Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

nu stiu cum e cu pozitiile la xr400...ideea e sa mergi pe calcatura de sosea la reglajul minim. S-asa mananci cam doua pinioane de fatza pentru fiecare spate.

Cu cat e mai scurta motocicleta, cu atat e mai manevrabila. Poti spori manevrabilitatea in detrimentul stabilitatii la viteza mare, ridicand jambele in jug...printre altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 530
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare.

Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a.

Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata :).



N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare.

Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a.

Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata :).

 

N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii?

:)) si pe mine ma intreaba KacaTeMeistii la cate ore schimb kitul piston...whaaaat? Man e Honda nu goz la care tot surubaresti si cauti plastice si pedale pe dealuri(intr-o dupamasa un stresat cu un ktm ne-a intrebat : baieti nu ati gasit o pedala de kickstart? la care noi ne-am uitat unul la altul si ne-a infundat rasul) deci chiar se dezmembreaza in mers nu e mit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: ori cauti un ghidon identic cu cel indoit, ori profiti de ocazie sa-ti faci alta pozitie pe mobra. In aceasta ultima varianta trebuie sa ti cont de latimea, inaltimea si unghiul ghidonului. Grosimea nu mai intra in ecuatie. Pt XR400 eu as alege un ghidon de MX, cu unghi mai mare, adica unghiul format de dreptele ce trec prin capetele ghidonului sa fie cat mai apropiat de 180.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut am rupt si eu ghidonul si am cautat unul pe 22 dar am gasit la oferta un 28 cu tot adaptare (redus de pe la 700 ron pe la 305 din cate imi aduc aminte) si sunt foarte multumit de alegere. Pare mult mai robust si mai putin predispus indoirii/ruperii. Prietenul meu care se dadea acum 2 ani cu un XR 250 schimba ghidonul de 22 o data pe luna :). Era si vina lui bineinteles....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ...



man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ...

cu ocazia asta renunta si sotia la moto (desi ei nu i-a prea placut ideea de la bun inceput)



Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc

eu am pe a mea ghidon wrp si de la 2 cazaturi nu a patit nimic (doar genunchiul mi l-am distrus) :(

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu genunchiere la 2 cazaturi ai probleme? Pai eu am luat o suta de trante serioase si n-am nimic ... n-oi fi eu din titan

poate ca da xr-ul mai bine cu tine de pamant :)

 

eu ma limitez la 2 cazaturi , mie imi ajung...

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori

multumesc man , iti zic eu ce il face atat de indragit : puterea , cuplul si faptul ca nu se strica cam nimic la el :) ulei benzina si timp ai nevoie , a si cate o maneta de ambreiaj sau pedala de schimbator :)

 

na imi pare rau, multa sanatate ! chiar vroiam la un moment dat sa te abordez pt o tura sunt curios ce il face pe xr atat de iubit de posesori

in scurt timp vom putea iesi la o tura ca m-am "rasucit" nu o mai vand ...xr-ul nu se vinde si PUNCT:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator danimera

Sal baieti sant nou an topicu acesta si nou si cu xr meu de 400 pe care la-m luat stricat si nu-i mai dau de capat, acum ultimile simptome dupa ce ia-m facut supapele am-i da rateuri pe esapament si nu se tureaza merge gatuit si nu se stabilizeaza relantiu ! Caut un baiat care se pricepe cu adevarat caci pana acum la-m dus la 4 asa zis meseriasi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Sambata am dus porcu' la doctor Achile in Targoviste. Aveam stres maxim cu furca fata, ramasese singura componenta neverificata dupa ce am luat mobra si voiam sa fiu sigur ca este servisata cum trebuie, plus niste manifestari dubioase la carburator (se gata gazu' pe la 130km/h), plus niste reglaje de culbutori si setari la suspensii.

A rezultat un tuning la furca dupa reteta lui Bruce Borynack, in urma caruia viteza de confort pe forestiere a crescut ...mult peste mine, sustinuta si de carbul care primeste gas si mai sus de 140 (nu stiu unde o fi limita, mai am niste fiare de schimbat si cate ceva de invatat inainte sa o testez). Este o diferenta uriasa in bine in modul cum reactioneaza suspensia, filtrand cam toate denivelarile.

Daca pana acum eram incantat de mobra asta, acu' zic ca e mobra perfecta pentru dorintele mele, the one and only one... :hug:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati XR-urile sa vina la mine =)))

Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator danimera

pai colegu ACHILE din cate am citit pe acest topic tu cred ca esti unul care mai putea ajuta an legatura cu xr meu , dar problema e ca eu sant din resita si tu din targoviste si nu stiu daca reusesc sa ajung pe la tine ! si an cazuri din astea doar un sfat mar putea fi de folos din partea ta ! stiu ca e greu sa pui un diagnotic fara sa vezi pacientul dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator danimera

o sa ma ajute mult si cateva sfaturi de la tine sant sigur ,doar sa-mi zici cum sa facem ,adica cand ai timp sa vb si poate e mai bine sa comunicam pe telefon sau cum zici tu !



motorul porneste foarte usor ceea ce ma face sa cred ca distributia e buna , dar se tureaza mai greu si cumva anfundat merge la relantiu ca-m 20 de secunde frumos si dupa da un rateu pe esapament si moare , porneste din nou si face la fel ! poate trebe ceva reglaje si la carburator dar an afara de jiglerul de aer ,nu stiu ce as mai putea regla ,jiglerul de aer e mult desfacut caci cu el mai anchis nu merge mai sant 2 jiglere mici an spate la carburator dar nu stiu daca trebe unblat la ele !si poate ceva debit de benzina ar trebui mai dat ! carburatorul e cu mikumi pump !



ce nu anteleg cum trebuie dar cred ca am nimerito pt ca altfel cred ca nu pornea defel zic eu , chestia cu distributia , cand o pui pe ; T; pistonul e sus mai dai o tura la motor si iarasi ajunge pistonul sus si e iarasi pe ;T; care e pozitia de fapt corecta sau nare importanta oricare din ele , vb asta cand axul cu came nu e montat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati XR-urile sa vina la mine =)))

 

Bai baieti... haideti sa le facem sa mearga cum trebuie, sa nu se mai laude kakatemistii ca au singurele mobre raceready. Un XR reglat conform greutatii pilotului, stilului de mers si terenului face multe. (vorbesc si de cele de 400)

nu vrei sa il las pe al meu XR la tine , dar de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...