Sari la conținut

cadru indoit unde se poate indrepta?


Postări Recomandate

cadrul este de ktm este practic o bara...este indoit sub jugul inferior inspre interior adica s-a apropiat tot ansamblul furca inspre motor trebuie doar tras din jug in sus

 

 

ma intereseaza si pe mine preturi si persoane care fac asta (indreptat la cal sau nunumai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea si Survolaj, daca tii la viata ta, nu te dai cu carpeli pe cadru. Risti sa se rupa cand ti-e lumea mai draga si sa te arunce cu capu sub vreun tir, de mai nenorocesti si-un om nevinovat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate numai cunoscatori pe aici. Prietene daca gasesti pe cineva care se pricepe si face treaba ca lumea nu iti face nici un fel de probleme ca se rupe cadrul si ajungi pe sub nus` ce tir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate numai cunoscatori pe aici. Prietene daca gasesti pe cineva care se pricepe si face treaba ca lumea nu iti face nici un fel de probleme ca se rupe cadrul si ajungi pe sub nus` ce tir.

 

 

merci mult stiu deja despre ce este vb cu multe pers care aveau mobrele indreptate la cadru si am si mers pe multe mobre cu cadrurile indreptate aproape la punct de aia eu ceream locuri unde sa il indrept si nu sa primesc sfaturi ca poate imi bubuie motoru de la cadru sau imi cade o furca :angry:)

Mesaj completat

Cum zicea si Survolaj, daca tii la viata ta, nu te dai cu carpeli pe cadru. Risti sa se rupa cand ti-e lumea mai draga si sa te arunce cu capu sub vreun tir, de mai nenorocesti si-un om nevinovat!

 

 

app vezi ca jumatate din mobrele de la ciolpani sunt indreptate la cal :cheers: dupa accidente sau genu :laugh: cine stie cunoaste

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu imi fac griji la cuta aia ...nu e motoreta mea ...e doar fugit in jos nu va imaginati ca e in forma de Z sau genu.

rados...? cei de pe bulevardul timisoara sau cine anume te referi?

si dupa ce ai "ciobaniti" cadru o scoateti la vanzare cu urmatorul anunt: motocicleta super ingrijita ,iarna o tin in pat si o invelesc sa nu raceasca, super ocazie etc etc .

sper ca in timpul vietii voastre sa aveti parte de ce oferiti!

hai succese multe la indreptat! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dupa ce ai "ciobaniti" cadru o scoateti la vanzare cu urmatorul anunt: motocicleta super ingrijita ,iarna o tin in pat si o invelesc sa nu raceasca, super ocazie etc etc .

sper ca in timpul vietii voastre sa aveti parte de ce oferiti!

hai succese multe la indreptat! :unsure:

 

 

nu mai comentez nimic! banuiesc ca esti un as in mecanica si pana si uleiul il schimbi la service

 

dar iti spun o chetie orice motoreta care a cazut pe lateral chiar mai tare deja si-a pierdut din proprietati metalul ala din cadru de la soc (fisuri mici in interior sau ce vrei tu) si crede-ma sigur ai avut pe mana motoreta cazuta!

motoreta o sa vreau sa o cumpar pt mine de aia caut sa o indrept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai comentez nimic! banuiesc ca esti un as in mecanica si pana si uleiul il schimbi la service

 

dar iti spun o chetie orice motoreta care a cazut pe lateral chiar mai tare deja si-a pierdut din proprietati metalul ala din cadru de la soc (fisuri mici in interior sau ce vrei tu) si crede-ma sigur ai avut pe mana motoreta cazuta!

motoreta o sa vreau sa o cumpar pt mine de aia caut sa o indrept

deci aici m ai nimerit ,la partea cu mecanica :unsure:

am vazut cu ochii mei cateva bucati bune de masini strambe si indreptate ,dar care stau ca un ....t pe sosea!iar o motoreta cazuta lateral mai tare se vede cu ochiul liber iar microfisurile din interiorul materialelor pot aparea inca de la turnare .

parerea mea este urmatoarea : daca cadrul este simplist (la ktm) de ce nu faci unul decat sa risti tu sau altul neplaceri cu consecinte grave?

cat poate sa coste confectionarea unui cadru intrun atelier specializat? sau un sh (cadru)

ps. uleiul l am schimbat ieri in pauza de masa :polite:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci aici m ai nimerit ,la partea cu mecanica :unsure:

am vazut cu ochii mei cateva bucati bune de masini strambe si indreptate ,dar care stau ca un ....t pe sosea!iar o motoreta cazuta lateral mai tare se vede cu ochiul liber iar microfisurile din interiorul materialelor pot aparea inca de la turnare .

parerea mea este urmatoarea : daca cadrul este simplist (la ktm) de ce nu faci unul decat sa risti tu sau altul neplaceri cu consecinte grave?

cat poate sa coste confectionarea unui cadru intrun atelier specializat? sau un sh (cadru)

ps. uleiul l am schimbat ieri in pauza de masa :polite:

 

 

de ce trebuie sa confectionez un cadru noi doar put o mica indoitura? 2 pt cadru ai nevoie de acte nu este chiar asa de simplu...daca ai vedeai cu ochii tai ai intelege ca nu e nici o problema plus ca nu se va indrepta cu ciocanul ci de niste oameni avizati!

Mesaj completat

deci aici m ai nimerit ,la partea cu mecanica :crack:

am vazut cu ochii mei cateva bucati bune de masini strambe si indreptate ,dar care stau ca un ....t pe sosea!iar o motoreta cazuta lateral mai tare se vede cu ochiul liber iar microfisurile din interiorul materialelor pot aparea inca de la turnare .

parerea mea este urmatoarea : daca cadrul este simplist (la ktm) de ce nu faci unul decat sa risti tu sau altul neplaceri cu consecinte grave?

cat poate sa coste confectionarea unui cadru intrun atelier specializat? sau un sh (cadru)

ps. uleiul l am schimbat ieri in pauza de masa ;)

 

 

de ce trebuie sa confectionez un cadru noi doar pt o mica indoitura? 2 pt cadru ai nevoie de acte nu este chiar asa de simplu...daca ai vedeai cu ochii tai ai intelege ca nu e nici o problema plus ca nu se va indrepta cu ciocanul ci de niste oameni avizati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce trebuie sa confectionez un cadru noi doar pt o mica indoitura? 2 pt cadru ai nevoie de acte nu este chiar asa de simplu...daca ai vedeai cu ochii tai ai intelege ca nu e nici o problema plus ca nu se va indrepta cu ciocanul ci de niste oameni avizati!

 

Oameni avizati sa indrepte cadre? LOL...esti mai dus decat prevede legea prietene. TU STII CA LA MOTORETE IN UE - SI DA SUNTEM IN UE - NU AI VOIE SA INDREPTI JENTI? Esti doar unul dintre cei multi care zic tot timpul - las ca merge si asa - eu ti-am dat un sfat si e treaba daca il urmezi, dar ca sa vii aici sa zici una si alta si sa te ti clontz cu toti cei care iti vor binele, e mare nerusinare din partea ta. Puteai sa taci si sa iti vezi de treaba. Iti urez un viitor placut cu noua ta motocicleta indreptata la un element foarte important in constructia ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper numai ca dupa aia sa ai fair-play si sa-i spui celui caruia i-o vinzi cum ai indreptat-o.

Dar se practica rar asta in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place de astia cu vitezane cum arunca cu pietre pe aici.

La cadrul de aluminiu intr-adevar nu se face asa ceva,dar la un cadru tubular se poate fara nici un risc cu conditia sa se faca bine,exista si tutoriale pentru chestia asta.In locurile unde se taie se baga fortat o teava sanatoasa pe interiorul tevii de la cadru si se lasa putin spatiu pentru un cordon de sudura,in fine,nu este chiar atat de simpla treaba dar se poate face bine.

 

PS: daca teava care coboara de la jugul inferior catre partea de jos a motorului e indoita,implicit a indoit si teava de sus

Mesaj completat

parerea mea este urmatoarea : daca cadrul este simplist (la ktm) de ce nu faci unul decat sa risti tu sau altul neplaceri cu consecinte grave?

Cine iti construieste tie cadru identic cu cel original in Romania?Tare sunt curios

 

Apropos daca nu se pune intaritura pe interior e posibil sa se intample ce au zis baietii pentru ca sudura,caldura etc afecteaza structura metalului.

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni avizati sa indrepte cadre? LOL...esti mai dus decat prevede legea prietene. TU STII CA LA MOTORETE IN UE - SI DA SUNTEM IN UE - NU AI VOIE SA INDREPTI JENTI? Esti doar unul dintre cei multi care zic tot timpul - las ca merge si asa - eu ti-am dat un sfat si e treaba daca il urmezi, dar ca sa vii aici sa zici una si alta si sa te ti clontz cu toti cei care iti vor binele, e mare nerusinare din partea ta. Puteai sa taci si sa iti vezi de treaba. Iti urez un viitor placut cu noua ta motocicleta indreptata la un element foarte important in constructia ei.

 

 

nu cred ca am zis oameni avizati sa indrepte cadre...! nu cred ca te-am jignit 1

pt ca nu prea te pricepi la ce se pricep ei nu este un motiv de frustrare si sa incepi sa te adresezi parerea mea, cu tine discutia e inchisa!

astept restul persoanelor care se pricep (nu am intrebat o fi bine sa indrept un cadru sau iau altu nou , ci am intrebat unde!)

 

cadrul nu este indoit la mijloc sau genu e practic in dreptul unei suduri a plecat putin jugu de la sudura metalul este drept de sus pana jos dar omu pana nu vede nu intelege

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Stiu ca e un topic vechi dar cautand pe net atat in Franta cat si in Romania o firma care indreapta cadre am dat peste topicu asta.

Pe cei care sustin ca indreptarea/sudarea unui cadru e tiganie, ilegala bla bla ii invit sa se uite un pic pe site-ul asta: http://www.rc3d.fr/RC3D/cadre_avant_apres.html.

Firma aia e autorizata pentru repararea cadrelor moto, si ca ea mai sunt si altele in Franta. Repara si roti moto ca tot spunea cineva ca ar fi ilegal in UE. Totul se face oficial cu factura si garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e un topic vechi dar cautand pe net atat in Franta cat si in Romania o firma care indreapta cadre am dat peste topicu asta.

Pe cei care sustin ca indreptarea/sudarea unui cadru e tiganie, ilegala bla bla ii invit sa se uite un pic pe site-ul asta: http://www.rc3d.fr/RC3D/cadre_avant_apres.html.

Firma aia e autorizata pentru repararea cadrelor moto, si ca ea mai sunt si altele in Franta. Repara si roti moto ca tot spunea cineva ca ar fi ilegal in UE. Totul se face oficial cu factura si garantie.

 

autorizata de cine? nu exista un organism de reglementare al reparatiilor pentru cadre de motocicleta !

 

marea firma din frantia ... inconstienta pe bani buni.. da le au bine cu flexu, mai putin bine cu aparatul de sudura

 

ce om normal la cap repara un cadru de motocicleta rupt la gat.. DIN ALUMINIU !!!!! dar bine ca le slefuiesc sa nu se mai vada sudurile de 2 bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

autorizata de cine? nu exista un organism de reglementare al reparatiilor pentru cadre de motocicleta !

Autorizata de statul francez. Poate nu exista acel organism la nivel de UE sau mondial dar in Franta exista. Nu stiu exact procedura de autorizare dar stiu ca vin niste experti moto sa vada cum iti faci treaba si daca ai utilajele corespunzatoare. Am fost la firma din link cu un cadru de scuter intr-o stare muuult mai putin grava decat ce am vazut la ei pe site dar m-au refuzat pt ca nu au dispozitivele necesare cadrelor de scuter si nici autorizatie, se ocupa doar cu cadre moto. Firma asta e una f cunoscuta si apreciata in Franta, se pare ca pana acum nu si-a rupt nimeni gatul din vina lor ca altfel nu mai existau.

Nu stiu cat cer astia pt reparatia unui cadru dar la altii la care am gasit preturi am vazut ca variaza intre 350-1000E chiar si mai mult la motocicletele f scumpe. Se pare ca pretul il fac in functie de pretul de nou al cadrului si nu de cat de mult muncesc la repararea lui.

@alex_en

Daca te ocupi cu asa ceva pune te rog niste poze cu dispozitivele pe care le folosesti , atat cele de fixare cat si cele de masurare, eventual ceva lucrari efectuate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, esti naiv, nu mai crede tot ce-ti servesc astia, poate servisul este autorizat cum si in Ro sunt servisuri autorizate RAR... care nu inseamna absolut nimic

 

eu am vazut in pozele alea defecte grave de sudura plus ca habar n-ai daca fabricantul cadrului a efectuat tratamente post sudare si nici aliajul exact nu ai de unde sa-l cunosti

ma crezi bine nu ma crezi.. ma lasa rece..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce are o autorizatie pt acest tip de lucrare (probabil ceva echivalent autorizatiilor RAR) firma respectiva isi asuma o responsabilitate in momentul in care-ti executa lucrarea in mod oficial. Daca ti se rupe un cadru reparat oficial de ei e belea mare, justitia nu e ca cea din Ro.(in primul rand plateste firma de asigurare care asigura afacerea respectiva, aici orice prestator de servicii e obligat sa fie asigurat contra eventualelor greseli de munca)

De multe ori nu numai firma isi asuma responsabilitatea ci si un alt expert independent. Aici au un sistem mai ciudat, orice vehicul accidentat oficial este supus unui control tehnic de catre un expert (auto sau moto dupa caz) . Expertul calculeaza costurile eventualelor reparatii necesare. Daca costurile sunt mai mari decat valoarea de piata a vehicolului acesta este declarat epava si nu mai poate fi inmatriculat in Franta decat daca este reexpertizat, reparat de o firma autorizata si apoi inca o data expertizat in urma reparatiilor. Clientii principali ai firmelor de reparat cadre sunt service-urile moto care recupereaza "epave". In astfel de cazuri expertul care-si da OK-ul in urma reparatiei isi asuma si el responsabilitatea. Si expertul asta automat vede cadrul in starea lui initiala, deci nu poate fi pacalit de reparatii camuflate.

Ce detalii au astia de repara cadre despre aliaje si tratamente habar n-am dar sigur au cel putin parametrii dimensionali ai cadrului original si daca i-au aflat pe astia ma gandesc ca poate mai stiu si alte detalii.

Despre calitatea sudurilor nu ma pronunt ca nu ma pricep , stiu ca asta-i domeniul tau.

 

Cat de ok sunt astfel de reparatii habar n-am, probabil conteaza mult de la caz la caz, ideea era ca astfel de reparatii se fac oficial si legal intr-o tara importanta din UE in care fenomenul moto nu e deloc de neglijat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva in Botosani care modifica(inclusiv cadre) si construieste motociclete, si nu a facut una ci cateva zeci daca nu chiar mai mult. Nu am auzit de unu sa fi avut probleme ... oare sa fie chiar asa complicata treaba, cel putin in cazul cadrelor din otel, cum avem si in cazul de fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...