Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Raspunsul meu nu este in ideea de a contrazice pe cineva.Am raspuns din ce stiu legat de subiect,in plus eu si Jagi ne cunoastem asa ca nu este loc de cearta.

Este bun un chimist intre noi ,dar pentru intrebarea de avans intr-un motor nu te prea ajuta chimia...poate fizica si termodinamica ca si stinta, dar cel mai mult ingineria mecanica,iar ca tuning...experienta.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu deranjez va pot spune si eu cate ceva despre ceea ce am citit...

 

Benzina cu CO ridicata, pe langa faptul ca rezista mai bine la autoaprindere (detonatii), expandeaza mai mult si incinge mai putin. Tocmai de aceea, pentru a beneficia de plusul de energie, avansul trebuie sau mai bine zis poate fi marit. Cat anume exact... este greu decis, tuningul avansului se face pe bancul dyno, unde operatorul verifica curba puterii, verifica amestecul si asculta aparitia detonatiilor.

 

Marirea compresiei are ca rezultat ridicarea temperaturii, lucru ce necesita micsorarea avansului...

 

In general tuningul este mai degaba arta decat stiinta exacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am achizitionat un r6 din 2004 luna trecuta si de cand l-am luat pana acum am apucat sa ma dau o singura saptamana aprox. 500 km, ieri dupa ce am urcat o panta si apoi am coborat-o (specific: eram 2 insi pe motor, in urcare nu l-am fortat ca eram si in oras, insa in coborare am folosit frana de motor treapta a2a aprox la 4000 ture si frana) dupa zece minute de mers lejer treapta a3a cu maxim 40 km/h la schimbarea treptei a2a motorul se accelera in gol fara sa traga deloc, nivelul uleiului este la maxim. am oprit motorul am verificat cablul de ambreiaj insa era ok. cu motorul oprit am bagat a1a si nu cupla deloc, cutia se aude ca schimba toate treptele insa nu pleaca de pe loc e ca si cum as fi pe neutru tot timpul , specific ca am pus mana pe ambreiaj si era foarte incins. cand am achizitionat motor mergea tot impecabil. va rog spuneti-mi daca stiti de la ce ar putea fi, sunt terminat nu stiu de ce sa ma apuc si nu stiu ce ar putea fi. multumesc anticipat pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum stiu ce este freeplay'ul ms. am dus-o azi la service si abea pe saptamana viitoare imi poate spune ce are :( ideea este ca baietii de acolo nu au mai intalnit problema, ei spuneau ca ar fi ceva la legatura dintre motor si cutie dar ce este exact nu stiu. saptamana viitoare revin sa va spun de la ce este. pana atunci asfalt uscat pt toti motociclistii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica nu au mai intalnit ambreiaj care patineaza? Cam singura legatura dintre motor si cutie e tot ambreiajul, defapt coroana dintata a oalei de ambreiaj dar e greu sa se rupa dintii aia si daca ar fi asta ar troncani destul de urat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la prima vedere nu au luat in calcul ambreiajul si dece spun asta ca atunci cand este pe liber sau intreapta nu se modifiva zgomotul si nici nu apar mici vibratii chiar daca tii mana pe capacul de la ambreiaj nu simti nimic, dar vom vedea ce este cand il vor desface. eu ma mai gandesc sa nu fie pinionul de atac cel care angreneaza cu coroana ca inainte sa moara sa auzit cateva secunde ca si cum ar patina rotile dintate, dar eu zic ca se simtea in motor nu in cutie si un pic de experienta in mecanica am si eu un pic. ce ma supara mai mult pe mine este ca acum stau la bloc si nu il pot desface eu si trebuie sa apelez la diversi "macelari" dar sper ca vor avea grija de el :-)

 

inca o intrebare la 3oooo km ce ulei sa folosrsc 10w40 sau 15w50. va multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, asta a fost motocicleta mea anul trecut din aprilie pana in decembrie. La mine a mers impecabil, nu am avut nici o problema. Nu are bube ascunse sau altceva. Motocicleta este impecabila din punct de vedere tehnic. Cel mai probabil este ambreiajul daca zici ca nu cupleaza..du-te la un mecanic bun care este in tema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,as vrea sa va intreb daca aveti de vanzare un far dreapta la un yamaha R6 2001,va multumesc anticipat :)

Nu prea le gasesti separat...doar provenite dintr-un accident, nu se pot desparti cele 2 faruri decat prin rupere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cat tea costat reparatia. atrebuit sa schimbi oala cu tot cu coroana?

Am montat-o la loc si aia a fost :) Nu si-a facut uzura nicaieri, doar s-a desfacut. Cum a reusit asta, inca nu-mi explic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax.



exact asa am patit si eu, mai exact nu am avut piulita de la pionionul mic si dupa cativa km a sarit si s-a futu axul pe care era pinionul(s-a dus filetul axului)

exact aceeasi problema am si eu, te rog spune-mi si mie cum ai rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura



intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax.

 

Sa nu cumva sa sudezi pe ax ... ca e foarte greu un nene sa il faca perfect centrat ...

 

Pui si refaci filetul ... si alta piulita ...

 

Cum a spus colegul .. picatura ... eventual dai o gaura si pui o piedica/stift sa nu se slabeasca ... si esti fericit.

 

eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura

 

intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta

La rece se tureaza cu cateva sute in plus e normal ... si apoi dupa 40 grade apa revine ...

 

Dar cand e calda ... ?!?! Calda , adica dupa L0 , la 40 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am obs ca si atuncea face



si ca idee stiu ca pana dupa 40 grade ii mai turata, dar inca un minut sau 2 nu am cronometrat inca, cand o accelerez urca mai usor inca cateva sute si apoi is revine, cred ca mai bine filmez si va arat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu cumva sa sudezi pe ax ... ca e foarte greu un nene sa il faca perfect centrat ...

 

Pui si refaci filetul ... si alta piulita ...

 

Cum a spus colegul .. picatura ... eventual dai o gaura si pui o piedica/stift sa nu se slabeasca ... si esti fericit.

 

La rece se tureaza cu cateva sute in plus e normal ... si apoi dupa 40 grade apa revine ...

 

Dar cand e calda ... ?!?! Calda , adica dupa L0 , la 40 grade.

canelurile de pe ax sunt in perfecta stare doar partea de filet este foarte avariat practic nu mai exista, voi pune pinion nou si bucsa sudat sa tina pinionul sa nu ieasa afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...