Sari la conținut

Motociclete Mai Rare La Noi!


Andi
 Share

Postări Recomandate

 

si daca mai vreti rar... aprilia futura.. am vazu doar 1 pana acum...

post-5135-1128251094_thumb.jpg

 

 

Mai e una de vanzare in Targoviste..sau cel putin era acum cateva saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In general Guzzurile sunt rare in Romania.

....ai dreptate !uite una daca nu singura din tara ...care din pacate trebuie sa mearga la vopsit, asa ca ........ne vedem cand se usuca vopseaua! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki B-king a fost prezentat in 2001 la salonul de la Tokio si, desi toata lumea a fost entuziasmata, nu a intrat in productie. Are motorul de la Busa. Poata ca acum, cu aparitia lui gsr 600, va urma si un supernaked de 1300 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confederate f131 hellcat:pretul de peste 60 000 de dolari precum si timpul de livrare al comenzii o fac pasara rara peste tot:e construita in principal din carbon titan si aircraft aluminium.e aparuta prin 2000 parca.

 

 

 

p.s: a vazut cineva in romania o moto guzzi griso?

post-9103-1146650105_thumb.jpg

post-9103-1146650303_thumb.jpg

Editat de allias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti AICI o alta raritate, cu poze si tot ce trebuie: UCIGASUL DE JAPONEZE, BMW K1. Cca 6000 de exemplare au fost produse, considerat prea "radical" pentru un BMW la vremea aia, si cu o estetica ciudata, a fost motocicleta pe care nu a dorit-o nimeni si acum o vor toti... colectionarii, evident! :moto:

 

Pozele sunt pe topicul respectiv, iar la noi in tara sunt doar doua bucati, asta si inca una albastra.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki B-king a fost prezentat in 2001 la salonul de la Tokio si, desi toata lumea a fost entuziasmata, nu a intrat in productie. Are motorul de la Busa. Poata ca acum, cu aparitia lui gsr 600, va urma si un supernaked de 1300 cmc.

 

...avand turbo si scotand 250 de cai... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia moto 6.5

 

Si daca vx800-le nu se incadreaza nicaieri,ce-ar mai fi de spus despre Aprilia MOTO 6.5?Genul care va place sau nu,cale de mijloc nu-i!Creatorul sau,Philippe Starck,a definit-o ca "la moto practique de tous les jours"!

Motor Rotax,monocil. 649cmc,42cp/6250, 5,2mkg/4500,150kg.

Manevrabila dar cu oarece "probleme" la viteza mare!

index2.jpg

 

 

scuza-mi intrebarea....dar, ce inseamna motor ROTAX in viziunea ta?.........din poza postata de tine eu nu vad decat un motor monocilindric clasic (adica cu piston care culiseaza in cilindru)......poate ca ma insel....dar ROTAX, din cate stiu eu, se refera la motorul rotativ inventat de inginerul Wankel, prin anii '50, cu finantare de la NSU si care ii poarta si numele.......

 

....ai dreptate !uite una daca nu singura din tara ...care din pacate trebuie sa mearga la vopsit, asa ca ........ne vedem cand se usuca vopseaua! :moto:

mestere, ziua buna!

e cumva v50 Moto Guzi?

m-ar interesa si pe mine un filtru de aer .....pentru ca la a mea nu-l mai am....asa am cumparat-o.....si imi merge inecat cilindrul din dreapta.....suspectez plutitorul spart ( de fapt, plutitoarele).....am carburatoarele ei originale del'orto de 26mm......de unde dracu' fac rost de piese?.....adica carburatoare cardan, cruci....pe unde are si cate are......sa nu crezi ca nu ma pricep la mecanicarii, dar nu am apucat sa vad...n-am putut intra inca in posesia nici unei documentatii....merci anticipat...!

si daca e sa ma poti ajuta, da-mi un numar de telefon sa ne auzim!

 

....ai dreptate !uite una daca nu singura din tara ...care din pacate trebuie sa mearga la vopsit, asa ca ........ne vedem cand se usuca vopseaua! :ok:

aaaaaaaaaaa..........scuza-ma omule, am citit tarziu......e v65.....oricum, daca ma poti ajuta cu ceva piese.....ti-am zis, in primul rand filtrul de aer....cu carcasa cu tot, pentru ca am impresia ca in el intra si furtunele de la recircularea vaporilor de ulei din motor, ceea ce-i da si un supliment de putere.......io asa stiu.............si asa e si logic.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... salut bogdan ! omule dar ai ceva probleme..ai desfacut carburatorul si e spart plutitorul? daca nu at. mai mult ca sigur e dereglat ,vezi cuiul de dozaj sa fie la adoua crestatura de sus ,iar surupul de aer o tura deschis,vezi si avansul la aprindere care trebuie sa fie de 1mm, iar jocurile la supape 0,15admisie si 0,20evacuare,si distanta electrozi bujii de 0,6mm....daca toate astea nu sunt in regula sa stii ca nu merge prea bine ,mai ales ca tu nu ai nici filtru de aer si furtunele recuperator ulei ,foarte nasol ... daca vrei iti fac un cd cu toate datele pe care le am eu despre guzzi ,si ne intalnim si ti-l dau "" da ma cinstesti"" :moto: si mai stam si de vorba ,eu vin aproape saptamanal in bucuresti ,tel. meu 0746189931...... asa ,an legatura cu piesele ; filtru ulei {tip scurt} cat si filtru aer gasesti la omul asta : ady 0723239917- din targoviste,nu stiu cu aia de la daytona-twins care e treaba nu am incercat,eu mai iau piese de la pepe motor service : antal 0722664298- e din bihor , si acuma am vorbit la constanta la imsat si astept un raspuns de la ei ! daca vrei pana ne intalnim noi spune ce piese vrei ca sa-ti caut codurile la ele ,iar mai jos cateva poze si o parte din documentatie care-ti trebuie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. ti-am facut cd-ul bogdan, asa ca suna-ma sa vedem cand ne intalnim , daca vrei mai multe informatii da si tu un search la www. moto guzzi.it si ai acolo o multime de chestii de vazut :moto: , treaba e sa ai rabdare ,ca sunt multe p-acolo!, :blink: am primit mail-ul de la imsat si zic oamenii aia ca-mi pot aduce piesele care le-am cerut ,dar dureaza pana la doua luni pana le aduc :) numai bine ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha GTS 1000

 

Motocicleta INOVATIE!Se stie ca mai toti designerii incearca sa scape de principala problema a motocicletei,si anume faptul ca furca clasica schimba "unghiurile" in functie de cit e de compresata sau nu la un moment dat!Yamaha a incercat sa atace problema cu gts-ul de 1000 dar cel putin comercial a dat gres!

Cadru "omega",motorul preluat de la Thunderace,1002cmc,4cil.linie,5sup./cil,145cp(?),246kg,frina fata cu un disc central,suspensie fata monobrat.

Am vazut una si pe la noi!

Rightside.jpg

 

Te cred ca ai vazut una si la noi, e singura si e a mea :moto: Ai uitat sa mentionezi injectie electronica, ABS fatza-spate, catalizator, computer de bord si o panoplie intreaga de senzori. Intr-adevar, n-a fost succes comercial, de aceea s-a si sistat demult productia, dar motorul in sine este o uzina impresionanta

post-2608-1146773196_thumb.jpg

post-2608-1146773261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

.. ti-am facut cd-ul bogdan, asa ca suna-ma sa vedem cand ne intalnim , daca vrei mai multe informatii da si tu un search la www. moto guzzi.it si ai acolo o multime de chestii de vazut B) , treaba e sa ai rabdare ,ca sunt multe p-acolo!, :lol: am primit mail-ul de la imsat si zic oamenii aia ca-mi pot aduce piesele care le-am cerut ,dar dureaza pana la doua luni pana le aduc :lol: numai bine ! :blink:

merci, fane, caci vreau sa-ti multumesc si oficial!.............sa vedem acum de unde imi fac rost de un filtru....am apucat sa-i spun ceva italianului.....si a cam pus botu.......sa-mi dai niste adrese exacte de prin italia....poate-l vrajesc.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salut! bogdan cu placere omule... :blink: am sa fac o lista cu ce magazine stiu eu ,dar saptamana asta sunt foarte ocupat prin tara...oricum iti trimit un pm sau un mail ....n-ar strica sa-l intrebam si pe ''axa ''ca el stiu ca era ''rau ''cu italiencele poate are si el ceva legaturi... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salut! bogdan cu placere omule... :lol: am sa fac o lista cu ce magazine stiu eu ,dar saptamana asta sunt foarte ocupat prin tara...oricum iti trimit un pm sau un mail ....n-ar strica sa-l intrebam si pe ''axa ''ca el stiu ca era ''rau ''cu italiencele poate are si el ceva legaturi... B)

ok...........ar fi minunat!...hai ca ne mai auzim la telefon, pana una alta am comandat casca de la dannymotors....de-abia astept sa mi-o aduca! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe

 

...salut! bogdan cu placere omule... :lol: am sa fac o lista cu ce magazine stiu eu ,dar saptamana asta sunt foarte ocupat prin tara...oricum iti trimit un pm sau un mail ....n-ar strica sa-l intrebam si pe ''axa ''ca el stiu ca era ''rau ''cu italiencele poate are si el ceva legaturi... B)

fane.....spune-mi si mie, te rog, un cauciuc 3-50 pe 19" pentru fata pe unde as putea gasi?.....as vrea ceva fara camera, la un pret mai bun.......poate fi si sh......de fapt, cred ca sigur trebuie sa fie sh ca sa fie mai ieftin...... :blink:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-mi intrebarea....dar, ce inseamna motor ROTAX in viziunea ta?.........din poza postata de tine eu nu vad decat un motor monocilindric clasic (adica cu piston care culiseaza in cilindru)......poate ca ma insel....dar ROTAX, din cate stiu eu, se refera la motorul rotativ inventat de inginerul Wankel, prin anii '50, cu finantare de la NSU si care ii poarta si numele.......

 

Motoarele ROTAX sunt motoare fabricate de austrieci Âşi nu au legătură cu motorul Wankel (cu piston rotativ)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele ROTAX sunt motoare fabricate de austrieci Âşi nu au legătură cu motorul Wankel (cu piston rotativ)!

da, am aflat intre timp si vreau sa-mi cer scuze..........am facut o confuzie.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Yamaha szr 660

 

O sportiva cu motor monocilindru!Nu se preteaza la autostrada dar pe sosele serpuite e in mediul ei.Cadru de sportiva,furca inversata,frine brembo...

Monocilindru in patru timpi,doua axe cu came,cinci supape,659cmc,48cp/6500, 5,5mkg/5500,cinci trepte,159kg,165km/h.

inicioGR.jpg

 

la teste in UK s-a ajuns cu ea la 190 km/h. Foarte usor de manevrat. Cu autostrada... daca am mers cu fosta mea Honda NX650 Dominator pe autostrada si n-am avut probleme, io zic ca nici cu asta n-o sa am!

 

Avand in vedere motorul de pe TZR, cuplul pe care il are, io zic ca este ok si la viraje si la mers sportiv! Mai multe detalii pe gugal.com. Cu siguranta o sa vin pe Tunari :crack:

 

Zilele astea am sa perfectez actele si sper ca in max. doua saptamani sa ies cu ea (se pare ca are mici probleme la ambreiaj :P ).

 

 

Bafta!!! :D

post-7202-1156854280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...