crazvy Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 DN 67C (Ranca - Obarsia Lotrului) 34+200-59+800 - drum inchis circulatiei publice Lucrari de modernizare drum DN 67C km 0+000-142+620. Pe sectorul km 34+200 - 56+000 se executa lucrari de derocari in stanca si terasamente necesare realizarii platformei drumului. Constructor: SC ROMSTRADE SRL. Ordin de incepere: octombrie 2008. Termen estimativ de finalizare: iulie 2012 (durata executie: 18 luni de la ordinul de incepere exceptand perioada de timp friguros ). Termen de redeschidere a sectorului km 34+200-59+800: aprilie 2010 la nivel de balast. Zona este semnalizata corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 DN 67C (Ranca - Obarsia Lotrului) 34+200-59+800 - drum inchis circulatiei publice Lucrari de modernizare drum DN 67C km 0+000-142+620. Pe sectorul km 34+200 - 56+000 se executa lucrari de derocari in stanca si terasamente necesare realizarii platformei drumului. Constructor: SC ROMSTRADE SRL. Ordin de incepere: octombrie 2008. Termen estimativ de finalizare: iulie 2012 (durata executie: 18 luni de la ordinul de incepere exceptand perioada de timp friguros ). Termen de redeschidere a sectorului km 34+200-59+800: aprilie 2010 la nivel de balast. Zona este semnalizata corespunzator. in Octombrie daca e mai racorel asa sunt deja 60 de centime de zapada. Pe cheile Jietului am prins prima ninsoare (nu bruma, ninsoare pe 4 septembrie). In octombrie mai munceste plua pe-acolo. Niste spagari. Dar sunt ai nostri ca doar noi i-am votat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 in Octombrie daca e mai racorel asa sunt deja 60 de centime de zapada. Pe cheile Jietului am prins prima ninsoare (nu bruma, ninsoare pe 4 septembrie). In octombrie mai munceste plua pe-acolo. Niste spagari. Dar sunt ai nostri ca doar noi i-am votat. in octombrie 2008 s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor nu s-au inceput lucrarile propriu-zis probabil au rezolvat intre timp hirtii, avize, proiecte, masuratori, contracte, materiale, furnizori etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 Aloo, baetzii, daca nu aveti pose meretzi si discutati ACIULEA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Argumentatia ta e proasta, imi pare rau sa ti-o spun. Exact cati locuitori din Ranca crezi ca se duc anual la Sebes? Sau nu neaparat de la Ranca, ci intr-o raza de 50km. Apoi de ce crezi ca o trecere in linie dreapta e mai rapida? Gandeste-te ca trebuie sa urci pana la 2200m pe serpentine serioase. Lui nea Gica cu Dacia din '80 crezi ca-i plac serpentinele? Dar sotiei? Si saraca Dacie abia trage la altitudinea aia in ditamai panta. Si chiar si asa, repet, doar 4-5 luni pe an ai putea folosi trecerea asta "rapida". Economic vorbind, merita sa dai 380 de milioane de euro (cat a costat proiectul) din banii tai pe un drum pe care tu l-ai folosi de 2 ori pe an in locul unui tronson 40km de autostrada sau salarii mai bune pentru medici si profesori? Gandeste-te singur. In plus, daca tot suntem in frenezia asta de a conecta fiecare orasel in parte pentru a scurta timpii de tranzit, hai s-o facem ca lumea. Din acelasi ciclu ar trebui facut drum asfaltat peste munti si intre Baia de Arama si Sarmisegetuza, Targu Jiu de Caransebes direct peste Godeanu, Victoria de Campulung si Intorsura Buzaului de Focsani. Nu? Gandesti ingust: peste cativa ani Ranca va fi peste Sinaia si Poiana BV, cam ce trafic crezi ca va fi atunci in zona?!?Si de ce vezi totul doar intr'un singur sens, nu vine nimeni din Ardeal la Ranca sau in zona??? Oricum, nu pricep: cu ce te deranjeaza asfaltarea, ce prejudiciu iti aduce incercarea de modernizare a soselelor din RO??? Si las'o moarta cu "ultimul bastion..." ca macane! Editat August 4, 2009 de IraSciBil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Gandesti ingust: peste cativa ani Ranca va fi peste Sinaia si Poiana BV, cam ce trafic crezi ca va fi atunci in zona?!?Si de ce vezi totul doar intr'un singur sens, nu vine nimeni din Ardeal la Ranca sau in zona??? Oricum, nu pricep: cu ce te deranjeaza asfaltarea, ce prejudiciu iti aduce incercarea de modernizare a soselelor din RO??? Si las'o moarta cu "ultimul bastion..." ca macane! Sorry Alex pentru deturnarea threadului Irascibilule, nu ma deranjeaza neaparat asfaltarea Transalpinei la nivel absolut. De asemenea argumentatia cu "ultimul bastion" a mai multor de pe aici ma lasa rece. Problema e alta. Cu 380 de milioane de euro se puteau face alte lucruri mult mai importante in tara asta. De exemplu, cu jumatate din suma se putea asfalta cum trebuie drumul Targoviste - Rucar - Brasov care este mult mai important din punct de vedere economic, iar cu cealalta jumatate s-ar fi putut reabilita toate podurile cu probleme din Romanica. Sau, cum am spus mai devreme, s-ar fi putut face 40km de autostrada de la zero. Investitii in infrastructura mult mai importante si mult mai profitabile. Si pot admite ca pasajul intre Sebes si Obarsia Lotrului merita o asfaltare si ar avea un oarecare sens economic (reduce distanta intre Petrosani si Sebes cu ~35km), mai ales ca altitudinea maxima e de 1400m, deci poate fi deszapezit pe iarna, dar intre Obarsie si Ranca? Pe de alta parte, gandeste-te cum sunt Sinaia si Poiana Brasov in momentul asta. Tie-ti place acolo? Te-ai duce acolo sa te relaxezi? Eu nu, evit statiunile astea pe cat posibil din motive obiective si bine argumentabile. In ultimul rand, desi in ultima vreme traseul Transalpinei a fost foarte popularizat, el a ramas ceea ce a fost intotdeauna: o mica aventura. Ca de duceai cu EXC sau Ninja, Tico sau Land Rover, era vorba de placerea pe care o aveai la final ca ai cucerit ceva. Era oarecum dificil. Asa, asfaltata, nu prea mai are niciun strop de romanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Justificarea pentru asemenea investiitii, in Romania momentului actual, NU ESTE CEA ECONOMICA sau TURISTICA. Ar trebui sa fim prea naivi ca sa credem astfel de bullshit, ca se baga 300 si de milioane de euro intr'un drum ce va fi utilizat 5 luni pe an. Constructorii care sunt pe aici stiu foarte bine ca la o lucrare de aceasta factura este o IMENSA gaura neagra - in traducere tehnica "lucrari ascunse". Fiind in Ro si inainte de alegeri, sa vezi ce coincidenta... ca pe o parte e gaura neagra pe care intra, pe cealalta e pusculita partidului pe care trebuie sa iasa... Restul e can can... Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Sorry Alex pentru deturnarea threadului Irascibilule, nu ma deranjeaza neaparat asfaltarea Transalpinei la nivel absolut. De asemenea argumentatia cu "ultimul bastion" a mai multor de pe aici ma lasa rece. Problema e alta. Cu 380 de milioane de euro se puteau face alte lucruri mult mai importante in tara asta. De exemplu, cu jumatate din suma se putea asfalta cum trebuie drumul Targoviste - Rucar - Brasov care este mult mai important din punct de vedere economic, iar cu cealalta jumatate s-ar fi putut reabilita toate podurile cu probleme din Romanica. Sau, cum am spus mai devreme, s-ar fi putut face 40km de autostrada de la zero. Investitii in infrastructura mult mai importante si mult mai profitabile. Si pot admite ca pasajul intre Sebes si Obarsia Lotrului merita o asfaltare si ar avea un oarecare sens economic (reduce distanta intre Petrosani si Sebes cu ~35km), mai ales ca altitudinea maxima e de 1400m, deci poate fi deszapezit pe iarna, dar intre Obarsie si Ranca? Pe de alta parte, gandeste-te cum sunt Sinaia si Poiana Brasov in momentul asta. Tie-ti place acolo? Te-ai duce acolo sa te relaxezi? Eu nu, evit statiunile astea pe cat posibil din motive obiective si bine argumentabile. In ultimul rand, desi in ultima vreme traseul Transalpinei a fost foarte popularizat, el a ramas ceea ce a fost intotdeauna: o mica aventura. Ca de duceai cu EXC sau Ninja, Tico sau Land Rover, era vorba de placerea pe care o aveai la final ca ai cucerit ceva. Era oarecum dificil. Asa, asfaltata, nu prea mai are niciun strop de romanta. Anul trecut de Craciun era coada de masini de la releu pina in Ranca, nici macar n'am fost curios sa mai merg la Ranca. Dar tot mi se pare buna ideea unui drum asfaltat sub Papusa, chiar daca e utilizabil doar 5 luni pe an. Loc de offroad este destul in zona, loc de evitat manelarii deasemenea... Cum ar fi fost sa se asfalteze Sebes-Obarsia + Novaci-Ranca si sa ramana pustiu intre?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Cum ar fi fost sa se asfalteze Sebes-Obarsia + Novaci-Ranca si sa ramana pustiu intre?!? Perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan George Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ...Da...TRANSALPINA...."ultimul bastion al motociclistilor" este sortit la pieire... In curand pasul Urdele va colcai de cocalari si manelari. Hm... Hai sa vedem... Traseu enduro in zona. cam 20km la EST: Polovraci > Cheile oltetului > Lacul Petrimanu > Lacul Galbenul > Lacul Vidra > Obarsia Lotrului > Lacul Oasa > spre dreapta, spre Iezerele Cindrelului > Steflesti > Oncesti > Paltinis > Gura Raului. TransAlpina a fost de la bun inceput o sosea. Nu drum forestier. A fost construita de austrieci in timpul primului razboi mondial. Ar trebui sa imi fie rusine, ca, pe un motor de enduro, chiar si TransAlp, TransAlpina sa mi se para o provocare. Din punctul meu de vedere, foarte bine ca se asfalteaza. Si pun pariu ca nu stiati ca se va asfalta si de la Obarsia Lotrului catre Sebes, catre Voineasa si catre Petrosani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 eu zic sa asfaltam... TOTUL, inclusiv cararile si potecile alpine, pentru a dezvolta turismul si a o oferi conditii cat mai bune cetatenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Cum ar fi fost sa se asfalteze Sebes-Obarsia + Novaci-Ranca si sa ramana pustiu intre?!? solutia ideala. Daca vrei idei economice mai logica ar fi fost mai intai asfaltarea Petrosani - Voineasa care face legatura est-vest si acel drum chiar ar putea fi folosit. pe relatia nord-sud exista deja 2 treceri in 80 de km perfiect viabile din orice punct, valea oltului si valea jiului. Oricum Unuzule, pariul ramane valabil. Nu mai stiu in ce an ramasese 2012 sau 2011 dar nici nu conteaza. Acest drum nu va fi complet pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Perfect solutia ideala. Daca vrei idei economice mai logica ar fi fost mai intai asfaltarea Petrosani - Voineasa care face legatura est-vest si acel drum chiar ar putea fi folosit. pe relatia nord-sud exista deja 2 treceri in 80 de km perfiect viabile din orice punct, valea oltului si valea jiului. Oricum Unuzule, pariul ramane valabil. Nu mai stiu in ce an ramasese 2012 sau 2011 dar nici nu conteaza. Acest drum nu va fi complet pana atunci. Aici a vorbit romanu' din voi, caruia ii pasa doar de el si de parcela lui. Ma mir ca inca nu a fost exprimata ideea "astia au vrut sa ne faca in necaz cand au asfaltat", vor sa ne ia bucuria noua, celor 300 de motociclisti ce ne plimbam tot timpul anului pe Transalpina sa ne dam mari pe forum cu mareata realizare.Acum or sa poata toti trece spre Sebes si faptele noastre nu vor mai insemna nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Fratilor, noi am pus pozele doar ca o informare la ceea ce am vazut pe 01.08.2009. Nu trebuie sa va certati pe tema asta. A fost transalpina offroad pentru ultima data și cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Aici a vorbit romanu' din voi, caruia ii pasa doar de el si de parcela lui. Ma mir ca inca nu a fost exprimata ideea "astia au vrut sa ne faca in necaz cand au asfaltat", vor sa ne ia bucuria noua, celor 300 de motociclisti ce ne plimbam tot timpul anului pe Transalpina sa ne dam mari pe forum cu mareata realizare.Acum or sa poata toti trece spre Sebes si faptele noastre nu vor mai insemna nimic ... Bun, asta imi demonstreaza faptul ca ai ramas fara argumente pentru a sustine asfaltarea acestui drum. Melciule, 2011 era. In septembrie '11 o sa fac o tura pe gratis. Yey! LE: As for the record, de fiecare data cand trec pasul Urdele simt putina rusine. Sunt altii care urca pe biciclete sau pe jos. Astept creasta Fagarasilor sa fie asfaltata ca sa pun genunchiul jos pe Moldoveanu... Editat August 4, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 mie imi pare bine ca se asfalteaza drumurile astea pt ca mie nu imi dadeau prea mare posibilitate sa merge pe ele fara sa imi rup motorul.Am mers anul trecut pe Transalpina cu motorul meu ( strada ) si l-am rupt Sa se asfalteze tot ce inseamna drum public din punctul meu de vedere!!! PS: frumoase pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Nu mai plangeti ca alte tari din Europa nu mai au asa demult. Sau daca au sunt cu accesul interzis.. Eu l-as fi facut cu bariere si taxa: cine vrea sa se dea aici: o su de mii taxa sa treci... "o ultima tigare fumata intr-un colt de transfagarasean.... " Editat August 4, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Foarte bun postul tau!!!!!!!!! In Germania doar se viseaza la asa ceva pe cand noi ne plangem ca se va cocalarii zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Mi-am adus aminte de ce merg de cele mai multe ori doar cu fata, fara alti parteneri de drum. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 e o aberatie sa asfaltezi virful muntelui atita timp cit ai DN-uri si DJ-uri rupte si care nici nu necesita porniea de la 0 exemplu 12 si 12C (unde ai de asemenea obiective turistice majore: Lacul Rosu-Bicaz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Foarte bun postul tau!!!!!!!!!In Germania doar se viseaza la asa ceva pe cand noi ne plangem ca se va cocalarii zona. Stai linistit, ca o sa ajungem si noi in curand ca Germania. Daca nu ca salarii si nivel de trai, atunci macar ca restrictii, taxe si drumuri forestiere asfaltate. Comparatia cu Germania e proasta spre foarte proasta; acolo nu exista risc de a se "cocalarii" zona. Mi se pare strigator la cer ca intr-o tara cu doua jumatati de autostrazi se pune problema asfaltarii drumeagurilor montane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 e o aberatie sa asfaltezi virful muntelui atita timp cit ai DN-uri si DJ-uri ruptesi care nici nu necesita porniea de la 0 exemplu 12 si 12C (unde ai de asemenea obiective turistice majore: Lacul Rosu-Bicaz) DN12 si12c e in jud Harghita,si aici nu avem PNL care sa ne faca drumuri.In cei 20 de ani de capitalism abia a putut sa refaca drumul prin pasul Bucin pe motivul lipsei banilor,si dupa 3 ani e deja distrus pe unele portiuni.Noi numai taxe platim ...dar intr-un fel e bine :cocalari o sa se duca la Ranca.Printre ultimi am facut Transalpina,si numai cei care nu au fost, nu pot sa inteleaga ce se distruge prin asfaltarea drumului.Drumul asta avea un farmec aparte ,pentru care veneau si din strainatate,si trebuia conservat asa cum era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 io cred ca au cumparat niste baietzi smekeri mult teren prin zona...si vor sa faca pensiuni si sa aiba drum pana la poarta lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) io zic totusi ca au ceva legat de turism in obiective... vor sa il faca mai palpitant decat e: jumatate cu asfalt, jumatate fara... 3km cu asfalt, 2km fara si tot asa... cand mergi relaxat pe asfalt cand rupi amortizoare si spite si blocuri motor... e mai fain, ca nu stii unde se termina si unde incepe asfaltul.. fac pariu cu voi pe 500 de beri ca asa va fi. Editat August 5, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greuceanu33 Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) LE: As for the record, de fiecare data cand trec pasul Urdele simt putina rusine. Sunt altii care urca pe biciclete sau pe jos. Astept creasta Fagarasilor sa fie asfaltata ca sa pun genunchiul jos pe Moldoveanu... Careful what you wish for... You might just get it!... ... ªºººººº.... Editat August 5, 2009 de Greuceanu33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.