Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 545
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu genunchiere la 2 cazaturi ai probleme? Pai eu am luat o suta de trante serioase si n-am nimic ... n-oi fi eu din titan

poate ca da xr-ul mai bine cu tine de pamant :)

 

eu ma limitez la 2 cazaturi , mie imi ajung...

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori

multumesc man , iti zic eu ce il face atat de indragit : puterea , cuplul si faptul ca nu se strica cam nimic la el :) ulei benzina si timp ai nevoie , a si cate o maneta de ambreiaj sau pedala de schimbator :)

 

na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori

in scurt timp vom putea iesi la o tura ca m-am "rasucit" nu o mai vand ...xr-ul nu se vinde si PUNCT:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator danimera

Sal baieti sant nou an topicu acesta si nou si cu xr meu de 400 pe care la-m luat stricat si nu-i mai dau de capat, acum ultimile simptome dupa ce ia-m facut supapele am-i da rateuri pe esapament si nu se tureaza merge gatuit si nu se stabilizeaza relantiu ! Caut un baiat care se pricepe cu adevarat caci pana acum la-m dus la 4 asa zis meseriasi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Sambata am dus porcu' la doctor Achile in Targoviste. Aveam stres maxim cu furca fata, ramasese singura componenta neverificata dupa ce am luat mobra si voiam sa fiu sigur ca este servisata cum trebuie, plus niste manifestari dubioase la carburator (se gata gazu' pe la 130km/h), plus niste reglaje de culbutori si setari la suspensii.

A rezultat un tuning la furca dupa reteta lui Bruce Borynack, in urma caruia viteza de confort pe forestiere a crescut ...mult peste mine, sustinuta si de carbul care primeste gas si mai sus de 140 (nu stiu unde o fi limita, mai am niste fiare de schimbat si cate ceva de invatat inainte sa o testez). Este o diferenta uriasa in bine in modul cum reactioneaza suspensia, filtrand cam toate denivelarile.

Daca pana acum eram incantat de mobra asta, acu' zic ca e mobra perfecta pentru dorintele mele, the one and only one... :hug:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati XR-urile sa vina la mine =)))

Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator danimera

pai colegu ACHILE din cate am citit pe acest topic tu cred ca esti unul care mai putea ajuta an legatura cu xr meu , dar problema e ca eu sant din resita si tu din targoviste si nu stiu daca reusesc sa ajung pe la tine ! si an cazuri din astea doar un sfat mar putea fi de folos din partea ta ! stiu ca e greu sa pui un diagnotic fara sa vezi pacientul dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator danimera

o sa ma ajute mult si cateva sfaturi de la tine sant sigur ,doar sa-mi zici cum sa facem ,adica cand ai timp sa vb si poate e mai bine sa comunicam pe telefon sau cum zici tu !



motorul porneste foarte usor ceea ce ma face sa cred ca distributia e buna , dar se tureaza mai greu si cumva anfundat merge la relantiu ca-m 20 de secunde frumos si dupa da un rateu pe esapament si moare , porneste din nou si face la fel ! poate trebe ceva reglaje si la carburator dar an afara de jiglerul de aer ,nu stiu ce as mai putea regla ,jiglerul de aer e mult desfacut caci cu el mai anchis nu merge mai sant 2 jiglere mici an spate la carburator dar nu stiu daca trebe unblat la ele !si poate ceva debit de benzina ar trebui mai dat ! carburatorul e cu mikumi pump !



ce nu anteleg cum trebuie dar cred ca am nimerito pt ca altfel cred ca nu pornea defel zic eu , chestia cu distributia , cand o pui pe ; T; pistonul e sus mai dai o tura la motor si iarasi ajunge pistonul sus si e iarasi pe ;T; care e pozitia de fapt corecta sau nare importanta oricare din ele , vb asta cand axul cu came nu e montat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati XR-urile sa vina la mine =)))

 

Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400)

nu vrei sa il las pe al meu XR la tine , dar de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce te nemultumeste la uleiul pe care il folosesti in mod curent?

Am vrut sa vad mai multe pareri.Ma gandesc ca vara poate ar fi bun un ulei mai gros avand in vedere ca vin caldurile si merg numai pe munte ,adica mult cu viteza 1 si 2 (racire pe aer).Pe pagina Motul recomandarile sunt astea:

 

Best 300V FACTORY LINE 10W-40 1.8 Better 7100 10W-40 Good 5100 10W-40
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te lua dupa cei care vor sa iti vanda, ia-te dupa cei ce ti-au construit motocicleta. Consulta manualul de service si vezi ce indicativi iti cer. Ideea este ca indicativii pe care ti-i cer xr-ul de 400 sunt din anii 90. Acum sunt cu mult depasiti. Baga un API SL Jaso MA2 si respecta intervalele. Daca ii dai span, schimba mai devreme. Acum am yacco mvx 500. E la scor bun si are indicativi ok. Api SL si Jaso MA2.
Zi si de unde esti...sa stim de unde sa te luam si unde sa te indrumam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te lua dupa cei care vor sa iti vanda, ia-te dupa cei ce ti-au construit motocicleta. Consulta manualul de service si vezi ce indicativi iti cer. Ideea este ca indicativii pe care ti-i cer xr-ul de 400 sunt din anii 90. Acum sunt cu mult depasiti. Baga un API SL Jaso MA2 si respecta intervalele. Daca ii dai span, schimba mai devreme. Acum am yacco mvx 500. E la scor bun si are indicativi ok. Api SL si Jaso MA2.

Zi si de unde esti...sa stim de unde sa te luam si unde sa te indrumam.

Sunt din Rosia Montana,Schimbul l-am facut la 1000 Km.http://www.4strokes.com/tech/honda/xr400r_oil_check_change.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasul 1: citeste indicativii de la linkul pe care mi l-ai dat

pasul 2: citeste ce scrie pe bidonul de ulei

 

La API, cu cat este litera de dupa "S" mai aproape de Z, cu atat este mai "bun". Deci, daca scrie SL, il contine si pe SG-ul cerut de catre fabricant, in cazul tau. Pe romaneste...iti mere aproape orice ulei la a ta! Numai sa il schimbi si sa schimbi si filtrul la 1-2 schimburi de ulei. Ai graficul de temperatura. Iti arata ca 10w40 acopera pana la 40+ grade C temperatura ambianta. Ia zi, de cate ori creste temperatura ambianta peste 45 C in Rosia Montana?

Pune mana si citeste. S-a tot discutat despre uleiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Roti de aprilia pegaso. Fata a intrat fara problemele...spatele a fost cu cantec. A intrat. Intra si modificarea lantului. De la 520 la 525. Flansa de adaptare de pe roata de Aprilia permit fie foaia originala a Hondei, fie foaia de KTM 990. Se poate jongla :)).

Deci...kit de lant 15-41 cu roti 19 si 17 pentru oras, forestier...iesiri pe curbe si rotile originale pentru enduro. Etrierul spate a fost inlocuit. Am cu doua pistonase.....si franeaza :D. Next? don't fukin know.

post-75077-0-34709400-1374560693_thumb.jpg

post-75077-0-81466500-1374560722_thumb.jpg

post-75077-0-29947500-1374560735_thumb.jpg

post-75077-0-56315400-1374560746_thumb.jpg

Editat de Achile.v2.0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata spate a trecut printr-un amplu proces de reproiectare. S-au avut in vedere urmatoarele
- alinierea rotii cu centrul de fuga al motocicletei

- alinierea foii cu pinionul de atac

- gasirea unui pinion de atac alternativa, pentru a compensa latimea foii de 990

- ingustarea rotii

- pastrarea sigurantei pe cupla de pinion

- proiectarea unei flanse care sa accepte foile de ktm si de honda.

- proiectarea suportului de etrier

- inlocuirea etrierului fata

- gasirea unui etrier spate potrivit

 

Munca a fost titanica. Masuratori peste masuratori, proiecte, hibe, reproiectari. Daca rotile nu ar fi fost gratuite, mi-as fi bagat preputul. :)))


Am testat-o pe curbe, pe forestiere si prin oras. Pana acum e ok



update:

Am instalat lantul si pinioanele de 525. Ies la o proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Nu-si vinde careva XR-ul de 400? Caut una ingrijita, servisata la timp, inmatriculata sau inmatriculabila, fara probleme mecanice, sau cu probleme usor rezolvabile. Am de cheltuit 1000-1500 euro in functie de starea masinariei.

Mailul meu e wudoo6666@yahoo.com daca vreti sa intram in legatura.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...