Mirceone Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 VINE SFARSITUUUL PAMANTULUUUI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nissin Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Eu propun sa trecem strada in momentul in care ajungem la intersectie, fara sa mai tinem cont de culoarea semaforului si mai ales in fuga, sa vedem ce iese, ia imaginati-va Legat de acest accident mi-am amintit de un caz de-al meu Mergeam intr-o zi pe BD. Iului maniupentru cine cunoaste zona dinspre piata gorjului spre cora, la intersectie la cora treceau cativa pietoni pe rosu, eu rulam cam cu 100 km/h si am topit claxonul, atunci am avut o mare surpriza un barbat a schitat sa se intoarca inapoi, dupa care sa continuie traversarea, dupa care a incremenit in locul in care se afla am franat si apoi s-a pus rosu pentru mine si si-a continuat traversarea, si eu am bolborosit un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 AICI sorry, mie tot nu imi apare ca am scris ca e motociclistul vinovat. Am stiut de ce subliniez cu trecerea: pentru reducerea vitezei. Am auzit acolo comentarii (de la motociclisti): "bine ca avea bord digital!". Daca pietonul (un corp de vreo 65 kg, estimez eu) a zburat 20-30 m, care crezi ca era viteza motocicletei? Mesaj completat sorry, mie tot nu imi apare ca am scris ca e motociclistul vinovat. Am stiut de ce subliniez cu trecerea: pentru reducerea vitezei. Am auzit acolo comentarii (de la motociclisti): "bine ca avea bord digital!". Daca pietonul (un corp de vreo 65 kg, estimez eu) a zburat 20-30 m, care crezi ca era viteza motocicletei? POZELE MELE AICI: http://bucurestean.com/WP/2009/09/15/accid...moto-vs-pieton/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 sorry, mie tot nu imi apare ca am scris ca e motociclistul vinovat. Am stiut de ce subliniez cu trecerea: pentru reducerea vitezei. Am auzit acolo comentarii (de la motociclisti): "bine ca avea bord digital!". Daca pietonul (un corp de vreo 65 kg, estimez eu) a zburat 20-30 m, care crezi ca era viteza motocicletei? Da, eu am zis "bine ca avea bord digital" in momentul in care a zis careva ca turometrul a ramas blocat la 1.800 RPM. N-ai sa crezi cum s-a facut un motor care s-a dus taras la o viteza de 30 km/h, sunt multi aici care am fost de fata la cazatura aia, si toti ne-am crucit in ce hal se poate face un motor la viteza mica. Asa ca e foarte relativa chestia "n-ai vazut cat l-a aruncat, imagineaza-ti ce viteza avea!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da, eu am zis "bine ca avea bord digital" in momentul in care a zis careva ca turometrul a ramas blocat la 1.800 RPM. N-ai sa crezi cum s-a facut un motor care s-a dus taras la o viteza de 30 km/h, sunt multi aici care am fost de fata la cazatura aia, si toti ne-am crucit in ce hal se poate face un motor la viteza mica. Asa ca e foarte relativa chestia "n-ai vazut cat l-a aruncat, imagineaza-ti ce viteza avea!" nu stiu cat de "relativa" poate sa fie. Frecarea actioneaza intr-un fel asupra corpurilor. Dar cred ca inertia unui corp de aprox 65 kg (+gravitatia) este relevanta in estimarea vitezei, daca te gandesti, totusi, ca pietonul nu a facut salturi in timp ce a vazut (sau poate n-a vazut) motorul. Cand un corp zboara, unica lui frecare este cu aerul. Drept pt care, s-ar putea ca exemplul tau cu un motor tarat sa nu fie neaparat potrivit in context. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 ) a zburat 20-30 m, care crezi ca era viteza motocicletei? Mesaj completat POZELE MELE AICI: http://bucurestean.com/WP/2009/09/15/accid...moto-vs-pieton/ putea sa fie si 60. stiai ca intr-o masina la impact frontal cu un pom la 40-50 km , mor cam toti din masina . ? ai vazut cum se face o masina la teste , ? se face praf , sti care e viteza cu care se fac teste? 40 -60 a.. mie mi sa aruncat un mos in fata masinii , era pe trecere , incetinisem pt ca era pe marginea drumului , voiam sa opresc , am vazut ca se intoarce cu spatele la sosea si da sa plece , am accelerat , brusc sa intors si a luato la fuga pe trecere. am reusit sa opresc la timp. dar nu tot timpul se intampla asa. indiferent ca esti pe trecere , asigura-te in primul rand pt viata ta , nu mai fi increzator. despre asta vb. si sa n aud faze cu legea spune... ca ea spune multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Brrrrr !!! Cam dure pozele Nico . Odihneasca in pace moshulica acela si insanatosire bikerilor On Topic : Cum ti`e scris asa ti`e dat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 nico , articolul e scris de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 On Topic : Cum ti`e scris asa ti`e dat ! pentru unul din ei, istoria putea fi rescrisa daca ar fi purtat casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 putea sa fie si 60. stiai ca intr-o masina la impact frontal cu un pom la 40-50 km , mor cam toti din masina . ? Cred ca exagerezi. Uite impact frontal la 40 km/ora cu o alta masina in miscare, venind din sens opus. Nu purtam centura. Nu am murit. Nici macar nu mi-am pierdut cunostinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) adica pasagerul sau motoristul? am citit mai devreme ca pasagerul n-ar fi avut casca... Editat Septembrie 15, 2009 de circel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 pentru unul din ei, istoria putea fi rescrisa daca ar fi purtat casca Inseamna ca nu am citit cu atentie ce s`a scris . intelesesem ca doar acel batranel de pe trecere a decedat dar se pare ca si pasagerul / bikerul . ( scuzati off`topic`ul meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Inseamna ca nu am citit cu atentie ce s`a scris . intelesesem ca doar acel batranel de pe trecere a decedat dar se pare ca si pasagerul / bikerul . ( scuzati off`topic`ul meu ) doar pietonul a murit. Dar nici pasagerului nu ii e bine. Pasagerul nu avea casca. in rest... sa mai zica si altii, ca au fost destui acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angra Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 nu stiu cat de "relativa" poate sa fie. Frecarea actioneaza intr-un fel asupra corpurilor. Dar cred ca inertia unui corp de aprox 65 kg (+gravitatia) este relevanta in estimarea vitezei, daca te gandesti, totusi, ca pietonul nu a facut salturi in timp ce a vazut (sau poate n-a vazut) motorul. Cand un corp zboara, unica lui frecare este cu aerul. Drept pt care, s-ar putea ca exemplul tau cu un motor tarat sa nu fie neaparat potrivit in context. Pai hai sa presupunem ca ai 65 de kile: daca vin in alergare si te izbesc pe nepregatite si cu toata forta de care dispun cu siguranta te arunc la 2 metri daca nu mai mult si eu merg cu 5 km la ora si am 80 kg asa ca daca te lovesc cu viteza legala 50 de km la ora cu 300 de kg cel putin (erau 2 pe motor) este foarte probabil sa il arunce 20 m chiar si mai departe. Lasand la o parte calculul simplist nu ai date sa stabilesti daca mergeau tare sau nu (putea sa il lovesca la 150 si sa sara 3 metri sau 100 depinde de pozitie de locul impactului de nspe mii de chestii). Dar tonul tau sugereaza ca ai vb aiurea si acum incerci sa o dregi si nu prea iti iese io zic ca cel mai simplu recunoaste ca ai zis o prostie (aia cu TRECEREA)... si sa inchei subiectul. Si te obosi sa raspunzi ca numai intru pe postul asta sa nu ti se repare softul si sa ma trezesc ca imi oglindesc privirea in balti sange, in mebre descarnate si mai ales in lacrimi de rude in suferinta ... succesuri si numai bucurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Cred ca exagerezi. Uite impact frontal la 40 km/ora cu o alta masina in miscare, venind din sens opus. Nu purtam centura. Nu am murit. Nici macar nu mi-am pierdut cunostinta. cu frana pana la 10 la ora. cauta pe youtube teste si ai sa te convingi . plus ca aia e dacie , daca aveati amandoi 40 din directii opuse o faceai acordeon Editat Septembrie 15, 2009 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Hahahahahah.... numa specialisti pe topicul asta ... inainte baieti si fete ... chiar nu ma plictisesc cand citesc aberatiile voastre ... Macar de ati fii fost mai mult de 3 prezenti la fata locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 subscriu si eu acestei opinii. chiar nu va mai saturati sa faceti speculatii pe teme rutiere? acum 4 zile am vazut personal cum dupa un accident grav martorii se fac nevazuti cand e vorba sa isi asume semnatura pe procesul verbal iar fratii motociclisti nu se gandesc ca accidentatul are nevoie sa fie insotit la cam de garda, sa i se anunte familia si prietenii, etc. deasemenea am constatat pe propria-mi piele cand am avut accident si gasca de aproape 30 de moto m-a lasat in jud brasov cu motorul rupt in doua, cu o singura MARE exceptie, un om minunat care mi-a ramas prieten pe viata. interesant ar fi , ca dupa ce a fost mentionat accidentul, sa se posteze ce s-a intamplat cu cei implicati si care a fost decizia legala. asta ar putea face ca un accident sa devina util celorlalti nu sutele de posturi "balast" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Cred ca exagerezi. Uite impact frontal la 40 km/ora cu o alta masina in miscare, venind din sens opus. Nu purtam centura. Nu am murit. Nici macar nu mi-am pierdut cunostinta. da ,noroc ca aveai airbag'uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 am poze, acum le descarc. Motociclistul avea pasager fara casca. Nu se stie daca a trecut pe rosu sau nu. Viteza mare. Pieton luat de pe trecere si aruncat 20-30 m. CBR 600 F, rosu. Revin cu poze si detalii peste vreo ora. Off topic (oricum nu prea postez pe subforumul asta): Binie ca nu apari la chiar toate accidentele (din nefericire tipologia e prezenta la chiar toate) ... ma gandeam ca am fost cam dur undeva intr-un topic anterior, dar acum imi dau seama ca ... si semnalizezi. ... bah nu mai is specialisti pe forumul asta decat la rubrica accidente. Cam sare deja de morbid si macabru, da cica ii educational Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 In mare, evenimentele s-au petrecut cum au fost descrise. Motociclistul si pasagerul pareau a fii (relativ) intregi; nu stiu care conducea motocicleta insa echipamentul amandorura lasa de dorit, adidasi, tricou, deci...!.. Pe motiv "de adidasi" unul dintre ei avea la piciorul drept toate degetele carne vie. Despre persoana decedata nu pot spune decat ca imaginea mi s-a parut socanta: maini, picioare rupte... groaznic! Oricum la fata locului toata lumea blama motociclistul, indiferent de vina pietonului, era chiar sa-mi pun in cap niste mosi si babe. Am avut totusi "cinismul" de a fotografia la locul accidentului, atasez doar cateva imagini: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Ba dati-o dracu cu offtopicu. E clar oricui citeste care au fost circumstantele. Pietonu a trecut pe rosu. Asta se stie. Iar ca sa zboare 20m e clar ca trebuie sa fie lovit CU VITEZA. Asta e. De trei pagini nu am gasit nimic legat de accident; doar certuri aiurea ca la piata. Sunt curios care e starea motoristului si pasagerului. Din cate am inteles, pasagerul avea probleme destul de grave iar motoristu era chiar ok. Editat Septembrie 16, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Am vazut de dimineata reportajul la protv, am vazut ca nu e link aici: http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/izb...icio-sansa.html Editat Septembrie 16, 2009 de georgem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Hahahahahah.... numa specialisti pe topicul asta ... inainte baieti si fete ... chiar nu ma plictisesc cand citesc aberatiile voastre ... Macar de ati fii fost mai mult de 3 prezenti la fata locului Am fost mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Nu lucrez nicaieri, asta e buba Foarte serios, caut job in jurnalism! Dati in mine cu oferte Mesaj completat ce studii ai? stii deontologia jurnalismului, importanta informatiei, interesul publicului pentru informatie si relevanta informatiei in societate? ce faci tu acolo e otevism / stirile de la ora 5, tu nu vrei job in jurnalism, vrei sa faci bani gramada indiferent de metode... vrei scandal, nu sa informezi. Faptul ca ai pornit un blog de accidente si postezi poze morbide dovedeste un singur lucru: goana dupa trafic/bani. Nimic informativ, nimic educativ, nimic relevant! "Ce vrei domne, asta se vinde", replica des auzita in facultate... m-a facut sa-mi fie scarba de 70% din colegii mei. Jurnalistul nu are doar drepturi ci si obligatii...una din ele e sa educe publicul, dar se pare ca asta s-a pierdut pe drum. Se vede de pe luna, nu-i nevoie sa precizezi. As vrea sa fiu diaconescu, macar dpv financiar. PS: Jurnalizdo, tu nu trebuie sa emiti pareri in legatura cu vina. Ai ajuns la fata locului, ai tras 2-3 poze (motocicleta sau imagine de ansamblu, nu decedatu' ca nu esti anatomopatolog), ai luat interviu la mimin 2 martori + o declaratie oficiala de la garcea, scrii textul bazandu-te pe astea... nu invoci vina, nu dai de inteles, nu folosesti expresii subtile etc... Spor in gasirea jobului! Libertatea, CaCa(t)n si Click te asteapta.... Ontopic: Unde nu-i cap, vai de picioare! Pietonul a murit pe barba lui... pacat de mobra si de motorist. Editat Septembrie 16, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 In mare, evenimentele s-au petrecut cum au fost descrise. Motociclistul si pasagerul pareau a fii (relativ) intregi; nu stiu care conducea motocicleta insa echipamentul amandorura lasa de dorit, adidasi, tricou, deci...!.. Pe motiv "de adidasi" unul dintre ei avea la piciorul drept toate degetele carne vie. Despre persoana decedata nu pot spune decat ca imaginea mi s-a parut socanta: maini, picioare rupte... groaznic! Oricum la fata locului toata lumea blama motociclistul, indiferent de vina pietonului, era chiar sa-mi pun in cap niste mosi si babe. Am avut totusi "cinismul" de a fotografia la locul accidentului, atasez doar cateva imagini: buna ultima poza, incredibil ce distanta e de la trecere pana unde s-a oprit omul Mesaj completat ce studii ai? stii deontologia jurnalismului, importanta informatiei, interesul publicului pentru informatie si relevanta informatiei in societate? ce faci tu acolo e otevism / stirile de la ora 5, tu nu vrei job in jurnalism, vrei sa faci bani gramada indiferent de metode... vrei scandal, nu sa informezi. Faptul ca ai pornit un blog de accidente si postezi poze morbide dovedeste un singur lucru: goana dupa trafic/bani. Nimic informativ, nimic educativ, nimic relevant! "Ce vrei domne, asta se vinde", replica des auzita in facultate... m-a facut sa-mi fie scarba de 70% din colegii mei. Jurnalistul nu are doar drepturi ci si obligatii...una din ele e sa educe publicul, dar se pare ca asta s-a pierdut pe drum. Se vede de pe luna, nu-i nevoie sa precizezi. PS: Jurnalizdo, tu nu trebuie sa emiti pareri in legatura cu vina. Ai ajuns la fata locului, ai tras 2-3 poze (motocicleta sau imagine de ansamblu, nu decedatu' ca nu esti anatomopatolog), ai luat interviu la mimin 2 martori + o declaratie oficiala de la garcea, scrii textul bazandu-te pe astea... nu invoci vina, nu dai de inteles, nu folosesti expresi subtile etc... Spor in gasirea jobului! Libertatea, CaCa(t)n si Click te asteapta.... Ontopic: Unde nu-i cap, vai de picioare! Pietonul a murit pe barba lui... pacat de mobra si de motorist. esti praf ..aici nu e un forum pt jurnalisti si dezbateri legate de asta, este pt accidente moto, evident ca are tot dreptul sa invoce vina mai ales cand este atat de clar. Tu cred ca esti suparat ca te a dat afara de la servici si omu are mai multe sanse de agajare sau ceva, atlfel nu se justifica frustrarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.