OnuAdrian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Dar problema cea mai mare nu este ca motocicleta nu mai prinde 299... Marea tragedie este faptul ca inca nu mi-a reamintit domnul @cmd ca motocicleta mea are cadrul stramb, ca sunt un pericol public mai ceva ca Denis... asta ma ingrijoreaza (glumeam, no offence) Aici te contrazic, am dat jos carenele laterale si am scos suruburile ce tin radiatorul pentru a-l putea muta. E mult mai simplu dupa parerea mea Eu mi-am spus o parere ,buna rea.. Dar oricum incearca sa speli filtru de aer ..mie numi statea cum trebuie la relantiu din cauza lui cand se incalzea motoru ii trebuia mai mult aer si fiind inbacsit facea urat..! nu mergea rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 in stanga bordului ai doua butoane.le tii apasata si pui contactul...intri in meniu si iti dai injectoarele mai jos....o sa traga ca o gaina lesinata si scazi si consumul. cand vrei sa ii dai top-speed le dai inapoi. investitie 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 vrea cineva placute de frana ferodofdb605p platinum? se potrivesc pe r6 din 99 pina in 2004 75 ron setul detalii pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs27flo Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Cumpar toba STOC r6 2003-2005 sau inchiriez pt o zi de Rar. salut,am eu o toba de r6 2004 noua,sta prin pod de vreo.....4 ani !!! daca mai vrei 0766858383 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 salut,am eu o toba de r6 2004 noua,sta prin pod de vreo.....4 ani !!! daca mai vrei 0766858383 multumesc frumos...dar am gasit in Bucuresti si dupa ce am gasit m-am hotarat ca nu o sa o mai inmatriculez.....oscilez intre un r6 2008 si un R1 2009....nu prea se potriveste echipamentul cu motocicleta avand in vedere ca sunt de valoare apropiata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 sal imi poate spune cineva de ce am compresia scazuta pe carburatorul 1 si 2 am undeva la 4.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Supapele din chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 pai si ce ar trebui schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Dat chiulasa jos , dusa la atelierul care se ocupa de asa ceva, verificat acolo, si dupaia facut lista de cumparaturi. Cam scump insa. Numai manopera de reparatie a chiulasei e minim 1000ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Sau poti sa dai jos chiuloasa, demontezi supapele, le cureti frumos la polizor cu perie de sarma (sa nu fie prea tare) pana stralucesc apoi le faci scaunele cu pasta speciala. montezi totul la loc exact in ordinea in care erau si va fi mult mai bine ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Guma mea Cam Porno ) Ieri l-am bagat la Hibernat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Am doua furrune taiate pe partea stanga, jos, sub(langa) un vas care are si un nivel. Nu pot sa pun poze ca-s pe telefon. De la ce sa fie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 radiator/supraplin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Banuiam ca este un supraplin dar nu eram sigur. Meeci frumos!! Saptamana faina sa aveti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Sau poti sa dai jos chiuloasa, demontezi supapele, le cureti frumos la polizor cu perie de sarma (sa nu fie prea tare) pana stralucesc apoi le faci scaunele cu pasta speciala. montezi totul la loc exact in ordinea in care erau si va fi mult mai bine ca inainte Am inteles de la cineva ca ori sunt segmentii ori trebuie schimbat capacul blocului motor......are vreo legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 de obicei segmentii se uzeaza oarecum egal, adica ar fi trebuit sa ai cam aceeasi compresie pe toti cilindrii. Trebuie sa cureti supapele cu pasta speciala pentru asa ceva, orice mecanic auto ar trebui sa stie sa faca asta, nu e mare inginerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 de obicei segmentii se uzeaza oarecum egal, adica ar fi trebuit sa ai cam aceeasi compresie pe toti cilindrii. Trebuie sa cureti supapele cu pasta speciala pentru asa ceva, orice mecanic auto ar trebui sa stie sa faca asta, nu e mare inginerie. Nu te supara pe mine dar am de facut o remarca/completare la povatele tale. Tu ai auzit vre-o data de "scaun supapa"? De "simering supapa"? Cum poti spune ca iei supapa la perie si freci scaunul de la supapa cu pasta si este totul gata? O sa il faci pe omul asta sa cheltuie o gramada de bani pe garnituri si pasta de lustruit iar rezultat o sa fie CLAR 0. Ai barem idee ce toleranta are o supapa in semering? ... sau ce toleranta are o supapa la scaun? ... eu iti zic doat atat ce stiu din date sigure din industria auto (sunt inginer la PTO fabrica de motoare Ford Romania Craiova), toleranta la semeringuri este de maxim 1 zecime micron ce poate permine sa se formeze pelicula de ulei pentru ungere. Toleranta la scaun/supapa este de 8 sutimi de micron asta datorita faptului ca nu se poate obtine o toleranta mai mica (zero este idealul absolut).Si toate astea valabile la motoare ce tureaza maxim 6700 ture... un motor face cam cu 10.000 mai mult ... sunt niste calcule care se fac in functie de turatie si toleranta pentru a observa daca abaterea de la toleranta maxima poate afecta functionarea motorului ... dar gandestete ca o toleranta de 1 zecime pe semering la 16.000 deschideri pe minut creaza o presiune foarte mare pe acel semering si il va face sa cedeze foarte repede. Nu te mai arunca in afirmatii aiurea pentru ca de aceea nu toata lumea poate rectifica o chiuloasa si deaceea exista kit de reparatie ce se traduce prin alezare/inbucsare si nu frecare cu pasta a supapelor.... asta se face ca sa iei calamina de pe ele nu ca sa repari o chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) nu ma supar, eu am incercat sa-i dau o solutie mai ieftina omului, care am aplicat-o de multe ori si a mers de fiecare data. Nu am zis ca rezultatele sunt mai bune fata de metoda alezare/imbucsare care sa fim seriosi... nu merita investitia. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa! Daca citim cu atentie omul a scris ca nu mai are compresie pe 2 cilindrii, nu a spus nimic de consum de ulei (simptoma a simeringurilor si ghidurilor uzate). Sunt aproape sigur ca nu ar plati nimeni o manopera de 10 milioane + piese ca sa refaca o chiuloasa de R6... e mult mai rentabil sa cumperi alta SH, sau alt motor. P.S. La 16 000 rpm, o supapa nu are 16 000 deschideri.. Editat Octombrie 16, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 nu ma supar, eu am incercat sa-i dau o solutie mai ieftina omului, care am aplicat-o de multe ori si a mers de fiecare data. Nu am zis ca rezultatele sunt mai bune fata de metoda alezare/imbucsare care sa fim seriosi... nu merita investitia. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa! Daca citim cu atentie omul a scris ca nu mai are compresie pe 2 cilindrii, nu a spus nimic de consum de ulei (simptoma a simeringurilor si ghidurilor uzate). Sunt aproape sigur ca nu ar plati nimeni o manopera de 10 milioane + piese ca sa refaca o chiuloasa de R6... e mult mai rentabil sa cumperi alta SH, sau alt motor. P.S. La 16 000 rpm, o supapa nu are 16 000 deschideri.. Ai dreptate fiind motor in 4 timpi are 8000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Salutare la toata lumea.Sunt proaspat propietar de R6 `05 si am nevoie de o informatie.... sunt incepator si as vrea sa caut un compromis pentru a-mi usura acomodarea pe motor.Am citit peste tot cum trebuie sa ma comport ca incepator si cred ca m-am cam grabit cu alegerea unui ss dar ma stiu o persoana cumpatata si matura ,lucru care ma face sa cred ca nu o sa imi fie greu sa ma stapanesc.Ce doresc eu sa aflu de la voi ... cei care aveti idee despre aceste motoare .. se poate cobora puterea cu un power comander? ... sau se poate slabii asa de mult cablu de acceleratie in cat sa nu tureze mai mult de 6-7-8 mii? Cred ca mi-ar fi mult mai bine asa pentru primul an. Salut! eu in primele luni imi setasem beculetul de avertizare schimbare treapta sa clipoceasca la 9-10 K ,asta sa imi atraga atentia ca am depasit limita stabilita.asta paote fi o solutie! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Caut Urmatoarele : - Jamba Fata (poate sa fie fara amortizoare) - Juguri - Faruri - Semi Ghidon Dreapta - Radiator Pentru Yamaha R6 2007 Astept Oferte : 0767269440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Accident frontal? Sper ca tu esti ok... Bafta la reparatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Daca e cineva interesat : de vanzare Yamaha R6 2007 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-r6-din-2007-544719.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 pentru fanii Yamaha daca e careva interesat e de vanzare....nu o folosesc pentru ca imi este mare,pm pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Ce banuti este vesta??da-mi rasp sau lasa-mi nr tau de tel in prv..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.