Sari la conținut

Fiti Sinceri ...


shztecker
 Share

Postări Recomandate

Voi astia cu motoare tari si rapide : cat de des le folositi la adevarata lor valoare ? Intreb asta pt ca in cat mai scurt timp sper sa trec de la patru la doo roti si nu-mi dau seama daca merita sa dau bani pe ceva pe care nu il pot folosi nici macar la juma' din putere in mod curent (adica daca merg 90% din timp prin oras). Tre sa precizez ca am o masina destul de sportiva (adica trece de 200 la ora) dar in mod normal nu pot sa merg nici cu 80 ... asa ca: ma gandesc cu sincera tristete ca la motoare, e la fel ... va rog sa va dati cu parerea cunoscatorilor :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tre sa precizez ca am o masina destul de sportiva (adica trece de 200 la ora) dar in mod normal nu pot sa merg nici cu 80 ...
Cu o motocicleta depasesti 200 km/h in timpul in care ajungi cu masina la 80 ,asa ca totul tine de cojones ,ca nu iti trebuie super-mult loc ca sa ii dai o forja scurta :goodposting:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o motocicleta depasesti 200 km/h in timpul in care ajungi cu masina la 80 ,asa ca totul tine de cojones ,ca nu iti trebuie super-mult loc ca sa ii dai o forja scurta :blbl:

hmmmmm .... e o decizie grea .... :lol: .... vreau vuuummmm tare tare :angryfire: ... dar daca pun la socoteala pretu si consumu ... parca mi se taie gazu :goodposting: ... damn ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o motocicleta depasesti 200 km/h in timpul in care ajungi cu masina la 80 ,asa ca totul tine de cojones ,ca nu iti trebuie super-mult loc ca sa ii dai o forja scurta :goodposting:

 

...da-ti mai trebuie si loc de franare!.....

:angryfire: La 90% din rulaj numa' prin oras ...recomand ENDURO si scrii pe ea "supersport" :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte ok cu supersportul in oras. Pe de alta parte, e adevarat ca nu prea poti sa-l folosesti mai deloc la cit poate in oras pt ca e prea periculos. Daca e vb de o motocicleta strict pt oras, si eu zic ca merge mai bine un naked.

 

CBR 900 XX

 

:goodposting:

Nu voiai sa zici cumva 1100 XX ??

Aia nu e supersport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimik sportiva in oras ...daca vrei sa o folosesti la adevarata valoare te duci pe autostrada sau pe tunari ....in buc stai calm orice motor ai avea ca sa nu ajungi la accidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmmm .... e o decizie grea .... :blbl: .... vreau vuuummmm tare tare :angryfire: ... dar daca pun la socoteala pretu si consumu ... parca mi se taie gazu :goodposting: ... damn ....

 

Auzi daca vrei sa ajungi la stiri, ia-ti o vitezana pt. oras, daca nu ia-ti ceva semi enduro (ex: Suzuki DR). Oricum e mult mai manevrabila in locuri strimte decit oricare alta de viteza si o poti urca si cobori dupa borduri cu usurinta, sa nu mai vorbim de gropi. Asta e parerea mea

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi in oras, o moto de viteza nu va aduce manevrabilitatea ceruta.

De exemplu un GS se descurca in spatii strimte mai bine decit XX-ul meu: are raza de bracare mai mica, e mai ingust si nu se infige prea tare.

Daca vrei sa vezi ce inseamna o moto mare si grea prin oras iti recomand sa incerci un superbike de 900-1000 prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte ok cu supersportul in oras. Pe de alta parte, e adevarat ca nu prea poti sa-l folosesti mai deloc la cit poate in oras pt ca e prea periculos. Daca e vb de o motocicleta strict pt oras, si eu zic ca merge mai bine un naked.

:goodposting:

Nu voiai sa zici cumva 1100 XX ??

Aia nu e supersport.

 

Nu sunt de aceeasi parere cu tine. 900RR-ul care l-am avut (temporar) se descurca foarte bine ... in afara orasului! unde poti sa dezlantui motorul... In oras trebuie sa mergi foarte subturat... o parte din concentrare o "fura" acceleratia, trebuie sa fii atent tot timpul cat gaz ii dai sa nu fuga spatele.

Mainile iarasi au de suferit; greutatea corpului se lasa pe ele, iar in oras ambreiajul este folosit mult mai des - rezulta probleme pentru mana stanga (asa s-a intamplat la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut ciudat ca 900RR-ul avea ambreiajul pe cablu. De obicei moto mari au ambreiaj hidraulic, care ajuta sa nu oboseasca mina.

Oricum, pentru oras scuterele sint facute. Exceleaza la manevrabilitate pe loc si viteze mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras daca vrea muschiu tau ....poti sa mergi cu ce vrei: sport, foarte sport, atv, cross etc.

Oricum in oras dupa max 20km faci o pauza.....asta daca mergi cu motoru' intr-o directie, cu un scop.

Asa ca nu ai cum sa obosesti, obosesti daca te dai mai mult de 100km (asta la motorul meu).

 

Problema principala e alta:- ai asfalt bun in orasul tau?; sau n-ai deloc?

(ex. am fost in Buzau cu motoru' saptamana trecuta si ..... pe sub pasaje capcane adevarate...si un asfalt peticit in 20 de nuanta si materiale. Sa mergi cu un sport prin Buzau 90% !!!!?!?!)

 

Drumurile nostre sunt de maro . Cred 80% din drumurile nationale, sau daca mergi cu o sportva sau sport-turing (cazu meu) pe drumuri judetene iti blestemi zilelele dupa 100km....da tot mergi!

 

Ideea ....e alta .....suntem tampiti! Eu acum vreau un bandt de 1200, de ce ?..de tampit!

 

Concluzia mea......cine nu e tampit se face endurist! Sper sa ma vindec de tampela!

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting: ...sa inteleg ca eu pic bine in impartirea asta :lol:

 

In ordinea eficientei in realitatea romaneasca, aici incluzand oras/asfalt/gropi/borduri/aglomeratie/mers zilnic la munca/drum lung, pasager, bagaje, DN, European,Judetean, drum forestier, drum de tara ( aveti rude la tara ? ) , in opinia mea ar fi urmatorul:

 

1. Enduro (stradal/rally/touring/supermoto)

2. -

3. -

4. -

5.Naked normal de strada

6-

7-

8-

9-

10-sport touring sau cruiser/chopper

11-

12-

13-

14-

15-

.

.

.

.

 

20- supersport

 

Pe spatiile libere puteti inscrie orice model care are cate ceva in comun din mai multe categorii.

 

Si mie imi place acceleratia dementiala a unei sportive , comoditatea unui sport-touring daca ai drum cu asfalt bun, senzatia oferita de un cruiser la 60 kmh admirand peisajul, adrenalina oferita de un enduro pur-sange alergand la 60 kmh prin padure samd. Dar pentru ca traiesc in RO si nu imi permit decat o singura motocicleta, raman la enduro stradal :blbl: , care are cate putin din toate in ea.

 

 

 

Mai departe fiecare isi alege ce vrea, oricum ele ne aleg pe noi si nu invers :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras daca vrea muschiu tau ....poti sa mergi cu ce vrei: sport, foarte sport, atv, cross etc.

Oricum in oras dupa max 20km faci o pauza.....asta daca mergi cu motoru' intr-o directie, cu un scop.

Asa ca nu ai cum sa obosesti, obosesti daca te dai mai mult de 100km (asta la motorul meu).

 

Era vorba de a-ti obosi mana stanga din cauza folosirii intensive a ambreiajului, respectiv oboseala datorata variatiilor mari si dese ale sarcinii pe maini. Si nu iti trebuie 100 de km pentru asta - eu fac cam 25-30 km pe zi in Bucuresti de acasa la munca si inapoi, si daca prind sa folosesc ambreiajul mai mult de 10-15 minute continu imi amorteste incheietura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orasu: Bucuresti ... asa ca si gropi :blbl: ; fac intre 30 si 60 km pe zi (mai exact voi face 60 daca ma mut ....hmmm ...oare pe linia de centura, printre tiruri demente, nu se poate forja ?...ca as putea sa ocolesc si pe acolo). Chestia e ca ma enerveaza si la masina mea de 130 de cai si 1000 kg ca bag picioru in gaz pana la podea si tot mi se pare slaba in acceleratie(mai ales la viteze mai mari...ca de pe loc pleaca bine)... si speram sa rezolv problema asta daca trec la doua roti :lol: . Pe de alta parte, si io sunt idiot si nu prea ma incanta ideea de enduro... ma gandeam mai curand la o honda cbr 600 rr second hand sau ... poate un suzuki gs 500 f nou... dar tare mi-e teama ca o sa ma plictisesc de cea din urma foarte repede ...(simt asta de acum ... si inca n-am carnetu :box: ). Si, desigur, ar mai fi o mica problema: NU-MI PLACE SA MERG ABSOLUT DELOC CU MASINA :angryfire: si speram sa o dau pe moto full-time ... adica si iarna (fac orice... imi iau lanturi sau cauciuce cu tepi)... of of ...probleme,probleme.... :goodposting:

 

Suzuki dr z400e arata chiar bine ... dar cel mai rau ma ingrijoreaza la enduro-urile astea ca au un singur cilindru ... cat de fiabile sunt (de 4 ori mai putin fiabile decat cele cu 4 :pow: ) ??? Nu vreau sa ii refac motorul la fiecare 20.000 km ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...