Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Dar problema cea mai mare nu este ca motocicleta nu mai prinde 299... Marea tragedie este faptul ca inca nu mi-a reamintit domnul @cmd ca motocicleta mea are cadrul stramb, ca sunt un pericol public mai ceva ca Denis... asta ma ingrijoreaza (glumeam, no offence)

Aici te contrazic, am dat jos carenele laterale si am scos suruburile ce tin radiatorul pentru a-l putea muta. E mult mai simplu dupa parerea mea

Eu mi-am spus o parere ,buna rea.. Dar oricum incearca sa speli filtru de aer ..mie numi statea cum trebuie la relantiu din cauza lui cand se incalzea motoru ii trebuia mai mult aer si fiind inbacsit facea urat..! nu mergea rotund

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in stanga bordului ai doua butoane.le tii apasata si pui contactul...intri in meniu si iti dai injectoarele mai jos....o sa traga ca o gaina lesinata si scazi si consumul.

cand vrei sa ii dai top-speed le dai inapoi.

investitie 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am eu o toba de r6 2004 noua,sta prin pod de vreo.....4 ani !!! daca mai vrei 0766858383

multumesc frumos...dar am gasit in Bucuresti si dupa ce am gasit m-am hotarat ca nu o sa o mai inmatriculez.....oscilez intre un r6 2008 si un R1 2009....nu prea se potriveste echipamentul cu motocicleta avand in vedere ca sunt de valoare apropiata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat chiulasa jos , dusa la atelierul care se ocupa de asa ceva, verificat acolo, si dupaia facut lista de cumparaturi. Cam scump insa. Numai manopera de reparatie a chiulasei e minim 1000ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti sa dai jos chiuloasa, demontezi supapele, le cureti frumos la polizor cu perie de sarma (sa nu fie prea tare) pana stralucesc apoi le faci scaunele cu pasta speciala. montezi totul la loc exact in ordinea in care erau si va fi mult mai bine ca inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti sa dai jos chiuloasa, demontezi supapele, le cureti frumos la polizor cu perie de sarma (sa nu fie prea tare) pana stralucesc apoi le faci scaunele cu pasta speciala. montezi totul la loc exact in ordinea in care erau si va fi mult mai bine ca inainte

Am inteles de la cineva ca ori sunt segmentii ori trebuie schimbat capacul blocului motor......are vreo legatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei segmentii se uzeaza oarecum egal, adica ar fi trebuit sa ai cam aceeasi compresie pe toti cilindrii. Trebuie sa cureti supapele cu pasta speciala pentru asa ceva, orice mecanic auto ar trebui sa stie sa faca asta, nu e mare inginerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei segmentii se uzeaza oarecum egal, adica ar fi trebuit sa ai cam aceeasi compresie pe toti cilindrii. Trebuie sa cureti supapele cu pasta speciala pentru asa ceva, orice mecanic auto ar trebui sa stie sa faca asta, nu e mare inginerie.

Nu te supara pe mine dar am de facut o remarca/completare la povatele tale. Tu ai auzit vre-o data de "scaun supapa"? De "simering supapa"? Cum poti spune ca iei supapa la perie si freci scaunul de la supapa cu pasta si este totul gata? O sa il faci pe omul asta sa cheltuie o gramada de bani pe garnituri si pasta de lustruit iar rezultat o sa fie CLAR 0. Ai barem idee ce toleranta are o supapa in semering? ... sau ce toleranta are o supapa la scaun? ... eu iti zic doat atat ce stiu din date sigure din industria auto (sunt inginer la PTO fabrica de motoare Ford Romania Craiova), toleranta la semeringuri este de maxim 1 zecime micron ce poate permine sa se formeze pelicula de ulei pentru ungere. Toleranta la scaun/supapa este de 8 sutimi de micron asta datorita faptului ca nu se poate obtine o toleranta mai mica (zero este idealul absolut).Si toate astea valabile la motoare ce tureaza maxim 6700 ture... un motor face cam cu 10.000 mai mult ... sunt niste calcule care se fac in functie de turatie si toleranta pentru a observa daca abaterea de la toleranta maxima poate afecta functionarea motorului ... dar gandestete ca o toleranta de 1 zecime pe semering la 16.000 deschideri pe minut creaza o presiune foarte mare pe acel semering si il va face sa cedeze foarte repede. Nu te mai arunca in afirmatii aiurea pentru ca de aceea nu toata lumea poate rectifica o chiuloasa si deaceea exista kit de reparatie ce se traduce prin alezare/inbucsare si nu frecare cu pasta a supapelor.... asta se face ca sa iei calamina de pe ele nu ca sa repari o chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar, eu am incercat sa-i dau o solutie mai ieftina omului, care am aplicat-o de multe ori si a mers de fiecare data. Nu am zis ca rezultatele sunt mai bune fata de metoda alezare/imbucsare care sa fim seriosi... nu merita investitia. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa! Daca citim cu atentie omul a scris ca nu mai are compresie pe 2 cilindrii, nu a spus nimic de consum de ulei (simptoma a simeringurilor si ghidurilor uzate).

 

Sunt aproape sigur ca nu ar plati nimeni o manopera de 10 milioane + piese ca sa refaca o chiuloasa de R6... e mult mai rentabil sa cumperi alta SH, sau alt motor.

 

P.S. La 16 000 rpm, o supapa nu are 16 000 deschideri..

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar, eu am incercat sa-i dau o solutie mai ieftina omului, care am aplicat-o de multe ori si a mers de fiecare data. Nu am zis ca rezultatele sunt mai bune fata de metoda alezare/imbucsare care sa fim seriosi... nu merita investitia. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa! Daca citim cu atentie omul a scris ca nu mai are compresie pe 2 cilindrii, nu a spus nimic de consum de ulei (simptoma a simeringurilor si ghidurilor uzate).

 

Sunt aproape sigur ca nu ar plati nimeni o manopera de 10 milioane + piese ca sa refaca o chiuloasa de R6... e mult mai rentabil sa cumperi alta SH, sau alt motor.

 

P.S. La 16 000 rpm, o supapa nu are 16 000 deschideri..

Ai dreptate fiind motor in 4 timpi are 8000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.Sunt proaspat propietar de R6 `05 si am nevoie de o informatie.... sunt incepator si as vrea sa caut un compromis pentru a-mi usura acomodarea pe motor.Am citit peste tot cum trebuie sa ma comport ca incepator si cred ca m-am cam grabit cu alegerea unui ss dar ma stiu o persoana cumpatata si matura ,lucru care ma face sa cred ca nu o sa imi fie greu sa ma stapanesc.Ce doresc eu sa aflu de la voi ... cei care aveti idee despre aceste motoare .. se poate cobora puterea cu un power comander? ... sau se poate slabii asa de mult cablu de acceleratie in cat sa nu tureze mai mult de 6-7-8 mii? Cred ca mi-ar fi mult mai bine asa pentru primul an.

Salut! eu in primele luni imi setasem beculetul de avertizare schimbare treapta sa clipoceasca la 9-10 K ,asta sa imi atraga atentia ca am depasit limita stabilita.asta paote fi o solutie!

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...