Jump to content

Detinatori de Yamaha R6


Recommended Posts

eu am constat ca viteza de croaziere (pt mine) este 110 in a 6a(are undeva la 6k de ture). Consumul scos mers in preponderenta asa in 200 si putin de km, undeva sub 5, calculat de la plin la plin. R6 2002

 

La a mea nu o las sa scada sub 8k rot/min. Cel mai bine merge intre 8k si 10k. E un pic mai ridicat consumul dar am observat ca merge cel mai bine asa si prefer sa consume mai mult decat sa o omor. Daca vroiam economie imi luam touring. 6k rot/min e putin pt un motor de turatie

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ?

Edited by sarpee
Link to post
Share on other sites

Imi puteti spune daca r6 din 2000 are ECU ? si din cate stiu este carburatie cel din 2000, parca incepand cu 2003 a aparut cel cu injectie nu ?

Are CDI .

Link to post
Share on other sites

spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV?

http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg

nu imi deschide linkul ok dar daca este albastra(si cu alb si cu negru) cu stickere este trecuta albastru multicolor

Edited by styuk
Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele.

Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect.

Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel.

Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele.

Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect.

Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel.

Undeva ai pierderi,sau pompa nu mai face destul de multa presiune..de aceea nu se opreste.

Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la o Yamaha R6, uneori, nu se mai opreste pompa de benzina? Adica, pun contactul si ea se aude cum pompeaza incontinuu... Nu intotdeauna. Doar uneori. Am incercat si am pus degetul in capul furtunului de iesire si atunci se opreste. Nu pierde pe niciunde benzina, iar carburatoarele nu se ineaca. Sau cel putin, nu incat sa curga benzina din ele.

Asta probabil are legatura si cu alt simptom.... In mers, pe la 3500-4000 rpm, pare ca se ineaca. Daca trec de 4000, merge si trage perfect.

Am avut filtrul de aer sport, dar l-am schimbat si se comporta la fel.

Asta am patit-o si eu ieri, am banuit ca trebuie sa trec pe rezerva dar facea la fel, cand am scos furtunul a inceput sa pompeze si nu am mai avut probleme(benzina mai avem ca sa fi mers pe principal). O sa curat filtrul de benzina ca alta cauza nu gasesc pentru ca am circuitul etans si cuiele imi inchid.

Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare.Dupa ce pornesc motocicleta cu socul,se incalzeste(trece de 40-45 de grade)si apoi las socul da sa moara motorul pana nu ii dau 2-3 acceleratii nu isi revine.Apoi sta bine la relantii.Mentionez ca am schimbat bujiile acuma 500 de km si carburatoare au fost curatate si sincronizare in toamna +plus schimbat filtru de aer si filtru de benzina.Motocicleta este un Yamaha R6 din anul 2000.Oare ce problema este??Multumesc

Link to post
Share on other sites

 

Am si eu o intrebare.Dupa ce pornesc motocicleta cu socul,se incalzeste(trece de 40-45 de grade)si apoi las socul da sa moara motorul pana nu ii dau 2-3 acceleratii nu isi revine.Apoi sta bine la relantii.Mentionez ca am schimbat bujiile acuma 500 de km si carburatoare au fost curatate si sincronizare in toamna +plus schimbat filtru de aer si filtru de benzina.Motocicleta este un Yamaha R6 din anul 2000.Oare ce problema este??Multumesc

Posibil totusi ca amestecul da fie prost reglat sau ... incepe, o fisura a cilindrilor... problema comuna.

Link to post
Share on other sites
Salutare am luat de curand un r6 din 2000 avariat frontal si vreau sa o repar. Ideea este ca stiu asa in mare cam ce piese mi-ar trebuii, dar mi-ar fi de ajutor cineva din bucuresti care se pricepe si care ma poate indruma ce sa iau (sa nu iau teapa) si sa ma ajute sa le montez.
Edited by sarpee
Link to post
Share on other sites

Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat.

Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit.

Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi.

toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e

 

detalii in pm

post-13259-0-19125800-1403870757_thumb.jpg

Edited by jhn05
Link to post
Share on other sites

Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat.

Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit.

Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi.

toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e

 

detalii in pm

Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea.

Link to post
Share on other sites

Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea.

este site-ul de asa natura ce nu imi permite prea mult...dar am postat un anunt pe bikeshop....sunt foarte aglomerat saptamana asta dar o sa revin cu poze cand timpul o sa imi pemita.

Link to post
Share on other sites

spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV?

http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg

 

 

 

am eu R6 culoare originala fara defecte din 2000 si este trecut doar albastru in C.I.V

Link to post
Share on other sites

salut, scuze ca va "murdaresc" topicul. daca doreste cineva amortizor de ghidon GPR pt R6 2006 - 2013 pret 180E. s-a vandut motoreta si sta degeaba , evetual schimb cu un amortizor de ghidon pt r6 2003 - 2005 , 0721 255 286 . multumesc

post-13642-0-95432900-1405605431_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

nu Robert :) , insa o spun cu mana pe inima ca motocicletele astea au o ciclistica grozava si frane puternice (A+++)

Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000.

Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers.

Revin si eu cu aceeasi problema. Am schimbat filtrul de aer si face la fel. Ba chiar, mai rau. Azi mergeam cu ea si la o panta usoara, eram cu a 3-a, pe la 3500 rpm si nu am mai putut urca, A trebuit sa schimb viteza, sa o turez mai mult si sa ma ajut de ambreiaj sa urc, tinand-o la peste 4000 rpm.

Deci acum am filtrul de aer normal si pe la 3500-3800, parca se ineaca. Daca sunt pe drum drept si fortez, da in nas, face urat motorul, dar totusi trece de 4000 si apoi trage foarte bine si merge rotund.

Vreau sa va intreb, poate sa fie din cauza vre-unei bujii/bobine sau este din cauza carburatoarelor (curatare/sincronizare). Maine o sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt

Link to post
Share on other sites
  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...