Sari la conținut

HONDA 954-PB RELANTIU


Postări Recomandate

AM O HONDA CBR 954 PROASPAT ACHIZITIONATA SI CRED CA ARE O PROBLEMA.

LA PORNIREA LA RECE AR TREBUI SA STEA TURATA PANA SE INCALZESTE MOTORUL(SOC ELECTRONIC) , A MEA NU FACE CHESTIA ASTA.

MOTORUL PORNESTE USOR,NU SE OPRESTE,SI TURATIA STA LA 1500 ROT/MIN DAR PARCA SE BALABAIE PANA SE INCALZESTE.

 

AVETI IDEE ESTE NORMAL SAU NU?

 

PROBLEMA NR 2-AGATA LA SCHIMBAREA DIN TREAPTA 1 IN 2 DACA TRAG MAI TARE DE GAZ (4-5000 ROT/MIN) SI NU STIU DACA ESTE NORMAL (AM MAI AVUT O HONDA DE 600 F2 CARE FACA LA FEL)-IN ANUMITE MOMENTE INTRA FOARTE BINE

 

MULTUMIRI ANTICIPATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O HONDA CBR 954 PROASPAT ACHIZITIONATA SI CRED CA ARE O PROBLEMA.

LA PORNIREA LA RECE AR TREBUI SA STEA TURATA PANA SE INCALZESTE MOTORUL(SOC ELECTRONIC) , A MEA NU FACE CHESTIA ASTA.

MOTORUL PORNESTE USOR,NU SE OPRESTE,SI TURATIA STA LA 1500 ROT/MIN DAR PARCA SE BALABAIE PANA SE INCALZESTE.

 

AVETI IDEE ESTE NORMAL SAU NU?

 

PROBLEMA NR 2-AGATA LA SCHIMBAREA DIN TREAPTA 1 IN 2 DACA TRAG MAI TARE DE GAZ (4-5000 ROT/MIN) SI NU STIU DACA ESTE NORMAL (AM MAI AVUT O HONDA DE 600 F2 CARE FACA LA FEL)-IN ANUMITE MOMENTE INTRA FOARTE BINE

 

MULTUMIRI ANTICIPATE

in principiu astea nu sunt probleme. vin odata cu km parcursi de bestie.

nu iti face pb .sunnt uzuri normale.

socul e pentru porniri la rece. fiind electronic are un senzor de temp undeva. cat de frig este acolo unde pornesti tu motorul? balbaielile sunt normale. salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu relantiul este absolut normala.

Socul este ca la o anumita temperatura (mica) sa tina motorul turat putin pana se incalzeste si poate sa tina singur relantiul cu amestecul de carburant optim.

problema 2 este des intalnita mai ales ca se stie ca la honda 954 cutia de viteze este una din punctele slabe.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shocul nu este electronic! Este termic si functioneaza pe principiul dilatari la fel ca termostatul.Este un disprozitiv acolo care actioneaza anumite clapete inbogatind amestecul.

Problema din cutie se datoreaza or reglajului incorect de pozitie a pedalei or din componentele interioare(furca selector etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal ca un motor cu compresie mare, facut sa mearga brici la 10-11-15000 RPM sa se balbaie la relanti.

Relantiul este cea mai proasta stare in care merge un motor, e un compromis maxim.

 

PS: Atata timp cat nu moare la relanti, nu e nicio problema. Nicidecum nu trebuie sa te astepti ca sa se tureze de bezmetica la 3000rpm ca la socul manual. :rolleyes:

Referitor la trecerea 1 -> 2, depinde de uleiul din motor, depinde daca sincronizezi tu luatul mainii din gaz cu trasul pedalei in sus, etc.

Stai sa vezi la Yamaha cu e trecerea in 2, zici ca se rupe mobra in doua. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, explicati-mi va rog de ce spuneti ca este 'normal' sa se *balbaie* motorul ? Asta nu e niciodata ceva normal, dupa parerea mea, cu exceptia benzinei de proasta calitate.

Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem).

Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o secunda nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem).

Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o secunda nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare).

De unde ai tras tu concluzia ca la relanti ar fi aprox 1000 de explozii pe secunda?

Modelul in discutie e pe injectie nu pe carburatie.

Si ca sa fiu ontopic eu am vazut hornet 900 nou noutz la care tot asa fluctua relantiul deci presupun ca e destul de normal.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu relantiul vezi sa nu fie un senzor de temperatura cumva, dar mai bine mergi la honda ca nu te costa o avere sa puna cititorul de erori pe ea.

la cutie, poate scapi daca reglezi un pic ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai tras tu concluzia ca la relanti ar fi aprox 1000 de explozii pe secunda?

Touche, 500 :huh: Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touche, 500 :huh: Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis :rolleyes:

Haideti sa o lamurim, 1.000 de rotatii/minut la un motor in 4 timpi nu inseamna 1.000 de explozii/minut, la

un motor in 2 timpi, da

iar acum in legatura cu calculele voastre, impartiti 1.000 la 60 ca sa vedeti cate rotatii/secunda aveti si apoi

impartiti la 2 si aflati si cate explozii/secunda aveti, sper ca am facut putina lumina

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai man, faza cu exploziile pe secunda a fost semi-typo, oricit de bou as fi, rpm inseamna rotations per minute, apai ce motor e ala sa explodeze amestecul de 1400000 de mii de ori pe secunda :huh: Cit despre 500/1000, e bine din cind in cind sa-ti amintesti de clasa a 6-a, detenta, admisie, evacuare, alea-alea. [autocritica]Shame on me, I suck :rolleyes:[/autocritica]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai man, faza cu exploziile pe secunda a fost semi-typo, oricit de bou as fi, rpm inseamna rotations per minute, apai ce motor e ala sa explodeze amestecul de 1400000 de mii de ori pe secunda :huh: Cit despre 500/1000, e bine din cind in cind sa-ti amintesti de clasa a 6-a, detenta, admisie, evacuare, alea-alea. [autocritica]Shame on me, I suck :rolleyes:[/autocritica]

Nimeni nu le stie pe toate, macar stai in banca ta ca te dai de gol

Hai, Asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touche, 500 :huh: Adevarul e c-a trebuit sa ma gindesc o tira sa-mi dau seama ce timpenie am zis :rolleyes:

Ups iar ai dat-o in bara mai baga o fisa poate de data asta iti iese, asa ca indiciu suplimentar iti zic ca motorul in discutie are 4cil linie si e in 4T. Vezi poate acum iti iese nr corect de explozii pe secunda la relanti :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa trecem peste asta, ca se ne piÂşăm unii pe altii ne pricepem foarte bine. Calin, ia si tu aminte, ca te contrai mai demult cu bel-trup si il faceai de căcat. Asta e, nu suntem atoatestiutori, intotdeauna se gaseste cate un domeniu in care sa nu fim foarte bazati. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura problema ar mai putea fi si bujiile, Wizzie are problema asta de cand a schimbat bujiile. La fel se compornta - relantiul instabil. Cum le pune pe cele vechi sta lipit acu la turometru, cum le pune p-astea noi, cum se strica totul. Plus ca nu ii mai trage cum trebuie. Apropos, poate sa fie si de la filtrul de aer, ca si pe ala l-a schimbat si a pus in Champion mai permisiv. Deci orice modificare i-ai adus in ultimul timp verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups iar ai dat-o in bara mai baga o fisa poate de data asta iti iese, asa ca indiciu suplimentar iti zic ca motorul in discutie are 4cil linie si e in 4T. Vezi poate acum iti iese nr corect de explozii pe secunda la relanti :wacko:

Ma gindeam la un singur cilindru cind am zis asta.

 

Hai sa trecem peste asta, ca se ne piÂşăm unii pe altii ne pricepem foarte bine. Calin, ia si tu aminte, ca te contrai mai demult cu bel-trup si il faceai de căcat. Asta e, nu suntem atoatestiutori, intotdeauna se gaseste cate un domeniu in care sa nu fim foarte bazati. :laugh:

Eu cred ca nu e cazul sa ducem discutia mai departe, ca e stupid. Nu stiu cind ati facut voi clasa a 6-a, dar eu am facut-o pe vremea cind se invata despre motoarele cu ardere interna, adiabate si alte alea. Devreme ce am promovat clasa a 6-a stiu ca scinteia se produce odata la 2 rotatii ale vilbrochenului, prima data avem compresie, urmata de scinteie la PMS (da, si acuma o sa-mi ziceti ca nu stiu ce-i ala avans), si a doua oara evacuare. Da' sinteti atit de chititi pe a demonstra ca omu' e prost, ca duceti discutia pina-n pinzele albe, cum ma facea odata unu' analfabet pentru un typo :rock: Disputa mea de atunci cu Belbody s-a datorat faptului ca a avut o exprimare de maistru cu 4 clase, mai ales pentru un om care a terminat facultate de profil, ceea ce mi se pare greu de scuzat. Plus ca eu nu am nici un fel de studii de macenica, e un simplu hobby si in general invat de curiozitate sau de nevoie. Si daca cineva chiar vrea sa ma ia peste picior, ii recomand sa incerce cu ceva mai complex. Scuze de OT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gindeam la un singur cilindru cind am zis asta.

Atunci e si mai grav pt ca te departezi si mai mult de adevar.

Is curios unde ai facut tu clasa a 6-a de ai invatat de adiabate......

 

Eu nu am vrut sa te iau peste picior dar replica ta mi-a adus aminte de un banc pe care l-am primit azidimineata si nu m-am mai putut abtine asa ca il postez aici :laugh:

 

"În avion, un tip cu aere de om respectabil Âşi o fetiță.

Tipul zice:

- Ce-ar fi să stăm de vorbă?, se pare că timpul trece mai repede conversând…

- Bine, zice fetița închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce ați dori să vorbim?

- Păi, zice tipul, o temă interesantă ar fi despre fizica atomică, nu crezi? Âşi surâde superior.

- De acord, dar întâi vreau să vă întreb ceva: o vacă, un cal Âşi o oaie mănâncă acelaÂşi lucru, iarbă, dar oaia face niÂşte excremente ca niÂşte biluțe, vaca o plăcintă, iar calul niÂşte mingi uscate. Cum vă explicați fenomenul?

- Habar n-am, zice ăsta, minunându-se de inteligența fetiței.

- Atunci cum vreți să vorbim de fizică atomică dacă nu Âştiți nici măcar de-un căcat??? "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, nu mai impungeti ca am stricat de tot topicul baiatului cu problemele de ralantiu

Caline, scuza-ne daca am fost rautaciosi, eu am fost un pic, mai am si defecte, nu doar calitati :rock:

In legatura cu problemele, sa revenim la topic

Da-i in gura ca n'are nimic !! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e si mai grav pt ca te departezi si mai mult de adevar.

Ok. Daca nu inteleg nici macar atit scriu cu litere bold de juma de ecran ca sint (cuvant urat). Turatia vilbrohenului 1000 rpm -> 500 de explozii pe minut. Exista o scinteie la 2 ture de vilbrochen. Piston in PMS, admisie, PMI, compresie, PMS, scinteie, detenta, PMI, exavuare, PMS. Adica 2 ture complete, o scinteie. 1000/2 = 500. S-au facut in ultimii ani asa niste descoperiri incit da cumva bujia scinteie pe ciclul de evacuare sau nu stiu eu sa impart 1000 la 2? Ce nu-i corect in ceea ce am scris? N-am nici o problema in a-mi demonstra ca-s timpit, da' macar vreau sa pricep de ce sint :laugh:

 

LE: vorbesc de un singur cilindru, ca sa fie clar.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut si masini noi (productie 2008) noi-noute, la care ralantiul nu sta teapan (variatii de 100 de ture, sa zicem).

Si eu ma ingrijoram ca fraierul ca ralantiul nu sta teapan la Banditul meu, pina am aflat ca la absolut toate e asa. Mi se pare si firesc, relantiul e gindit ca o turatie la care motorul sa mearga cit sa nu se opreasca, e destul de logic ca din cele ~1000 de explozii dintr-o -----> CE ? <------ nu toate sa fie complete si fix in parametri (cel putin la un motor pe carburatie care nu are nici un fel de mijloc de autoreglare).

Citeste cu atentie topicul mai din urma si nu te mai supara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Daca nu inteleg nici macar atit scriu cu litere bold de juma de ecran ca sint (cuvant urat). Turatia vilbrohenului 1000 rpm -> 500 de explozii pe minut. Exista o scinteie la 2 ture de vilbrochen. Piston in PMS, admisie, PMI, compresie, PMS, scinteie, detenta, PMI, exavuare, PMS. Adica 2 ture complete, o scinteie. 1000/2 = 500. S-au facut in ultimii ani asa niste descoperiri incit da cumva bujia scinteie pe ciclul de evacuare sau nu stiu eu sa impart 1000 la 2? Ce nu-i corect in ceea ce am scris? N-am nici o problema in a-mi demonstra ca-s timpit, da' macar vreau sa pricep de ce sint :laugh:

 

LE: vorbesc de un singur cilindru, ca sa fie clar.

 

Acum spui 500 explozii pe minut mai inainte vorbeai de explozii pe secunda . La inceput nu am inteles ce vrei sa spui cu "semi-typo", acum am inteles.

Scanteia pe evacuare e inventata de f mult timp si daca nu ma insel chiar si motorul tau o practica (asta in cazul in care are doar 2 bobine de inductie, nu cunosc in detaliu modelul), dar pe asta nu o contorizam ca e doar scanteie nu si explozie.

Pt un motor 4T 1 cil intr-adevar la 1000rpm are 500 de explozii pe minut.

La motorul in discutie la 1000rpm sunt 2000 de explozii pe minut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...