Sari la conținut

dc se toceste pneul mai mult pe partea stanga?


Postări Recomandate

salutare.am o pbm ce nu imi da pace.am schimbat de curand pneurile si am obs ca cel de pe fata era foarte tocit pe stanga.mentionez ca am joc la furca la rulmentii jugului(se simte la franare si pe loc cand imipng cu frana apasata).daca dau drumul la ghidon in mers,el se roteste spre dreapta si imi schimba directia motorului catre stanga!rulmentii ar putea cauza toate astea????va rog sa ma ajutati! multumesc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din cate am citit pe'aici pe forum spuse de baietii cu experienta, exista posibilitatea sa iei mai tare curbele la stanga, nefiind atat de preocupat de un slideout pe contrasens. Partea dreapta a cauciucului e posibil sa fie mai putin tocita tocmai datorita virajelor mai prudente la dreapta.

 

E si problema directiei de luat in calcul la tine, dar sunt convins ca nu are un impact atat de mare asupra cauciucurilor tale.. poate doar daca e sasiul stramb si nu calca roata drept.

 

Se pare ca e o chestie intalnita la multi dintre noi.

 

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja al 5-lea om cu gume tocite pe stanga mai mutl decat pe dreapta. Daca faci drumuri lungi, cum drumurile sunt usor inclinate catre margine iar noi mergem pe dreapta, r fi teoretic posibil ca gumele sa se toceasca o idee mai mult pe stanga. Dar sa fie atat de vizibil oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja al 5-lea om cu gume tocite pe stanga mai mutl decat pe dreapta. Daca faci drumuri lungi, cum drumurile sunt usor inclinate catre margine iar noi mergem pe dreapta, r fi teoretic posibil ca gumele sa se toceasca o idee mai mult pe stanga. Dar sa fie atat de vizibil oare?

iti spun ca la mine e foarte vizibil :Pe stanga tocit complet si pe dreapta mai aveam 2 mm.eu ma tem sa nu fie de la directie ;) si eu merg numai pe centru la linia dintre sensuri.e posibil si ce s-a spus mai sus ca se iau mai rapid virajele de stanga,recunosc imi plac mai mult si sunt mai relaxat......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun ca la mine e foarte vizibil :Pe stanga tocit complet si pe dreapta mai aveam 2 mm.eu ma tem sa nu fie de la directie ;) si eu merg numai pe centru la linia dintre sensuri.e posibil si ce s-a spus mai sus ca se iau mai rapid virajele de stanga,recunosc imi plac mai mult si sunt mai relaxat......

pe stanga te inclini mai mult decat pe dreapta si asta o fac 99% din motociclisti si asta din cauza ca in curbele la stanga controlezi mai bine gazul fiind deasupra.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe stanga te inclini mai mult decat pe dreapta si asta o fac 99% din motociclisti si asta din cauza ca in curbele la stanga controlezi mai bine gazul fiind deasupra.

;)

ok asta am inteles.dar dc imi trage intr-o parte?multumesc pt raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca n-ai roata echilibrata? sau poate n-ai vreun capat de ghidon? sau poate ai ceva stramb pe acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e stramba din cadru ...oricum poti sa pui pe cineva sa mearga in spatele tau, cel mai bine intr-o masina ca are vederea mai buna e mai de jos, si incerci sa mergi cat mai drept posibil

 

cineva cu ochiu format o sa observe daca e deplasata din cadru , daca ati observat vreodata la biciclete este foarte des intalnita chestia asta

 

 

sau mai e o posibilitate sa mergi cu ea pe zapada ...si daca lasi 2 urme..;))))......inseamna ca ori mai e un coleg cu tine cu un alt motor.....ori ai tu atas...:))))

 

 

oki

cam asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e stramba din cadru ...oricum poti sa pui pe cineva sa mearga in spatele tau, cel mai bine intr-o masina ca are vederea mai buna e mai de jos, si incerci sa mergi cat mai drept posibil

sper sa nu fie din cadru ;) ,mai stiu de la un amic ca sa vad urmele lasate,e sa trec printr-o balta ceva si sa vad ce urme imi lasa la iesire.am sa incerc asta ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am schimbat eu cauciucul pe fata, pe partea stanga era facut praf, se cunostea clar.

Chestia e ca pe cauciucul de pe spate nu se observau urme de uzura pe stanga, dar cauciucul de pe fata era mult mai vechi decat cel de pe spate, asa ca verifica si anul in care a fost fabricat, cele mai vechi am observat ca se uzeaza destul de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am schimbat eu cauciucul pe fata, pe partea stanga era facut praf, se cunostea clar.

Chestia e ca pe cauciucul de pe spate nu se observau urme de uzura pe stanga, dar cauciucul de pe fata era mult mai vechi decat cel de pe spate, asa ca verifica si anul in care a fost fabricat, cele mai vechi am observat ca se uzeaza destul de repede.

asa e.cel de pe fata era mai vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am observat faza asta. Numai ca la mine s-a tocit cauciucul de pe spate. Chiar ma gandeam ca oul stang e mai greu si daia stau inclinat spre stanga, noroc de guy.til ca mi-a confirmat temerea ;)

E adevarata si faza ca virajul spre stanga il iau mult mai ok, pe cand ala pe dreapta imi sta in gat. Oare cu destul antrenament se trece peste problema? O sa incep sa ma invart in cerc spre dreapta vreo cateva ore pina lesin.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am observat faza asta. Numai ca la mine s-a tocit cauciucul de pe spate. Chiar ma gandeam ca oul stang e mai greu si daia stau inclinat spre stanga, noroc de guy.til ca mi-a confirmat temerea ;)

E adevarata si faza ca virajul spre stanga il iau mult mai ok, pe cand ala pe dreapta imi sta in gat. Oare cu destul antrenament se trece peste problema? O sa incep sa ma invart in cerc spre dreapta vreo cateva ore pina lesin.

Da, se poate. Eu ma inclin mai tare in functie de curba. Sunt curbe in care ma inclin mult mai usor pe dreapta, ma simt mai sigur.

 

Daca te inclini mai mult pe dreapta se va uza mai mult pe dreapta. O perioada ma invarteam in sensuri giratorii, pana cand am observat ca se uzau destul de mult pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca raspunsul cu asfaltul inclinat spre exterior e cel mai corect. Poate nu e vizibil mereu, dar e adevarat. Eu cred ca asta e factorul de tocit pe stanga in proportie de 80%. Plus restul.

ar fi interesant sa intrebam pe cineva care merge in Anglia tot timpul daca il toceste pe dreapta..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat.

Bai, omu asta nu vorbeste prostii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aceeasi buba cu gumele, si am observat ca intr-adevar ma inclin mai mult pe o parte decat pe cealalta ;)

cu trasul intr-o parte, daca nu ii de la furca, ii posibil sa fie chiar de la cauciuc, care nu mai are profilul simetric ;)

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat.

e foarte posibil sa fie si asta la mine am sa masor furca sa vad ce imi iese ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte posibil sa fie si asta la mine am sa masor furca sa vad ce imi iese ;)

 

frate..ce de aberatii ;)

 

deci..eu am trecut prin aceeasi chestie ca si tine , CBRul facea identic si la fel cu ce ai descris tu. rezolvarea a fost in felul urmator:

1.schimbat rulmentii de la roata de pe SPATE (ciudata treaba mai ales ca aveam senzatia ca ar trebui sa fie aia de pe fata nu spatele...dintre cei 3 unul, exact ala de pe partea cu etrierul, era varza)

2. schimbat cauciucul de pe fata si echilibrat

3. reglat din nou suspensia fata ( ce zicea cineva mai sus...chestia cu inaltimea)

 

Astea fiind facute, s-au petrecut urmatoarele schimbari majore: nu mai baltacaie fata, nu mai trage dreapta, se pot lua mainile de pe ea si...merge super drept. Asa ca...spor la schimbat toate astea. Oricum marea schimbare a fost cea data de cauciucul nou, este clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...