Ionutz2oo0 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Ionutz200O clar vor fi 2 grupe dupa cilindree sau dupa cp Dupa cai putere ar trebui sa fie fiindca ti-am zis care este dezavantajul daca ne luam dupa cilindree. Adica nu stiu dau un exemplu acum, X are BMW F650 GS iar Y are R6, acum spune-mi daca tie ti se pare corect sa imparti grupele dupa cilindree. Mie personal nu fiindca intre cele doua mobre sunt mai mult de 40 de cp diferenta. Mai poti face grupe pentru tipul motocicletei de exemplu F650 intra la enduro si asa nu ar mai fi dezavantajati nici unii nici altii. @otto: ma ideea era ca trebuie sa fie cumva o modalitate de a stopa depasiera excesiva de viteza adica nu cred ca ar fi corect sa fie un concurs doar pentru cei cu motoare care prind 300 km/h sau mai mult iar cei cu enduro sa zicem sa nu poata sa participe fiindca ei nu au sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 1, 2009 Autor Share Postat Septembrie 1, 2009 traseul va fi ales astfel in cat sa nu prea ai unde sa stai 5 minute la 300 la ora am spus doar 10 % din traseu autostrada mai concret vor exista portiuni unde toate moto vor fi avantajate ex pe viraje si autoband Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 daca stau bine sa ma gandesc,mergi cu 300 si faci un plin la fiecare 100 km, cu oprirea si alimentarea nu castigi foarte mult timp fata de unul care merge constant 200 sa zic. eee, sunt multe smecherii,tine si de experienta fiecaruia in regim de "cursa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 de acord cu tine adica da sa fie avantajate si dezavantajate toate mobrele ca sa fie cat mai echilibrat. Mesaj completat de acord cu tine adica da sa fie avantajate si dezavantajate toate mobrele ca sa fie cat mai echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 -Sponsorizare pentru un astfel de eveniment (ilegal) vei gasi greu sau deloc. gumballul a fost sponsorizat de participanti. - radare cacalau, motoare confiscate (in italia am inteles ca se poate sechestra vehiculul pentru viteza excesiva), bani multi -daca se face publicitate, sunt sanse mari sa afle si autoritatile, ceea ce nu este foarte indicat. se pot face filtre si blocaje. +gumball rally style fara petreceri cu gagici si bautura in cluburi cu decibeli surzitori? SHAME ON YOU, nu se poate. +cei care intentioneaza sa ii dea bice 300 kmh constant vor observa ca au nevoie de bani de benzina mai mult decat le incape in rucsac sau tankbag. plus ca mersul la viteza aia constant 900-1000 km pe zi pe drumuri nationale nu are cum sa nu iti omoare coloana sau incheieturile, bucile, umerii sau toate la un loc. nici fun nu mai este in toata smecheria aia. pana la 150-160 mai vezi una alta peste asta numai carosabilul se vede ca altfel ai belit o borna kilometrica. +ar trebui sa fie fara restrictii de cilindree/putere. gumballul a avut un Citroen 2CV, nissan navara, H2, winnebago langa supercars si nu era problema. +traversare apa cu bac/ferrybot e must have (sa zicem rijeka-veenetia?) +organizatori care sa nu ciripeasca prietenilor detalii exacte despre traseu/indicii. gumbal mioritic? hmmmm suna foarte bine, pentru cine isi permite... din pacate pt mine numai prin vise asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 eu astept poate se face si o etapa nationala, indiferent de conditii si km (cred ca ar fi fun de facut un traseu de 5000 km in romania fara sa se intersecteze ) cred ca pentru romania un traseu de 2-3000 km ar fi ideali pentru un uichend cu un numar de 4-5 puncte in catre trebuie sa iti faci o fotografie cu mobra, sa nu conteze traseul ci faptul ca ai ajuns la punctele acelea iar plecarea/sosirea sa se faca din/in brasov de ex. toti concurenti sa plece la 8:00 sambata dimineata din centrul brasovului (eventual un birt) si sa faca cate o poza in care sa apara ei langa mobra cu un semn distinctiv (sa nu existe suspiciuni) langa: 1. statuia lui mihai viteazu in craiova 2. pe bac la braila 3. casa memoriala mihai eminescu de la ipotesti 4. turnul stefan din baia mare primu care se intoarce in locul de pornire castiga cursa la cea internationala nu ma bag din n' motive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 cea mai aproape de perfectiune idee (la fel gandesc si eu ). Bravo P.C.-u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 2, 2009 Autor Share Postat Septembrie 2, 2009 ok vad ca va manaca rau pentru o tura romaneasca va dati seama de pericole caini, carute, cai, dube , gropi ok start dimineata la 05.00 sambata 2000 km primul sosit duminca nu conteaza ora 2000 km 8 la suta consum 160 litri 4.2 lei/litru 700 ron taxa participare 300 ron minim 5 oameni castigatorul musca 1500 ron cine vrea mana sus acum sa va vad................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 daca stau bine sa ma gandesc,mergi cu 300 si faci un plin la fiecare 100 km, cu oprirea si alimentarea nu castigi foarte mult timp fata de unul care merge constant 200 sa zic.eee, sunt multe smecherii,tine si de experienta fiecaruia in regim de "cursa"... De unde le scoateti frate cu atata lejeritate p-astea cu 200 (constant???) - 300km/h? era vorba de mers pe strazi publice din cate inteleg. Si, apropos de asta, ma uitam in catalogul Motorrad 2009 si vad ca NICIO motocicleta de serie (am verficat: R1, GSX-R1000, ZX 10R, Fireblade, MV Agusta F4) nu atinge practic 300KM/h... toate sunt intre 290-299 si asta, evident, in conditii ideale. Si am vrut sa fac aceasta precizare ca de mai multe ori ma vazut pe forum discutii de 300km/h, in conditiile in care putini au model '08-'09 iar cele putin mai vechi se "plafonau" la max 290. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 De unde le scoateti frate cu atata lejeritate p-astea cu 200 (constant???) - 300km/h? era vorba de mers pe strazi publice din cate inteleg. Si, apropos de asta, ma uitam in catalogul Motorrad 2009 si vad ca NICIO motocicleta de serie (am verficat: R1, GSX-R1000, ZX 10R, Fireblade, MV Agusta F4) nu atinge practic 300KM/h... toate sunt intre 290-299 si asta, evident, in conditii ideale. Si am vrut sa fac aceasta precizare ca de mai multe ori ma vazut pe forum discutii de 300km/h, in conditiile in care putini au model '08-'09 iar cele putin mai vechi se "plafonau" la max 290. scuza-ma ca nu am scris 299,34578991 la ora!motorul meu are 299 pe bord si mai am 1500 de ture intr-a sasea,numai ca nu indica mai mult.nu vorbiti daca nu stiti cu ce se mananca,domnilor.drumuri publice?pai nu a zis nimeni ca trebuie respectate valorile 50/100, crezi ca pe un drum drept nu poti merge cu asa viteza?eventual daca e aglomerat, nu.in rest,crede-ma ca brasov-tg mures o ora si cinci minute,ai auzit bine.la pariu, si nu pune, ca pierzi. ee, in alta ordine de idei,1500 ron premiul intai-nu mi se pare motivant,avand in vedere ca forjezi motorul ca la balamuc. oricum,ideea nu e rea. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 2, 2009 Autor Share Postat Septembrie 2, 2009 scuza-ma ca nu am scris 299,34578991 la ora!motorul meu are 299 pe bord si mai am 1500 de ture intr-a sasea,numai ca nu indica mai mult.nu vorbiti daca nu stiti cu ce se mananca,domnilor.drumuri publice?pai nu a zis nimeni ca trebuie respectate valorile 50/100, crezi ca pe un drum drept nu poti merge cu asa viteza?eventual daca e aglomerat, nu.in rest,crede-ma ca brasov-tg mures o ora si cinci minute,ai auzit bine.la pariu, si nu pune, ca pierzi.ee, in alta ordine de idei,1500 ron premiul intai-nu mi se pare motivant,avand in vedere ca forjezi motorul ca la balamuc. oricum,ideea nu e rea. numai bine! am zis 1500 ron in cazul in care sunt minim 5 oameni daca ses trang mai multi e alt banet dar sincer nu vad sa se stranga mai multa lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) e gata traseul? sau se face public in ultimul moment? locul si data sunt stabilite? cu alte cuvinte, I'm in! Editat Septembrie 2, 2009 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Daca as avea cu ce m-as baga. Mai prindem cativa anisori experienta si ar prinde bine. Ianachime, daca vrei sa te bagi la cursa da de veste si facem altii traseul. Ca sa te asiguri de exactitate se pot face poze cu motorul si un semn distinctiv ales randon (un cerc, un patrat, ultimul numar din playboy) in locuri unde sunt slabe sansele sa ai poza (La iasi or avea multi poze cu palatul culturii sau de pe Bucium dar nu stiu cati au poze pe str. Dimitrie Cantemir numarul 7 sa zicem). Alta posibilitate ar fi sa faca poze cu anumite persoane dintr-un oras. Gasim pe forum si sigur se baga, unu din Baia Mare, unu din Iasi, unu din etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 sau pe forum fgasim colegi in diverse orase/locatii si ei se vor ocupa de imortalizarea dtrecreii noastre prin locul respectiv(un fel de crew). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 * excelenta ideea! mi-ar placea sa particip, din pacate n-am cu ce. pe Zburator n-am mers mai tare de 160km/h si asta doar pe drum perfect. ca sa particip doar ca sponsor, nu-mi da mana acuma, ...dar cine stie, cand veti mai organiza, stau pe-aproape salutara si propunerea lui p.c. ca pana la urma, daca nu va strangeti suficient de multi (maxim 5, e ok loco), un traseu pe continent v-ar ingreuna aventura si n-ar mai fi fun. abia astept sa vad pozele cu semnele de recunoastere de la punctele pe unde treceti. un pic de imaginatie, de nebunie si mult entuziasm or sa faca pozele astea celebre bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 @cria: eu am vx800, cam tot dracul ala, si crede-ma, ca pe drumurile mele dau fum la multe mobre mai capabile . Dar nu-mi am locul pe autostrada.... Pana la urma, data si startul sunt stabilite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 a murit treaba ? la 1000km pe zi vitezele maxime nu sunt foarte relevante. conteaza mai mult confortul mobrei, autonomia la viteza de croaziera, cat de bine lumineaza noaptea, daca tre sa ungi sau nu lantul in astia 2000 km ; daca poti sa mergi sau nu pe ploaie, daca face sau nu pana la prima groapa; daca poti mere cu ea pe druma valurit, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 conteaza mai mult confortul mobrei, autonomia la viteza de croaziera, cat de bine lumineaza noaptea Eu pun pariu pe Otto si bonus ii dau o sa cu puf + 2-3-4..10 proiectoare ca deh , prietenii la nevoie se cunosc:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 27, 2009 Autor Share Postat Septembrie 27, 2009 avand in vedere ca ziua a inceput sa scada temp sunt destul de scazute pt plecari f matinale si nu are sens sa ne pripim treaba nu a murit dar este pentru la primavara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 * up! ca sa zic asa. Achime, la primavara ma bag si eu la un "iron butt" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 @cria: eu am vx800, cam tot dracul ala, si crede-ma, ca pe drumurile mele dau fum la multe mobre mai capabile a murit treaba ?la 1000km pe zi vitezele maxime nu sunt foarte relevante. ... Deci... o simpla parere, care este... io cred ca baietii astia o s-o arda destul de serios (si riscant de altfel). Viteza e foarte relevanta, iar motocicleta conteaza, dar intr-adevar, nu in masura in care conteaza "nebunia" participantilor (cu sau fara ghilimele). Nu zic nimanui ce sa faca, dar cred ca stiti bancul ala cu ursul, bufnita si vulpea; fiecare ar trebui sa-si cunoasca posibilitatile si sa nu le forteze prea mult, oricat de incitanta ar fii ideea unei astfel de intreceri. Eu unu de ex. n-as putea, sau n-as vrea mai bine zis, sa-i dau 200 prin localitate sau sa merg la limita asa de multi km. Sau unii dintre voi credeti ca o sa se mearga cu 30-50 peste limita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Deci... o simpla parere, care este... io cred ca baietii astia o s-o arda destul de serios (si riscant de altfel). Viteza e foarte relevanta, iar motocicleta conteaza, dar intr-adevar, nu in masura in care conteaza "nebunia" participantilor (cu sau fara ghilimele). Nu zic nimanui ce sa faca, dar cred ca stiti bancul ala cu ursul, bufnita si vulpea; fiecare ar trebui sa-si cunoasca posibilitatile si sa nu le forteze prea mult, oricat de incitanta ar fii ideea unei astfel de intreceri. Eu unu de ex. n-as putea, sau n-as vrea mai bine zis, sa-i dau 200 prin localitate sau sa merg la limita asa de multi km. Sau unii dintre voi credeti ca o sa se mearga cu 30-50 peste limita? ma gandeam ca la 150 croaziera nu ma fac de ras 200 constant in ro e cam nerealist cel putin pt perioade mai mari de 30 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) ma gandeam ca la 150 croaziera nu ma fac de ras 200 constant in ro e cam nerealist cel putin pt perioade mai mari de 30 min clar ca nu te faci de ras, dar nici nu vei fi primul... totdeauna va fi unul care sa fie mai rapid! e greu de zis cum e mai bine, trebuie sa ai si material de concurs, dar sa si uiti de regulile de circulatie si mai important, sa stii cum sa faci asta! avantajat va fi cel care face asa de obicei e parerea mea. drumuri bune la tot poporul! Editat Septembrie 29, 2009 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 clar ca nu te faci de ras, dar nici nu vei fi primul...totdeauna va fi unul care sa fie mai rapid! e greu de zis cum e mai bine, trebuie sa ai si material de concurs, dar sa si uiti de regulile de circulatie si mai important, sa stii cum sa faci asta! avantajat va fi cel care face asa de obicei e parerea mea. drumuri bune la tot poporul! corect. cu cat e drumul mai bun cu atat ma simt mai nesigur aa nu stiu din astia care merg ca maniacii eu merg legal, depasiri la 150 fac doar pe autostrada pt scurt timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 * eu ma bazez pe evenimentele "nefaste" care vor insoti ceilalti participanti pe drum cum ar fi sa li se strice franele, sa li se inmoaie lantul, sa faca pana sau sa raman fara bujii! (ma initiez in voodoo pana la primavara ) bey, treaba e ca nefiind competitie organziata si cu reguli f. stricte, cam orice este posibil. inclusiv sa catige melcul voi n-ati prins probabil filmele alea vechi (comedii) cu astfel de curse, care erau de obicei pentru bani sau faima. (unul din ele este asta: http://www.imdb.com/title/tt0057193/ ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.