TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ambreiajul. Ori este fara freeplay la maneta,cablu,comanda blocata ori asta a fost ultima strigare. Demontat,evaluat,schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ce este freeplay la maneta ca nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Maneta trebuie sa aiba putin joc sus, sa nu fie stransa la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 acum stiu ce este freeplay'ul ms. am dus-o azi la service si abea pe saptamana viitoare imi poate spune ce are ideea este ca baietii de acolo nu au mai intalnit problema, ei spuneau ca ar fi ceva la legatura dintre motor si cutie dar ce este exact nu stiu. saptamana viitoare revin sa va spun de la ce este. pana atunci asfalt uscat pt toti motociclistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cum adica nu au mai intalnit ambreiaj care patineaza? Cam singura legatura dintre motor si cutie e tot ambreiajul, defapt coroana dintata a oalei de ambreiaj dar e greu sa se rupa dintii aia si daca ar fi asta ar troncani destul de urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Verifica si piulita de la pinionul mic de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 exact asa am patit si eu, mai exact nu am avut piulita de la pionionul mic si dupa cativa km a sarit si s-a futu axul pe care era pinionul(s-a dus filetul axului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 la prima vedere nu au luat in calcul ambreiajul si dece spun asta ca atunci cand este pe liber sau intreapta nu se modifiva zgomotul si nici nu apar mici vibratii chiar daca tii mana pe capacul de la ambreiaj nu simti nimic, dar vom vedea ce este cand il vor desface. eu ma mai gandesc sa nu fie pinionul de atac cel care angreneaza cu coroana ca inainte sa moara sa auzit cateva secunde ca si cum ar patina rotile dintate, dar eu zic ca se simtea in motor nu in cutie si un pic de experienta in mecanica am si eu un pic. ce ma supara mai mult pe mine este ca acum stau la bloc si nu il pot desface eu si trebuie sa apelez la diversi "macelari" dar sper ca vor avea grija de el :-) inca o intrebare la 3oooo km ce ulei sa folosrsc 10w40 sau 15w50. va multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu am patit in toamna de mi s-a desfacut oala ambreajului cu totul. Am crezut ca mi-a murit ambreajul, pana am desfacut capacul si am ramas mut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 si cat tea costat reparatia. atrebuit sa schimbi oala cu tot cu coroana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salut, asta a fost motocicleta mea anul trecut din aprilie pana in decembrie. La mine a mers impecabil, nu am avut nici o problema. Nu are bube ascunse sau altceva. Motocicleta este impecabila din punct de vedere tehnic. Cel mai probabil este ambreiajul daca zici ca nu cupleaza..du-te la un mecanic bun care este in tema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutare,as vrea sa va intreb daca aveti de vanzare un far dreapta la un yamaha R6 2001,va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutare,as vrea sa va intreb daca aveti de vanzare un far dreapta la un yamaha R6 2001,va multumesc anticipat Nu prea le gasesti separat...doar provenite dintr-un accident, nu se pot desparti cele 2 faruri decat prin rupere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 si cat tea costat reparatia. atrebuit sa schimbi oala cu tot cu coroana? Am montat-o la loc si aia a fost Nu si-a facut uzura nicaieri, doar s-a desfacut. Cum a reusit asta, inca nu-mi explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am faruri Yamaha R6 2003-2005. Cel din dreapta are sticla crapata. Se poate decapsula si pusa alta, sau folosita cealalta pentru un alt far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax. exact asa am patit si eu, mai exact nu am avut piulita de la pionionul mic si dupa cativa km a sarit si s-a futu axul pe care era pinionul(s-a dus filetul axului) exact aceeasi problema am si eu, te rog spune-mi si mie cum ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 pui alta piulita noua strangi cu simt si pui picatura pe filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 problema la mine e ca pinionul a ras tot filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax. Sa nu cumva sa sudezi pe ax ... ca e foarte greu un nene sa il faca perfect centrat ... Pui si refaci filetul ... si alta piulita ... Cum a spus colegul .. picatura ... eventual dai o gaura si pui o piedica/stift sa nu se slabeasca ... si esti fericit. eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta La rece se tureaza cu cateva sute in plus e normal ... si apoi dupa 40 grade apa revine ... Dar cand e calda ... ?!?! Calda , adica dupa L0 , la 40 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 am obs ca si atuncea face si ca idee stiu ca pana dupa 40 grade ii mai turata, dar inca un minut sau 2 nu am cronometrat inca, cand o accelerez urca mai usor inca cateva sute si apoi is revine, cred ca mai bine filmez si va arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sa nu cumva sa sudezi pe ax ... ca e foarte greu un nene sa il faca perfect centrat ... Pui si refaci filetul ... si alta piulita ... Cum a spus colegul .. picatura ... eventual dai o gaura si pui o piedica/stift sa nu se slabeasca ... si esti fericit. La rece se tureaza cu cateva sute in plus e normal ... si apoi dupa 40 grade apa revine ... Dar cand e calda ... ?!?! Calda , adica dupa L0 , la 40 grade. canelurile de pe ax sunt in perfecta stare doar partea de filet este foarte avariat practic nu mai exista, voi pune pinion nou si bucsa sudat sa tina pinionul sa nu ieasa afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Cum crezi ... Trebuie sa fie facut cu simt ... Dupa pinion .. e piulita ... si nu strica o siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 deci nu are nimeni o sticla de far dreapta pentru yamaha R6 2001 ??? va rog frumos sau de unde as putea comanda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 La dezmambrari ai incercat ? Sunt destui pe aici ... Sau poti cautabla tine in oras pe cineva ce lucreaza mase plastice si i-ti improvizeaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.