Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Salut din nou si multumesc pentru raspunsuri in urma carora stiu acum ce am defacut dar inca nu stiu exact cu ce asa ca ca apelez tot la voi. Nu am gasit nici in manual nici pe net modelul exact de carburator si nu ma descurc exact nici cu identificarea exacta a cuiului, pentru ca as vrea sa il am deja comandat cand ma apuc sa desfac carburatorul sa nu stau dupa aia sa imi ajunga.

 

Imi puteti spune din imaginea atasata ce numar este si eventual daca stiti daca pot comanda de undeva din tara?

gotham-albums-varia-picture8213-xr400-ca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 545
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.c...mm-honda-xr400r



http://www.xrsonly.c...onda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el....

am inteles mie imi iese din carter , se ramifica printr-un "T" o parte merge in jos pana in fata rotii din spate iar cealalta ramificatie duce inspre airbox ,dar nu intra in airbox ( la airbox este o chestie ca un predecupaj exact in zona unde ajunge furtunelul de la carter) oare ar trebui sa decuper airboxul si sa bag furtunelul acolo?

 

 

multumesc

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atac obscen la persoana ti-as administra...da' primesc warn :))



Pentru posesorii de xr650r, in cazul in care nu si-au verificat suruburile de la scarita dreapta, puneti manutzele si treceti la treaba. Le puteti gasi alungite sau blocate...sudate. Folositi pasta de cupru cu incredere cand le bagati inapoi, daca sunt in regula. Daca nu, trebuie schimbate. Atentie la duritate. Este nevoie de o duritate minima de 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor :) ...is curios acum cum va fi cu consumul .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor :) ...is curios acum cum va fi cu consumul .....

 

am avut multa vreme pe motor 15/45. totul ok, dar toate urcarile indiferent de inclinatie le faceam in treapta 1. Ca sa mai rezolv din problema asta mi-am pus acum 14/48 si am inceput sa-i dau si in a 2-a, problema mare fiind ca am redus mult viteza maxima de "croaziera"...... De', nu poti sa le ai pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e cu pozitiile la xr400...ideea e sa mergi pe calcatura de sosea la reglajul minim. S-asa mananci cam doua pinioane de fatza pentru fiecare spate.

Cu cat e mai scurta motocicleta, cu atat e mai manevrabila. Poti spori manevrabilitatea in detrimentul stabilitatii la viteza mare, ridicand jambele in jug...printre altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare.

Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a.

Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata :).



N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare.

Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a.

Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata :).

 

N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii?

:)) si pe mine ma intreaba KacaTeMeistii la cate ore schimb kitul piston...whaaaat? Man e Honda nu goz la care tot surubaresti si cauti plastice si pedale pe dealuri(intr-o dupamasa un stresat cu un ktm ne-a intrebat : baieti nu ati gasit o pedala de kickstart? la care noi ne-am uitat unul la altul si ne-a infundat rasul) deci chiar se dezmembreaza in mers nu e mit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: ori cauti un ghidon identic cu cel indoit, ori profiti de ocazie sa-ti faci alta pozitie pe mobra. In aceasta ultima varianta trebuie sa ti cont de latimea, inaltimea si unghiul ghidonului. Grosimea nu mai intra in ecuatie. Pt XR400 eu as alege un ghidon de MX, cu unghi mai mare, adica unghiul format de dreptele ce trec prin capetele ghidonului sa fie cat mai apropiat de 180.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut am rupt si eu ghidonul si am cautat unul pe 22 dar am gasit la oferta un 28 cu tot adaptare (redus de pe la 700 ron pe la 305 din cate imi aduc aminte) si sunt foarte multumit de alegere. Pare mult mai robust si mai putin predispus indoirii/ruperii. Prietenul meu care se dadea acum 2 ani cu un XR 250 schimba ghidonul de 22 o data pe luna :). Era si vina lui bineinteles....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ...



man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ...

cu ocazia asta renunta si sotia la moto (desi ei nu i-a prea placut ideea de la bun inceput)



Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc

eu am pe a mea ghidon wrp si de la 2 cazaturi nu a patit nimic (doar genunchiul mi l-am distrus) :(

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...