andrei belcic Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Numarul (18) = float valve = cuiul poantou Vezi si scaunul cuiului poantou cum se prezinta. Asta nu apare in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 aveti careva montat mirificul Mikuni Pumper Carb? http://www.xrsonly.c...mm-honda-xr400r http://www.xrsonly.c...onda-crf-xr-trx asa ceva folositi careva...eu la acel crankcase breather (furtunul din fata rotii spate) nu am nimic in capatul lui...e gol...trage mizerie pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Un crankcase breather ar trebui conectat la carburator sau air box. Poate l-a scos fostul proprietar sa nu-i mai vina ulei cand o da cu roatele in sus. Bineinteles ca poate intra mizerie in carter prin el.... am inteles mie imi iese din carter , se ramifica printr-un "T" o parte merge in jos pana in fata rotii din spate iar cealalta ramificatie duce inspre airbox ,dar nu intra in airbox ( la airbox este o chestie ca un predecupaj exact in zona unde ajunge furtunelul de la carter) oare ar trebui sa decuper airboxul si sa bag furtunelul acolo? multumesc Editat Aprilie 20, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si marinari, sunt aceeasi Marie, cu alta palarie. Va pupez pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dragi prieteni si tovarasi, oameni ai muncii si marinari, sunt aceeasi Marie, cu alta palarie. Va pupez pe toti da cum de ai schimbat userul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Update de soft la 2000+ postari. Sunt mai ninjalau fara gradele de super membru si mii de postari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 nu stim cine esti, deci joc de glezne pana mai cresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 ce atac obscen la persoana ti-as administra...da' primesc warn ) Pentru posesorii de xr650r, in cazul in care nu si-au verificat suruburile de la scarita dreapta, puneti manutzele si treceti la treaba. Le puteti gasi alungite sau blocate...sudate. Folositi pasta de cupru cu incredere cand le bagati inapoi, daca sunt in regula. Daca nu, trebuie schimbate. Atentie la duritate. Este nevoie de o duritate minima de 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor ...is curios acum cum va fi cu consumul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am 3 foi si 3 pinioane. Le pun in functie de necesitate. Strada, cu rotile stock, se simte bine la 15 45. Soft enduro merge cu 14 48, iar padure 13 cu 50. Merg si variatiuni La supermoto, mergeam pe 15 40 sau 14 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pana ieri aveam montat pe Xr raport pinioane 13/48 ...motocicleta mergea ok dar mi se parea ca merge cam turata si ca cosuma cam mult...ieri am montat pinioane 15/45 si am facut o tura scurta : alta viata merge foarte tare acum ,in schimb parca a "disparut" frana de motor ...is curios acum cum va fi cu consumul ..... am avut multa vreme pe motor 15/45. totul ok, dar toate urcarile indiferent de inclinatie le faceam in treapta 1. Ca sa mai rezolv din problema asta mi-am pus acum 14/48 si am inceput sa-i dau si in a 2-a, problema mare fiind ca am redus mult viteza maxima de "croaziera"...... De', nu poti sa le ai pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 ia-ti o foaie multifinctionala si doua pinioane. daca pui 13/45 ai un comportament asemanator cu 14/48taie lantul astfel incat 15/45 sa iti stea la minimul intinzatorului, sa reduci distanta intre axe la maxim; o sa fie un pic mai manevrabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 ms mult...o sa incerc acuma cu 15/45 lanut e pe pozitia 16 @Filica...eu cu 15/45 urc in funtie de inclinatie cu a 2-a si a 3-a si merge (ce-i drept cam tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 nu stiu cum e cu pozitiile la xr400...ideea e sa mergi pe calcatura de sosea la reglajul minim. S-asa mananci cam doua pinioane de fatza pentru fiecare spate. Cu cat e mai scurta motocicleta, cu atat e mai manevrabila. Poti spori manevrabilitatea in detrimentul stabilitatii la viteza mare, ridicand jambele in jug...printre altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare. Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a. Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata . N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 orice dealer de piese OEM...vezi aici: /index.php?/forum/220-piese-de-schimb-originale-oem-doar-noi/ De asemenea, poti comanda de la mandula mx miercurea ciuc...daca te avantajaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 mersi de sfaturi - o sa le pun in aplicare. Legat de 15/45 si "urcatul in sus", ma refer la urcari serioase care de obicei nu iti ies din prima, dar unde KTM-urile si alte chestii din astea mai noi, vin in a 2-a sau a 3-a. Unii ma intrebau la un moment dat cate ambreaje schimb pe an si se mirau tare cand le ziceam ca nu l-am schimbat niciodata . N-am gasit pe net niciunde in tara unde as putea comanda un cui pontou sau kickstarter-ul. Aveti ceva sugestii? ) si pe mine ma intreaba KacaTeMeistii la cate ore schimb kitul piston...whaaaat? Man e Honda nu goz la care tot surubaresti si cauti plastice si pedale pe dealuri(intr-o dupamasa un stresat cu un ktm ne-a intrebat : baieti nu ati gasit o pedala de kickstart? la care noi ne-am uitat unul la altul si ne-a infundat rasul) deci chiar se dezmembreaza in mers nu e mit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 =)) am schimbat si eu segmentii si doua supape dupa 50 000+km Kick-ul mai pica si la case mai mari...l-am pierdut prin Postavaru in 2009. L-am gasit intr-un parau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizzy Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Simplu: ori cauti un ghidon identic cu cel indoit, ori profiti de ocazie sa-ti faci alta pozitie pe mobra. In aceasta ultima varianta trebuie sa ti cont de latimea, inaltimea si unghiul ghidonului. Grosimea nu mai intra in ecuatie. Pt XR400 eu as alege un ghidon de MX, cu unghi mai mare, adica unghiul format de dreptele ce trec prin capetele ghidonului sa fie cat mai apropiat de 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 anul trecut am rupt si eu ghidonul si am cautat unul pe 22 dar am gasit la oferta un 28 cu tot adaptare (redus de pe la 700 ron pe la 305 din cate imi aduc aminte) si sunt foarte multumit de alegere. Pare mult mai robust si mai putin predispus indoirii/ruperii. Prietenul meu care se dadea acum 2 ani cu un XR 250 schimba ghidonul de 22 o data pe luna . Era si vina lui bineinteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Dupa povestea cu kick-ul in parau i-am dat un spor de fidelitate la a mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ... man de patit nu am patit mare lucru (doua cazaturi pe acelasi genunchi la interval de 2 luni )si medicul mi-a recomandat sa stau linistit ca e cam grava treaba...mai bine ma lipsesc de moto desi imi place foarte mult decat sa imi risc sanatatea...voi trece la sporturi de apa (cayac) dupa ce voi vinde agregatul...bine ca n-am patit mai rau , deoarece sunt cam temperamental si nu prea ma pot controla cand vine vorba de moto ... cu ocazia asta renunta si sotia la moto (desi ei nu i-a prea placut ideea de la bun inceput) Salut,am indoit ghidonu' la Xr 400 si dupa o cautare pe net am gasit "n" dimensiuni si modele.Am nevoie de un ghidon de 22mm dar nu prea stiu ce sa aleg,voi ce ghidoane aveti pe xr-uri?orice recomandare ii bine venita.Multumesc eu am pe a mea ghidon wrp si de la 2 cazaturi nu a patit nimic (doar genunchiul mi l-am distrus) Editat Aprilie 29, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 cu genunchiere la 2 cazaturi ai probleme? Pai eu am luat o suta de trante serioase si n-am nimic ... n-oi fi eu din titan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.