Teddydk Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Salut baieti, am un r6 2005, nu mai porneste... bag cheia in contact, pun pe pozitia on(switch killer on), nu se aude pompa de benzina, si la temperatura motor imi apare HI, am tot discutat cu alti baieti, carora le multumesc( tng, papuk, etc), dau la automat degeaba...am scos mufa de la sensorul de temperatura(sub rampa de injectii mai spre mifloc, daca l-am nimerit...) am dat cu un spray pe el si la fel...am verificat cum am stiut cablurile de la IMMO spre ecu, nu am vazut nimic, mai putin o mufa care este ascunsa in cadru..., nici nu stiu ce sa mai zic/fac, ideea este ca...din spusele baietilor am nevoie de :ecu, immo, chei etc, prima varianta ar fi daca ma ajuta vreunul din voi sa probez cu alt ecu/cdi sa vad macar daca dispare HI de la temperatura, a doua varianta, cumpar: ecu+chei+immobilizator+ce mai e nevoie...HELP...sper ca exprimarea a fost ok...(nu cautati greseli gramaticale etc...) ) HELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Daca e ECU-ul, cumeri de pe ebay un ecu de State, care nu are immobiliser si costa mult mai ieftin. Instalatia electrica a motoretei tale se adapteaza la acel ECU in mai putin de 10minute, fara a taia nici un fir, se schimba doar niste contacte, ordinea lor mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Pune Two Brothers si o sa te indragostesti. gusturi bune. intr-a pe youtube: mivv carbon gp (sunet gros de jos si foarte puternic,esti magnet de garda'' cun zice un tov de al meu) mivv titan (e galagioasa dupa 3000rpm si are o tonalitate mai ridicata decat Mivv gp dar pe decelerare tot le vibreaza geamurile vecinilor). two bros e bestiala dar nu pt modelul 03-05....sunet gros dar arata urat pe moto asta.si doar de carbon se merita inrest am avut eu aluminiu si nu m-au satisfacut. btw. cine imi vinde niste furtune racing de pompa RADIALA?? le pun pe r6 2005 dar se potrivesc de la multe alte moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 salut. la cate grade porneste ventilatorul la o r6 99-02? 105-107 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 105-107 nu-i cam mare temperatura asta de deschidere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 E considerata normala de catre ecologisti. Motivul functionarii la temperaturi ridicate e pt o ardere cit mai completa a gazelor. Ideal ar fi sa functioneza la un 80-90grd, pe autostrada, temp nu trece de 85grd. Pune-i un intrerupator electric la ventilator, poti deschide si manual racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 stiu de intrerupator, ms fain jagi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Salut am o intrebare .Are un prieten yamaha yzf r6 2006 si-a montat acuma o toba sport full two brothers ,dar are o problema ,cand e rece variaza la relantiu se tureaza scade pana ajunge la 40 de grade .Dupa ce a ajuns la 40 C merge rotund motoru nu se mai 'chinuie' .Porneste si greu uneori ,uneori o ia la sfert de buton .(si cu vechea toba pornea greu uneori)Daca stie cineva din ce cauza si cum se poate rezolva .Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Powercommander, sau resoftare ECU, si merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Pune Two Brothers si o sa te indragostesti. Ai perfecta dreptate ... de la sec 35 e demential.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 dezmembreaza cineva vreun r6 2003-2005 pe aici am nevoie de un semighidon stinga si un radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) care sunt caracteristicile bateriei(intensitate/dimensiune)? Merci!! Editat Iunie 17, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 E considerata normala de catre ecologisti. Motivul functionarii la temperaturi ridicate e pt o ardere cit mai completa a gazelor. Ideal ar fi sa functioneza la un 80-90grd, pe autostrada, temp nu trece de 85grd. Pune-i un intrerupator electric la ventilator, poti deschide si manual racirea. Am pus eu un buton in paralel cu senzorul si cand il inchid, scade ralantiul, se aprinde in bord becul rosu de temp si arata 128grade . Ventilatoarele se invart. Am folosit un fir cam gros, ca nu aveam altul. Sa fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Ai gresit unde l-ai pus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Am pus eu un buton in paralel cu senzorul si cand il inchid, scade ralantiul, se aprinde in bord becul rosu de temp si arata 128grade . Ventilatoarele se invart. Am folosit un fir cam gros, ca nu aveam altul. Sa fie asta cauza? ventilatoarele sint comandate de un releu cu 4 fire, firul care da comanda de inchidere a circuitului electric al alimentarii ventilatoarelor merge in ECU, care pune acel fir la masa(ground). De la acel fir trebuie tras un fir derivatie care va trece prin intrerupatorul manual tot spre ground(minus). » Post actualizat in 18 Jun 2014 15:11 oricum, esti curajos daca faci asemenea modificari fara un studiu prealabil, asa se bulesc de regula calculatoarele. Cum ai tras tu firul, suntezi senzorul de temp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) salut.....vin si eu cu cateva intrebari..... care este viteza optima de coaziera la r6 pentru un consum optim? ce consum aveti la mobrele voastre? ce presiune folositi in anvelope? si inca ceva... motoreta asta nu are buton de avarii? Editat Iunie 18, 2014 de Micul Printz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Pt consum optim iti iei masina diesel. Cum vine asta? Iei R6 si vrei consum optim? Ce-o fi in capul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 ce ti se pare asa ciudat?pur si simplu vreau sa vad cat se poate. . . . se poate merge si linistit cu un r6,nu trebuie nesparat sa merg supresturat si cu viteza ametitoare merg tare unde este cazu,unde nu merg linistit. . . poate daca ar fi mai multi asa nu ne-am mai vedea la tv numai in accidente........deci fi on topic te rog daca faci obiectul intrebarii bine daca nu asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Am si eu o intrebare ... cat consuma Aventadoru`l la mers linistit pe circuit in timpul unei curse auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 ventilatoarele sint comandate de un releu cu 4 fire, firul care da comanda de inchidere a circuitului electric al alimentarii ventilatoarelor merge in ECU, care pune acel fir la masa(ground). De la acel fir trebuie tras un fir derivatie care va trece prin intrerupatorul manual tot spre ground(minus). » Post actualizat in 18 Jun 2014 15:11 oricum, esti curajos daca faci asemenea modificari fara un studiu prealabil, asa se bulesc de regula calculatoarele. Cum ai tras tu firul, suntezi senzorul de temp. Am tot intrebat pe net si unii ziceau intr-un fel, altii in alt fel. Asa ca am luat in calcul si parerea mea si am ales sa pun asa. Releul este prin zona seii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 ce ti se pare asa ciudat?pur si simplu vreau sa vad cat se poate. . . . se poate merge si linistit cu un r6,nu trebuie nesparat sa merg supresturat si cu viteza ametitoare merg tare unde este cazu,unde nu merg linistit. . . poate daca ar fi mai multi asa nu ne-am mai vedea la tv numai in accidente........deci fi on topic te rog daca faci obiectul intrebarii bine daca nu asta este Stiu ce zici, am trecut si eu prin asta, era in 2005 toamna cind mi-am luat 600rr 2003. Mergeam ca idiotul pe A2 pina la Lehliu si inapoi, cu diferite viteze de croaziera, ca sa vad cit consuma. Sute de kilometri alergati aiurea, fara nici o finalizare. Cu ce ma ajuta in mod real daca stiam ca la 100km/h consuma 5l , la 130km/h consuma putin peste 6l, la 150-160km/h trecea de 9l? La 130km/h ma lua somnul, mergeam ca idiotul doar ca sa ma aflu in treaba. Cu masina ajungeam mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 salut.....vin si eu cu cateva intrebari..... care este viteza optima de coaziera la r6 pentru un consum optim? ce consum aveti la mobrele voastre? ce presiune folositi in anvelope? si inca ceva... motoreta asta nu are buton de avarii? eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 cine imi vinde si mie un amortizor de ghidon pt un r3 03-05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002 La a mea nu o las sa scada sub 8k rot/min. Cel mai bine merge intre 8k si 10k. E un pic mai ridicat consumul dar am observat ca merge cel mai bine asa si prefer sa consume mai mult decat sa o omor. Daca vroiam economie imi luam touring. 6k rot/min e putin pt un motor de turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ? Editat Iunie 23, 2014 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.