Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Salutare,

 

am nevoie de un ghidon de 22mm pt XR 400

uitandu-ma pe net am gasit o gramada de modele pentru toate buzunarele

treaba este ca ala original e stramb de la o cazatura + ca parca e cam ingust

din cauza bugetului nu as vrea sa trec la diametru de 28.6mm pt ca as avea nevoie de adaptor sau alt jug, ceva inaltatoare si nu e "timp" acum ...

ghidoanele de 22mm din comert am vazut ca au lungimea intre 760 si 800 mm, stiti unele ceva mai late?

vad unele cu preturi de aprox 50 euro sunt bune de ceva?

voi ce ati recomanda? raportat la calitatea lor si pretul de achizitie

 

Multumesc!

Pierro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 530
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

am nevoie de un ghidon de 22mm pt XR 400

uitandu-ma pe net am gasit o gramada de modele pentru toate buzunarele

treaba este ca ala original e stramb de la o cazatura + ca parca e cam ingust

din cauza bugetului nu as vrea sa trec la diametru de 28.6mm pt ca as avea nevoie de adaptor sau alt jug, ceva inaltatoare si nu e "timp" acum ...

ghidoanele de 22mm din comert am vazut ca au lungimea intre 760 si 800 mm, stiti unele ceva mai late?

vad unele cu preturi de aprox 50 euro sunt bune de ceva?

voi ce ati recomanda? raportat la calitatea lor si pretul de achizitie

 

Multumesc!

Pierro

cel mai ieftin iesi daca il indrepti dute la un meserias si til rezolva pana gasesti ceti convine exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

 

Nu de mult pe partea de enduro, momentan posesorul unui DR650 SE. Am gasit un deal bun cu un XR650R din 2006 si voiam ceva detalii de la posesori:

- cum e ca motocicleta, o pot folosii si in regim urban ca motocicleta de zii cu zii?!

- am aflat ca uleiul se schimba la cca 1000 mile, asa procedati si voi?! Mi se pare totusi des avand in vedere ca eu pana acum la a mele faceam schimbul la 5000km.

- cum sta la consum?! - caut o motocicleta faina dar totusi nu sunt dispus sa investesc foarte mult in intretinere - revizii, benzina samd!

- e cumva prea mult pt cineva cu experienta limitata in off?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoretele ,,enduro''indiferent de marca sau culoare sunt concepute sa reziste si sa te descurci mai usor in afara soselelor adica pe coclauri asa ca poti linistit sa mergi si pe sosele,atentie doar la cauciucuri se tocesc unele f.repede pe asfalt.uleiul se schimba mai des la unele din cauza forjatului in afara soselelor unde necesita sa pui motorul la treaba serios dar daca faci drumetii pe drumuri forestiere poti schimba linistit uleiul mai tarziu de 1000km.

inca ceva...toti motociclisti visam la o motoreta frumoasa ieftina si cu consumul mic asa ca stai linistit.depinde ce vrei sa faci cu motoreta in offrod cum spuneam mai sus daca o iei pt plimbare merita sati cumperi una frumoasa so stergi doar cu carpa de praf dupa o iesire,daca nu e de ajuns si vrei bolovani,noroaie,apa,te va cam costa uleiuri,filtre,benzina,plastice,accesorii in general schimbate mai des

Editat de calutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare..are cineva un carburator de XR600R si poate sa mi-l de imprumut pt o scurta proba...eu am un carb de tuning si as fii curios cum merge cu unul original..multumesc anticipat!!..daca imi este pe plac si prisoseste proprietarului intra in discutie si cumpararea lui!! :cheers:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Dupa multe cautari si cugetari , m-am hotarat sa achizitionez un XR 400 !

In fine am reusit , model D'allara 1996 cu kilometri putini si folosit doar pe asfalt , incet , incet se va invata si cu offroad-ul !

post-17160-0-70869600-1340189487_thumb.jpg

post-17160-0-22775000-1340189510_thumb.jpg

post-17160-0-21525100-1340189562_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

cam ce diferente is intre anumite modele: xr 600 si xr650 r si xr 650 l, si binenteles omoloagele(mai mult oloage :)) lor de la yamaha si suzuki.

XR 500 = aircooled, antic (inceputul anilor 80)

XR 600® = aircooled, model vechi (85 - 95), caru aluminiu si "accesorizare" conform anilor 80

XR 650L = aircooled, model nou (95+), cadru metalic tubular, in mare parte similar cu NX650 Dominator

XR 650R = watercooled, modern

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe langa Cluj XR 650 R ?

 

tare as vrea sa ma dau cu unu sa vad cu e, ca ma manca de unu.

Daca mai ai putintica rabdare... :-L poate reusesc sa imi achizitionez eu unul...tinand cont ca mi'am vandut fratele lui mai mic, cel de 400.

Deocamdata sunt in faza de cautare ( XR'ul de 400 pe care l'am avut l'am cautat 4.5 luni ). Eu cat sa aiba electrostarter ''MUSAI''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca sunt mai mult de 20 in toata RO :(

 

 

la ultimul recensamant, vreo 7-8

 

 

Unu la mine si:

-svgobi

-pure_passion

-un prieten d-al lui Solo

-unu pe la constanta

-vreo doua prin harghita

-unu pe langa bucuresti, spre afumati

 

Or mai fi cateva specimene necunoscute.

Din ce stiu, sunt cel care a mesterit cel mai mult pe la ele si printre cei mai vechi posesori. Daca are cineva vreo nelamurire sau curiozitate, incerc sa o "lamuresc", cu mare placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

 

 

A lui Svgobi este cu E.

4.5 la 110-120.

maxim 6 in oras

enduro...dreaq stie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

 

 

Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect.

Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu.

Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect.

Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu.

Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului?

 

 

...greutate in plus. Daca era un MUST, crezi ca o tineam din 2008 FARA? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncat' pedalei inapoi nu e de la avans?

Oricum e HardCore o moto cu pornire la pedala.. daca se poate sa aibe si lumini fara baterie....

WAR MACHINE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata.

Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led.

'ooonda-i 'onda!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati va rog marketingul si spuneti astia fara buton cate pedale v-ati luat in glezna :)))

 

 

Nici macar UNA! :)

Are sistemul anti-kick.

 

Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata.

Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led.

'ooonda-i 'onda!!! :rolleyes:

 

 

Cum i-am spus si lui Svgobi in PM. Generatorul se rebobineaza pentru 55/60w. E 50 de euro manaria. Mi-l trimiteti si in maxim 5 zile il trimit inapoi.

Preacinstitul far este de KTM, cu fasungul modificat pentru h4. Poza este facuta la pranz, cer senin, zi de vara...

post-6676-0-82724400-1346347628_thumb.jpg

post-6676-0-44933200-1346347638_thumb.jpg

post-6676-0-19684600-1346347647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca sunteti voi destepti ma :)))

hooooooooondaaaaaaaaaaaaa!!!!!

 

 

lasa, lasa...stiu ca vrei si tu xr... Stai sa fac rost de niste cascaval sa vezi ce iese din al meu :D

 

 

 

Dat fiind faptul ca intodeauna am fost mai precoce, am zis sa ma apuc de mestereala de "iarna" de cu toamna.

post-6676-0-47644100-1346919669_thumb.jpg

 

Am demontat capac chiulasa si am verificat:

-axele culbutorilor (uzura inexistenta)

-tachetii (idem)

 

Am trecut la axa cu came

-fara uzuri, totul este in standard

- lantul de distributie nu prezinta jocuri sesizabile

-pinionul nu are nimic, in afara unor punctulete, unde au presat zalel; nu se simt, dar se vad

 

Dat jos chiulasa si desfacut supapele:

-simeringurile de supapa erau tari, usor coapte

-supapele de admisie terminate

-supapele de evacuare fara uzuri

-galeriile de evacuare incarcate cu calamina(deh, imi papa ulei)

-urme de turnare in galeriile de admisie

post-6676-0-84144700-1346919710_thumb.jpg

post-6676-0-67667300-1346919738_thumb.jpg

post-6676-0-30075400-1346919766_thumb.jpg

 

Dat jos cilindrul

 

-prezinta urmele de honuire...foarte frumos din partea lui

-pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare...fara zone unde sa fi frecat fusta

-segmentii terminati

* luat manualul de la Haynes, lerele, pistonul(sa imping segmentii la mijlocul cursei si sa fiu sigur ca sunt drepti)

*primul segment are standardul intre 0.25 si 0.4, cu limita la 0.55....a intrat lera de 0.5

* al 2-lea, intre 0.4 si 0.55, cu limita la 0.7, a intrat 0.6

*al 3-lea(setul de ungere), intre 0.2 si 0.7, a intrat 1 :D

-segmentii nu joaca in canale

post-6676-0-79672500-1346919807_thumb.jpg

Am luat tacticos chiulasa si m-am apucat de indepartat calamina si urmele de turnare din galerii, cu foarte mare atentie, sa nu ating scaunele de la supape sau ghidurile.

 

 

Am luat arcurile de supapa. Sunt de schimbat

 

deci...wishlist-ul arata in felul urmator

-segmenti

-simeringuri de supapa

-supape de admisie

-preacinstita garnitura de chiulasa

-neste o-ringuri...daca tot am ajuns la ele...

-arcuri de supapa

-bere

-filtru de ulei

-ulei

-termostat de suzuki swift :D

post-6676-0-65089400-1346783065_thumb.jpg

post-6676-0-65598800-1346783087_thumb.jpg

post-6676-0-21233200-1346919789_thumb.jpg

post-6676-0-10997900-1346919841_thumb.jpg

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...