Pierrooradea Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare, am nevoie de un ghidon de 22mm pt XR 400 uitandu-ma pe net am gasit o gramada de modele pentru toate buzunarele treaba este ca ala original e stramb de la o cazatura + ca parca e cam ingust din cauza bugetului nu as vrea sa trec la diametru de 28.6mm pt ca as avea nevoie de adaptor sau alt jug, ceva inaltatoare si nu e "timp" acum ... ghidoanele de 22mm din comert am vazut ca au lungimea intre 760 si 800 mm, stiti unele ceva mai late? vad unele cu preturi de aprox 50 euro sunt bune de ceva? voi ce ati recomanda? raportat la calitatea lor si pretul de achizitie Multumesc! Pierro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salutare, am nevoie de un ghidon de 22mm pt XR 400 uitandu-ma pe net am gasit o gramada de modele pentru toate buzunarele treaba este ca ala original e stramb de la o cazatura + ca parca e cam ingust din cauza bugetului nu as vrea sa trec la diametru de 28.6mm pt ca as avea nevoie de adaptor sau alt jug, ceva inaltatoare si nu e "timp" acum ... ghidoanele de 22mm din comert am vazut ca au lungimea intre 760 si 800 mm, stiti unele ceva mai late? vad unele cu preturi de aprox 50 euro sunt bune de ceva? voi ce ati recomanda? raportat la calitatea lor si pretul de achizitie Multumesc! Pierro cel mai ieftin iesi daca il indrepti dute la un meserias si til rezolva pana gasesti ceti convine exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 am incercat cu indreptatul... nu a iesit nicicum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut tuturor, Nu de mult pe partea de enduro, momentan posesorul unui DR650 SE. Am gasit un deal bun cu un XR650R din 2006 si voiam ceva detalii de la posesori: - cum e ca motocicleta, o pot folosii si in regim urban ca motocicleta de zii cu zii?! - am aflat ca uleiul se schimba la cca 1000 mile, asa procedati si voi?! Mi se pare totusi des avand in vedere ca eu pana acum la a mele faceam schimbul la 5000km. - cum sta la consum?! - caut o motocicleta faina dar totusi nu sunt dispus sa investesc foarte mult in intretinere - revizii, benzina samd! - e cumva prea mult pt cineva cu experienta limitata in off?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) motoretele ,,enduro''indiferent de marca sau culoare sunt concepute sa reziste si sa te descurci mai usor in afara soselelor adica pe coclauri asa ca poti linistit sa mergi si pe sosele,atentie doar la cauciucuri se tocesc unele f.repede pe asfalt.uleiul se schimba mai des la unele din cauza forjatului in afara soselelor unde necesita sa pui motorul la treaba serios dar daca faci drumetii pe drumuri forestiere poti schimba linistit uleiul mai tarziu de 1000km. inca ceva...toti motociclisti visam la o motoreta frumoasa ieftina si cu consumul mic asa ca stai linistit.depinde ce vrei sa faci cu motoreta in offrod cum spuneam mai sus daca o iei pt plimbare merita sati cumperi una frumoasa so stergi doar cu carpa de praf dupa o iesire,daca nu e de ajuns si vrei bolovani,noroaie,apa,te va cam costa uleiuri,filtre,benzina,plastice,accesorii in general schimbate mai des Editat Aprilie 21, 2012 de calutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 iesire cu XR 600: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 belea pozele! si motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 @ turbo: faiani poze ---------- Cate click'uri sunt standard la suspensii fata/ spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Salutare..are cineva un carburator de XR600R si poate sa mi-l de imprumut pt o scurta proba...eu am un carb de tuning si as fii curios cum merge cu unul original..multumesc anticipat!!..daca imi este pe plac si prisoseste proprietarului intra in discutie si cumpararea lui!! Editat Iunie 12, 2012 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 OK ..nu-l cumpar numai imprumut pt o scurta proba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 cu XR 600 pe Godeanu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GYUSZY Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salutare ! Dupa multe cautari si cugetari , m-am hotarat sa achizitionez un XR 400 ! In fine am reusit , model D'allara 1996 cu kilometri putini si folosit doar pe asfalt , incet , incet se va invata si cu offroad-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 (editat) are cineva pe langa Cluj XR 650 R ? tare as vrea sa ma dau cu unu sa vad cu e, ca ma manca de unu. Editat August 26, 2012 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 cam ce diferente is intre anumite modele: xr 600 si xr650 r si xr 650 l, si binenteles omoloagele(mai mult oloage ) lor de la yamaha si suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 cam ce diferente is intre anumite modele: xr 600 si xr650 r si xr 650 l, si binenteles omoloagele(mai mult oloage ) lor de la yamaha si suzuki. XR 500 = aircooled, antic (inceputul anilor 80) XR 600® = aircooled, model vechi (85 - 95), caru aluminiu si "accesorizare" conform anilor 80 XR 650L = aircooled, model nou (95+), cadru metalic tubular, in mare parte similar cu NX650 Dominator XR 650R = watercooled, modern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 are cineva pe langa Cluj XR 650 R ? tare as vrea sa ma dau cu unu sa vad cu e, ca ma manca de unu. Daca mai ai putintica rabdare... poate reusesc sa imi achizitionez eu unul...tinand cont ca mi'am vandut fratele lui mai mic, cel de 400. Deocamdata sunt in faza de cautare ( XR'ul de 400 pe care l'am avut l'am cautat 4.5 luni ). Eu cat sa aiba electrostarter ''MUSAI''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 nu cred ca sunt mai mult de 20 in toata RO la ultimul recensamant, vreo 7-8 Unu la mine si: -svgobi -pure_passion -un prieten d-al lui Solo -unu pe la constanta -vreo doua prin harghita -unu pe langa bucuresti, spre afumati Or mai fi cateva specimene necunoscute. Din ce stiu, sunt cel care a mesterit cel mai mult pe la ele si printre cei mai vechi posesori. Daca are cineva vreo nelamurire sau curiozitate, incerc sa o "lamuresc", cu mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ? SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ? SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ? A lui Svgobi este cu E. 4.5 la 110-120. maxim 6 in oras enduro...dreaq stie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ? SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ? Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect. Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu. Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect. Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu. Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului? ...greutate in plus. Daca era un MUST, crezi ca o tineam din 2008 FARA? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Aruncat' pedalei inapoi nu e de la avans? Oricum e HardCore o moto cu pornire la pedala.. daca se poate sa aibe si lumini fara baterie.... WAR MACHINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata. Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led. 'ooonda-i 'onda!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 lasati va rog marketingul si spuneti astia fara buton cate pedale v-ati luat in glezna )) Nici macar UNA! Are sistemul anti-kick. Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata. Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led. 'ooonda-i 'onda!!! Cum i-am spus si lui Svgobi in PM. Generatorul se rebobineaza pentru 55/60w. E 50 de euro manaria. Mi-l trimiteti si in maxim 5 zile il trimit inapoi. Preacinstitul far este de KTM, cu fasungul modificat pentru h4. Poza este facuta la pranz, cer senin, zi de vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) bine ca sunteti voi destepti ma )) hooooooooondaaaaaaaaaaaaa!!!!! lasa, lasa...stiu ca vrei si tu xr... Stai sa fac rost de niste cascaval sa vezi ce iese din al meu Dat fiind faptul ca intodeauna am fost mai precoce, am zis sa ma apuc de mestereala de "iarna" de cu toamna. Am demontat capac chiulasa si am verificat: -axele culbutorilor (uzura inexistenta) -tachetii (idem) Am trecut la axa cu came -fara uzuri, totul este in standard - lantul de distributie nu prezinta jocuri sesizabile -pinionul nu are nimic, in afara unor punctulete, unde au presat zalel; nu se simt, dar se vad Dat jos chiulasa si desfacut supapele: -simeringurile de supapa erau tari, usor coapte -supapele de admisie terminate -supapele de evacuare fara uzuri -galeriile de evacuare incarcate cu calamina(deh, imi papa ulei) -urme de turnare in galeriile de admisie Dat jos cilindrul -prezinta urmele de honuire...foarte frumos din partea lui -pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare...fara zone unde sa fi frecat fusta -segmentii terminati * luat manualul de la Haynes, lerele, pistonul(sa imping segmentii la mijlocul cursei si sa fiu sigur ca sunt drepti) *primul segment are standardul intre 0.25 si 0.4, cu limita la 0.55....a intrat lera de 0.5 * al 2-lea, intre 0.4 si 0.55, cu limita la 0.7, a intrat 0.6 *al 3-lea(setul de ungere), intre 0.2 si 0.7, a intrat 1 -segmentii nu joaca in canale Am luat tacticos chiulasa si m-am apucat de indepartat calamina si urmele de turnare din galerii, cu foarte mare atentie, sa nu ating scaunele de la supape sau ghidurile. Am luat arcurile de supapa. Sunt de schimbat deci...wishlist-ul arata in felul urmator -segmenti -simeringuri de supapa -supape de admisie -preacinstita garnitura de chiulasa -neste o-ringuri...daca tot am ajuns la ele... -arcuri de supapa -bere -filtru de ulei -ulei -termostat de suzuki swift Editat Septembrie 6, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.