Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 545
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

salut , de ceva vreme sunt posesor de honda xr 400 , am cumparat-o de langa lugoj cu 1700 euro ...are kit piston de 440 , motorul merge impecabil , singura problema este ca umezeste putin tija telescopului spate (moto este din 2000) am gasit asa ceva pe ebay de la all balls post-67006-0-84590100-1360654273_thumb.jpg oare numai de asta am nevoie pt a nu mai umezi ? si daca schimb piesa cat ulei tre sa pun in telescopul spate ca nu am gasit in manual ....:) la o saptamana dupa ce mi-am luat xr-ul a trecut un prieten pe la mine si dupa ce a facut o tura scurta deja eram pe net cautam si pt el una , i-am gasit una in ungaria la 2000 euro , si el are aceeasi problema la telescopul spate + ca daca se joaca la acele reglaje de soft-hard de pe telescoapele fata nu se simte nici o diferenta , furca fiind in continuare foarte tare ...:(

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat.

Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau.

Editat de stefanfaida
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat.

Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau.

am inteles ...dar tot cred ca e mai usor sa schimbi piesa respectiva decat sa dai 300 eur + pe un amortizor nou....momentan merg asa pana ma mai documentez....daca bag alt gaz decat azot oare are ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mandula MX Miercurea Ciuc.

 

Super de treaba.

Aveam aceeasi problema la amortizorul spate la XR cand l-am luat. Trimis prin curier, primit inapoi reparat cu garantie, platit pret rezon, fericit...

Nu cred ca se poate face pe genunchi, una din probleme fiind umplerea cu azot la vreo 10 atm a "basicii"; (nu merge cu aer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la noi la cluj este o firma care se ocupa cu butelii (oxigen,acetilena,etc) tre sa ii intreb daca au azot ca ei pot baga pana la 200 bari...am sunat la mandula dar nu raspunde nimeni

 

ia incearca-l p-asta :D 0753310015

0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ia incearca-l p-asta :D 0753310015

0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor

multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi :D

 

am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare :( oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w?

post-67006-0-10710900-1361040765_thumb.jpg

post-67006-0-61660100-1361040774_thumb.jpg

post-67006-0-22855400-1361040785_thumb.jpg

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi :D

 

am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare :( oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w?

 

he-he...uite aici e inginerie.

Statorul se rebobineaza :) si se modifica instalatia in functie de ce ai pe utilaj. E vorba de ceva calcule, comandat sarma potrivita, bagat la cuptor....etc. Eu mi l-am facut si am mai facut inca vreo 3 bucati. La relantiu am lumina alba, fara fluctuatii, la un bec de 55/60w. Statorul nemodificat iti duce 35w. Rebobinarea...discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asta este din seria "Lasati suspensiile sa vina la mine".

 

Ba baieti, (astia care au xr650r...nu prea multi, dar "true"), daca va nemultumeste comportamentul amortizoarelor, trimiteti-le la barosanu'. Are tetea ce le face. Mi-am revizionat fatza si facut cele necesare. Fata de comportamentul stock(da, vorbesc despre cele doua lemne de care e prinsa roata), pluteste, maica, pluteste! Urmeaza amortizorul spate. Dupa asta, o pun la dispozitie pt probe de suspensie. (strict pt xr-isti...ce pielea mea)

 

Nu am cercetat inca suspensiile de xr400r, sa pot face aceleas servicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si XR-isti(Soso included...e cu sufletul!),


Declar cu nespusa fericire ca, in colaborare(a se numi parazitare) cu un amic, am deschis un stabiliment de servisare utilaje agricole(service e the understatement of the year...de fapt, e FARMACIE!!). Eu, personal, ma voi ocupa in timpul "liber" de servisarea motoretelor. Preturile sunt de bun simt, profesionalismul este garantat...ca nu este, iar pasiunea primeaza. Dupa ani de experienta evitand cu mecanici cretini si aruncatori de pareri, prin executarea propriilor lucrari(si lucru pe beri la motoretele prietenilor), pot spune ca m-am autoscolit.

Specializarea mea este XR650r. Facem:

- revizii periodice(d-alea simple...demontat, spalat, gresat, urlat daca e buba, rectificat buba)

- inlocuit chestii "duse"

- ginecologie(a se numi...desfacut, reparat, incheiat motoare)

- misticism(da, suspensii...inclusiv modificat valve la suspensii de cross, sa nu mai omoare manutzele)

- baut bere

- rectificari supape, scaune de supapa, placari cu nikasil, suspensii spate(avem colaborator de nadejde)

 

 

Va urma o detaliere intr-o sectiune dedicata...acum e un head's up.

Cu drag :D

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut XR-istilor,

 

Slaba miscarea pe forumul asta....:)

 

Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge.

 

Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:

Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?
Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator?

 

Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect.

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut XR-istilor,

 

Slaba miscarea pe forumul asta.... :)

 

Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge.

 

Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:

 

Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?

Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator?

 

Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect.

 

Mersi,

poti desface linistit carbul nu e mare inginerie...atentie mare la cui , ace ca se indoaie usor ;) aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.com/mikuni-pumper-carburetor-kit-36mm-honda-xr400r

 

http://www.xrsonly.com/xrs-only-crankcase-ventilation-kit-honda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...