dori_x Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Desfa carburatoarele, sau mergi cu ele la cineva care se pricepe, sa verifice suruburile de mixtura. Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer. Cu ce sunt eu nedumerit: - la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina. - suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture. Bujiile sunt cam negre spre ude.... » Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41 Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Baieti stiti pe cineva care colanteaza moto tot caut pe net de ceva timp si nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Baieti stiti pe cineva care colanteaza moto tot caut pe net de ceva timp si nu am gasit nimic doar in BV daca te intereseaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer. Cu ce sunt eu nedumerit: - la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina. - suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture. Bujiile sunt cam negre spre ude.... » Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41 Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS Cred ca in sfarsit, am descoperit cauza simptomelor motocicletei mele (lipsa puterii la turatii pana la 4000 si inecarea in mers, pe la 3500-4000). Cu aceasta ocazie, am descoperit ca nu am acele de dozaj originale, acele "jet needle". Am gasit undeva ca siguranta trebuie pusa la a 2-a liniuta de SUS IN JOS. Eu le aveam puse la a 2-a, de jos in sus...(din 6). Prin urmare, debit de benzina mai mare la turatie mica, iar aer, putin (cel putin, dupa logica mea), de asta se ineca. La turatie mai mare, primea si aer suficient si se comporta bine. Acum, dupa cativa km facuti, vad ca se comporta bine. Fara "senzatie de inecare" Suruburile de mixtura, STAS, am inteles ca trebuie sa fie deschise 2,5 ture Editat Iulie 26, 2014 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Editat Iulie 28, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Fa-i o auto-diagnoza (gasesti in manual cum sa faci asta)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini. Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo... Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte. Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini. Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo... Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte. Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna. Mi-e greu sa cred ca e senzorul, ca nu am umblat la ea. In schimb, eu folosesc buton pt actionarea mai devreme a ventilatoarelor, si pe caldurile astea, le tin pornite mai mult. Poate asta sa imi afecteze bateria? Am observat ca atunci cand o turez, creste intensitatea farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Citeste manualul de reparatie, so probabil vei observa ca eroarea 12 afisata inseamna problema explicate de TNG. El asa a facut, a citit manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Am citit stai linistit. Daca ar fi eroarea de la senzor, nu cred ca as putea sa circul cu ea. Am pornit-o mai tarziu de 3 ori si nu a mai avut nici o problema. O sa verific diseara senzorul, sa fiu sigur ca e ok. Si cand voi face rost de un multimetru, voi verifica si bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 ce cabluri trec prin colierul patrat din stanga suportului metalic de far, la o r6 99-2002? (colierul e sub ceasurile de bord) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 ce cabluri trec prin colierul patrat din stanga suportului metalic de far, la o r6 99-2002? (colierul e sub ceasurile de bord) poate te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 pare a fi cablul M, dar nu imi dau seama care e cand ma uit la moto. daca e cel cu mufa mare dreptunghiulara in care intra cablurile de la far cu relee si bordul, nu prea vine la mine, ori l-am trecut eu prin alta parte, ori nu e ala. colierul dreptunghiular l-am incercuit in poza de mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Ma poate ajuta cineva cu o problema similara cu cea din clip ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 De ceva timp am o problema. Sau momentan nu este o problema dar sper sa nu recidiveze in una. Dimineata cand o pornesc, o las sa se incalzeazsca pana la 40-45 de grade si apoi o iau batraneste spre munca pana se mai incalzeste motorul putin. Dupa 1 km maxim apare un bazait constant care dispare ori daca merg asa o portiune de drum ori daca opresc si pornesc din nou motorul. Cred( asta este doar o presupunere) ca bazaitul se "activeaza" daca merg cu ea subturata sau daca franez si apas abreiajul cand motorul este sub 2000 de ture. Dar in principiu, nu stiu sigur ce il declansaza. Nu stiu exact nici de unde se aude. Dimineata mai tot timpul sunt pe fuga si nu opresc sa verific iar daca merg cu ea asa, oricum dispare de la sine pana ajung la munca. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salut baieti. Am si eu o problema si nu stiu daca este pura coincidenta sau e alta problema ...am un R6 2005 la care am schimbat bujiile NGK CR10EK (astea erau pe ea) cu unele NGK Iridium CR10EIX (6482) cumparate noi. Dupa 20-30 km motorul a inceput sa mearga in 3 .. am dedus ca ar fi una din bobine .. date jos si masurate sus 0.8 toate iar masurate jos 1 > 6.02 , 2 > 4.57 , 3 > 6.02 , 4 > 5.98 ..... dupa carte valoarea trebuie sa fie 5 - 6.8 K Ohms ... am inlocuit bobina care avea 4.57 (cea defecta) cu una cumparata second si masurata la valoarea de 5.87 .....dupa 20 km de la schimbarea bobinei iar a inceput sa mearga in 3 .... dat jos iar tot si masurat toate si constatat ca acum a ars bobina 3 (care a avut 6.02). Intrebarea mea este : bujiile iridium pot crea astfel de probleme sau e o pura intamplare ... desi mie unu imi pare foarte aiurea faptul ca am reusit sa ard 2 bobine in 50 km si in alte mii de km nu am ars nici una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Parerea mea ai aflat-o deja pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 din cauza unei bujii iridium careia i-a cazut electrodul a trebuit sa-i schimb blocul si pistoanele unui R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 S-a desprins minunatia aia de IRIDIUM de pe bujie (probabil la turatii mari) si ciupit pistonul, segmentii, cilindrul, cateva supape. Electrodul din iridium este mult mai subtire si mai fragil decat unul normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Sint fake-uri, e plina piata de ele. Multi dealeri de la noi au fost pacaliti si vi le-au vindut fara sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Dupa multa munca si tot felul de probe ... am ajuns la concluzia ca bujiile achizitionate de mine de la MyMoto sunt probabil niste facaturi ordinare cumparate la oferta. Dupa ce am probat si rasprobat aceste bujii pe motorul meu am reusit performanta sa ard 3 bobine la mine ... ne fiind multumit am mai incercat si pe un r6 2004 al unui prieten(i multumesc pt ajutor).... la el prima bobina a cedat dupa 400m ... Rezultatul? ... pai 4 bobine arse (ceva putin peste 100 euro)... 200 lei rahaturi de buji iridium si multaaa munca si enorm de multi nervi.Acum am revenit la cele "normale" si totul este ok (daca se poate spune asta tinand cont ca mai am nevoie de 2 bobine acum)..... asa ca cine are 2 bobine de r6 2003-2005 imi poate lasa un mesaj ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 (editat) Era si un site unde erau explicate diferentele dintre bujiile NGK originale si cele fake. Nu mai retin unde am gasit, dar parca Cesar postase link-ul. http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/ Editat August 16, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Are cineva de vanzare bobine de R6 2005? (bobine de inductie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salut,imi puteti spune si mie ce piese se potrivesc de la r1 la r6 modelu 99-02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salut,imi puteti spune si mie ce piese se potrivesc de la r1 la r6 modelu 99-02?Pe bune?Intreaba punctual ce anume piesa te intereseaza, cine vrei sa-ti spuna din mii de piese care se potrivesc si care nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.