gabriel03 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 salutare.am o pbm ce nu imi da pace.am schimbat de curand pneurile si am obs ca cel de pe fata era foarte tocit pe stanga.mentionez ca am joc la furca la rulmentii jugului(se simte la franare si pe loc cand imipng cu frana apasata).daca dau drumul la ghidon in mers,el se roteste spre dreapta si imi schimba directia motorului catre stanga!rulmentii ar putea cauza toate astea????va rog sa ma ajutati! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 salut, din cate am citit pe'aici pe forum spuse de baietii cu experienta, exista posibilitatea sa iei mai tare curbele la stanga, nefiind atat de preocupat de un slideout pe contrasens. Partea dreapta a cauciucului e posibil sa fie mai putin tocita tocmai datorita virajelor mai prudente la dreapta. E si problema directiei de luat in calcul la tine, dar sunt convins ca nu are un impact atat de mare asupra cauciucurilor tale.. poate doar daca e sasiul stramb si nu calca roata drept. Se pare ca e o chestie intalnita la multi dintre noi. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Deja al 5-lea om cu gume tocite pe stanga mai mutl decat pe dreapta. Daca faci drumuri lungi, cum drumurile sunt usor inclinate catre margine iar noi mergem pe dreapta, r fi teoretic posibil ca gumele sa se toceasca o idee mai mult pe stanga. Dar sa fie atat de vizibil oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 Deja al 5-lea om cu gume tocite pe stanga mai mutl decat pe dreapta. Daca faci drumuri lungi, cum drumurile sunt usor inclinate catre margine iar noi mergem pe dreapta, r fi teoretic posibil ca gumele sa se toceasca o idee mai mult pe stanga. Dar sa fie atat de vizibil oare? iti spun ca la mine e foarte vizibil :Pe stanga tocit complet si pe dreapta mai aveam 2 mm.eu ma tem sa nu fie de la directie si eu merg numai pe centru la linia dintre sensuri.e posibil si ce s-a spus mai sus ca se iau mai rapid virajele de stanga,recunosc imi plac mai mult si sunt mai relaxat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 eu cred ca oul tau stang e mai greu si atarna mobra in partea aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Pe cat de oripilant e avataru, pe atat de inutil e raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 iti spun ca la mine e foarte vizibil :Pe stanga tocit complet si pe dreapta mai aveam 2 mm.eu ma tem sa nu fie de la directie si eu merg numai pe centru la linia dintre sensuri.e posibil si ce s-a spus mai sus ca se iau mai rapid virajele de stanga,recunosc imi plac mai mult si sunt mai relaxat...... pe stanga te inclini mai mult decat pe dreapta si asta o fac 99% din motociclisti si asta din cauza ca in curbele la stanga controlezi mai bine gazul fiind deasupra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 pe stanga te inclini mai mult decat pe dreapta si asta o fac 99% din motociclisti si asta din cauza ca in curbele la stanga controlezi mai bine gazul fiind deasupra. ok asta am inteles.dar dc imi trage intr-o parte?multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 pt ca n-ai roata echilibrata? sau poate n-ai vreun capat de ghidon? sau poate ai ceva stramb pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 eu zic ca e stramba din cadru ...oricum poti sa pui pe cineva sa mearga in spatele tau, cel mai bine intr-o masina ca are vederea mai buna e mai de jos, si incerci sa mergi cat mai drept posibil cineva cu ochiu format o sa observe daca e deplasata din cadru , daca ati observat vreodata la biciclete este foarte des intalnita chestia asta sau mai e o posibilitate sa mergi cu ea pe zapada ...si daca lasi 2 urme..)))......inseamna ca ori mai e un coleg cu tine cu un alt motor.....ori ai tu atas...))) oki cam asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Pe cat de oripilant e avataru, pe atat de inutil e raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 11, 2009 Autor Share Postat August 11, 2009 eu zic ca e stramba din cadru ...oricum poti sa pui pe cineva sa mearga in spatele tau, cel mai bine intr-o masina ca are vederea mai buna e mai de jos, si incerci sa mergi cat mai drept posibil sper sa nu fie din cadru ,mai stiu de la un amic ca sa vad urmele lasate,e sa trec printr-o balta ceva si sa vad ce urme imi lasa la iesire.am sa incerc asta ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Cand am schimbat eu cauciucul pe fata, pe partea stanga era facut praf, se cunostea clar. Chestia e ca pe cauciucul de pe spate nu se observau urme de uzura pe stanga, dar cauciucul de pe fata era mult mai vechi decat cel de pe spate, asa ca verifica si anul in care a fost fabricat, cele mai vechi am observat ca se uzeaza destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 11, 2009 Autor Share Postat August 11, 2009 Cand am schimbat eu cauciucul pe fata, pe partea stanga era facut praf, se cunostea clar. Chestia e ca pe cauciucul de pe spate nu se observau urme de uzura pe stanga, dar cauciucul de pe fata era mult mai vechi decat cel de pe spate, asa ca verifica si anul in care a fost fabricat, cele mai vechi am observat ca se uzeaza destul de repede. asa e.cel de pe fata era mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) Si eu am observat faza asta. Numai ca la mine s-a tocit cauciucul de pe spate. Chiar ma gandeam ca oul stang e mai greu si daia stau inclinat spre stanga, noroc de guy.til ca mi-a confirmat temerea E adevarata si faza ca virajul spre stanga il iau mult mai ok, pe cand ala pe dreapta imi sta in gat. Oare cu destul antrenament se trece peste problema? O sa incep sa ma invart in cerc spre dreapta vreo cateva ore pina lesin. Editat August 11, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Si eu am observat faza asta. Numai ca la mine s-a tocit cauciucul de pe spate. Chiar ma gandeam ca oul stang e mai greu si daia stau inclinat spre stanga, noroc de guy.til ca mi-a confirmat temerea E adevarata si faza ca virajul spre stanga il iau mult mai ok, pe cand ala pe dreapta imi sta in gat. Oare cu destul antrenament se trece peste problema? O sa incep sa ma invart in cerc spre dreapta vreo cateva ore pina lesin. Da, se poate. Eu ma inclin mai tare in functie de curba. Sunt curbe in care ma inclin mult mai usor pe dreapta, ma simt mai sigur. Daca te inclini mai mult pe dreapta se va uza mai mult pe dreapta. O perioada ma invarteam in sensuri giratorii, pana cand am observat ca se uzau destul de mult pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) eu cred ca raspunsul cu asfaltul inclinat spre exterior e cel mai corect. Poate nu e vizibil mereu, dar e adevarat. Eu cred ca asta e factorul de tocit pe stanga in proportie de 80%. Plus restul. ar fi interesant sa intrebam pe cineva care merge in Anglia tot timpul daca il toceste pe dreapta.. Editat August 12, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Avand in vedere ca la noi se circula pe dreapta, intotdeauna virajele la stanga sunt mai largi decat cele la dreapta. Drept urmare, vor fi abordate mai "vitejeste". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat. Bai, omu asta nu vorbeste prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaA Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Din cate stiam eu celor care sunt dreptaci le e mult mai usor sa incline motoru mai tare pe stanga si sa-l arda in curbe la stanga, iar celor stangaci invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 si eu am aceeasi buba cu gumele, si am observat ca intr-adevar ma inclin mai mult pe o parte decat pe cealalta cu trasul intr-o parte, daca nu ii de la furca, ii posibil sa fie chiar de la cauciuc, care nu mai are profilul simetric Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 13, 2009 Autor Share Postat August 13, 2009 Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat. e foarte posibil sa fie si asta la mine am sa masor furca sa vad ce imi iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 e foarte posibil sa fie si asta la mine am sa masor furca sa vad ce imi iese frate..ce de aberatii deci..eu am trecut prin aceeasi chestie ca si tine , CBRul facea identic si la fel cu ce ai descris tu. rezolvarea a fost in felul urmator: 1.schimbat rulmentii de la roata de pe SPATE (ciudata treaba mai ales ca aveam senzatia ca ar trebui sa fie aia de pe fata nu spatele...dintre cei 3 unul, exact ala de pe partea cu etrierul, era varza) 2. schimbat cauciucul de pe fata si echilibrat 3. reglat din nou suspensia fata ( ce zicea cineva mai sus...chestia cu inaltimea) Astea fiind facute, s-au petrecut urmatoarele schimbari majore: nu mai baltacaie fata, nu mai trage dreapta, se pot lua mainile de pe ea si...merge super drept. Asa ca...spor la schimbat toate astea. Oricum marea schimbare a fost cea data de cauciucul nou, este clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Nu zice rau ce zice fata asta, dar nu prea are treaba cu tocitu anvelopei. In schimb are treaba cu ce patesc eu mai nou pe mobra, deci sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.