Sari la conținut

Discutie Despre Metabond


Postări Recomandate

Salutare la toti! Acum m-a sunat un prieten ca este discutie aprinsa in legatura cu Metabond pe site.

 

Eu de 6-7 ani vand aceste produse, in timp a devenit un hobby adevarat pentru mine. Partea de afacere nimeni nu spune aici, dar trebuie stiut ca multi incep ca "afacere" dupa servici, care dupa 1-25 ani de munca va deveni principalul venit al familiei.

 

In acesti ani s-a format o retea de 850 persoane, dintre care unii castiga frumos sau foarte frumos, unii putin sau deloc. Depinde de fiecare cum recomanda mai departe produsele aflate pe paleta (tratamente, vaseline, uleiuri, tuning motor, etc)

 

Pentru cei care se intereseaza de motoare, tuning motor, etc., si crede ca in cercul lui de cunostinte poate sa promoveze mai departe, trimiteti-m un mail pe office@motortuning.ro si eu trimit informatii suplimentare si modalitatea de lucru.

 

Numai bine!

Nyaguly Sandor

0267-36 36 96

0744-86 16 27

Salutari Soni .Motociclistii Metabondisti din Sibiu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Salut.

Ca masina am un A6 2.5 TDI QUATTRO,180 de cai,cutie cu sase..

Am pus Metabond in cutie,motor si diferential si am deja aproape 1000 km.Folosesc deasemenea si Megasel(pentru motorina).

Ce am observat eu?

In primul rand schimbarile nu sunt zdrobitoare,dar exista:

-Masina imi pare a fi mai sprintena.

-La pornirea de dimineata nu mai clantane tachetii fractiunile alea de secunda

-Motorul parca se invirte altfel

-Consumul de motorina nu s-a modificat,adica in oras haleste intre 12 si 13%.

-Ce sa zic,astept sa ma duc cu uleiul spre 10.000 km ca sa imi dau seama daca motorul se comporta la fel ca acum si atunci clar Metabondul ajuta..

Oricum,eu merg pe ideea ca daca ajuta 5% atunci sunt pentru..

Am si un BMW R1100RT in care am sa incerc la primavara tratamentul Metabond..

Sanatate..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba Metabondului e sa trateze materialul la nivel molecular, treaba e ca pt masini e bun dar ganditi`va ce ar putea afecta la o motocicleta care ea deja e tratata avand in vedere diferenta de turatii de +6000 rpm fata de autoturism ?

 

Va puteti gandi la faptul ca ar putea "decali metalul" la o motocicleta sau mai bine zis i`ar strica proprietatile de rezistenta la frecare si supraincalzire.

 

Metabond nu e facut sa astupe microscopicele zgarieturi de pe axa cu came, arbore cotit and stuff cum face DuraLube sau alti aditivi cu teflon sau ce mama lor mai au.

 

Deci inainte de folosirea aditivilor ati face bine sa "cereti sfatul medicului" motorului/auto vostru.

 

Eu unu nu recomand ce se gaseste pe piata, pisele motoarelor sunt deja tratate corespunzator in functie de utilizarea lor. Deci nu incercati sa faceti din cauciuc fier ca nu merge, desi cauciucul e mai dur decat fierul, nu credeti ? Vezi axul volanului la dacie unde freaca rola care aduce maneta de semnal in pozitia 0 dupa viraj. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bagati ulei bun.....si schimbat la timp...si nu o sa aveti probleme muuuult timp....fara goange de aditivi etc :D :D

Exact.Iar metabond folositi numai in cazul in care doriti performante mai bune ,motorul sa fie protejat la un mers sportiv ,la pornirile la rece sau daca doriti ca motorul sa mearga fara probleme si mai mult timp. :finger: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karpatenwolf..pai atunci de ce sa nu bagam de la inceput metabond?? :D

Luigi Vicol

Cine spune sa nu bagam de la-nceput .Eu am bagat azi intr-o toyota Yaris care am cumparat-o .E din2005 la 20000 km ptr ca stiu ce este si ce face.M-i se pare normal ca multi sa fie reticenti la o tehnologie noua dupa seria de tot felul de aditivi de la bisulfurademolibden ,teflon,ad pe baza de parafina si cl 1-14,care aveau avantaje dar mai multe dezavantaje .Eu insumi sfatuiam prieteni sau clienti la folosirea uleiurilor de calitate fara aditivi (mai ales la moto).De trei ani de cand am descoperit si probat pe toate motoarele mele(masina personala,compresor aer,Gn400,Xr250,Virago750)aceste produse nu-mi mai imaginez sa folosesc un motor fara .Prea multe cuvinte deja ,foloseste un tratament pe orice rabla si ai sa te convingi,cu cat tratezi un motor mai repede cu atat mai bine, il pastrezi mai mult timp in stadiul respectiv.

Succes intr-o pasiune nebuna fara limite. :finger: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in discutie, ca sustinator al aditivului.

 

Numai daca judecam in modul urmator, trebuie sa fim de acord cu faptul ca aditivii ajuta.

 

Oricat s-ar lauda cu asta, producatorii de uleiuri nu au nici un interes sincer sa ne mearga noua motorul o vesnicie. Bussiness are bussiness, time is money. Orice investitor care este in spatele unei mari companii producatoare de ulei nu da doi bani pe motorul dvs. Il doare pe el in p. . El vrea sa faca bani. pentru el conteaza imaginea companiei, profitul... deci daca ar face uleiuri sa tina 10 ani ar da faliment sigur...si nici producatorii de motoare nu ar fichiar asa fericiti daca motoarele facute de ei ar tine o viata... va dati seama de ce...

 

eu cred ca aditivii au un rol acolo cat de mic.. asa cum cafeaua cu frisca nu e precum cafeaua simpla... asa cum o prajitura cu o picatura de vanilie nu e totuna cu o prajitura simpla, asa cum benzina simpla nu e totuna cu benzina in care s-au adaugat cateva grame de tetraetil de plumb.... etc.

 

Aditivul este bun si este normal sa fie asa.. altfel toti care il produc sau cei care-l folosesc ar fi tampiti nu?

 

acum ceva timp am citit o carte despre petrochimie si produse petroliere... Nici nu va inchipuiti cam prin cate procese trece bietul petrol pana ajunge ulei... si cata chimie... Asa ca... eu zic sa va luati aditiv.. Macar de proba... de curiozitate. de stricat nu are cum sa strice oricum..

 

Asa cum pentru cei care nu stiu... benzina cu plumb, "premium" este mult mai buna decat cea fara... De ce? Pentru ca asa spun chimistii. Tetraetilul de plumb imbunatateste considerabil calitatile unei benzine de proasta calitate. de ex o benzina cu cifra oct de 75 poate fi adusa usor la 90-95 cu tetraetil de plumb.. cifra octanica == propritatea benzinei de a nu produce detonatii. detonatii zero == octanul == cifra octanica 100. Adica maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incetati cu minciunile. In alte parti s-au dat amezi groase celor care sustineau timpenii din astea (vezi FTC vs. aia care fac duralube, slick si alte aberatii)... auzi, innobileaza metalul. Ulei de calitate, sintetic, fara prostii care omoara motorul.

 

Acest topic a fost split-uit dintr-un anunt de vanzare pentru produsul Metabond - asta ca sa nu va mirati de ce incepe discutia brusc :crack:

Vrajitorule din Oz, bati campii ca un nestiutor si un tip conservator cu groaza de tot ce este nou. Ca sa te destepti putin la minte acceseaza pagina de site:www.mariusgaitan.lx.ro si ai sa vezi ca METABONDUL pentru motoare nu este nici ulei deosebit si nici aditiv pentru uleiuri Este un tratament de suprafata bazat pe tehnologie molecularae de durificare a suprafetelor metalice prin reactii chimice produse la temperaturi marii prin frecare. Este un proces care se deruleaza in cicluri progresive cam pe durata functionarii motorului pe parcurgerea a 400 - 450 km. Tratamentul nu este un aditiv si nu schimba calitatile nici unui ulei indiferent ce se foloseste la motor. I-ti stau la dispozitie cu amanunte despre toate produsele.Pentru toti doritorii sa stiti ca pentru motoate de motociclete chiar daca au ambreiajul in baia de ulei se foloseste METABOND-C acesta este recomandat , iar pentru benzina si curatarea injectoarelor METABOND MEGALENE ( un flacon de 250 ml aditiveaza 1000 litri de combustibil) Amanunte si contact pentru doritori pe pagina de site de mai sus.Asadar TUNING la motoare si faceti-le sa zboare.

post-14959-1167508908_thumb.jpg

post-14959-1167509330_thumb.jpg

post-14959-1167509454_thumb.jpg

Editat de mariusgaitan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva de capul lui trebuie sa fie ....parinti mei au lucrat in armata la o unitate f importanta de aviatie(nu ma refer numai la avioane) pe timpul lui Ceausescu si intradevar tehnica de lupta folosea niste aditivi ...din ce m-am documentat eu fiecare armata mare are tot felul de aditivi care sunt buni intradevar si fac ceea ce scrie pe cutie ...dar in armata fiecare masina ,avion barca si pusca are durata de functionare in ore ...in armata nu folosesc aditivi ca sa tina vehicolul 100 de ani in stare de functionare...ci doar ca sa nu se strice in timpul unei lupte...deci aditivi astia nu sunt buni pt o exploatare normala....si sigur nu pt vehicole noi

 

-am citit toate posturile de la discutia asta ....o yamaha r6 din 2006 cu aproape 20.000 de ture are piesele lustruite magnetic si chimic etc etc...pt ca are 600 de cm si 100 si un pic de kg... pe cand un tanc M1 -A2 de 70 de tone cu sau un T90 cu2500 de ture are alte cote de fabricatie nu??

eu am un bmw din 95 (12 ani)il am de 2 ani si nu am bagat niciodata aditivi si merge impecabil

concluzia este ca daca este o vrajeala metabondul ..sigur nu l-au facut sa strice si daca ii ceva pe bune in scurt timp si firmele producatoare de uleiuri o sa introduca in marfa propie( ca doar nu ii greu sa cumpere un flacon de metabond si sa il copie) daca nu il au deja...eu raman la uleiuri si atat "lucrurile simple se strica cel mai greu"

Editat de sohei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva de capul lui trebuie sa fie ....parinti mei au lucrat in armata la o unitate f importanta de aviatie(nu ma refer numai la avioane) pe timpul lui Ceausescu si intradevar tehnica de lupta folosea niste aditivi ...din ce m-am documentat eu fiecare armata mare are tot felul de aditivi care sunt buni intradevar si fac ceea ce scrie pe cutie ...dar in armata fiecare masina ,avion barca si pusca are durata de functionare in ore ...in armata nu folosesc aditivi ca sa tina vehicolul 100 de ani in stare de functionare...ci doar ca sa nu se strice in timpul unei lupte...deci aditivi astia nu sunt buni pt o exploatare normala....si sigur nu pt vehicole noi

 

-am citit toate posturile de la discutia asta ....o yamaha r6 din 2006 cu aproape 20.000 de ture are piesele lustruite magnetic si chimic etc etc...pt ca are 600 de cm si 100 si un pic de kg... pe cand un tanc M1 -A2 de 70 de tone cu sau un T90 cu2500 de ture are alte cote de fabricatie nu??

eu am un bmw din 95 (12 ani)il am de 2 ani si nu am bagat niciodata aditivi si merge impecabil

concluzia este ca daca este o vrajeala metabondul ..sigur nu l-au facut sa strice si daca ii ceva pe bune in scurt timp si firmele producatoare de uleiuri o sa introduca in marfa propie( ca doar nu ii greu sa cumpere un flacon de metabond si sa il copie) daca nu il au deja...eu raman la uleiuri si atat "lucrurile simple se strica cel mai greu"

Eu care ma ocup de ceva ani de produsele METABOND, provin si inca activez in industria de aviatie( IAR-SA )si stiu ce inseamna tehnica si pot spune fara modestie ca o si pot explica. METABONDUL este pentru mine un al doilea hobi si asta ptr. ca am folosit aceste produse le folosesc si le recomand cu incredere tuturor indiferent ce motoare sau masini au indiferent daca sunt noi sau mai putin noi. Am simtit efectul lor asupra motorului si sistemului de alimentare( mai ales asupra injectoarelor) si pot spune ca masina si-a imbunatatit parametrii tehnici ai motorului. ( La masina mea VW PASSAT de 1,9 TDI 131CP care merge impecabil, folosesc aceste produse pentru a-mi proteja investitia si ai ridica performantele)Trebuie tinut cont de faptul ca aceea reactie chimica care are loc la suprafata pieselor metalice ale motorului prin traterea si durificarea suprafetii moleculare( este vorba de cativa microni si procesul este mai amplu decat putem crede la prima vedere) reduce frecarea cu pana la 60% si creste durata de viata a motoarelor, la cele noi tripleaza viata lor iar la cele cu o oarecare uzura o dubleaza. Pentru motoare foarte uzate exista METABOND OLD SPEZIAL care are microparticule ceramice si astupa uzurile ceea ce inseamna o amanare a unei reparatii capitale care trebuie sa recunoastem este cam scumpa.Este sigur ca multe firme mari ,dar foarte putini recunasc , folosesc aceste produse la masinile in garantie. Singura firma care a recunoscut oficial ca foloseste frecvent aceste produse este firma -FERRARI-si da date precise de crestere a parametrilor motoarelor. Prin reducerea frecarii creste puterea motorului, scade consumul, se reduc cheltuielile de intretinere etc. Le doresc scepticilor daca au ocazia sa nu refuze invitatia de a participa la o prezentare a produselor si la un test demo cu un banc de proba de tip HERBERT unde se poate vedea cu certitudine ce inseamna folosirea acestor produse. Asadar accesati pagina web :www.mariusgaitan.lx.ro cititi despre produse si hotarati . Veti fi entuziasmati.

post-14959-1167904554_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este: Daca eu pun METABOND si se strica motocicleta(noua ca sa fie sigur ca nu s-a stricat din alte cauze) cum dovedesc eu ca s-a stricat de la Metabond? Garantia se pierde ca am bagat Metabond,firma Metabond zice ca s-a stricat motocicleta singura.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

am mai multe intrebari despre metabondu' asta:

am un oltcit rupt saracul in 2, cam papa ulei si are vreo 450.000 de km (pt. carcotasi: da ma, mai merge inca! doar ca ia vreo 14-15 litri la suta iarna si 10-11 vara! ma rog, depinde si de picior, poate sa ia si mai putin dar la mine nu ia mai putin deloc! :crack:), ce bag in el? metabond c sau old spezial? precizez ca merge numai pe ulei sintetic Castrol schimbat la 8-9000 de km! cred ca de asta a tinut atat de mult!

 

cat costa un litru de ulei de transmisie metabond?

 

cat de bine se impaca uleiul de transmisie metabond cu ambreiajul umed al unei motociclete? (2t)

 

cat de bine se impaca aditivul mnetabond pt. uleiul de transmisie in combinatie cu uleiul de transmisie metabond cu un ambreiaj umed? (tot 2t) nu se depune si pe placile ambreiajului?

 

aditivul de benzina se poate pune in benzina cu ulei?

 

cam atat deocamdata, daca imi mai vine ceva in cap o sa mai inteb! :crack:

 

multumesc! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai multe intrebari despre metabondu' asta:

am un oltcit rupt saracul in 2, cam papa ulei si are vreo 450.000 de km (pt. carcotasi: da ma, mai merge inca! doar ca ia vreo 14-15 litri la suta iarna si 10-11 vara! ma rog, depinde si de picior, poate sa ia si mai putin dar la mine nu ia mai putin deloc! :crack:), ce bag in el? metabond c sau old spezial? precizez ca merge numai pe ulei sintetic Castrol schimbat la 8-9000 de km! cred ca de asta a tinut atat de mult!

 

cat costa un litru de ulei de transmisie metabond?

 

cat de bine se impaca uleiul de transmisie metabond cu ambreiajul umed al unei motociclete? (2t)

 

cat de bine se impaca aditivul mnetabond pt. uleiul de transmisie in combinatie cu uleiul de transmisie metabond cu un ambreiaj umed? (tot 2t) nu se depune si pe placile ambreiajului?

 

aditivul de benzina se poate pune in benzina cu ulei?

 

cam atat deocamdata, daca imi mai vine ceva in cap o sa mai inteb! :crack:

 

multumesc! :cheers:

Ulei metabond ptr.transmisie GL-5 1L --32 lei

tratament benzina megalene 250 ml ---70lei

tratament ptr transmisii GT 250ml-80lei

 

Uleiul de transmisie este bun ptr motocicleta,tratamentul Gt ,special pentru cutii creeaza probleme doar la ambreiajele umede care au toate placutele metalice ex,KTM GS(o plac. de otel una otel placat cu un fel de bronz etc)Nu stiu cum are Ij ,daca sunt placate cu material sintetic ,mege bine.

Megalene poti pune in amestecul de 2T dar este recomandat in cant mai mare ca si la 4T.Din experienta am ajuns la 20ml la 15 l benzina.

Ps Preturile care le-am prezentat sunt preturi de dealer,preturi pe care eu le practic ptr toti motociclistii.

Binenteles se adauga ramburs. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu care ma ocup de ceva ani de produsele METABOND, provin si inca activez in industria de aviatie( IAR-SA )si stiu ce inseamna tehnica si pot spune fara modestie ca o si pot explica. METABONDUL este pentru mine un al doilea hobi si asta ptr. ca am folosit aceste produse le folosesc si le recomand cu incredere tuturor indiferent ce motoare sau masini au indiferent daca sunt noi sau mai putin noi. Am simtit efectul lor asupra motorului si sistemului de alimentare( mai ales asupra injectoarelor) si pot spune ca masina si-a imbunatatit parametrii tehnici ai motorului. ( La masina mea VW PASSAT de 1,9 TDI 131CP care merge impecabil, folosesc aceste produse pentru a-mi proteja investitia si ai ridica performantele)Trebuie tinut cont de faptul ca aceea reactie chimica care are loc la suprafata pieselor metalice ale motorului prin traterea si durificarea suprafetii moleculare( este vorba de cativa microni si procesul este mai amplu decat putem crede la prima vedere) reduce frecarea cu pana la 60% si creste durata de viata a motoarelor, la cele noi tripleaza viata lor iar la cele cu o oarecare uzura o dubleaza. Pentru motoare foarte uzate exista METABOND OLD SPEZIAL care are microparticule ceramice si astupa uzurile ceea ce inseamna o amanare a unei reparatii capitale care trebuie sa recunoastem este cam scumpa.Este sigur ca multe firme mari ,dar foarte putini recunasc , folosesc aceste produse la masinile in garantie. Singura firma care a recunoscut oficial ca foloseste frecvent aceste produse este firma -FERRARI-si da date precise de crestere a parametrilor motoarelor. Prin reducerea frecarii creste puterea motorului, scade consumul, se reduc cheltuielile de intretinere etc. Le doresc scepticilor daca au ocazia sa nu refuze invitatia de a participa la o prezentare a produselor si la un test demo cu un banc de proba de tip HERBERT unde se poate vedea cu certitudine ce inseamna folosirea acestor produse. Asadar accesati pagina web :www.mariusgaitan.lx.ro cititi despre produse si hotarati . Veti fi entuziasmati.

 

 

 

sa imi dai si mie ceva concret referitor la ferrari....oficial ...daca exista eu iti cumpar metabond......( ferrari are facut aproape tot motorul din titan....metabondul sa fim seriosi nu are cum sa reactionwze cu titanul (chimic vb titanul nu reactioneaza cu prea multe substante )

1 produsele care zic 50 % 60% mai putina frecare nu sunt ceva nou ( sunt si in industria sexului)

2 daca dai google search despre metabond primele pagini si urmatoarele sunt in romana si nu stiu in ce limba slava ( oare ce inseamna asta???)

3 folosesti fraze gen citez " folosesc aceste produse pentru a-mi proteja investitia si ai ridica performantele" genul asta de exprimare il gasesti la toti agenti de vanzari

4 ma repet ...la bani lui motul castrol mobil si alte firme cu bani il copie si il intruduc

5 metabond au cate un produs pt orice piesa de vehicol (sa fim seriosi ) si toate produsele sunt minune iar sa fim seriosi ....astea cu inobileaza metalul....nobili existau prin 1600 poate daca pun se transforma intro masina de epoca sau motor de epoca si ma duc cu el la bmw si cand se uita observa ca ii de prin 1880 si iau o caruta de bani ( minune)

6 vreau sa cumpar 15 cutii (pt niste placute de frana ale dusmanilor mei, ma gandesc ca daca pun niste metabond nu mai franeaza niciodata ) imi faci reducere? accepti card sau cash? ms

7 daca freci carenele cu metabond ...scade indicele de frecare cu aerul? eu as vrea sa imi dau pe casca ca sa nu mai suiere si pe genunchi ca sa nu mai imi traga frigul ms mult si astept un raspuns cat mai elocvent

 

 

"minuni nu exista ,numai oameni care cred"

Editat de sohei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai multe intrebari despre metabondu' asta:

am un oltcit rupt saracul in 2, cam papa ulei si are vreo 450.000 de km (pt. carcotasi: da ma, mai merge inca! doar ca ia vreo 14-15 litri la suta iarna si 10-11 vara! ma rog, depinde si de picior, poate sa ia si mai putin dar la mine nu ia mai putin deloc! :crack:), ce bag in el? metabond c sau old spezial? precizez ca merge numai pe ulei sintetic Castrol schimbat la 8-9000 de km! cred ca de asta a tinut atat de mult!

 

cat costa un litru de ulei de transmisie metabond?

 

cat de bine se impaca uleiul de transmisie metabond cu ambreiajul umed al unei motociclete? (2t)

 

cat de bine se impaca aditivul mnetabond pt. uleiul de transmisie in combinatie cu uleiul de transmisie metabond cu un ambreiaj umed? (tot 2t) nu se depune si pe placile ambreiajului?

 

aditivul de benzina se poate pune in benzina cu ulei?

 

cam atat deocamdata, daca imi mai vine ceva in cap o sa mai inteb! :crack:

 

multumesc! :crack:

Aveti detalii asa cum am mai spus si mai sus pe pagina web:www.mariusgaitan.lx.ro

DAR AM SA RASPUND LA INTREBARILE PRIETENULUI NOSTRU

1)

- 1 litru de ulei transmisie METABOND GL-5- 75W90 costa -39RON

 

- 5 litrii----------------------------------------------------------- 180 RON

Daca la schimbarea uleiului din cutie bagi si un tratament METABOND GT nu mai umblii in veci la cutia aia si va merge excelent.

2)METABONDUL tratamentul pentru motoare sau cutii de viteza nu este un aditiv ptr.uleiuri.Nu schimba calitatile uleiurilor folosite dar atat timp cat el se afla in aceste uleiuri el trateaza ( curata, niveleaza si durifica suprafetele metalice)Nu are treaba cu placile ambreiajului.

Pentru OLTCITUL dumitale i-ti recomand un ulei ptr.motor METABOND 10W40 semisintetic, dar daca doresti sa bagi neaparat sintetic atunci foloseste METABOND TOP 5W40-la 5 litrii-189 RON sau DURON SYNTHETIC 5W40-150 RON-4litrii. Folosesti ca tratament METABOND OLD SPEZIAL un flacon la cantitatea de ulei din baie si nu mai ai probleme. Pierzi ulei din cauza uzurilor pe pistoane si cilindrii iar MET.OLD SPEZIAL are microparticule ceramice care vor rezolva aceste uzuri. Uleiurile sunt garantate ptr.15000km iar cu tratament poti face linistit 20000 ( dar nu in trei ani)Contacteaza-ma pe tel.0724459521 sau mail: mause_bv@yahoo.com

post-14959-1168087830_thumb.jpg

Editat de mariusgaitan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua chiar va place sa bateti campii.are cineva de aici cat de cat cunostinte de chimie? stie cineva de aici ca solutia METABOND nu este un material de adaos ci unul de reducere a frecarii? datorita compozitiei chimice aceasta reduce frecarea si nu adauga material

ati incercat vreodata ba desteptilor sa nichelati sau sa galvanizati o bucata de lemn? oare patineaza ambreiajul?stiti voi ce compozitie chimica are metabondul? numai scrieti pe aici tot felul de bazaconii,mai bine va apucati de citit(invatati,invatati si iar invatati).v-ati pus intrebarea cam cat ar costa un litru de castrol sau valvoline tratat cu metabond? va salut cu respect domnilor :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua chiar va place sa bateti campii.are cineva de aici cat de cat cunostinte de chimie? stie cineva de aici ca solutia METABOND nu este un material de adaos ci unul de reducere a frecarii? datorita compozitiei chimice aceasta reduce frecarea si nu adauga material

ati incercat vreodata ba desteptilor sa nichelati sau sa galvanizati o bucata de lemn? oare patineaza ambreiajul?stiti voi ce compozitie chimica are metabondul? numai scrieti pe aici tot felul de bazaconii,mai bine va apucati de citit(invatati,invatati si iar invatati).v-ati pus intrebarea cam cat ar costa un litru de castrol sau valvoline tratat cu metabond? va salut cu respect domnilor :crack: :crack: :crack:

 

 

Te rog sa ne spui si noua ce contine Metabond.

 

 

Iar despre faptul ca Ferrari foloseste Metabond. :cheers: :P :blink: :hug: Daca folosesc metabond cum de pe masinile de F1 nu apare reclama la acest produs cum apare la Shell.Sau de ce ar folosi Ferrari metabond si ar tine secret acest lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu crezi ca sunt amuzante discutiile astea despre un produs high-tec,nu ai decat, dar eu sugerez sa sa cititi mai intai in revistele de specialitate

.este adevarat ca in romania nu a fost promovat cum trebuie acest produs dar asta nu inseamna ca este de proasta calitate

eu personal nu am nici o legatura cu cei ce distribuie acest produs,sunt doar un utilizator al lui si ma declar foarte multumit de aceea nu accept sa se poarte discutii de acest gen.acest produs a fost folosit prima oara de NASA ca si DURA LUBE si cand s-a considerat ca sunt depasite au fost scoase pe piata.intradevar aceste produse gen metabond ,dura lube sau xado nu repara motoare ci doar le prelungeste viata. voi procedati cum vreti dar numai purtati discutii defaimatoare la ceste produse dor pentru ca voi nu credeti in ele.poate peste inca vreo zece ani cand nu vor mai exista o sa spune-ti si voi "ala a avut dreptate' . va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa zic decat ca ai mers la risc.

 

Port aceasta discutie "defaimatoare" pt. ca nu vreau sa vad cum isi strica oamenii motocicletele sau in cel mai bun caz sunt pacaliti de niste bani.

Chiar daca acest produs functioneaza ma indoiesc ca ce este comercializat la noi este original.

 

Iar despre faptul ca este folosit la NASA intra la aceeasi categorie cu "este folosit de Ferrari."

 

Ma indoiesc foarte mult ca NASA ar folosi Metabond. LA CE? NASA nua re motoare cu piston,nu are nici macar motoare turboreactoare(ma refer strict la navete),are motoare de racheta care nu au nevoie de lubrefiere pt. ca nu au componente in miscare.

 

Cum se face ca daca dau o cautare cu google imi apar situri din Ungaria,Romania,etc.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.in mai 2006 am luat un yamaha xs400 din 1978, aflat in ultimul hal..pe moarte.am schimbat ulei,mobil1 20W50 ,+ tratament metabond gold.dupa un mers de 300 de km normal (cat se recomanda pentru procesul de tratament),am decis sa IL OMOR,sa pushte ceva in el,in ideea ca cea mai slaba piese crapa...i-am dat o forja de la reghin pana la brasov PE ROSU -200Km, inapoi tot asa.sunt martori,mergeam in grup....am fost inca la 3 intalniri in 2006,acelasi stil.intr-adevar bujiile nu au rezistat..dar altceva OK.turatia maxima a crescut cu +1500 rpm,la relanti a crescut de la 1000 la 1100.cu ambreajul nu am avut probleme nici la temperaturi extreme cum pe serpentine in sus in padurea bogatii cu 2 pers+bagaje -turatii la rosu in 1-a 2-a.???????.a fost pusa intrebarea de ce nu apare reclama METABOND pe circuitele de concurs? pai odata o marfa buna nu necesita reclama..,compozitia e secreta,se distribuie doar prin persoane autorizate.pot oferi certificari de calitate ale produselor,pot arata documente ale firmelor care au folosit,fabrici,industrie.www.metabond.ro. pentru cei interesati oferim demonstratii,haideti puneti mana si incercati.e permis sa va uitati de la 10 cm-chiar sa incercati voi personal la aparatul de test.va intreb,cine risca sa importe produs de rahat si sa vinda in toata tara??!!..totusi? + nu incurcati produsele,exista si uleiuri ,cat si aditive,vaseline.dupa ce am observat ce stie produsul,mi-a venit curajul sa "ii dau in gura"...am si un cz din '62,merge cu 5% megalene in benzina,un fiat UNO diesel,metabond gold in baie.dupa tratament i-a disparut lenea la rece,inainte in grade -minus nu a vrut sa mearga ...apasam pedala si mergea ca mortul..vreo 500 de metrii dimineata la prima pornire,iar acum se tureaza direct dupa pornire.ENJOY METABOND.pt detalii mereu stau la dispozitie procontact@personal.ro .apropo : care produs fals si slab poarta inscriptionat tara de origine?..exista certificare TUV de asemenea.(http://www.metabond.ro/modules.php?name=Certificate ) .mersi pentru atentie -cu respect STUDENTU din Reghin.

Editat de student
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...