JAGI Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ce se intampla aici cu TNG, Ryalex si Jagi o sa iasa un battle de toata frumusetea dar cu toate astea am si eu o intrebare la posesorii de R6 2003 - 2004 sau cei ce sunt in masura sa raspunda la intrebarea / intrebarile mele. Aveam un gand sa imi schimb furca normala cu un USD. Ce ma intereseaza pe mine. Ce furca USD se potriveste (probabil ca cea de R6 2005, dar am inteles ca se poate pune si de R1 2003 - 2004, ar trebui sa fiu sigur pentru a veni la fel si contactul, in pozitia lui actuala) si ce trebuie schimbat cu totul, jugul superior, inferior, etrieri dar nu sunt sigur daca si roata fata cu discurile. Pe langa asta, cam le ce costa sa ma astept? sau decat sa fac toata chestia asta, il vand, mai pun niste bani si imi iau unul 2007, R6, bineinteles. Astept cu nerabdare raspunsurile voastre Va multumesc!! Decit sa dai sute de euro pt furci intoarse, mai bine mai pui o mica diferentza si-ti iei un 2006 macar. 2008 ar fi ideal. Ai rabdare un sezon, stringe banul, si fa marele salt calitativ. In afara de furci, 2007 are si alte "mici"imbunatatiri, si aici nu ma refer la putere. Nu iese nici un flame, am pus intrebarea referitoare la cifrele octanice /avans aprindere, sa testez cunostintele riderilor, TNG , care e o autoritate, s-a grabit cu raspunsul si i-a linistit pe toti. Eu am crescut avansul cu circa 6% intre 8 si 14 000tr/min, de la deschiderea TPS-ului peste 58%. Pusa pe Dyno, R1 meu urca sensibil mai rapid in ture. Nu powercommanderul face minuni, e mult mai importanta harta de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Stiu pe cineva care vinde furca fata + roata + discuri + etriere + aripa + semighidoane 500 euro R6 2007 Referitor la cifre octanice, sunt operator chimist. Editat Mai 10, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Raspunsul meu nu este in ideea de a contrazice pe cineva.Am raspuns din ce stiu legat de subiect,in plus eu si Jagi ne cunoastem asa ca nu este loc de cearta. Este bun un chimist intre noi ,dar pentru intrebarea de avans intr-un motor nu te prea ajuta chimia...poate fizica si termodinamica ca si stinta, dar cel mai mult ingineria mecanica,iar ca tuning...experienta. Editat Mai 10, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Daca nu deranjez va pot spune si eu cate ceva despre ceea ce am citit... Benzina cu CO ridicata, pe langa faptul ca rezista mai bine la autoaprindere (detonatii), expandeaza mai mult si incinge mai putin. Tocmai de aceea, pentru a beneficia de plusul de energie, avansul trebuie sau mai bine zis poate fi marit. Cat anume exact... este greu decis, tuningul avansului se face pe bancul dyno, unde operatorul verifica curba puterii, verifica amestecul si asculta aparitia detonatiilor. Marirea compresiei are ca rezultat ridicarea temperaturii, lucru ce necesita micsorarea avansului... In general tuningul este mai degaba arta decat stiinta exacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salut, am achizitionat un r6 din 2004 luna trecuta si de cand l-am luat pana acum am apucat sa ma dau o singura saptamana aprox. 500 km, ieri dupa ce am urcat o panta si apoi am coborat-o (specific: eram 2 insi pe motor, in urcare nu l-am fortat ca eram si in oras, insa in coborare am folosit frana de motor treapta a2a aprox la 4000 ture si frana) dupa zece minute de mers lejer treapta a3a cu maxim 40 km/h la schimbarea treptei a2a motorul se accelera in gol fara sa traga deloc, nivelul uleiului este la maxim. am oprit motorul am verificat cablul de ambreiaj insa era ok. cu motorul oprit am bagat a1a si nu cupla deloc, cutia se aude ca schimba toate treptele insa nu pleaca de pe loc e ca si cum as fi pe neutru tot timpul , specific ca am pus mana pe ambreiaj si era foarte incins. cand am achizitionat motor mergea tot impecabil. va rog spuneti-mi daca stiti de la ce ar putea fi, sunt terminat nu stiu de ce sa ma apuc si nu stiu ce ar putea fi. multumesc anticipat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ambreiajul. Ori este fara freeplay la maneta,cablu,comanda blocata ori asta a fost ultima strigare. Demontat,evaluat,schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ce este freeplay la maneta ca nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Maneta trebuie sa aiba putin joc sus, sa nu fie stransa la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 acum stiu ce este freeplay'ul ms. am dus-o azi la service si abea pe saptamana viitoare imi poate spune ce are ideea este ca baietii de acolo nu au mai intalnit problema, ei spuneau ca ar fi ceva la legatura dintre motor si cutie dar ce este exact nu stiu. saptamana viitoare revin sa va spun de la ce este. pana atunci asfalt uscat pt toti motociclistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cum adica nu au mai intalnit ambreiaj care patineaza? Cam singura legatura dintre motor si cutie e tot ambreiajul, defapt coroana dintata a oalei de ambreiaj dar e greu sa se rupa dintii aia si daca ar fi asta ar troncani destul de urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Verifica si piulita de la pinionul mic de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 exact asa am patit si eu, mai exact nu am avut piulita de la pionionul mic si dupa cativa km a sarit si s-a futu axul pe care era pinionul(s-a dus filetul axului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 la prima vedere nu au luat in calcul ambreiajul si dece spun asta ca atunci cand este pe liber sau intreapta nu se modifiva zgomotul si nici nu apar mici vibratii chiar daca tii mana pe capacul de la ambreiaj nu simti nimic, dar vom vedea ce este cand il vor desface. eu ma mai gandesc sa nu fie pinionul de atac cel care angreneaza cu coroana ca inainte sa moara sa auzit cateva secunde ca si cum ar patina rotile dintate, dar eu zic ca se simtea in motor nu in cutie si un pic de experienta in mecanica am si eu un pic. ce ma supara mai mult pe mine este ca acum stau la bloc si nu il pot desface eu si trebuie sa apelez la diversi "macelari" dar sper ca vor avea grija de el :-) inca o intrebare la 3oooo km ce ulei sa folosrsc 10w40 sau 15w50. va multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu am patit in toamna de mi s-a desfacut oala ambreajului cu totul. Am crezut ca mi-a murit ambreajul, pana am desfacut capacul si am ramas mut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 si cat tea costat reparatia. atrebuit sa schimbi oala cu tot cu coroana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salut, asta a fost motocicleta mea anul trecut din aprilie pana in decembrie. La mine a mers impecabil, nu am avut nici o problema. Nu are bube ascunse sau altceva. Motocicleta este impecabila din punct de vedere tehnic. Cel mai probabil este ambreiajul daca zici ca nu cupleaza..du-te la un mecanic bun care este in tema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutare,as vrea sa va intreb daca aveti de vanzare un far dreapta la un yamaha R6 2001,va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutare,as vrea sa va intreb daca aveti de vanzare un far dreapta la un yamaha R6 2001,va multumesc anticipat Nu prea le gasesti separat...doar provenite dintr-un accident, nu se pot desparti cele 2 faruri decat prin rupere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 si cat tea costat reparatia. atrebuit sa schimbi oala cu tot cu coroana? Am montat-o la loc si aia a fost Nu si-a facut uzura nicaieri, doar s-a desfacut. Cum a reusit asta, inca nu-mi explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am faruri Yamaha R6 2003-2005. Cel din dreapta are sticla crapata. Se poate decapsula si pusa alta, sau folosita cealalta pentru un alt far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax. exact asa am patit si eu, mai exact nu am avut piulita de la pionionul mic si dupa cativa km a sarit si s-a futu axul pe care era pinionul(s-a dus filetul axului) exact aceeasi problema am si eu, te rog spune-mi si mie cum ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 pui alta piulita noua strangi cu simt si pui picatura pe filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 problema la mine e ca pinionul a ras tot filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, acum am ajuns de la service au gasit pinionul mic de lant sarit si piulita lipsa problema este ca s-a stricat filetul axului, cei de la service au zis sa schimbam pinionul ca oricum este foarte uzat si apoi sa faca o bucsa si sa o sudeze de ax. Sa nu cumva sa sudezi pe ax ... ca e foarte greu un nene sa il faca perfect centrat ... Pui si refaci filetul ... si alta piulita ... Cum a spus colegul .. picatura ... eventual dai o gaura si pui o piedica/stift sa nu se slabeasca ... si esti fericit. eu am folosit o filiera si cu un suport mai ciudat si am refacut filetul + alt surub pe masura intre timp am o dilema pt cei cu modelul 2007, am obs la al meu daca il pornesc(indiferent ca este cald sau rece motorul) ajunge relantiul la 1350~1450 ceva de genu, dar daca o turez urca in 2000, dupa vreo 2 minute nu mai exista efectul acesta La rece se tureaza cu cateva sute in plus e normal ... si apoi dupa 40 grade apa revine ... Dar cand e calda ... ?!?! Calda , adica dupa L0 , la 40 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.