Achile Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 XR 650Turbo ----- La ce pacanele face, musai sa fie turbo Sa-i zic si lu' mos Gabi, poate-si face si el la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirilavasy Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) ... Editat Februarie 8, 2013 de Soso postare comerciala, 5 zile de pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) salut , de ceva vreme sunt posesor de honda xr 400 , am cumparat-o de langa lugoj cu 1700 euro ...are kit piston de 440 , motorul merge impecabil , singura problema este ca umezeste putin tija telescopului spate (moto este din 2000) am gasit asa ceva pe ebay de la all balls oare numai de asta am nevoie pt a nu mai umezi ? si daca schimb piesa cat ulei tre sa pun in telescopul spate ca nu am gasit in manual .... la o saptamana dupa ce mi-am luat xr-ul a trecut un prieten pe la mine si dupa ce a facut o tura scurta deja eram pe net cautam si pt el una , i-am gasit una in ungaria la 2000 euro , si el are aceeasi problema la telescopul spate + ca daca se joaca la acele reglaje de soft-hard de pe telescoapele fata nu se simte nici o diferenta , furca fiind in continuare foarte tare ... Editat Februarie 12, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat. Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau. Editat Februarie 12, 2013 de stefanfaida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat. Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau. am inteles ...dar tot cred ca e mai usor sa schimbi piesa respectiva decat sa dai 300 eur + pe un amortizor nou....momentan merg asa pana ma mai documentez....daca bag alt gaz decat azot oare are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Madula MX. Da-l jos si trimite-l acolo. Ti-l reconditioneaza ei. 0744472211 Fazi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Mandula MX Miercurea Ciuc. Super de treaba. Aveam aceeasi problema la amortizorul spate la XR cand l-am luat. Trimis prin curier, primit inapoi reparat cu garantie, platit pret rezon, fericit... Nu cred ca se poate face pe genunchi, una din probleme fiind umplerea cu azot la vreo 10 atm a "basicii"; (nu merge cu aer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) la noi la cluj este o firma care se ocupa cu butelii (oxigen,acetilena,etc) tre sa ii intreb daca au azot ca ei pot baga pana la 200 bari...am sunat la mandula dar nu raspunde nimeni Editat Februarie 14, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) la noi la cluj este o firma care se ocupa cu butelii (oxigen,acetilena,etc) tre sa ii intreb daca au azot ca ei pot baga pana la 200 bari...am sunat la mandula dar nu raspunde nimeni ia incearca-l p-asta 0753310015 0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor Editat Februarie 14, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) ia incearca-l p-asta 0753310015 0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w? Editat Februarie 16, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w? he-he...uite aici e inginerie. Statorul se rebobineaza si se modifica instalatia in functie de ce ai pe utilaj. E vorba de ceva calcule, comandat sarma potrivita, bagat la cuptor....etc. Eu mi l-am facut si am mai facut inca vreo 3 bucati. La relantiu am lumina alba, fara fluctuatii, la un bec de 55/60w. Statorul nemodificat iti duce 35w. Rebobinarea...discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mandula MX Miercurea Ciuc. Super de treaba. Nu stiu ce sa zic. Poate o fi de la setari sau poate nu, da' mie mi se pare ca balanseaza cam mult. Ar fi interesant sa vezi cum face alt XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Asta este din seria "Lasati suspensiile sa vina la mine". Ba baieti, (astia care au xr650r...nu prea multi, dar "true"), daca va nemultumeste comportamentul amortizoarelor, trimiteti-le la barosanu'. Are tetea ce le face. Mi-am revizionat fatza si facut cele necesare. Fata de comportamentul stock(da, vorbesc despre cele doua lemne de care e prinsa roata), pluteste, maica, pluteste! Urmeaza amortizorul spate. Dupa asta, o pun la dispozitie pt probe de suspensie. (strict pt xr-isti...ce pielea mea) Nu am cercetat inca suspensiile de xr400r, sa pot face aceleas servicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 adica tre sa imi pun stikere cu xr ca sa pot sa probez? huooo p.s. suspensiile la honda functioneaza si la viteze peste 45kmh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si XR-isti(Soso included...e cu sufletul!), Declar cu nespusa fericire ca, in colaborare(a se numi parazitare) cu un amic, am deschis un stabiliment de servisare utilaje agricole(service e the understatement of the year...de fapt, e FARMACIE!!). Eu, personal, ma voi ocupa in timpul "liber" de servisarea motoretelor. Preturile sunt de bun simt, profesionalismul este garantat...ca nu este, iar pasiunea primeaza. Dupa ani de experienta evitand cu mecanici cretini si aruncatori de pareri, prin executarea propriilor lucrari(si lucru pe beri la motoretele prietenilor), pot spune ca m-am autoscolit. Specializarea mea este XR650r. Facem: - revizii periodice(d-alea simple...demontat, spalat, gresat, urlat daca e buba, rectificat buba) - inlocuit chestii "duse" - ginecologie(a se numi...desfacut, reparat, incheiat motoare) - misticism(da, suspensii...inclusiv modificat valve la suspensii de cross, sa nu mai omoare manutzele) - baut bere - rectificari supape, scaune de supapa, placari cu nikasil, suspensii spate(avem colaborator de nadejde) Va urma o detaliere intr-o sectiune dedicata...acum e un head's up. Cu drag Editat Martie 14, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Super..spor la treaba si cu munca si seriozitate vor venii si banii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Multumesc frumos pentru incurajari! Ce-ai facut cu XR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Spor la treaba domnilor! Unde va fi acest stabiliment? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 alte detalii comerciale sa ramana va rog EXCLUSIV pe privat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut XR-istilor, Slaba miscarea pe forumul asta.... Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge. Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI:Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat?Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator? Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 exact acelasi lucru am patit la Gas Gas-ul meu. Schimba cuiul si nu mai ai nicio treaba cu cursul prin furtunul cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Cuiul. Desfa si vezi daca are canal pe el. Daca are, se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut XR-istilor, Slaba miscarea pe forumul asta.... Vin cu o intrebare tehnica la voi. A inceput sa imi curga benzina prin furtunul de supraplin (sper ca ma exprim corect) din carburator cand sta motorul (HONDA XR 400R din '96) pe cric. Ba curge, ba nu curge. Am inteles ca e problema in carburator, cel mai probabil la "cuiul ponton" care ori are mizerie pe el ori s-a uzat si trebuie schimbat. INTREBARI: Ati avut probleme de genul acesta? Daca da, cum le-ati rezolvat? Ati desfacut/curatat vreodata carburatorul? Daca da, e greu, implica ceva cunostinte mai specializate, sau le poate face si un mecanic amator? Orice alta parere/sugestie e binevenita legata de subiect. Mersi, poti desface linistit carbul nu e mare inginerie...atentie mare la cui , ace ca se indoaie usor aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.com/mikuni-pumper-carburetor-kit-36mm-honda-xr400r http://www.xrsonly.com/xrs-only-crankcase-ventilation-kit-honda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Salut din nou si multumesc pentru raspunsuri in urma carora stiu acum ce am defacut dar inca nu stiu exact cu ce asa ca ca apelez tot la voi. Nu am gasit nici in manual nici pe net modelul exact de carburator si nu ma descurc exact nici cu identificarea exacta a cuiului, pentru ca as vrea sa il am deja comandat cand ma apuc sa desfac carburatorul sa nu stau dupa aia sa imi ajunga. Imi puteti spune din imaginea atasata ce numar este si eventual daca stiti daca pot comanda de undeva din tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.