Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa se practica pe la noi. si eu mi-am luat-o in bot cu al meu

am masurat compresia si m-am trezit ca am 10.75 pe 2 cilindrii si pe ailalti 2 10.60 parca

la noi numa nesimtire este

Metoda este deja omologata: Se desface motorul, se slefuieste unde s-a ros fusul la vilbochen, se pun cuzinetii care sa nu dea bataie, se inchide motorul si se asteapta fraierul. Accelerat pe loc, motorul merge bine, rezista citiva km la test. Exaltatul care l-a cumparat e fericit maxim ca a luat motor dotat cu o gramada de accesorii, la prima plimbare, in citva km incepe sa auda propulsorul, care va scoate zgomot din ce in ce mai mare. O asemenea "reparatie" scuteste vinzatorul de un alt vibrochen si 16cuzineti mai putin de cumparat, adica citeva sute de euro.

Se practica la greu si la masini. Ca sa va feriti de asemenea tepe, se ia motoreta la un drive test de minim 50km, cu portiuni de forja mare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda este deja omologata: Se desface motorul, se slefuieste unde s-a ros fusul la vilbochen, se pun cuzinetii care sa nu dea bataie, se inchide motorul si se asteapta fraierul. Accelerat pe loc, motorul merge bine, rezista citiva km la test. Exaltatul care l-a cumparat e fericit maxim ca a luat motor dotat cu o gramada de accesorii, la prima plimbare, in citva km incepe sa auda propulsorul, care va scoate zgomot din ce in ce mai mare. O asemenea "reparatie" scuteste vinzatorul de un alt vibrochen si 16cuzineti mai putin de cumparat, adica citeva sute de euro.

Se practica la greu si la masini. Ca sa va feriti de asemenea tepe, se ia motoreta la un drive test de minim 50km, cu portiuni de forja mare.

E asa a patit-o si un prieten, ne-am dus 3 sa vedem motorul, totul bine pana cand a cedat dupa vreo 100km si am vazut minunatia, dar aici mai avea ceva lipit in motor cu poxipol, nu mai retin ce.

50km nu stiu cine te lasa sa faci test drive, mai ales sa il si forjezi, eu nu as da motorul sa il forjeze Ghita.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te lasa, nu-l iei, este simplu. E valabil in special la modelele de R6 2006+, au nevoie de schimbarea cuzinetilor destul de des, cind incepe sa bata propulsorul, e tirziu, trebuie si vilbrochen nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca este neaparat o regula, pentru ca am un prieten cu un R6 2006 care are cam 50 000 km pe bord, din care 30 000 sunt facuti de el... nu a avut niciodata probleme atat de "adanci".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint si exceptii, insa numai eu, care nu pot sa zic ca ma invirt in fan-club-ul posesorilor de R6 din RO, am vazut 2 motorete de strada R6 cu probleme la motor, plus alte cazuri auzite de la prieteni, cunostinte.

O dovada in plus e motorul din BV de care vorbeam mai sus, care la fel, la pista nu a ajuns vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema sau cu cateva pareri inainte de a merge la mecanic.. am o problema cu un r6 din 2000 carburatie in sensul ca, cateodata cand acelerez mai tare pe loc adica cand o turez mai tare in revenire scade turatia pana se opreste motorul, am constatat asta si in trafic cand dau sa ma opresc la semafor si incetinesc trag ambreiajul sa schimb spre a 1a si scade turatia ca pana opresc la rosu ajung cu motorul oprit.. filtrul de aer este schimbat acu' 2 luni filtrul de benzina la fel.. ce ar putea fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie maxima, spuneti si altor pifani! Este de vinzare o moto R6 2006+ albastra cu bataie la motor, vinzatorul garanteaza ca un mecanic priceput la R6 si-a dat acceptul ca moto are propulsorul in stare buna, dar minte. Proprietarul si-a luat tzeapa si decit sa bage 1000euro in reparatie prefera sa paseze mai departe tzeapa. Moto e in Bv. Atentie mare. Un baiat a fost deja pina acolo degeaba.

 

A fost un prieten cu Grig la aia, Stiu ca au vazut si una la Sibiu. Pana la urma au luat un cbr 600rr de la Constanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema sau cu cateva pareri inainte de a merge la mecanic.. am o problema cu un r6 din 2000 carburatie in sensul ca, cateodata cand acelerez mai tare pe loc adica cand o turez mai tare in revenire scade turatia pana se opreste motorul, am constatat asta si in trafic cand dau sa ma opresc la semafor si incetinesc trag ambreiajul sa schimb spre a 1a si scade turatia ca pana opresc la rosu ajung cu motorul oprit.. filtrul de aer este schimbat acu' 2 luni filtrul de benzina la fel.. ce ar putea fi ?

suna a jiglere infundate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la al meu i-am masurat compresia si o am undeva pe la 10.75- 2 dintre cilindrii si 10.60 ceillalti doi

si ce am mai observat ca i incinsa porneste greu, la rece am nu face figuri si nu aud sa bata dar probabil nu ma prind eu

astept parreri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, pana la urma, problema de la ce vine? Capacitate mica a baii de ulei? Pompa de ulei subdimensionata? Red line ridicat prea sus? Daca sa zicem...ai limita propulsorul cand il iei (sa presupunem de nou sau in primii kilometri) undeva la 13.000 rpm, ar mai fi probleme?

Dar care cuzineti se strica primii?Daca ar fi de la biela as inclina spre baie mica, sau prost conceputa, daca ar fi cei de la palier as inclina spre pompa, dar asta ar insemna sa cedeze si axele cu came la fel de repede...sau ar putea fi canalele de ungere ale cuzinetilor prost gandite.

» Post actualizat in 08 Jun 2015 20:50

Nu ar fi exclus ca cele ce s-au stricat atat de reoede sa fi avut parte toata viata lor de ulei prea gros, schimbat tarziu.. care a produs uzuri premature, pilitura, orificii infundate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bogdane, pana la urma, problema de la ce vine? Capacitate mica a baii de ulei? Pompa de ulei subdimensionata? Red line ridicat prea sus? Daca sa zicem...ai limita propulsorul cand il iei (sa presupunem de nou sau in primii kilometri) undeva la 13.000 rpm, ar mai fi probleme?

. De unde sa stie Jagi, sau a lucrat la Yamaha ? :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema sau cu cateva pareri inainte de a merge la mecanic.. am o problema cu un r6 din 2000 carburatie in sensul ca, cateodata cand acelerez mai tare pe loc adica cand o turez mai tare in revenire scade turatia pana se opreste motorul, am constatat asta si in trafic cand dau sa ma opresc la semafor si incetinesc trag ambreiajul sa schimb spre a 1a si scade turatia ca pana opresc la rosu ajung cu motorul oprit.. filtrul de aer este schimbat acu' 2 luni filtrul de benzina la fel.. ce ar putea fi ?

Scoate furtunul de la epurator cand motorul este cald si vezi daca scoate mult fum pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care cuzineti se strica primii?Daca ar fi de la biela as inclina spre baie mica, sau prost conceputa, daca ar fi cei de la palier as inclina spre pompa, dar asta ar insemna sa cedeze si axele cu came la fel de repede...sau ar putea fi canalele de ungere ale cuzinetilor prost gandite.

» Post actualizat in 08 Jun 2015 20:50

Nu ar fi exclus ca cele ce s-au stricat atat de reoede sa fi avut parte toata viata lor de ulei prea gros, schimbat tarziu.. care a produs uzuri premature, pilitura, orificii infundate..

 

Ma indoiesc ca ar fi o problema de la asta. Daca ar fi fost asa, ar fi remediat-o la urmatoarele modele aparute. Probabil asta e compromisul facut pentru plusul de putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate furtunul de la epurator cand motorul este cald si vezi daca scoate mult fum pe el.

 

Scoate furtunul de la epurator cand motorul este cald si vezi daca scoate mult fum pe el.

Imi poti spune ce ar putea fi in cazul in care ar scoate mult fum ? si daca nu ar scoate ce altceva ar trebui verificat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scoate mult fum..posibil sa sufere de boala grava a lui R6 99/2002.

Se sparg cilindri.

 

Dar poate nu scoate si atunci poate fi ceva mai usor,carburatie sau aprindere.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care cuzineti se strica primii?Daca ar fi de la biela as inclina spre baie mica, sau prost conceputa, daca ar fi cei de la palier as inclina spre pompa, dar asta ar insemna sa cedeze si axele cu came la fel de repede...sau ar putea fi canalele de ungere ale cuzinetilor prost gandite.

» Post actualizat in 08 Jun 2015 20:50

Nu ar fi exclus ca cele ce s-au stricat atat de reoede sa fi avut parte toata viata lor de ulei prea gros, schimbat tarziu.. care a produs uzuri premature, pilitura, orificii infundate..

Laszlo Pentek a spart 3 propulsoare stoc de R6 intr-un singur sezon, tipul merge tare, cam ca Pascota. Am vazut ceva motorete R6 cu vilbrokenul terminat. Nu mai zic de R6 care nu reuseau se termine blana (medie de 200km/h) A2 sau A1.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Sunt actionate placutele din cauza pistonaselor gripate cel mai probabil. Desfa etrierul, c.u.rătă pistonasele, cu ocazia asta schimba si lichidul de frana, aeriseste bine, monteaza totul la loc cum trebuie si scapi de orice fel de probleme. Bafta.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aveti idee care ar fi problema la o yamaha r6 an 2002, dece se incalzeste excesiv de tare discul spate desi eu nu franez deloc frana.

Posibil:

Pistonase blocate etrier,lipsa de free play la peda pompa,disc stramb,rulment dreapta roata spate

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate are relevanta,dar inainte de a constata aceasta problema am dat cu un spray de curatare a lantului si apoi cu un spray de ungere,sa fii avut ceva legatura sa sse fii dus mizeria la pistonase? E posibbil cu aceasta problema sa se blocheze roata spate la viteze mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate are relevanta,dar inainte de a constata aceasta problema am dat cu un spray de curatare a lantului si apoi cu un spray de ungere,sa fii avut ceva legatura sa sse fii dus mizeria la pistonase? E posibbil cu aceasta problema sa se blocheze roata spate la viteze mari?

Nu!

Verifica ce am spus mai sus,dar din ce ai intrebat acum se pare ca esti putin "pe langa" subiect asa ca ar fi bine dsca s-ar ocupa de acest aspect cineva care cunoaste ceea ce trebuie facut.

Este un sfat,nu un repros😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...