Achile Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w? he-he...uite aici e inginerie. Statorul se rebobineaza si se modifica instalatia in functie de ce ai pe utilaj. E vorba de ceva calcule, comandat sarma potrivita, bagat la cuptor....etc. Eu mi l-am facut si am mai facut inca vreo 3 bucati. La relantiu am lumina alba, fara fluctuatii, la un bec de 55/60w. Statorul nemodificat iti duce 35w. Rebobinarea...discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mandula MX Miercurea Ciuc. Super de treaba. Nu stiu ce sa zic. Poate o fi de la setari sau poate nu, da' mie mi se pare ca balanseaza cam mult. Ar fi interesant sa vezi cum face alt XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Asta este din seria "Lasati suspensiile sa vina la mine". Ba baieti, (astia care au xr650r...nu prea multi, dar "true"), daca va nemultumeste comportamentul amortizoarelor, trimiteti-le la barosanu'. Are tetea ce le face. Mi-am revizionat fatza si facut cele necesare. Fata de comportamentul stock(da, vorbesc despre cele doua lemne de care e prinsa roata), pluteste, maica, pluteste! Urmeaza amortizorul spate. Dupa asta, o pun la dispozitie pt probe de suspensie. (strict pt xr-isti...ce pielea mea) Nu am cercetat inca suspensiile de xr400r, sa pot face aceleas servicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si XR-isti(Soso included...e cu sufletul!), Declar cu nespusa fericire ca, in colaborare(a se numi parazitare) cu un amic, am deschis un stabiliment de servisare utilaje agricole(service e the understatement of the year...de fapt, e FARMACIE!!). Eu, personal, ma voi ocupa in timpul "liber" de servisarea motoretelor. Preturile sunt de bun simt, profesionalismul este garantat...ca nu este, iar pasiunea primeaza. Dupa ani de experienta evitand cu mecanici cretini si aruncatori de pareri, prin executarea propriilor lucrari(si lucru pe beri la motoretele prietenilor), pot spune ca m-am autoscolit. Specializarea mea este XR650r. Facem: - revizii periodice(d-alea simple...demontat, spalat, gresat, urlat daca e buba, rectificat buba) - inlocuit chestii "duse" - ginecologie(a se numi...desfacut, reparat, incheiat motoare) - misticism(da, suspensii...inclusiv modificat valve la suspensii de cross, sa nu mai omoare manutzele) - baut bere - rectificari supape, scaune de supapa, placari cu nikasil, suspensii spate(avem colaborator de nadejde) Va urma o detaliere intr-o sectiune dedicata...acum e un head's up. Cu drag Editat Martie 14, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Super..spor la treaba si cu munca si seriozitate vor venii si banii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Multumesc frumos pentru incurajari! Ce-ai facut cu XR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Spor la treaba domnilor! Unde va fi acest stabiliment? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut XR-istilor, Slaba miscarea pe forumul asta.... Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge. Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator? Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 exact acelasi lucru am patit la Gas Gas-ul meu. Schimba cuiul si nu mai ai nicio treaba cu cursul prin furtunul cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Cuiul. Desfa si vezi daca are canal pe el. Daca are, se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut XR-istilor, Slaba miscarea pe forumul asta.... Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge. Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI: Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat? Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator? Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect. Mersi, poti desface linistit carbul nu e mare inginerie...atentie mare la cui , ace ca se indoaie usor aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.com/mikuni-pumper-carburetor-kit-36mm-honda-xr400r http://www.xrsonly.com/xrs-only-crankcase-ventilation-kit-honda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Salut din nou si multumesc pentru raspunsuri in urma carora stiu acum ce am defacut dar inca nu stiu exact cu ce asa ca ca apelez tot la voi. Nu am gasit nici in manual nici pe net modelul exact de carburator si nu ma descurc exact nici cu identificarea exacta a cuiului, pentru ca as vrea sa il am deja comandat cand ma apuc sa desfac carburatorul sa nu stau dupa aia sa imi ajunga. Imi puteti spune din imaginea atasata ce numar este si eventual daca stiti daca pot comanda de undeva din tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Numarul (18) = float valve = cuiul poantou Vezi si scaunul cuiului poantou cum se prezinta. Asta nu apare in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.c...mm-honda-xr400r http://www.xrsonly.c...onda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el.... am inteles mie imi iese din carter , se ramifica printr-un "T" o parte merge in jos pana in fata rotii din spate iar cealalta ramificatie duce inspre airbox ,dar nu intra in airbox ( la airbox este o chestie ca un predecupaj exact in zona unde ajunge furtunelul de la carter) oare ar trebui sa decuper airboxul si sa bag furtunelul acolo? multumesc Editat Aprilie 20, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si marinari, sunt aceeasi Marie, cu alta palarie. Va pupez pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si marinari, sunt aceeasi Marie, cu alta palarie. Va pupez pe toti da cum de ai schimbat userul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Update de soft la 2000+ postari. Sunt mai ninjalau fara gradele de super membru si mii de postari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ce atac obscen la persoana ti-as administra...da' primesc warn ) Pentru posesorii de xr650r, in cazul in care nu si-au verificat suruburile de la scarita dreapta, puneti manutzele si treceti la treaba. Le puteti gasi alungite sau blocate...sudate. Folositi pasta de cupru cu incredere cand le bagati inapoi, daca sunt in regula. Daca nu, trebuie schimbate. Atentie la duritate. Este nevoie de o duritate minima de 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor ...is curios acum cum va fi cu consumul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am 3 foi si 3 pinioane. Le pun in functie de necesitate. Strada, cu rotile stock, se simte bine la 15 45. Soft enduro merge cu 14 48, iar padure 13 cu 50. Merg si variatiuni La supermoto, mergeam pe 15 40 sau 14 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor ...is curios acum cum va fi cu consumul ..... am avut multa vreme pe motor 15/45. totul ok, dar toate urcarile indiferent de inclinatie le faceam in treapta 1. Ca sa mai rezolv din problema asta mi-am pus acum 14/48 si am inceput sa-i dau si in a 2-a, problema mare fiind ca am redus mult viteza maxima de "croaziera"...... De', nu poti sa le ai pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 ia-ti o foaie multifinctionala si doua pinioane. daca pui 13/45 ai un comportament asemanator cu 14/48taie lantul astfel incat 15/45 sa iti stea la minimul intinzatorului, sa reduci distanta intre axe la maxim; o sa fie un pic mai manevrabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 ms mult...o sa incerc acuma cu 15/45 lanut e pe pozitia 16 @Filica...eu cu 15/45 urc in funtie de inclinatie cu a 2-a si a 3-a si merge (ce-i drept cam tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.