cashu21 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 salutare, cum a inceput caldura automat trebuie schimbat si uleiul vechi si stau in dubii...am pus pana acum de doua ori motul 7100, nici o problema, dar multi prieteni mi-au recomandat castrol power 1 10w50 pt ca merge mai bine cutia si mai dispar zgomotele din motor....pana la urma voi ce puneti? e un r6 din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am si eu o problema cu semnalizarile si sper sa gasesc o lamurire aici, semnalizarile sunt Rizoma pe leduri, in momentul cand semnalizez stanga sau dreapta fara sa fie aprinsa faza scurta imi semnalizeaza corect, cand aprind si faza scurta nu mai vor sa semnalizeze decat atunci cand cresc putin turatia motorului (spre 2000 asa), mi-a masurat un mecanic si a zis k incarcarea este Ok si k beleaua ar fi semnalizarile pe leduri, dar de ce atunci cand cresc turatia functioneaza corect?pana mai ieri clipoceau repede cand le actionam cum fac toate cele pe leduri nemodificate cu relee sau rezistente,am avut-o nitel prin service la revizie si tare mi-e sa nu fi schimbat mecanicul ceva pe la ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibmasteredy Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 salut!! am in perspectiva sa trec pe un r6 pana in 2006 este mare diferenta dintre carburatie si modelu dupa 2003 pe injectie? daca vinde cineva astept oferte? stima all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut am o problema tot fluctueaza turatiile la relanti si moare motorul,pana la 60 de grade e ok pe urma scade de la aproape 2000 de ture pana la 1000(normal 1.350-1450) dupa ce se incalzeste se balbaie si moare...asta nu se intampla mereu din cand in cand,daca dau relantiul mai mare la 1500 merge ce merge si sare la 1700 de ture il pun normal iar functioneaza motorul normal dupa anumit timp iar se deregleaza....motocicleta are filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata in urma cu 2 ani.Motocicleta este o Yamaha r6 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Am o yamaha r6 2003 si am are o problema imi moare la relantii,mai exact se deregleaza il pun pe la 80-90 de grade la 1.350 de ture aproximativ iar dupa un timp cand stau la semafor vad ca sta la 1000 de ture se balbaie si moare daca pun relantiul iar la 1300 cand am probleme se deregleaza si ajunge la 1700 il dau inapoi la 1300 si tot asa asta nu tot timpul din cand in cand dar in ultimul timp tot mai des,filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata acum 2 ani. Sa imi stearga cineva postu de mai sus nu stiu de ce s-a postat de 2 ori. Editat Martie 28, 2011 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Am o yamaha r6 2003 si am are o problema imi moare la relantii,mai exact se deregleaza il pun pe la 80-90 de grade la 1.350 de ture aproximativ iar dupa un timp cand stau la semafor vad ca sta la 1000 de ture se balbaie si moare daca pun relantiul iar la 1300 cand am probleme se deregleaza si ajunge la 1700 il dau inapoi la 1300 si tot asa asta nu tot timpul din cand in cand dar in ultimul timp tot mai des,filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata acum 2 ani. Sa imi stearga cineva postu de mai sus nu stiu de ce s-a postat de 2 ori. Eu am vazut prin manualul de reparatii pentru R6 ca atunci cand are erori ii creste turatia,gen "eroare la blablabla,urca in 1800rpm pt 10 secunde " sa nu fie vreo eroare,dar nu cred ca este si cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Am o yamaha r6 2003 si am are o problema imi moare la relantii,mai exact se deregleaza il pun pe la 80-90 de grade la 1.350 de ture aproximativ iar dupa un timp cand stau la semafor vad ca sta la 1000 de ture se balbaie si moare daca pun relantiul iar la 1300 cand am probleme se deregleaza si ajunge la 1700 il dau inapoi la 1300 si tot asa asta nu tot timpul din cand in cand dar in ultimul timp tot mai des,filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata acum 2 ani. Sa imi stearga cineva postu de mai sus nu stiu de ce s-a postat de 2 ori. acelasi lucru se intampla si la r1 meu. e de la clapete ,trebuie dusa la revizie injectia / clapetele alea Editat Martie 29, 2011 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 acelasi lucru se intampla si la r1 meu. e de la clapete ,trebuie dusa la revizie injectia / clapetele alea da asa m-am gandit si eu... ok multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 pentru cei care si cauta r6 modelul nou am 3 bucati impecabile de vanzare pe forumul probike. 2009 nou nouta. 2008 2500 km si 2007 20 000km. toate motocicletele au toate actele necesare inmatricularii itp si certificat de autenticitate. 0765336589. multumesc si scuzati ca am postat aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Cu protectiile antiincendiu pt rezervor s-a ocupat cineva? O cautare pe google R6 2006 2007 2008, si veti vede multe incendiate din cauza rezervorului prost proiectat. Stiu ca toti spuneti: Mie nu mi se intimpla, dar sint curios daca e totusi pe-aici si vreun paranoic in sensul bun al cuvintului. Editat Martie 31, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 pentru cei care si cauta r6 modelul nou am 3 bucati impecabile de vanzare pe forumul probike. 2009 nou nouta. 2008 2500 km si 2007 20 000km. toate motocicletele au toate actele necesare inmatricularii itp si certificat de autenticitate. 0765336589. multumesc si scuzati ca am postat aici au toate extinsor din dotare? hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 salutare la toata lumea, am nevoie si eu de ajutor pentru un prieten motorist de la cineva din Timisoara. Are nevoie de carene (lateral stanga si fatza) sau daca e careva dispus sa isi ofere carenele pentru un mulaj sa ii toarne cineva alte carene. El are un R6 din 2000 (albastru cu alb). va multumesc anticipat din partea lui.......(( -: o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 salutare la toata lumea, am nevoie si eu de ajutor pentru un prieten motorist de la cineva din Timisoara. Are nevoie de carene (lateral stanga si fatza) sau daca e careva dispus sa isi ofere carenele pentru un mulaj sa ii toarne cineva alte carene. El are un R6 din 2000 (albastru cu alb). va multumesc anticipat din partea lui.......(( -: o zi buna. salu... nimeni nu o sa te ajute... daca ai stii cat am cautat eu pentru a mea mobra.... sa fac unele de pista... plus de asta cand toarna mulaju poate sa se decojeasca vopeseaua de pe carenele originale sau cum or fi ele , tu te-ai risca? mai bine cauta pe site-urile dedicate vanzarilor sau ebay si a rezolvat problema mai simplu si mai ieftin. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) salutare la toata lumea, am nevoie si eu de ajutor pentru un prieten motorist de la cineva din Timisoara. Are nevoie de carene (lateral stanga si fatza) sau daca e careva dispus sa isi ofere carenele pentru un mulaj sa ii toarne cineva alte carene. El are un R6 din 2000 (albastru cu alb). va multumesc anticipat din partea lui.......(( -: o zi buna. De ce nu cumpara direct niste carene de la dezmembrari? Cu siguranta gaseste in Timisoara. /index.php?showtopic=550888 Editat Aprilie 1, 2011 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Am verificat azi fisele si fisa de la cilindru doi imi arata 0.16-0.17 ohm valoarea normala intre 0.24-0.32 ohm erau destul de calde cand le-am verificat influenteaza cu ceva asta ? celalate trei erau in parametrii normali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 mie imi consuma cam 9-10 prin traficul infernal din bucuresti (mers si usor si tras de acc cand am unde) Mie imi ia 7,5 - 8% Incerc sa plec cat mai mult din ambreiaj, fara tras de gaz si tinuta subturata, aa da si schimbat din scurt Probabil ca tu o urci ceva mai mult in ture, si folosesti f mult frana de motor pe decelerari bruste si daia. Sincer nu stiu cum va de consuma atat de mult, eu ii doar doar putintel gaz si imi ia relativ ok. Oricum, sper ca nu v-ati luati R6 sa va plangeti de benzina Apropo de benzina, nu se mai ieftineste deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Buna , as avea o intrebare ? Daca miar putea raspunde cneva care e mai bun( nu doar la viteza ci la consum , rezistenta etc ... ) intre un Yamaha R6 sau un Yamaa Thundercat ? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Buna , as avea o intrebare ? Daca miar putea raspunde cneva care e mai bun( nu doar la viteza ci la consum , rezistenta etc ... ) intre un Yamaha R6 sau un Yamaa Thundercat ? mersi mult Yamaha R6 - Super Sport Yamaha Thundercat este varianta Sport - Touring ceea ce inseamna ca e ceva mai buna la drumuri lungi, pozitia nu e asa rigida, este chiar mai comoda dar practic este acelasi motor, pentru ca R6 este predecesorul Thundercatului. Daca am gresit corectati-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Am o yamaha r6 2003 si am are o problema imi moare la relantii,mai exact se deregleaza il pun pe la 80-90 de grade la 1.350 de ture aproximativ iar dupa un timp cand stau la semafor vad ca sta la 1000 de ture se balbaie si moare daca pun relantiul iar la 1300 cand am probleme se deregleaza si ajunge la 1700 il dau inapoi la 1300 si tot asa asta nu tot timpul din cand in cand dar in ultimul timp tot mai des,filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata acum 2 ani. Sa imi stearga cineva postu de mai sus nu stiu de ce s-a postat de 2 ori. Ai vopsit rezervorul? Apar astfel de probleme daca n-a fost izolat bine si a infundat alimentarea!!! Tot astfel de probleme apar si de la supapele de alimentare (diferentze de debit) fiind infundate injectoare. La R6-R1 daca se supraincalzeste in timp cad bobine de inductie si pierd scanteea pe quloasa. Cel mai bine ar fi sa intri la o diagnosticare treptata in verificarea si alinierea injectiei si a sistemului electronic de management scantee. Du-o la Doctor sa-i faca tratamentul adecvat. P.S.Mai poate fi senzorul din capul injectiei care citeste ce se intampla cu clapetele. Si ala mai cade pe R1-R6 si da semnale asemanatoare explicatiei tale. Editat Aprilie 3, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 A schimbat careva simeringurile si uleiul din furca la modelul 99-02? Ce scule trebuiesc? Ati intampinat vre o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Yamaha R6 - Super Sport Yamaha Thundercat este varianta Sport - Touring ceea ce inseamna ca e ceva mai buna la drumuri lungi, pozitia nu e asa rigida, este chiar mai comoda dar practic este acelasi motor, pentru ca R6 este predecesorul Thundercatului. Daca am gresit corectati-ma! Si eo asa cred , dar tot mai multi spun ca r6 le are 130 de cai thundercatul 100 si ca r6 este mult mai nebun ca thundercatul , si la consum difera ! Mai mult asta mar interesa consumul este acelasi si la r6 si la thundercat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salut cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi vreau sa imi montez crashbar pe R6 2005 problema e ca nu gasesc si-a mai montat cineva asa ceva, de unde, cit costa si daca poate sa ne arate si noua citeva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salut cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi vreau sa imi montez crashbar pe R6 2005 problema e ca nu gasesc si-a mai montat cineva asa ceva, de unde, cit costa si daca poate sa ne arate si noua citeva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salut cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi vreau sa imi montez crashbar pe R6 2005 problema e ca nu gasesc si-a mai montat cineva asa ceva, de unde, cit costa si daca poate sa ne arate si noua citeva poze Mesaj completat salut cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi vreau sa imi montez crashbar pe R6 2005 problema e ca nu gasesc si-a mai montat cineva asa ceva, de unde, cit costa si daca poate sa ne arate si noua citeva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salut cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturivreau sa imi montez crashbar pe R6 2005 problema e ca nu gasesc si-a mai montat cineva asa ceva, de unde, cit costa si daca poate sa ne arate si noua citeva poze nu trebuia sa scri de 4 ori aceeasi chestie... chiar te credem pe cuvant ca vrei crashbaruri si ca sa fiu on-topic, da, si-a mai montat lumea pe r6 05, costa intre 50-200 depinde cum gasesti si ce gasesti si se monteaza in locul surubului care tine motorul de prelungirea cadrului ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.