ea, dar e o blasfemie sa spuna cineva ca o inlocuieste pe BlackBird. 1100 xx este unica si va ramine unica si din pacate Honda nu va intelege niciodata ca a ucis cea mai superba motocicleta de la inceputurile motociclismului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Poate cand o vad pe viu o sa imi schimb parerea. Cred ca e "overdesigned". Asiaticii mereu au fost f buni la design, insa la capitolul consistenta si consecventa/continuitate in design nu au stat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Arata bine, chiar e un pic futurista, are ceva performante in ea, dar e o blasfemie sa spuna cineva ca o inlocuieste pe BlackBird.1100 xx este unica si va ramine unica si din pacate Honda nu va intelege niciodata ca a ucis cea mai superba motocicleta de la inceputurile motociclismului. Blasfemie, mama ce mai exagereaza unii. Eu cred ca se poate spune fara probleme ca inlocuieste Black Birdul, chiar daca e mai grea cu 14kg. Blackbirdul are un look mai clasic japonez, asta nu inseamna ca nu fac parte cam din aceeasi clasa Sport Touring. Motocicleta nu a fost ucisa de Honda ci de consumatorii care...nu o mai cumparau (probabil nu mai era cerere si probabil concurenta, prin Hayabusa & ZZR1400, a contribuit masiv la treaba asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) Arata bine, chiar e un pic futurista, are ceva performante in ea, dar e o blasfemie sa spuna cineva ca o inlocuieste pe BlackBird.1100 xx este unica si va ramine unica si din pacate Honda nu va intelege niciodata ca a ucis cea mai superba motocicleta de la inceputurile motociclismului. off topic...."superb" n-are grad de comparatie....damn, am incercat sa ma abtin ontopic....mi se pare o moto foarte reusita ca design, ba mai mult, parca atunci cand ii vezi botul oarecum "tesit" te duce cu gandu la fireblade-ul 2008. eu cel putin daca as vedea-o fara sa stiu, as zice ca e honda...but that's just me Editat Octombrie 13, 2009 de horseman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 VFR 1200 Q&A When will it be available in dealers across Europe? VFR1200F will be available early in 2010. What is the price of the new VFR1200F? Final SRP will be confirmed when the motorcycles arrive in the New Year. When will the Dual Clutch Transmission version become available? The Dual Clutch Transmission version will be available in the Summer of 2010. Why does it have a shaft drive rather than a chain drive? The motorcycle has been designed to be easily maintained; and the shaft drive requires no maintenance by the owner. This new sophisticated version is very advanced; and riders will not be able to tell the difference between this shaft drive and a chain driven motorcycle. Why does it use a UNICAM? The motivation for use of the high performance UNICAM from the championship-winning CRF motorcycles was to reduce engine size and weight - improving mass centralisation and allowing for a better rider position, as well as improved fuel consumption. Why does the exhaust look like it does? The exhaust is a unique design – with two pipes positioned one over the other. The design delivers optimum sound whilst also allowing for technologies that allow the system to meet European emissions and sound restrictions as well as providing excellent ground clearance. Why does it have a layered fairing? The layered fairing technology has been taken from RC212V and is there to improve stability at high speed and keep rider and motorcycle cool by directing air around the engine. Why was CABS chosen as the braking system and not the electronic system that is on the new CBR1000RR Fireblade and CBR600RR? The CABS on the new VFR is sufficient for the riding style and performance criteria of the new VFR1200F. The electronic version was designed specifically for supersports bikes as an emergency braking system for those race-ready types of machines. What fuel does it run on? The VFR1200F takes unleaded fuel only. It is designed for Research Octane Number (RON) 98; but if 98 RON is unavailable 95 RON or higher is also recommended for best performance. What’s the reason behind the x-face design headlight – does it have a safety benefit? The x-face headlight is primarily design –based. The high intensity headlight is of the highest quality. Combined with the running lights on the mirrors the motorcycle is highly visible to other road users. What colours is it available in? Candy Prominence Red, Seal Silver Metallic, and Pearl Sunbeam White. All have a clear coat on top of the high impact colours for an exceptionally high quality finish. Will all the accessories be available at launch? All accessories other than the alternative narrow and Alcantara seats will be available at launch: - Panniers - Top Box - Tank bag - Inner bags for panniers and top box - Alcantara seat - Low, narrow seat - Wind deflectors - Adjustable add-on screen - Rear hugger - SatNav - Heated grips Will it have the same service intervals as other Honda motorcycles? Service intervals for the new VFR1200F are 600km, 12,000km, 24,000km, 36,000km etc; unless the mileage is lower in which case an annual inspection and service should be carried out. What is the range of the tank? The tank size is 18.5L at 15.5 km/l; which provides an estimated range of 286.75km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 off topic...."superb" n-are grad de comparatie....damn, am incercat sa ma abtin ontopic....mi se pare o moto foarte reusita ca design, ba mai mult, parca atunci cand ii vezi botul oarecum "tesit" te duce cu gandu la fireblade-ul 2008. eu cel putin daca as vedea-o fara sa stiu, as zice ca e honda...but that's just me da intradevar reusit model dar eu cand ma uit la botul ala nu ma pot gandi decat la "predator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altharis Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 smok3 Multumesc pentru lectia de gramatica Am folosit intentionat "cea mai superba". Desigur, o sa incerc sa evit sa folosesc expresii de genul asta. Numai bine. Blasfemie, mama ce mai exagereaza unii. Eu cred ca se poate spune fara probleme ca inlocuieste Black Birdul, chiar daca e mai grea cu 14kg. Blackbirdul are un look mai clasic japonez, asta nu inseamna ca nu fac parte cam din aceeasi clasa Sport Touring. Motocicleta nu a fost ucisa de Honda ci de consumatorii care...nu o mai cumparau (probabil nu mai era cerere si probabil concurenta, prin Hayabusa & ZZR1400, a contribuit masiv la treaba asta). Inteleg punctul tau de vedere, dar, a facut oare ceva Honda pentru Blackbird? In afara de upgrade-ul din '99, ce a facut honda pentru motocicleta asta? Iar daca pina la un moment dat, lipsa de upgrade-uri nu a fost o problema, cu timpul e normala migrarea consumatorilor spre altceva. De ce nu au facut nimic pentru a o tine in viata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Drept sa spun si mie mi-e ciuda pe Honda ca nu a continuat succesul avut cu XX.E o motocicleta care mi-a placut intotdeauna si asteptam cu sufletul la gura un upgrade. Daca faceau mici modificari la carene, un alezaj la pistoane sa ii dea mai multi cai cum a facut Suzuki cu Haya,ar fi avut in continuare fani infocati. Nu zic ca e rea motoreta asta noua,asteptam sa o vedem si sa citim ceva teste,dar un XX nou pe mine poate m-ar fi convins mai mult. Asa..trebuie sa raman fan Kawa si sa adun banuti pentru ZZR1400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.