aka` Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002 La a mea nu o las sa scada sub 8k rot/min. Cel mai bine merge intre 8k si 10k. E un pic mai ridicat consumul dar am observat ca merge cel mai bine asa si prefer sa consume mai mult decat sa o omor. Daca vroiam economie imi luam touring. 6k rot/min e putin pt un motor de turatie Quote Link to post Share on other sites
sarpee Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 (edited) Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ? Edited June 23, 2014 by sarpee Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ? Are CDI . Quote Link to post Share on other sites
aethys Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV? http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg Quote Link to post Share on other sites
styuk Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 (edited) spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV? http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg nu imi deschide linkul ok dar daca este albastra(si cu alb si cu negru) cu stickere este trecuta albastru multicolor Edited June 24, 2014 by styuk Quote Link to post Share on other sites
dori_x Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele. Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect. Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel. Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele. Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect. Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel. Undeva ai pierderi,sau pompa nu mai face destul de multa presiune..de aceea nu se opreste. Quote Link to post Share on other sites
vlad58 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele. Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect. Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel. Asta am patit-o si eu ieri, am banuit ca trebuie sa trec pe rezerva dar facea la fel, cand am scos furtunul a inceput sa pompeze si nu am mai avut probleme(benzina mai avem ca sa fi mers pe principal). O sa curat filtrul de benzina ca alta cauza nu gasesc pentru ca am circuitul etans si cuiele imi inchid. Quote Link to post Share on other sites
blue_eyes_6025 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Am si eu o intrebare.Dupa ce pornesc motocicleta cu socul,se incalzeste(trece de 40-45 de grade)si apoi las socul da sa moara motorul pana nu ii dau 2-3 acceleratii nu isi revine.Apoi sta bine la relantii.Mentionez ca am schimbat bujiile acuma 500 de km si carburatoare au fost curatate si sincronizare in toamna +plus schimbat filtru de aer si filtru de benzina.Motocicleta este un Yamaha R6 din anul 2000.Oare ce problema este??Multumesc Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Am si eu o intrebare.Dupa ce pornesc motocicleta cu socul,se incalzeste(trece de 40-45 de grade)si apoi las socul da sa moara motorul pana nu ii dau 2-3 acceleratii nu isi revine.Apoi sta bine la relantii.Mentionez ca am schimbat bujiile acuma 500 de km si carburatoare au fost curatate si sincronizare in toamna +plus schimbat filtru de aer si filtru de benzina.Motocicleta este un Yamaha R6 din anul 2000.Oare ce problema este??Multumesc Posibil totusi ca amestecul da fie prost reglat sau ... incepe, o fisura a cilindrilor... problema comuna. Quote Link to post Share on other sites
sarpee Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 (edited) Salutare am luat de curand un r6 din 2000 avariat frontal si vreau sa o repar. Ideea este ca stiu asa in mare cam ce piese mi-ar trebuii, dar mi-ar fi de ajutor cineva din bucuresti care se pricepe si care ma poate indruma ce sa iau (sa nu iau teapa) si sa ma ajute sa le montez. Edited June 24, 2014 by sarpee Quote Link to post Share on other sites
blue_eyes_6025 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Multumesc TNG pentru raspuns. Quote Link to post Share on other sites
jhn05 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 (edited) Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat. Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit. Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi. toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e detalii in pm Edited June 27, 2014 by jhn05 Quote Link to post Share on other sites
calimero2003 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat. Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit. Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi. toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e detalii in pm Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea. Quote Link to post Share on other sites
jhn05 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea. este site-ul de asa natura ce nu imi permite prea mult...dar am postat un anunt pe bikeshop....sunt foarte aglomerat saptamana asta dar o sa revin cu poze cand timpul o sa imi pemita. Quote Link to post Share on other sites
radulucian81 Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV? http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg am eu R6 culoare originala fara defecte din 2000 si este trecut doar albastru in C.I.V Quote Link to post Share on other sites
aethys Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 ms fain. Quote Link to post Share on other sites
jhn05 Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 poze cu toba la bascula....50e http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=218893&selpic=0&zoom=0 Quote Link to post Share on other sites
cmd Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 (edited) feel in love with ar six Edited July 15, 2014 by cmd Quote Link to post Share on other sites
Annone Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 feel in love with ar six 23.JPG24.JPG25.JPG26.JPG 27.JPG28.JPG29.JPG30.JPG Unde ? Quote Link to post Share on other sites
cmd Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 pe skatkart Quote Link to post Share on other sites
christian Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 salut, scuze ca va "murdaresc" topicul. daca doreste cineva amortizor de ghidon GPR pt R6 2006 - 2013 pret 180E. s-a vandut motoreta si sta degeaba , evetual schimb cu un amortizor de ghidon pt r6 2003 - 2005 , 0721 255 286 . multumesc Quote Link to post Share on other sites
Roberte Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 (edited) feel in love with ar six 23.JPG24.JPG25.JPG26.JPG 27.JPG28.JPG29.JPG30.JPG ai scos gixxeru la vanzare, sa inteleg?! Edited July 18, 2014 by Roberte Quote Link to post Share on other sites
cmd Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 nu Robert , insa o spun cu mana pe inima ca motocicletele astea au o ciclistica grozava si frane puternice (A+++) Quote Link to post Share on other sites
dori_x Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000. Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers. Revin si eu cu aceeasi problema. Am schimbat filtrul de aer si face la fel. Ba chiar, mai rau. Azi mergeam cu ea si la o panta usoara, eram cu a 3-a, pe la 3500 rpm si nu am mai putut urca, A trebuit sa schimb viteza, sa o turez mai mult si sa ma ajut de ambreiaj sa urc, tinand-o la peste 4000 rpm. Deci acum am filtrul de aer normal si pe la 3500-3800, parca se ineaca. Daca sunt pe drum drept si fortez, da in nas, face urat motorul, dar totusi trece de 4000 si apoi trage foarte bine si merge rotund. Vreau sa va intreb, poate sa fie din cauza vre-unei bujii/bobine sau este din cauza carburatoarelor (curatare/sincronizare). Maine o sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.