Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi :D

 

am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare :( oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w?

 

he-he...uite aici e inginerie.

Statorul se rebobineaza :) si se modifica instalatia in functie de ce ai pe utilaj. E vorba de ceva calcule, comandat sarma potrivita, bagat la cuptor....etc. Eu mi l-am facut si am mai facut inca vreo 3 bucati. La relantiu am lumina alba, fara fluctuatii, la un bec de 55/60w. Statorul nemodificat iti duce 35w. Rebobinarea...discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 530
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Asta este din seria "Lasati suspensiile sa vina la mine".

 

Ba baieti, (astia care au xr650r...nu prea multi, dar "true"), daca va nemultumeste comportamentul amortizoarelor, trimiteti-le la barosanu'. Are tetea ce le face. Mi-am revizionat fatza si facut cele necesare. Fata de comportamentul stock(da, vorbesc despre cele doua lemne de care e prinsa roata), pluteste, maica, pluteste! Urmeaza amortizorul spate. Dupa asta, o pun la dispozitie pt probe de suspensie. (strict pt xr-isti...ce pielea mea)

 

Nu am cercetat inca suspensiile de xr400r, sa pot face aceleas servicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si XR-isti(Soso included...e cu sufletul!),


Declar cu nespusa fericire ca, in colaborare(a se numi parazitare) cu un amic, am deschis un stabiliment de servisare utilaje agricole(service e the understatement of the year...de fapt, e FARMACIE!!). Eu, personal, ma voi ocupa in timpul "liber" de servisarea motoretelor. Preturile sunt de bun simt, profesionalismul este garantat...ca nu este, iar pasiunea primeaza. Dupa ani de experienta evitand cu mecanici cretini si aruncatori de pareri, prin executarea propriilor lucrari(si lucru pe beri la motoretele prietenilor), pot spune ca m-am autoscolit.

Specializarea mea este XR650r. Facem:

- revizii periodice(d-alea simple...demontat, spalat, gresat, urlat daca e buba, rectificat buba)

- inlocuit chestii "duse"

- ginecologie(a se numi...desfacut, reparat, incheiat motoare)

- misticism(da, suspensii...inclusiv modificat valve la suspensii de cross, sa nu mai omoare manutzele)

- baut bere

- rectificari supape, scaune de supapa, placari cu nikasil, suspensii spate(avem colaborator de nadejde)

 

 

Va urma o detaliere intr-o sectiune dedicata...acum e un head's up.

Cu drag :D

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut XR-istilor,

 

Slaba miscarea pe forumul asta....:)

 

Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge.

 

Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:

Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?
Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator?

 

Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect.

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut XR-istilor,

 

Slaba miscarea pe forumul asta.... :)

 

Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge.

 

Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:

 

Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?

Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator?

 

Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect.

 

Mersi,

poti desface linistit carbul nu e mare inginerie...atentie mare la cui , ace ca se indoaie usor ;) aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.com/mikuni-pumper-carburetor-kit-36mm-honda-xr400r

 

http://www.xrsonly.com/xrs-only-crankcase-ventilation-kit-honda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou si multumesc pentru raspunsuri in urma carora stiu acum ce am defacut dar inca nu stiu exact cu ce asa ca ca apelez tot la voi. Nu am gasit nici in manual nici pe net modelul exact de carburator si nu ma descurc exact nici cu identificarea exacta a cuiului, pentru ca as vrea sa il am deja comandat cand ma apuc sa desfac carburatorul sa nu stau dupa aia sa imi ajunga.

 

Imi puteti spune din imaginea atasata ce numar este si eventual daca stiti daca pot comanda de undeva din tara?

gotham-albums-varia-picture8213-xr400-ca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.c...mm-honda-xr400r



http://www.xrsonly.c...onda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el....

am inteles mie imi iese din carter , se ramifica printr-un "T" o parte merge in jos pana in fata rotii din spate iar cealalta ramificatie duce inspre airbox ,dar nu intra in airbox ( la airbox este o chestie ca un predecupaj exact in zona unde ajunge furtunelul de la carter) oare ar trebui sa decuper airboxul si sa bag furtunelul acolo?

 

 

multumesc

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atac obscen la persoana ti-as administra...da' primesc warn :))



Pentru posesorii de xr650r, in cazul in care nu si-au verificat suruburile de la scarita dreapta, puneti manutzele si treceti la treaba. Le puteti gasi alungite sau blocate...sudate. Folositi pasta de cupru cu incredere cand le bagati inapoi, daca sunt in regula. Daca nu, trebuie schimbate. Atentie la duritate. Este nevoie de o duritate minima de 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor :) ...is curios acum cum va fi cu consumul .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor :) ...is curios acum cum va fi cu consumul .....

 

am avut multa vreme pe motor 15/45. totul ok, dar toate urcarile indiferent de inclinatie le faceam in treapta 1. Ca sa mai rezolv din problema asta mi-am pus acum 14/48 si am inceput sa-i dau si in a 2-a, problema mare fiind ca am redus mult viteza maxima de "croaziera"...... De', nu poti sa le ai pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...