Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

As fugii de r6-le albastru ca de ..

R6-le rosu l-as vizita doar daca as vedea cbr'ul cu ceva probleme. Deci ordinea se subînțelege. Bafta.

» Post actualizat in 18 Sep 2015 12:07

App, un f4i a tinut peste 400.000 km. Daca nu a fost proprietarul salbatic, te vei plictisi de ea cat va tine. Daca are un singur proprietar e perfect.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gavrila, mergi si viziteaza si R6-le, e cu 3 clase peste cele 2 "colege" de pe OLX. Lasa motorul sa se incalzeasca la 105 grd, cind e maxim cald, verifica sa nu fie zgomote in motor.Mai verifica sa nu fie cumparat vara asta din Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Cer si eu urmatorul sfat in privinta unui R6 si honda :

http://olx.ro/oferta/yamaha-yzf-r6-2005-ID4npq8.html#aff578e040

Principiul si intrebarile sunt relativ simple... cum si dif de preturi si KM

R6 rosu chiar imi place am discutat si cu prop... totul ok.. nu a schimbat nimic la motor decat consumabile, aici intrebarea la acesti KM ce sa ma astept? sa ma tina inca 20000 fara interventii majore sau deja o sa crape pe la mine toate cele..? (prop spune ca nu da cu fum deloc , fara prob la pornire, chiar accepta test compresie cand ne vedem..)

R6 rosu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, da-mi un mesaj si ne intalnim sa il vezi pe al meu (vezi in semnatura). Daca nu te deranjeaza micile defecte optice si vrei un motor care sa nu aibe probleme. Vino si cu Jagi, ca e expert :P

E de luat in seama a lui Aka, stiu ca i-a facut revizie completa la propulsor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am si eu o problema si nu ii dau de cap

Am un r6 din 2001, mi-a picat statorul si l-am schimbat. Totul merge ca la carte inafara de trip1 si trip2, se reseteaza de fiecare data cand iau contactul.

La masuratori totul e ok, statorul nou isi face treaba, releul de incarcare la fel. Bateria e in parametri.

Exista vreo baterie mica care tine memoria bordului?

» Post actualizat in 20 Sep 2015 11:36

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am si eu o problema si nu ii dau de cap

Am un r6 din 2001, mi-a picat statorul si l-am schimbat. Totul merge ca la carte inafara de trip1 si trip2, se reseteaza de fiecare data cand iau contactul.

Exista vreo baterie mica care tine memoria bordului?

 

Ai pus firele aiurea. Bordul are 4 alimentări, 2 din contact (firele maro deschis), 1 tot din contact - lumina de fundal (firul albastru) și una din baterie (galben/verde sau alb/verde). Nu ai tensiune pe alimentarea direct din baterie (l-ai intrerupt undeva, l-ai legat greșit sau ai uitat să îl montezi la loc).

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfacut doar mufa de la stator si bateria a fost data jos

Unde exact sevimbina mufa de la bord cu restul circuitului?

Am berificat si sigurantele toate sunt ok

 

Nu are cum sa fie de la siguranțe, cel mult din bord. Mufa de la bord e evident, în spatele bordului. Cealaltă mufă unde se îmbină instalația de bord și faruri cu restul instalației o găsești în față, lângă sau sub conductele de ram-air, unde ies din cadru și merg înspre far. E mare și albă, nu ai cum să nu o vezi. Se mai oxidează și pinii ăia din când în când dar nu cred să fie de acolo. Dar cel mai sigur e să pui multimetrul pe firul alb-verde sau galben verde și pe firul negru. Ar trebui să îți arate exact tensiunea din baterie. Dacă nu îți arată nimic, caută pe firul ăla să vezi unde s-a întrerupt. Dacă zici că ai umblat doar la baterie, verifică la început cum e băgată mufa aia mare de la releul de pornire, parcă firul tău se leagă acolo cu un fir alb-albastru.

 

Ceasul îți merge sau se resetează și el când iei contactul? Că dacă ceasul merge, atunci problema ta e în bord.

» Post actualizat in 21 Sep 2015 19:44

http://www.manualslib.com/manual/656701/Yamaha-Yzf-R6-99.html?page=378

 

Ai aici pagina din manual care îți indică exact firele pe care trebuie să le verifici. B/L este black/blue si este masa, R este red/green alimentare din baterie, G/Y este green/yellow sau green/white la unele modele, alimentare din contact.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, cand o sa am timp o sa verific si iti spun ce si cum

Ceasu nu l-am setat sa vad daca se reseteaza si el. Da cum pornesc motoru iti spun :)

Mersi pentru rabdare!

 

Am vorbit din amintiri, noroc cu manualul. Desfă mufa mare albă, firul roșu cu verde din colț e firul tău, împreună cu ăla albastru cu negru trebuie să îți arate tensiunea din baterie. Merge direct la releul de pornire, ăla din care îți pleacă bornele pe care le pui la baterie, nu se mai leagă cu nimic pe traseu. Mai multă răbdare o să ai tu nevoie, să dai toate mizeriile de plastice jos, șurub cu șurub. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai "mecanicul" la care am verificat compresia nu mi-a pus putin ulei in camera pistonului ca sa vedem daca i uzura la valva si nu am stiut de chestia asta numai de la tine

tre sa ma duc din nou la un test de compresie. dar pe aici nu toti au reductiile facute si nu pot sa ma ajute

is habarnisti la sibiu

De cat iti trebuie reductia? Am eu tester de compresie.

» Post actualizat in 21 Sep 2015 21:58

Daca iti mai trebuie da.mi pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine viseaza sa isi ia SS din anii aia care nu a patit d-astea este naiv...

 

Subscriu. Dar ce face băiatul ăsta e chiar lejer. Știu proprietari care nu știu la ce folosește joja, îi interesează doar să o ridice și din gaz și din ambreiaj cu carene de pistă. Iar carenele originale le țin acasă, lângă ce a mai rămas din prima furcă. Aviz amatorilor de carene originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sukhoi, se reseteaza si ceasu'. Daca o sa mai am timp anu asta sau cat a mai ramas din el o sa incerc sa ii dau de cap :)

» Post actualizat in 22 Sep 2015 19:56

Ciudat, am resetat ceasul si am spalat mobra si asta cred ca a fost rezolvarea :) ca vad ca nu se mai reseteaza cand iau contactu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sukhoi, se reseteaza si ceasu'. Daca o sa mai am timp anu asta sau cat a mai ramas din el o sa incerc sa ii dau de cap :)

» Post actualizat in 22 Sep 2015 19:56

Ciudat, am resetat ceasul si am spalat mobra si asta cred ca a fost rezolvarea :) ca vad ca nu se mai reseteaza cand iau contactu

 

Cel mai probabil e de la firul ăla roșu cu verde. Ți-a intrat apă undeva unde era contactul slab și acum îl face ca lumea, până se evaporă. Scoate șaua de pilot, uită-te la mufa de la releul de pornire, acolo de unde pleacă. Scoate mufa, cu.răț-o unde sunt papucii oxidați, dă-i un pic de spray de contacte. După aia desfă mufa mare albă din spatele farurilor, uită-te să nu fie oxidat pinul ăla, dă un pic de spray și acolo.

 

Din 2010 de când am mobra asta și până acum singurele probleme pe care le-am avut au fost cu electrica. De fiecare dată vara, din cauza unui contact imperfect, a unei mufe oxidate sau topite. Motorul și cadrul se încălzesc foarte repede și foarte tare pe timpul verii în oraș unde nu poate să își facă răcirea ca lumea și atunci apar problemele.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Un prieten are o toba sport Akrapovic de vanzare pentru Yamaha R6 2003 parca...Toba completa cu arcurile originale,cot de legatura,set abasolut complet.

Daca e cineva interesat dati un semn si va pun in legatura.

 

Asa arata:

 

http://www.motorcycletoystore.com/sport/shop.php/motorcycle-exhaust/exhaust/akrapovic-exhaust/akrapovic-slip-on/bolt-on-mufflers-yamaha-r6-2003-2005-/p_2903.html

 

Stima!

Editat de marga_iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...