Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Nu este o regula universal valabila.

Temperatura mediului,a motorului,umiditatea,presiunea admosferica calitatea benzinei,poate influenta o pornire..de aceea nu seamna o pornire cu alta.

Pur si simplu adaptezi shocul cerintelor de moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles. La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia. Nu stiu daca este bine sau rau....Cand este frig afara, nu trebuie trasa deloc. Doar socul la maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia. Nu stiu daca este bine sau rau....Cand este frig afara, nu trebuie trasa deloc. Doar socul la maxim

Este normal si chiar necesar.

Motoarele pe carburatie, la temperaturi mari, se evapora benzina din carburatoare in airbox,,asa ca prima pornire este foarte bogata,de aceea este necesar sa se deschida putin acceleratia pentru un aport de oxigen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea, regula este ca atunci cand este mai cald afara, indiferent daca motorul este rece sau cald, trebuie sa trag putin acceleratia.

 

 

Mai tragi si socul sau doar acceleratia ?

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai tragi si socul sau doar acceleratia ?

Da, socul, intotdeauna cand este motorul rece, indiferent de temperatura de afara. Acceleratia + soc, doar cand este cald afara. Dar nu intotdeauna. Prima data incerc doar cu soc si daca nu porneste din prima, trag putin acceleratia si porneste imediat.

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire, am gasit in cadru 2 suruburi rupte in urma unui accident de la vechiul proprietar, pana acum credeam ca sunt de la crashpad-uri dar am vazut in postul #2729 ca ele sunt mai jos, oricum par cam mici suruburile alea rupte pt crashpad-uri. Atasez si o poza ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc.

 

 

6dv1xu.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesat cineva de un radiator+termocupla+ventilator de R6 2001? PM


» Post actualizat in 09 Sep 2014 20:17

Am o nelamurire, am gasit in cadru 2 suruburi rupte in urma unui accident de la vechiul proprietar, pana acum credeam ca sunt de la crashpad-uri dar am vazut in postul #2729 ca ele sunt mai jos, oricum par cam mici suruburile alea rupte pt crashpad-uri. Atasez si o poza ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc.

 

 

6dv1xu.jpg

 

 

nu sunt de la suportul pt amortizor ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal si chiar necesar.

Motoarele pe carburatie, la temperaturi mari, se evapora benzina din carburatoare in airbox,,asa ca prima pornire este foarte bogata,de aceea este necesar sa se deschida putin acceleratia pentru un aport de oxigen.

Imi cer scuze daca ma bag aiurea in acest topic, eu am fost sfatuit sa NU fac asta niciodata, in momentul pornirii nefiind presiune de ulei.

Va rog sa ma lamuriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschis putin gazul nu inseamna turat in rosu... ci doar pana in max 2-3000 rpm. In cazul explicat de TNG, la carburatoarele vacuumatice la pornire prin "deschiderea gazului" de fapt se suplimenteaza aerul, pentru a "dilua" vaporii de benzina din filtrul de aer (datorati evaporarii benzinei din carburatoare in primele 5-10 min dupa oprirea motorului fierbinte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschis putin gazul nu inseamna turat in rosu... ci doar pana in max 2-3000 rpm. In cazul explicat de TNG, la carburatoarele vacuumatice la pornire prin "deschiderea gazului" de fapt se suplimenteaza aerul, pentru a "dilua" vaporii de benzina din filtrul de aer (datorati evaporarii benzinei din carburatoare in primele 5-10 min dupa oprirea motorului fierbinte).

Nu ma refeream la turat in rosu, ma refeream strict la a tine cat de putin acceleratia deschisa in momentul in care apesi ignitionul.

In rest, am inteles punctul de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce probleme are acest model ? La ce ar trebui sa ma uit cand cumpar un R6 04-05 ?

Pai ori 2004 ori 2005 ... ele in mare sunt la fel si difera mult ... daca intelegi.Modelul 2004 a avut probleme cu bobinele de fabrica ... 2005 nu a avut aceasta problema... in ambele cazuri verificarea se face ca la oricare alta motocicleta ... cred ca motorul 5SL a fost unul foarte reusit si nu are probleme majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce se aprinde becul rosu de la ulei(si palpaie iconita de ulei) dupa ce plec de pe loc si schimb la turatii mai mari ? am verificat si uleiul este ok

Pune ulei mai mult in baie.

R6 are senzor de nivel nu de presiune.

Daca tot face trebuie demontat senzorul curatat..sau inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...