Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 545
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

 

 

A lui Svgobi este cu E.

4.5 la 110-120.

maxim 6 in oras

enduro...dreaq stie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ?

SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ?

 

 

Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect.

Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu.

Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect.

Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu.

Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului?

 

 

...greutate in plus. Daca era un MUST, crezi ca o tineam din 2008 FARA? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncat' pedalei inapoi nu e de la avans?

Oricum e HardCore o moto cu pornire la pedala.. daca se poate sa aibe si lumini fara baterie....

WAR MACHINE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata.

Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led.

'ooonda-i 'onda!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati va rog marketingul si spuneti astia fara buton cate pedale v-ati luat in glezna :)))

 

 

Nici macar UNA! :)

Are sistemul anti-kick.

 

Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata.

Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led.

'ooonda-i 'onda!!! :rolleyes:

 

 

Cum i-am spus si lui Svgobi in PM. Generatorul se rebobineaza pentru 55/60w. E 50 de euro manaria. Mi-l trimiteti si in maxim 5 zile il trimit inapoi.

Preacinstitul far este de KTM, cu fasungul modificat pentru h4. Poza este facuta la pranz, cer senin, zi de vara...

post-6676-0-82724400-1346347628_thumb.jpg

post-6676-0-44933200-1346347638_thumb.jpg

post-6676-0-19684600-1346347647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca sunteti voi destepti ma :)))

hooooooooondaaaaaaaaaaaaa!!!!!

 

 

lasa, lasa...stiu ca vrei si tu xr... Stai sa fac rost de niste cascaval sa vezi ce iese din al meu :D

 

 

 

Dat fiind faptul ca intodeauna am fost mai precoce, am zis sa ma apuc de mestereala de "iarna" de cu toamna.

post-6676-0-47644100-1346919669_thumb.jpg

 

Am demontat capac chiulasa si am verificat:

-axele culbutorilor (uzura inexistenta)

-tachetii (idem)

 

Am trecut la axa cu came

-fara uzuri, totul este in standard

- lantul de distributie nu prezinta jocuri sesizabile

-pinionul nu are nimic, in afara unor punctulete, unde au presat zalel; nu se simt, dar se vad

 

Dat jos chiulasa si desfacut supapele:

-simeringurile de supapa erau tari, usor coapte

-supapele de admisie terminate

-supapele de evacuare fara uzuri

-galeriile de evacuare incarcate cu calamina(deh, imi papa ulei)

-urme de turnare in galeriile de admisie

post-6676-0-84144700-1346919710_thumb.jpg

post-6676-0-67667300-1346919738_thumb.jpg

post-6676-0-30075400-1346919766_thumb.jpg

 

Dat jos cilindrul

 

-prezinta urmele de honuire...foarte frumos din partea lui

-pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare...fara zone unde sa fi frecat fusta

-segmentii terminati

* luat manualul de la Haynes, lerele, pistonul(sa imping segmentii la mijlocul cursei si sa fiu sigur ca sunt drepti)

*primul segment are standardul intre 0.25 si 0.4, cu limita la 0.55....a intrat lera de 0.5

* al 2-lea, intre 0.4 si 0.55, cu limita la 0.7, a intrat 0.6

*al 3-lea(setul de ungere), intre 0.2 si 0.7, a intrat 1 :D

-segmentii nu joaca in canale

post-6676-0-79672500-1346919807_thumb.jpg

Am luat tacticos chiulasa si m-am apucat de indepartat calamina si urmele de turnare din galerii, cu foarte mare atentie, sa nu ating scaunele de la supape sau ghidurile.

 

 

Am luat arcurile de supapa. Sunt de schimbat

 

deci...wishlist-ul arata in felul urmator

-segmenti

-simeringuri de supapa

-supape de admisie

-preacinstita garnitura de chiulasa

-neste o-ringuri...daca tot am ajuns la ele...

-arcuri de supapa

-bere

-filtru de ulei

-ulei

-termostat de suzuki swift :D

post-6676-0-65089400-1346783065_thumb.jpg

post-6676-0-65598800-1346783087_thumb.jpg

post-6676-0-21233200-1346919789_thumb.jpg

post-6676-0-10997900-1346919841_thumb.jpg

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti set de supape. Toate 4. Nu te zgarci. Cu tot cu simeringuri. Si du chiulasa la rectificat scaunele.

 

Mah...am fost la stabilimentul de rectificat cu supapele si chiulasa si mi s-a spus ca tre sa iau doar admisiile. Evacuarile NU prezinta uzura si NU am de ce sa le schimb. O sa ma duc sa mi le pasuiasca in scaune, cu specificatiile din manual, cu tot.

Daca m-as zgarci, nu as lua arcurile(8 bucati) doar pentru ca sunt cu 0.4-0.6 mm mai scurte decat in manual. Exista o mare diferenta intre zgarcenie si bani aruncati pe fereastra. Evacuarile nu trebuie schimbate.

 

Ce bine le shade lor, manca=le-ar tata!

 

 

IMG_4231.jpg

 

finisata treaba :)

post-6676-0-25633800-1346944169_thumb.jpg

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

XR 500 = aircooled, antic (inceputul anilor 80)

XR 600® = aircooled, model vechi (85 - 95), caru aluminiu???? si "accesorizare" conform anilor 80

XR 650L = aircooled, model nou (95+), cadru metalic tubular, in mare parte similar cu NX650 Dominator

XR 650R = watercooled, modern

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

da da! photoshop si o amarata de honda xr400r care a costat 3500 euro si un buget total de 25.0000 pt Dakar.

 

http://www.dakar.com/dakar/2013/us/rider/127.html

https://www.facebook.com/#!/NicolasBoyerDakar2013/photos_stream

 

E foarte tare tipul!



A si terminat Dakarul ....

http://www.dakar.com/dakar/2013/us/summary/adrenalin.html

Editat de stefanfaida
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranţă făcea haz cu acei 15CP, până la urmă şi bicicleta 'se ridică' pe o roată. iar scuterele cu 2-4CP de 50cc la fel de uşor.

Soso, sa faca haz???? Chiar crezi asta??? Uay... Auzi, nenea Soso, tu faci si misto?? :alcy: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...