Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Pune Two Brothers si o sa te indragostesti.

gusturi bune.

intr-a pe youtube:

mivv carbon gp (sunet gros de jos si foarte puternic,esti magnet de garda'' cun zice un tov de al meu)

mivv titan (e galagioasa dupa 3000rpm si are o tonalitate mai ridicata decat Mivv gp dar pe decelerare tot le vibreaza geamurile vecinilor).

two bros e bestiala dar nu pt modelul 03-05....sunet gros dar arata urat pe moto asta.si doar de carbon se merita inrest am avut eu aluminiu si nu m-au satisfacut.

 

btw. cine imi vinde niste furtune racing de pompa RADIALA?? le pun pe r6 2005 dar se potrivesc de la multe alte moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E considerata normala de catre ecologisti. Motivul functionarii la temperaturi ridicate e pt o ardere cit mai completa a gazelor. Ideal ar fi sa functioneza la un 80-90grd, pe autostrada, temp nu trece de 85grd. Pune-i un intrerupator electric la ventilator, poti deschide si manual racirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o intrebare .Are un prieten yamaha yzf r6 2006 si-a montat acuma o toba sport full two brothers ,dar are o problema ,cand e rece variaza la relantiu se tureaza scade pana ajunge la 40 de grade .Dupa ce a ajuns la 40 C merge rotund motoru nu se mai 'chinuie' .Porneste si greu uneori ,uneori o ia la sfert de buton .(si cu vechea toba pornea greu uneori)Daca stie cineva din ce cauza si cum se poate rezolva .Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E considerata normala de catre ecologisti. Motivul functionarii la temperaturi ridicate e pt o ardere cit mai completa a gazelor. Ideal ar fi sa functioneza la un 80-90grd, pe autostrada, temp nu trece de 85grd. Pune-i un intrerupator electric la ventilator, poti deschide si manual racirea.

 

Am pus eu un buton in paralel cu senzorul si cand il inchid, scade ralantiul, se aprinde in bord becul rosu de temp si arata 128grade :) . Ventilatoarele se invart. Am folosit un fir cam gros, ca nu aveam altul. Sa fie asta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu un buton in paralel cu senzorul si cand il inchid, scade ralantiul, se aprinde in bord becul rosu de temp si arata 128grade :) . Ventilatoarele se invart. Am folosit un fir cam gros, ca nu aveam altul. Sa fie asta cauza?

ventilatoarele sint comandate de un releu cu 4 fire, firul care da comanda de inchidere a circuitului electric al alimentarii ventilatoarelor merge in ECU, care pune acel fir la masa(ground). De la acel fir trebuie tras un fir derivatie care va trece prin intrerupatorul manual tot spre ground(minus).

» Post actualizat in 18 Jun 2014 15:11

oricum, esti curajos daca faci asemenea modificari fara un studiu prealabil, asa se bulesc de regula calculatoarele. Cum ai tras tu firul, suntezi senzorul de temp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.....vin si eu cu cateva intrebari.....

care este viteza optima de coaziera la r6 pentru un consum optim?

ce consum aveti la mobrele voastre?

ce presiune folositi in anvelope?

si inca ceva... motoreta asta nu are buton de avarii?

Editat de Micul Printz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti se pare asa ciudat?pur si simplu vreau sa vad cat se poate. . . . se poate merge si linistit cu un r6,nu trebuie nesparat sa merg supresturat si cu viteza ametitoare

merg tare unde este cazu,unde nu merg linistit. . . poate daca ar fi mai multi asa nu ne-am mai vedea la tv numai in accidente........deci fi on topic te rog daca faci obiectul intrebarii bine daca nu asta este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ventilatoarele sint comandate de un releu cu 4 fire, firul care da comanda de inchidere a circuitului electric al alimentarii ventilatoarelor merge in ECU, care pune acel fir la masa(ground). De la acel fir trebuie tras un fir derivatie care va trece prin intrerupatorul manual tot spre ground(minus).

» Post actualizat in 18 Jun 2014 15:11

oricum, esti curajos daca faci asemenea modificari fara un studiu prealabil, asa se bulesc de regula calculatoarele. Cum ai tras tu firul, suntezi senzorul de temp.

 

Am tot intrebat pe net si unii ziceau intr-un fel, altii in alt fel. Asa ca am luat in calcul si parerea mea si am ales sa pun asa. Releul este prin zona seii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti se pare asa ciudat?pur si simplu vreau sa vad cat se poate. . . . se poate merge si linistit cu un r6,nu trebuie nesparat sa merg supresturat si cu viteza ametitoare

merg tare unde este cazu,unde nu merg linistit. . . poate daca ar fi mai multi asa nu ne-am mai vedea la tv numai in accidente........deci fi on topic te rog daca faci obiectul intrebarii bine daca nu asta este

Stiu ce zici, am trecut si eu prin asta, era in 2005 toamna cind mi-am luat 600rr 2003. Mergeam ca idiotul pe A2 pina la Lehliu si inapoi, cu diferite viteze de croaziera, ca sa vad cit consuma. Sute de kilometri alergati aiurea, fara nici o finalizare. Cu ce ma ajuta in mod real daca stiam ca la 100km/h consuma 5l , la 130km/h consuma putin peste 6l, la 150-160km/h trecea de 9l? La 130km/h ma lua somnul, mergeam ca idiotul doar ca sa ma aflu in treaba. Cu masina ajungeam mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.....vin si eu cu cateva intrebari.....

care este viteza optima de coaziera la r6 pentru un consum optim?

ce consum aveti la mobrele voastre?

ce presiune folositi in anvelope?

si inca ceva... motoreta asta nu are buton de avarii?

eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002

 

La a mea nu o las sa scada sub 8k rot/min. Cel mai bine merge intre 8k si 10k. E un pic mai ridicat consumul dar am observat ca merge cel mai bine asa si prefer sa consume mai mult decat sa o omor. Daca vroiam economie imi luam touring. 6k rot/min e putin pt un motor de turatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ?

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...