cmd Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 aveti idee daca yamaha r6 up de 2006 vine cu placute de frana Sumitomo Brake Pads HH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut , Cer si eu urmatorul sfat in privinta unui R6 si honda : http://olx.ro/oferta/yamaha-yzf-r6-2005-ID4npq8.html#aff578e040 http://olx.ro/oferta/yamaha-r6-ID3QJTK.html#fbe8cd9c4d /index.php?/topic/731177-vand-honda-f4i-sau-schimb-cu-auto/ Principiul si intrebarile sunt relativ simple... cum si dif de preturi si KM R6 rosu chiar imi place am discutat si cu prop... totul ok.. nu a schimbat nimic la motor decat consumabile, aici intrebarea la acesti KM ce sa ma astept? sa ma tina inca 20000 fara interventii majore sau deja o sa crape pe la mine toate cele..? (prop spune ca nu da cu fum deloc , fara prob la pornire, chiar accepta test compresie cand ne vedem..) R6 albastru iar totul super ok.. si cam aia. e iar honda.. tot prob KM care par multi insa Honda stiu ca sunt renumite ca tin mult si bine... dar oare merita? Va multumesc pentru sfaturi ori ca sunt bune sau rele, cu precizarea ca nu sunt genul care alearga de rupe, ci doar vreau un moto care sa imi placa si sa merg cu placere cu el nu doar sa imi fac griji de service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) As fugii de r6-le albastru ca de .. R6-le rosu l-as vizita doar daca as vedea cbr'ul cu ceva probleme. Deci ordinea se subînțelege. Bafta. » Post actualizat in 18 Sep 2015 12:07 App, un f4i a tinut peste 400.000 km. Daca nu a fost proprietarul salbatic, te vei plictisi de ea cat va tine. Daca are un singur proprietar e perfect. Editat Septembrie 18, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gavrila Stefan Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 De ce zici ca nu ar fi ok r6 albastru? Din curiozitate te întreb pentru ca a-și vrea sa îl schimb pe al meu din 2000 și m as orienta către unul de genu. Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Gavrila, mergi si viziteaza si R6-le, e cu 3 clase peste cele 2 "colege" de pe OLX. Lasa motorul sa se incalzeasca la 105 grd, cind e maxim cald, verifica sa nu fie zgomote in motor.Mai verifica sa nu fie cumparat vara asta din Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Daca vrei, da-mi un mesaj si ne intalnim sa il vezi pe al meu (vezi in semnatura). Daca nu te deranjeaza micile defecte optice si vrei un motor care sa nu aibe probleme. Vino si cu Jagi, ca e expert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeciaL Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salut , Cer si eu urmatorul sfat in privinta unui R6 si honda : http://olx.ro/oferta/yamaha-yzf-r6-2005-ID4npq8.html#aff578e040 Principiul si intrebarile sunt relativ simple... cum si dif de preturi si KM R6 rosu chiar imi place am discutat si cu prop... totul ok.. nu a schimbat nimic la motor decat consumabile, aici intrebarea la acesti KM ce sa ma astept? sa ma tina inca 20000 fara interventii majore sau deja o sa crape pe la mine toate cele..? (prop spune ca nu da cu fum deloc , fara prob la pornire, chiar accepta test compresie cand ne vedem..) R6 rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 R6 rosu Intretinuta maniacal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Daca vrei, da-mi un mesaj si ne intalnim sa il vezi pe al meu (vezi in semnatura). Daca nu te deranjeaza micile defecte optice si vrei un motor care sa nu aibe probleme. Vino si cu Jagi, ca e expert E de luat in seama a lui Aka, stiu ca i-a facut revizie completa la propulsor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Deci ala rosu mai bine pas? ma incanta ca avea carene originale si restu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Ce proprietar ratat avea r6'le rosu. Mare idiot !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Salut baieti, am si eu o problema si nu ii dau de cap Am un r6 din 2001, mi-a picat statorul si l-am schimbat. Totul merge ca la carte inafara de trip1 si trip2, se reseteaza de fiecare data cand iau contactul. La masuratori totul e ok, statorul nou isi face treaba, releul de incarcare la fel. Bateria e in parametri. Exista vreo baterie mica care tine memoria bordului? » Post actualizat in 20 Sep 2015 11:36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gavrila Stefan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut. De unde pot cumpăra un filtru de aer stoc pentru yamaha r6 din 2000. Menționez ca sunt din București. Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut. De unde pot cumpăra un filtru de aer stoc pentru yamaha r6 din 2000. Menționez ca sunt din București. Mulțumesc anticipat http://www.piese-motociclete.com/filtre/filtre-aer-accesorii/filtru-aer/filtru-aer-hiflo-hfa4610-502.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) Salut baieti, am si eu o problema si nu ii dau de cap Am un r6 din 2001, mi-a picat statorul si l-am schimbat. Totul merge ca la carte inafara de trip1 si trip2, se reseteaza de fiecare data cand iau contactul. Exista vreo baterie mica care tine memoria bordului? Ai pus firele aiurea. Bordul are 4 alimentări, 2 din contact (firele maro deschis), 1 tot din contact - lumina de fundal (firul albastru) și una din baterie (galben/verde sau alb/verde). Nu ai tensiune pe alimentarea direct din baterie (l-ai intrerupt undeva, l-ai legat greșit sau ai uitat să îl montezi la loc). Editat Septembrie 21, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 S-a desfacut doar mufa de la stator si bateria a fost data jos Unde exact sevimbina mufa de la bord cu restul circuitului? Am berificat si sigurantele toate sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) S-a desfacut doar mufa de la stator si bateria a fost data jos Unde exact sevimbina mufa de la bord cu restul circuitului? Am berificat si sigurantele toate sunt ok Nu are cum sa fie de la siguranțe, cel mult din bord. Mufa de la bord e evident, în spatele bordului. Cealaltă mufă unde se îmbină instalația de bord și faruri cu restul instalației o găsești în față, lângă sau sub conductele de ram-air, unde ies din cadru și merg înspre far. E mare și albă, nu ai cum să nu o vezi. Se mai oxidează și pinii ăia din când în când dar nu cred să fie de acolo. Dar cel mai sigur e să pui multimetrul pe firul alb-verde sau galben verde și pe firul negru. Ar trebui să îți arate exact tensiunea din baterie. Dacă nu îți arată nimic, caută pe firul ăla să vezi unde s-a întrerupt. Dacă zici că ai umblat doar la baterie, verifică la început cum e băgată mufa aia mare de la releul de pornire, parcă firul tău se leagă acolo cu un fir alb-albastru. Ceasul îți merge sau se resetează și el când iei contactul? Că dacă ceasul merge, atunci problema ta e în bord. » Post actualizat in 21 Sep 2015 19:44 http://www.manualslib.com/manual/656701/Yamaha-Yzf-R6-99.html?page=378 Ai aici pagina din manual care îți indică exact firele pe care trebuie să le verifici. B/L este black/blue si este masa, R este red/green alimentare din baterie, G/Y este green/yellow sau green/white la unele modele, alimentare din contact. Editat Septembrie 21, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Mersi, cand o sa am timp o sa verific si iti spun ce si cum Ceasu nu l-am setat sa vad daca se reseteaza si el. Da cum pornesc motoru iti spun Mersi pentru rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Mersi, cand o sa am timp o sa verific si iti spun ce si cum Ceasu nu l-am setat sa vad daca se reseteaza si el. Da cum pornesc motoru iti spun Mersi pentru rabdare! Am vorbit din amintiri, noroc cu manualul. Desfă mufa mare albă, firul roșu cu verde din colț e firul tău, împreună cu ăla albastru cu negru trebuie să îți arate tensiunea din baterie. Merge direct la releul de pornire, ăla din care îți pleacă bornele pe care le pui la baterie, nu se mai leagă cu nimic pe traseu. Mai multă răbdare o să ai tu nevoie, să dai toate mizeriile de plastice jos, șurub cu șurub. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 pai "mecanicul" la care am verificat compresia nu mi-a pus putin ulei in camera pistonului ca sa vedem daca i uzura la valva si nu am stiut de chestia asta numai de la tine tre sa ma duc din nou la un test de compresie. dar pe aici nu toti au reductiile facute si nu pot sa ma ajute is habarnisti la sibiu De cat iti trebuie reductia? Am eu tester de compresie. » Post actualizat in 21 Sep 2015 21:58 Daca iti mai trebuie da.mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ce proprietar ratat avea r6'le rosu. Mare idiot !! Cine viseaza sa isi ia SS din anii aia care nu a patit d-astea este naiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Cine viseaza sa isi ia SS din anii aia care nu a patit d-astea este naiv... Subscriu. Dar ce face băiatul ăsta e chiar lejer. Știu proprietari care nu știu la ce folosește joja, îi interesează doar să o ridice și din gaz și din ambreiaj cu carene de pistă. Iar carenele originale le țin acasă, lângă ce a mai rămas din prima furcă. Aviz amatorilor de carene originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Carenele fac pretul. Restul, pt marea majoritate, e can-can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Sukhoi, se reseteaza si ceasu'. Daca o sa mai am timp anu asta sau cat a mai ramas din el o sa incerc sa ii dau de cap » Post actualizat in 22 Sep 2015 19:56 Ciudat, am resetat ceasul si am spalat mobra si asta cred ca a fost rezolvarea ca vad ca nu se mai reseteaza cand iau contactu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Sukhoi, se reseteaza si ceasu'. Daca o sa mai am timp anu asta sau cat a mai ramas din el o sa incerc sa ii dau de cap » Post actualizat in 22 Sep 2015 19:56 Ciudat, am resetat ceasul si am spalat mobra si asta cred ca a fost rezolvarea ca vad ca nu se mai reseteaza cand iau contactu Cel mai probabil e de la firul ăla roșu cu verde. Ți-a intrat apă undeva unde era contactul slab și acum îl face ca lumea, până se evaporă. Scoate șaua de pilot, uită-te la mufa de la releul de pornire, acolo de unde pleacă. Scoate mufa, cu.răț-o unde sunt papucii oxidați, dă-i un pic de spray de contacte. După aia desfă mufa mare albă din spatele farurilor, uită-te să nu fie oxidat pinul ăla, dă un pic de spray și acolo. Din 2010 de când am mobra asta și până acum singurele probleme pe care le-am avut au fost cu electrica. De fiecare dată vara, din cauza unui contact imperfect, a unei mufe oxidate sau topite. Motorul și cadrul se încălzesc foarte repede și foarte tare pe timpul verii în oraș unde nu poate să își facă răcirea ca lumea și atunci apar problemele. Editat Septembrie 23, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.